Ik probeer heel hard geen gevoel te hebben, zodat ik niet teleurgesteld ben als ik wel bloed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:08 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik wil zo graag dat je meedoet!!! Al een gevoel?
En dankjewel!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:55 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:55 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]Zo'n tof vooruitzich dat ons 2e kindje wel een Gouwenaar wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
Nohh doe es niet, gek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:07 schreef kniftyhooker het volgende:
Jep. Chromie en ik kennen elkaar van een ander forum. :-)
Bedankt voor de felicitaties!
Ik vind het eigenlijk best wel ASO van mezelf. Is pas de 2e ronde.
Deadly ik zou ook naar een ander zh gaan. Succes met het maken van een beslissing.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:05 schreef Svane het volgende:
Déééééééééé derrrrrrdeeeee rrrrrondeeeeeeeeeee!
Oké. Ik ben niet euforisch, maar wel weer een beginnetje. Juichen is niet noodzakelijk, duimen wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt weer tijd voor nieuwe tweelingenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:07 schreef kniftyhooker het volgende:
Ja jullie hebben ook gelijk hoor. Maar toch he.
We gaan pas weer op de nod testen.
Ik geloof het allemaal wel hihi.
Ik voelde van die mini krampjes wat ik ook had bij mijn 1e. En tities zijn wat gevoeliger.
Ik deed t eigenlijk meer ommezelf de kop in te drukken zo van: je kan nu gaan testen maar die test doet t toch niet. En toen... Ohhhh fuck!!!
Straks wordt t een twinnie! Zit in de familie aan beide kanten dus ik houd mijn hart vast. :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |