zo´n ronaldo of messi heeft dit niet eensquote:Op zondag 27 september 2015 19:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik ook niet, hij moet echt oppassen voordat de fame teveel wordt.
je hebt hem aangepastquote:Op zondag 27 september 2015 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik heb ook zo mattie die beweert geen alcholist te zijn
is eigenlijk elke dag wel dronken
gewoon een tacktiekquote:Op zondag 27 september 2015 19:06 schreef xcachet het volgende:
Eergisteren zaten ze na al die weken pas op 80%. En nu ineens hebben ze genoeg stemmen.
Tactiek noemen ze dat. Zodat mensen evengoed zouden blijven tekenen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:06 schreef xcachet het volgende:
Eergisteren zaten ze na al die weken pas op 80%. En nu ineens hebben ze genoeg stemmen.
moest ook welquote:Op zondag 27 september 2015 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gewoon een tacktiek
als ze zeggen nog 1000 stemmen te gaan denken de meeste van dat komt wel
als je het zo zegt gaan ze allemaal stemmen
en ja, 443k handtekeningen is beter en overtuigender dan 300k. Gewoon slim
Hoezo dat komt wel? Stem wel als ik het er mee eens ben. Anders niet. Had juist bij 80% het idee dat het een kansloos geval was.quote:Op zondag 27 september 2015 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gewoon een tacktiek
als ze zeggen nog 1000 stemmen te gaan denken de meeste van dat komt wel
als je het zo zegt gaan ze allemaal stemmen
en ja, 443k handtekeningen is beter en overtuigender dan 300k. Gewoon slim
mensen gaan dan nog de moeite nemen om te flyeren enzo tochquote:Op zondag 27 september 2015 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo dat komt wel? Stem wel als ik het er mee eens ben. Anders niet. Had juist bij 80% het idee dat het een kansloos geval was.
Op die fiets.quote:Op zondag 27 september 2015 19:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mensen gaan dan nog de moeite nemen om te flyeren enzo toch
Uiteindelijk gaat het straks om het aantal stemmen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja des te meer handtekeningen des te beter toch ook
sws al die pvv'ers hebben gestemt
hoop dat het beetje lang duurtquote:Op zondag 27 september 2015 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het straks om het aantal stemmen.
Dat was echt een blammage ja.quote:Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef Tjacka het volgende:
zo´n referendum zou wel echt veel uitmaken
dat deed het eu referendum jaren geleden ook
mijn antwoord was heletijdquote:Op zondag 27 september 2015 19:29 schreef Fok-it het volgende:
Fylax. Als mensen je vragen waarom je voor een referendum bent wat zeg je dan tegen ze?
Ik ga tegen stemmenquote:Op zondag 27 september 2015 19:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoop dat het beetje lang duurt
dan kan ik ook stemmen
Dat was mijn vraag aan Fylaxquote:
Iedereen met een gram hersenen is daar tegen.quote:Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
De toetreding van Oekraïne tot de EU
Helaas is onze stem alleen 'raadgevend'quote:Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen met een gram hersenen is daar tegen.
Toe nouquote:Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
De toetreding van Oekraïne tot de EU
Nutteloos referendum dus.quote:Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Helaas is onze stem alleen 'raadgevend'
En waarom wil jij daar zo graag een referendum over?quote:Op zondag 27 september 2015 19:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het associatieverdrag met Oekraïne.
Oekrani ja.quote:Op zondag 27 september 2015 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
oh was het serieus over oekrani?
Wat dacht jij danquote:Op zondag 27 september 2015 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
oh was het serieus over oekrani?
Het maakt mij eigenlijk geen flikker uit waar het over zou gaan, ik ben gewoon voor referenda, dus ik vind GeenPeil een keigoede actie.quote:Op zondag 27 september 2015 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom wil jij daar zo graag een referendum over?
Jij bent voor schijndemocratie?quote:Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het maakt mij eigenlijk geen flikker uit waar het over zou gaan, ik ben gewoon voor referenda, dus ik vind GeenPeil een keigoede actie.
Nee kabulquote:Op zondag 27 september 2015 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
referendum houd in alle buitenlanders terug naar instanbull
quote:Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
Het maakt mij eigenlijk geen flikker uit waar het over zou gaan
Er is er tot nu toe nog maar 1 geweest en toen zat jij nog op de basisschool. Waar heb je het toch altijd over manquote:Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het maakt mij eigenlijk geen flikker uit waar het over zou gaan, ik ben gewoon voor referenda, dus ik vind GeenPeil een keigoede actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |