Ik ga tegen stemmenquote:Op zondag 27 september 2015 19:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoop dat het beetje lang duurt
dan kan ik ook stemmen
Dat was mijn vraag aan Fylaxquote:
Iedereen met een gram hersenen is daar tegen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
De toetreding van Oekraïne tot de EU
Helaas is onze stem alleen 'raadgevend'quote:Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen met een gram hersenen is daar tegen.
Toe nouquote:Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
De toetreding van Oekraïne tot de EU
Nutteloos referendum dus.quote:Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Helaas is onze stem alleen 'raadgevend'
En waarom wil jij daar zo graag een referendum over?quote:Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het associatieverdrag met Oekraïne.
Oekrani ja.quote:Op zondag 27 september 2015 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
oh was het serieus over oekrani?
Wat dacht jij danquote:Op zondag 27 september 2015 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
oh was het serieus over oekrani?
Het maakt mij eigenlijk geen flikker uit waar het over zou gaan, ik ben gewoon voor referenda, dus ik vind GeenPeil een keigoede actie.quote:Op zondag 27 september 2015 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom wil jij daar zo graag een referendum over?
Jij bent voor schijndemocratie?quote:Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het maakt mij eigenlijk geen flikker uit waar het over zou gaan, ik ben gewoon voor referenda, dus ik vind GeenPeil een keigoede actie.
Nee kabulquote:Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
referendum houd in alle buitenlanders terug naar instanbull
quote:Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
Het maakt mij eigenlijk geen flikker uit waar het over zou gaan
Er is er tot nu toe nog maar 1 geweest en toen zat jij nog op de basisschool. Waar heb je het toch altijd over manquote:Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het maakt mij eigenlijk geen flikker uit waar het over zou gaan, ik ben gewoon voor referenda, dus ik vind GeenPeil een keigoede actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |