Heb ik Fischer en Stans in mijn manager laten staan, terwijl ik wel drie Hagenezen erin heb gezetquote:Op zondag 27 september 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke zichzelf respecterende club dient met 6-0 van Excelsior te winnen.
En dat is dan de beste scheids van Nederland, tjaquote:Op zondag 27 september 2015 14:51 schreef Grifte het volgende:
Kramer probeert zijn beperkingen even te maskeren. Dat die scheids dat niet zag
Kuipvrees.quote:Op zondag 27 september 2015 14:50 schreef Intellectueel het volgende:
Wat is dat met al die scheidsrechters in de Kuip?
No Tanane no party.quote:Op zondag 27 september 2015 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoopte gisteren ook tegen beter weten in op een hattrick van Weghorst.
Niet dat je bijster veel gemist hebtquote:Op zondag 27 september 2015 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maak je een oefententamen
Worden daar gewoon goede antwoorden fout gerekend
had beter gewoon voetbal kunnen blijven kijken
goed puntquote:Op zondag 27 september 2015 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet dat je bijster veel gemist hebt
Haha, jij kijkt via een stream.quote:
Nee, zag het langskomen op d'n Twitter.quote:Op zondag 27 september 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jij kijkt via een stream.
Het zou wel dom zijn geweest als hij het niet had meegenomen héquote:Op zondag 27 september 2015 15:03 schreef Tagliano het volgende:
Kuipers heeft zijn gele kaart meegenomen vandaag
Ik moet zeggen dat je hier volkomen gelijk in hebtquote:Op zondag 27 september 2015 15:04 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Het zou wel dom zijn geweest als hij het niet had meegenomen hé
quote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn computer is een beetje traag vandaag.
Vervelend.
Heb jij een Vejinovic computer?quote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef Slobeend het volgende:
Vejinovic is te traag voor dit niveau.
Kunnen er geen kut van. Het is dat Zwolle loopt aan te kloten.quote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik Feyenoord niet zo bijzonder voetballen. De commentator doet alsof we naar een staaltje hogeschoolvoetbal kijken.
Zou me niets verbazen.quote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Heb jij een Vejinovic computer?
Ook tegen Willem II waren ze ontzettend slap.quote:Op zondag 27 september 2015 15:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kunnen er geen kut van. Het is dat Zwolle loopt aan te kloten.
Ach, het kan altijd erger.quote:
Zucht...quote:Op zondag 27 september 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger.
Gisteren werden drie buitenspelgoals bij Tottenham - Manchester City goedgekeurd.
Die scheidsrechter verdient een lintje, eindelijk eens eentje die weet dat je bij twijfel de aanvallende partij voordeel moet gevenquote:Op zondag 27 september 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger.
Gisteren werden drie buitenspelgoals bij Tottenham - Manchester City goedgekeurd.
Bij twijfel jaquote:Op zondag 27 september 2015 15:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die scheidsrechter verdient een lintje, eindelijk eens eentje die weet dat je bij twijfel de aanvallende partij voordeel moet geven
Oké, je hebt dus niet gekeken.quote:Op zondag 27 september 2015 15:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die scheidsrechter verdient een lintje, eindelijk eens eentje die weet dat je bij twijfel de aanvallende partij voordeel moet geven
Dat klopt, de andere twee gevallen waren wel degelijk twijfelachtig. Bedenk ook dat een scheidsrechter of grensrechter geen scherm hebben waarop even een paar lijnen worden getekend.quote:Op zondag 27 september 2015 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij twijfel ja
De situatie met de rechtsback kon geen twijfel over mogelijk zijn
quote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Heb jij een Vejinovic computer?
Slecht?quote:Op zondag 27 september 2015 15:17 schreef Grifte het volgende:
We spelen gelukkig weer op ons oude niveau
Volgens de heren van VI voegt die niets toe.quote:Op zondag 27 september 2015 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb donderdag niet gekeken, maar word nog niet bijzonder vrolijk van Gustafson.
quote:Op zondag 27 september 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de heren van VI voegt die niets toe.
En die hebben er verstand van.
Twee wedstrijden al fout. Ik ben benieuwd naar het excuus van Johanquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
JOHANS VOORSPELLING - DEADLINE ZATERDAG 18:30
SC Heerenveen - Vitesse X
Ajax - FC Groningen 1
AZ - Heracles Almelo 1
Feyenoord - PEC Zwolle 1
Newcastle United - Chelsea 2
Napoli - Juventus X
quote:Op zondag 27 september 2015 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
ADO heeft geen kind aan Excelsior, de 1-1 zal dus zo wel vallen.
