Niet elke. Maar een referendum afdwingen door burgers moet gewoon kunnen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Waarom is het niet genoeg om gewoon eens in de vier jaar mensen te kiezen die ons representeren? Moet elke beslissing nu handjes tellen op het dorpsplein worden?
En waarom?quote:Op zondag 27 september 2015 19:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet elke. Maar een referendum afdwingen door burgers moet gewoon kunnen.
Dat heb je ook al.quote:Op zondag 27 september 2015 19:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind dat wij daar het recht wel op hebben, om een stem te laten horen.
Had je een andere mening gehad als het bindend was geweest?quote:Op zondag 27 september 2015 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb je ook al.
Raadgevende referenda hebben hier niets mee te maken.
Heb ik vorige week nog gepostquote:Op zondag 27 september 2015 19:45 schreef Amarantha het volgende:
Haha hebben jullie dit wel eens gezien/gehoord? Die chicks zijn 14.
Nee. Dan was dit nog een nutteloos referendum geweest.quote:Op zondag 27 september 2015 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je een andere mening gehad als het bindend was geweest?
En een bindend referendum in het algemeen?quote:Op zondag 27 september 2015 19:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Dan was dit nog een nutteloos referendum geweest.
Om Nederland hier bijzonder weinig over te zeggen heeft.
Sooww koekoekquote:Op zondag 27 september 2015 19:45 schreef Amarantha het volgende:
Haha hebben jullie dit wel eens gezien/gehoord? Die chicks zijn 14.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Denk dat het de daadkracht van een overheid ernstig zou belemmeren.quote:Op zondag 27 september 2015 19:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet elke. Maar een referendum afdwingen door burgers moet gewoon kunnen.
Als ik zie hoeveel mensen van alle kanten van het politieke spectrum puur op onderbuikgevoelens redeneren lijkt me dat geen fantastisch goed idee.quote:Op zondag 27 september 2015 19:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
En een bindend referendum in het algemeen?
Ligt alsnog aan het onderwerpquote:Op zondag 27 september 2015 19:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
En een bindend referendum in het algemeen?
Dat doen vele ook bij verkiezingen natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2015 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel mensen van alle kanten van het politieke spectrum puur op onderbuikgevoelens redeneren lijkt me dat geen fantastisch goed idee.
Kosten 5 miljoenquote:Op zondag 27 september 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
Als zo'n referendum bindend zou worden, bedoel ik.
En als het niet bindend is, is het eigenlijk geldverspilling.
Dus als het aan jou ligt, helemaal geen referenda?quote:Op zondag 27 september 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
Referendum is d66 stokpaardje, natuurlijk is het geldverspilling.quote:Op zondag 27 september 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
En over het algemeen wordt er geacht dat politici beter met deze macht omgaan dan het volk.quote:Op zondag 27 september 2015 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doen vele ook bij verkiezingen natuurlijk
Zoveel mensen ook, vet populair in Japan enz.quote:Op zondag 27 september 2015 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik vorige week nog gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |