En met het resultaat is toen niets gedaanquote:Op zondag 27 september 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is er tot nu toe nog maar 1 geweest en toen zat jij nog op de basisschool. Waar heb je het toch altijd over man
laat die jongen johquote:Op zondag 27 september 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is er tot nu toe nog maar 1 geweest en toen zat jij nog op de basisschool. Waar heb je het toch altijd over man
Interessant doen toch.quote:Op zondag 27 september 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het probleem ja.quote:Op zondag 27 september 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is er tot nu toe nog maar 1 geweest
Wat heeft dat er mee te maken? Je kan toch voor of tegen referenda zijn?quote:en toen zat jij nog op de basisschool. Waar heb je het toch altijd over man
Referenda kosten geld. Dat is nogal zonde als de uitkomst niets uitmaakt.quote:Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het maakt mij eigenlijk geen flikker uit waar het over zou gaan, ik ben gewoon voor referenda, dus ik vind GeenPeil een keigoede actie.
Hier gaat ie niet op reageren.quote:Op zondag 27 september 2015 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Referenda kosten geld. Dat is nogal zonde als de uitkomst niets uitmaakt.
Dit ja.quote:Op zondag 27 september 2015 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net als nu gaat gebeuren.quote:Op zondag 27 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En met het resultaat is toen niets gedaan
Klopt, zou meer bindend moeten zijnquote:Op zondag 27 september 2015 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor.quote:Op zondag 27 september 2015 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ze zouden een refrendum moeten doen
alle joden terug naar mekka
Enerzijds wel. Anderzijds is het volk helemaal niet in staat om belangrijke beslissingen zelf te nemen.quote:
#OF4Presidentquote:Op zondag 27 september 2015 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor.
Ik ben benieuwd wat Rutte met dit raadgevende referendum gaat doen
Hyves moet terug-referendumquote:
Waarom? Waarom is het niet genoeg om gewoon eens in de vier jaar mensen te kiezen die ons representeren? Moet elke beslissing nu handjes tellen op het dorpsplein worden?quote:
Ik had liever dat je op Loka reageerdequote:
quote:Op zondag 27 september 2015 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had liever dat je op Loka reageerde
Anarchisten zouden hier voor zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Waarom is het niet genoeg om gewoon eens in de vier jaar mensen te kiezen die ons representeren? Moet elke beslissing nu handjes tellen op het dorpsplein worden?
Nee hoor, niet elke. Maar wel de ingrijpende.quote:Op zondag 27 september 2015 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Waarom is het niet genoeg om gewoon eens in de vier jaar mensen te kiezen die ons representeren? Moet elke beslissing nu handjes tellen op het dorpsplein worden?
Als er daadwerkelijk duidelijk was dat er iets met de stemming gedaan zou worden zou ik hier ook wel voorstander van zijnquote:Op zondag 27 september 2015 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anarchisten zouden hier voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |