Waarom post je 2x dezelfde wagen. Daarbij zal ook deze duur zijn om rijdend te maken. Een voorruit kost, als je niet verzekerd bent, echt een flinke klap geld. Zijscherm, bumper, koplamp rechts, motorkap, grille, spuiten, dak, stuurairbag, dashboardairbag, mistlamp rechts. Het lijkt erop dat hij iets rechtsvoor erin/erop gehad heeft. Motorrijder ofzo. Verder heb ik het gevoel dat het rechts lager uit komt dan links, dat zou duiden op een kromme boel, kan je nog richten ook.quote:Op maandag 28 september 2015 18:53 schreef Chunees het volgende:
wat denken jullie van deze?
http://suchen.mobile.de/f(...)d=17200&pageNumber=1
of
http://suchen.mobile.de/f(...)d=17200&pageNumber=1
ik haal ze voor verkoop
Omdat in Duitsland een auto met ernstige schade een aantekening krijgt op het kentekenbewijs, en daarom zijn die auto's in DE veel minder waardquote:Op maandag 28 september 2015 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die dingen al bij een opkoper staan. Die vindt het niet interessant om ze te laten repareren, waarom denk jij dan dat het voor jou wel interessant is, terwijl zo'n wagen voor meer weer van de hand gaat.
Goed idee, je hebt er duidelijk geen verstand van.quote:Op maandag 28 september 2015 21:08 schreef Chunees het volgende:
hmmm dan denk ik dat ik het beter laat
voor jou is het beter het helemaal niet te doenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:33 schreef Chunees het volgende:
een paar vraagjes,
is het beter om een schadeauto uit Duitsland, bij een particulier te kopen of een bedrijf?
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor jou is het beter het helemaal niet te doen.
Hier was je nog op het juiste pad.quote:Op maandag 28 september 2015 21:08 schreef Chunees het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2015 21:08 schreef Chunees het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Goed idee, je hebt er duidelijk geen verstand van.
quote:Op donderdag 12 november 2015 16:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
Als ik je dat kon vertellen, zou ik het zelf ook al doen.
quote:Op donderdag 12 november 2015 16:24 schreef Fleauris het volgende:
Dat ligt toch volledig aan de schade in kwestie
Aankoopprijs + Reparatiekosten tegenover Verkoopprijs als niet-schade auto.
De manier waarop jij informatie inwint straalt niet echt uit alsof je er veel ervaring mee hebt, in dat geval zou ik zeggen: niet doen. Verkeerd inschatten van reparatiekosten kan je zou een paar duizend kosten
quote:
tegenwoordig is marktplaats ideeal als je onderdelen nodig hebt.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:42 schreef Maegrim het volgende:
gewoon doen TS, wel hier terugrapporteren
Misschien als je er verstand van hebtquote:Op donderdag 12 november 2015 18:33 schreef Chunees het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
tegenwoordig is marktplaats ideeal als je onderdelen nodig hebt.
en de automonteur monteert het wel
dus dan heb je als nog 1000 winst
voor dit werk?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Misschien als je er verstand van hebt
Misschien als je de markt goed kent
Misschien als je technisch inzicht weet en goed weet wat je koopt
Misschien als je handig genoeg bent om alles zelf te monteren
Maar jij niet. En zeker niet als je het door een garage laat doen, met hun prijzen.
Er zijn genoeg zichzelf respecterende garages die het niet doen. Wij monteren meegebrachte onderdelen in ieder geval niet, dat mag de klant dan zelf doen.quote:
Ditquote:Op donderdag 12 november 2015 19:18 schreef oldford het volgende:
[..]
Er zijn genoeg zichzelf respecterende garages die het niet doen. Wij monteren meegebrachte onderdelen in ieder geval niet, dat mag de klant dan zelf doen.
Wij zijn niet van plan garantie op een reparatie te geven als de kwaliteit van de onderdelen niet bekend is.
Rijdbaar? Kennis van me heeft een 535d geïmporteerd, met defecte motor geloof ik. Of bedoel je carrosserie/chassis wat heel moet zijn?quote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef bluemoon23 het volgende:
Schadebakje importeren is wel leuk.
Maar dan moet hij eigenlijk wel rijdbaar zijn, beetje spatbordje, motorkap of bumper vervangen.
Liefst moeten de airbags nog heel zijn.
Ik kan maar weinig garages of automonteurs die onderdelen gaan monteren, die de klant aanlevert.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:33 schreef Chunees het volgende:
tegenwoordig is marktplaats ideeal als je onderdelen nodig hebt.
en de automonteur monteert het wel
dus dan heb je als nog 1000 winst
Waar wacht je dan nog op? Het beste kun je een X5 nemen ofzo. Op kleine auto's valt niets te verdienen.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:16 schreef Chunees het volgende:
[..]
voor dit werk?
kom op zeg, joh auto spuiten en kind kan de was doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |