abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156429572
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:44 schreef danic het volgende:

[..]

Ah thank you. Dat kende ik ook niet bij die naam dus kon het nergens naar herleiden
Kan me voorstellen. T hoeft niet per se anaal te zijn overigens hoor. Maar als je er bloed van bij je ontlasting hebt dan zit ie waarschijnlijk niet in je vinger zeg maar :+
:)
pi_156429675
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

Kan me voorstellen. T hoeft niet per se anaal te zijn overigens hoor. Maar als je er bloed van bij je ontlasting hebt dan zit ie waarschijnlijk niet in je vinger zeg maar :+
:D
Ik lolde heel hard in mijn eentje op de bank *sneu voelt*
pi_156429716
Kutzooi Hilz!! :(
pi_156429831
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:49 schreef danic het volgende:

[..]

Ik lolde heel hard in mijn eentje op de bank *sneu voelt*
digitaal zijn we bij je O+ *kusjekroel*
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 20:02:12 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156430165
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 19:39 schreef Hilzillah het volgende:
Bloed :'( x 100.000
Goffer Hilz :(

* MaJo schuift kruik en chocola naar je toe :*

quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:41 schreef danic het volgende:

[..]

Wat is een friseur?
Ik heb het gegoogled, maar het woord schijnt niet voor te komen in het Nederlandse woordenboek. Als inschrijving staat er "kapper, iemand die friseert (krullen aanbrengt)"
Maar dat is vast niet wat jij bedoeld :D :@
Damn ik probeerde nog op te letten dat ik het goed schreef, friseur is kapper in het Duits :') Maar inderdaad, een scheurtje in de anus :Y

quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 19:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_156430305
Ik had al het bijzondere beeld voor me van een kapper in een anus :') .
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 20:06:38 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156430351
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had al het bijzondere beeld voor me van een kapper in een anus :') .
Die grap maken we dus vaak, daarom weet ik nu niet meer hoe het officieel heet :D :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_156430437
Bij ons heet een aambei nu al standaard een aardbei. Ook best een raar onderling grapje, zeker als je in gezelschap bent en iemand bestelt aardbeien met slagroom en je zit allebei te gnorken aan tafel :') .

Maar goed - ik val ook eens binnen als lurker :@ - dikke kus voor alle dames hier waar het nog niet bij wil lukken. Duim voor jullie dat je snel een dikke vette tweede streep piest :* !
  zondag 27 september 2015 @ 20:19:21 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_156430873
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Bij ons heet een aambei nu al standaard een aardbei. Ook best een raar onderling grapje, zeker als je in gezelschap bent en iemand bestelt aardbeien met slagroom en je zit allebei te gnorken aan tafel :') .

Maar goed - ik val ook eens binnen als lurker :@ - dikke kus voor alle dames hier waar het nog niet bij wil lukken. Duim voor jullie dat je snel een dikke vette tweede streep piest :* !
aarsbeien hier ;(
En +1!
disclaimer
pi_156431576
Aarsbei of kontaids... Maar een kapper in je kont lijkt me ook niks *knip knip*

@MaJo het verschil is dat die andere dames daadwerkelijk beide dingen hebben meegemaakt. Mijn pumt werd door sillie minder aanstootgevend gemaakt - je kunt pas vergelijken als je kunt vergelijken uit ervaring. En dat is niet bedoeld als steek van "je hoort niet bij de club die bevallen is", al vat je het misschien zo op.

Ik dacht zelf nota bene dat mijn PDS zo erg was dat ik weeen vast wel zou overleven. Maar bij de inleiding lag ik toch echt te jammeren om een ruggeprik. Het was wel soortgelijke pijn maar toch niet vergelijkbaar in intensiteit en duur.

Laten we het erop houden dat we in elkaars allergie zitten blijkbaar, maar geloof me dat ik je echt niet heel Fok over achtervolg om lekker lullig te doen ofzo, of expres nooit op iets leuks reageer :')
Kwak
pi_156431727
Ik heb gewoon bloed hoor. Mag mijn NOD in de OP naar 30 oktober?
Ik ben er echt klaar mee trouwens. Ik ga binnenkort t gesprek met mijn man aan dat als t in januari niet raak is, ik wil kijken of IUI een optie wordt. Ik trek dit gewoon niet meer, steeds die mislukking voelen.

Over weeën en krampen... Mijn moeder zei me dat ze de pijn bij bevallen enorm mee vond vallen versus haar menstruatiepijn. Dus in haar persoonlijke ervaring blijkt dat ongesteld zijn wel erger kan voelen dan bevallen. Maar zoveel mensen zoveel ervaringen...
Ik heb enkele menstruaties gehad dat ik liever dood wilde dan die pijn nog voelen, dat ik het ijskoud had, diarree overgeven en zoveel pijn, dat ik op t randje zat om out te gaan, niets meer van mijn omgeving mee kreeg.... Als bevallen erger is dan dat, schiet mij maar lek want dan lig ik bewusteloos op bed. Maar dat wil niet zeggen dat pijn hetzelfde is, het kan een heel andere manier van krampen zijn, ik weet het niet... Maak me er ook niet druk over. Eerst maar eens kijken of ik überhaupt ooit zwanger wordt en dan ga ik wel eens nadenken over pijn en weeën....
Warempel, een drempel.
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 20:50:35 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156432101
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:38 schreef kwakz0r het volgende:
Aarsbei of kontaids... Maar een kapper in je kont lijkt me ook niks *knip knip*

@MaJo het verschil is dat die andere dames daadwerkelijk beide dingen hebben meegemaakt. Mijn pumt werd door sillie minder aanstootgevend gemaakt - je kunt pas vergelijken als je kunt vergelijken uit ervaring. En dat is niet bedoeld als steek van "je hoort niet bij de club die bevallen is", al vat je het misschien zo op.

Ik dacht zelf nota bene dat mijn PDS zo erg was dat ik weeen vast wel zou overleven. Maar bij de inleiding lag ik toch echt te jammeren om een ruggeprik. Het was wel soortgelijke pijn maar toch niet vergelijkbaar in intensiteit en duur.

Laten we het erop houden dat we in elkaars allergie zitten blijkbaar, maar geloof me dat ik je echt niet heel Fok over achtervolg om lekker lullig te doen ofzo, of expres nooit op iets leuks reageer :')
Wel handig die kapper voordat je uitscheurt, kan ie alvast een knipje zetten :')

Laten we het hier maar bij houden, zand erover :)

En check:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel grappig :)
pi_156432147
Hoi,
Ik lees stiekem mee. Over 3 maanden kom ik hopelijk aansluiten.. *O* Dokter zei dat het verstandig was om 3 maanden van te voren al te starten met foliumzuur. Hebben jullie nog aanrader m.b.t. een merk of hoeveelheid per keer? :)
pi_156432158
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wel handig die kapper voordat je uitscheurt, kan ie alvast een knipje zetten :')

En check:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik knip ook wel eens in iemands derrière, over t algemeen bloed dat, dus myth confirmed :7
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 20:52:58 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156432184
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:41 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik heb gewoon bloed hoor. Mag mijn NOD in de OP naar 30 oktober?
Ik ben er echt klaar mee trouwens. Ik ga binnenkort t gesprek met mijn man aan dat als t in januari niet raak is, ik wil kijken of IUI een optie wordt. Ik trek dit gewoon niet meer, steeds die mislukking voelen.