Jaquote:Op zondag 27 september 2015 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het gewoon niet zo dat PEC absurd slecht was, donderdag?
Behalve als Johan het over Clasie heeft.quote:Op zondag 27 september 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de heren van VI voegt die niets toe.
En die hebben er verstand van.
En als Johan het over interne verhoudingen bij Twente en Ajax heeft.quote:Op zondag 27 september 2015 15:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Behalve als Johan het over Clasie heeft.
HET LEGIOEN IS MET PENSIOEN!!quote:Op zondag 27 september 2015 15:23 schreef BadderHaring het volgende:
Ik vind de Kuip tamelijk doods vandaag, eigenlijk?
Eens, duidelijk niet bewustquote:Op zondag 27 september 2015 15:21 schreef Tchock het volgende:
Wat is Kuipers een lul om Veldwijk dan nog geel te geven zo laat na de kans. Was niets expres aan.
Dat ook absoluut, maar Feyenoord speelde toen veel scherper.quote:Op zondag 27 september 2015 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het gewoon niet zo dat PEC absurd slecht was, donderdag?
Donderdag was hij wel iets beterquote:Op zondag 27 september 2015 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb donderdag niet gekeken, maar word nog niet bijzonder vrolijk van Gustafson.
Dat hebben Feyenoorders al snel bij mensen. Calimero-complexjequote:Op zondag 27 september 2015 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom heb ik het idee dat die Toine van Peperstraten een enorme jodenlover is?
Dat soort paranoia is doorgaans een bijeffect van het jarenlang supporteren van een andere Nederlandse club.quote:Op zondag 27 september 2015 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom heb ik het idee dat die Toine van Peperstraten een enorme jodenlover is?
Lijkt me dat Botteghin gewoon kan spelen? Desnoods Immers daar nogquote:Op zondag 27 september 2015 15:27 schreef Tchock het volgende:
Van der Heijden speelt me toch slecht zeg
Was serieus, zodra het over Feyenoord gaat spat de desinteresse van het scherm.quote:Op zondag 27 september 2015 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hebben Feyenoorders al snel bij mensen. Calimero-complexje
Ik begrijp hieruit dat hij bij ADO-Excelsior zit? Zou mooi zijn aangezien hij dan straks geen commentaar geeftquote:Op zondag 27 september 2015 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
Ron de Rijk, kan die man met pensioen?
Ja.quote:Op zondag 27 september 2015 15:33 schreef VXXLL het volgende:
Van der Hart is écht een slechte keeper
Vermeer en v/d Hart komen niet uit Schotland.quote:Op zondag 27 september 2015 15:33 schreef Tagliano het volgende:
Een schot op doel, het tweede van de wedstrijd
Daarna scoorde Derk Boerrigter. Ook nog Miralem Sulejmani en Theo Janssen.quote:Op zondag 27 september 2015 15:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goed dat hij weer eredivisie speeltScoorde nog de 1-0 tegen Ajax ooit
Mario Been compenserenquote:Op zondag 27 september 2015 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was serieus, zodra het over Feyenoord gaat spat de desinteresse van het scherm.
Ja.quote:Op zondag 27 september 2015 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat hij bij ADO-Excelsior zit? Zou mooi zijn aangezien hij dan straks geen commentaar geeft
Ik was ook serieus.quote:Op zondag 27 september 2015 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was serieus, zodra het over Feyenoord gaat spat de desinteresse van het scherm.
Al die andere doelpunten negeer ikquote:Op zondag 27 september 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarna scoorde Derk Boerrigter. Ook nog Miralem Sulejmani en Theo Janssen.
Dat waren tijden.
Hoe krijgt Zwolle het voor elkaar om hem te scoutenquote:Op zondag 27 september 2015 15:34 schreef Intellectueel het volgende:
Onze tweede keeper kan er geen klote van. Hoe krijgt Ajax het voor elkaar om deze non-talenten te scouten?
Hij was bij Eagles niet zo heel slecht maar maakt vandaag en donderdag echt een hele slechte beurt.quote:Op zondag 27 september 2015 15:34 schreef Intellectueel het volgende:
Onze tweede keeper kan er geen klote van. Hoe krijgt Ajax het voor elkaar om deze non-talenten te scouten?
Paniekaankoop, er was ineens een nieuwe tweede keeper nodig voor heel weinig geld.quote:Op zondag 27 september 2015 15:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe krijgt Zwolle het voor elkaar om hem te scouten
Geen tijd? Hahn die uiteindelijk toch niet werd uitgeleend en andere opties die niet doorgingen?quote:Op zondag 27 september 2015 15:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe krijgt Zwolle het voor elkaar om hem te scouten
Eentje, die werd afgekeurdquote:Op zondag 27 september 2015 15:37 schreef opperkleurder het volgende:
Hoeveel goals hebben jullie al gezien in Rotterdam?