Over weeën en krampen... Mijn moeder zei me dat ze de pijn bij bevallen enorm mee vond vallen versus haar menstruatiepijn. Dus in haar persoonlijke ervaring blijkt dat ongesteld zijn wel erger kan voelen dan bevallen. Maar zoveel mensen zoveel ervaringen...
Ik heb enkele menstruaties gehad dat ik liever dood wilde dan die pijn nog voelen, dat ik het ijskoud had, diarree overgeven en zoveel pijn, dat ik op t randje zat om out te gaan, niets meer van mijn omgeving mee kreeg.... Als bevallen erger is dan dat, schiet mij maar lek want dan lig ik bewusteloos op bed. Maar dat wil niet zeggen dat pijn hetzelfde is, het kan een heel andere manier van krampen zijn, ik weet het niet... Maak me er ook niet druk over. Eerst maar eens kijken of ik überhaupt ooit zwanger wordt en dan ga ik wel eens nadenken over pijn en weeën....
Och meis, wat een vervelend gevoel is dat :* Ik herken me er wel in, heb dat ook een paar dagen en dan pak ik mezelf weer op en ga ik er weer voor. Maar het blijft een teleurstelling natuurlijk ;(
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 20:53:22 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156432202
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:52 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik knip ook wel eens in iemands derrière, over t algemeen bloed dat, dus myth confirmed :7
Jij bent dus die friseur in iemands aars :+

Barrel mag mijn NOD naar 29 oktober?
pi_156432479
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

En check:

SPOILER
Daar moeten we maar eens heen dan met de kleine man! (Ik moest even drie keer knipperen bij de plaatsnaam Hilter, naastgelegen :') )
Kwak
  Moderator zondag 27 september 2015 @ 21:06:36 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156432879
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 20:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Daar moeten we maar eens heen dan met de kleine man! (Ik moest even drie keer knipperen bij de plaatsnaam Hilter, naastgelegen :') )
Het is best dicht bij Nederland dus goed te doen :Y Of het boeiend is verder weet ik niet :D

En no way, dat had ik nog niet eens gezien :')
pi_156434586
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jij bent dus die friseur in iemands aars :+

Barrel mag mijn NOD naar 29 oktober?
:D _O-
pi_156434935
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:52 schreef Peacefulll het volgende:
Hoi,
Ik lees stiekem mee. Over 3 maanden kom ik hopelijk aansluiten.. *O* Dokter zei dat het verstandig was om 3 maanden van te voren al te starten met foliumzuur. Hebben jullie nog aanrader m.b.t. een merk of hoeveelheid per keer? :)
Ik gebruik gewoon die van etos, 1 per avond, is prima. Is niet zo spannend qua merken hoor! Drogist huismerk is gewoon goed!
Warempel, een drempel.
pi_156435243
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:52 schreef Peacefulll het volgende:
Hoi,
Niet die van de hema! Die stinkt echt verschrikkelijk vind ik.
En spannend! Dat je maar snel streepjes mag plassen.
pi_156436428
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:45 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Niet die van de hema! Die stinkt echt verschrikkelijk vind ik.
En spannend! Dat je maar snel streepjes mag plassen.
Haha goede tip! Ik heb eens even gekeken maar ze durven er best een flink bedrag voor te vragen.
pi_156436526
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:40 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Ik gebruik gewoon die van etos, 1 per avond, is prima. Is niet zo spannend qua merken hoor! Drogist huismerk is gewoon goed!
Mijn man merkte op dat hij liever een 'bekend' merk heeft i.p.v. een huismerk. Voor zijn gevoel is dat beter. Maar zolang de goede stoffen er maar in zitten denk ik dan!
  zondag 27 september 2015 @ 22:04:58 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_156436527
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 22:03 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Haha goede tip! Ik heb eens even gekeken maar ze durven er best een flink bedrag voor te vragen.
vitamine b11 is foliumzuur, doordat er dan niet "foliumzuur mama kinderwens" etc op staat ook goedkoper, en kruidvat huismerk kost echt geen drol ;) je doet maanden met zo'n potje :Y
disclaimer
pi_156436674
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Mijn man merkte op dat hij liever een 'bekend' merk heeft i.p.v. een huismerk. Voor zijn gevoel is dat beter. Maar zolang de goede stoffen er maar in zitten denk ik dan!
Bekend merk is echt een verkoopdingetje ofzo hoor. Je lichaam kent het verschil niet en wat je teveel inneemt plas je vaak gewoon weer uit. Wat dus betekent dat je met een potje davitamon een behoorlijk duurder plasje hebt dan bij een potje kruidvat of hema :P

ik heb zelf die van hema gebruikt, ik heb geen moeite gehad met de geur? ze zijn niet zo groot ook die pilletjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')