Ik wacht op de 0-1 van Zwolle.quote:Op zondag 27 september 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Kheziem gaat zich opmaken voor een invalbeurt.
Mooi, kunnen we weer een week gezeur lezen over zijn achterlijkheid.quote:Op zondag 27 september 2015 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Kheziem gaat zich opmaken voor een invalbeurt.
Alleen in de eerste helft waren ze er niet.quote:Op zondag 27 september 2015 15:39 schreef Tchock het volgende:
Haha, die supporters van ADO zouden de eerste twaalf minuten en de eerste twaalf na rust wegblijven om een statement te maken. Die hebben dus beide goals van ADO gemist.
Ik zie 't zo gebeuren.quote:Op zondag 27 september 2015 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wacht op de 0-1 van Zwolle.
Dat verveelt nooit.quote:Op zondag 27 september 2015 15:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we weer een week gezeur lezen over zijn achterlijkheid.
Dan ben ik verkeerd voorgelicht door Toine.quote:Op zondag 27 september 2015 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen in de eerste helft waren ze er niet.
Ik raad je dan aan naar ADO - Excelsior te kijken.quote:Op zondag 27 september 2015 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is Feyenoord afschuwelijk saai om te kijken.
Eredivisiekwaaltje.quote:Op zondag 27 september 2015 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is Feyenoord afschuwelijk saai om te kijken.
Teamprestatie.quote:Op zondag 27 september 2015 15:41 schreef Tagliano het volgende:
Uiteraard even op het hart slaan, niks mis mee
En een vrij makkelijk programma gehadquote:Op zondag 27 september 2015 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind PEC trouwens matig spelen de laatste 2 wedstrijden voor een team die zo hoog staan.
Zou echt gras dan toch effect hebben op het spel?
Ze spelen allemaal waardeloos.quote:Op zondag 27 september 2015 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ook even Van Polen noemen die keihard over de bal heen maait in zijn eigen zestien.
Dat is het ik-heb-verder-geen-minuut-PEC-gekeken-syndroom.quote:Op zondag 27 september 2015 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind PEC trouwens matig spelen de laatste 2 wedstrijden voor een team die zo hoog staan.
Heracles had tot gisteren ook nog niet verloren na alleen maar op kunstgras te hebben gespeeld.quote:Op zondag 27 september 2015 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Winnen in een KOLKENDE kuip is niet makkelijk, nee.quote:Op zondag 27 september 2015 15:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En een vrij makkelijk programma gehad
Vooral dat, zei Jans voor de bekerwedstrijd zelf ook al.quote:Op zondag 27 september 2015 15:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En een vrij makkelijk programma gehad
Embleempje gekust?quote:Op zondag 27 september 2015 15:41 schreef Tagliano het volgende:
Uiteraard even op het hart slaan, niks mis mee
Nee.quote:Op zondag 27 september 2015 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Als jij je geld op 1 club zou moeten zetten zou dat geen Ajax zijn?quote:Op zondag 27 september 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus als je 'toonbaar' geen interesse in Feyenoord hebt, ben je gelijk een jodenlover.
Ik ga even koffie pakken.
Nee, waarom zou ik daar naar kijken.quote:Op zondag 27 september 2015 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het ik-heb-verder-geen-minuut-PEC-gekeken-syndroom.
Ze staan hoog omdat ze slechte tegenstanders hebben gehad maar de wedstrijden waren echt niet goed. PEC speelt vandaag beter dan tegen Excelsior of De Graafschap.quote:Op zondag 27 september 2015 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik daar naar kijken.
Maar van een team die aardig hoog staat had ik toch wel wat meer verwacht
Als jij nou eens stopt met je tijd steken in de clubvoorkeur van een presentator. Overigens is hij slechts Willem II-sympathisant.quote:Op zondag 27 september 2015 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij je geld op 1 club zou moeten zetten zou dat geen Ajax zijn?
Iniesta is een soort nathan rutjes vergeleken met hem.quote:
Nu niet popi-joppi doen. Je eigen club heeft meer waardeloze potten gespeeld dan goede.quote:Op zondag 27 september 2015 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik daar naar kijken.
Maar van een team die aardig hoog staat had ik toch wel wat meer verwacht
Uh oke? Waar ontken ik dat.quote:Op zondag 27 september 2015 15:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nu niet popi-joppi doen. Je eigen club heeft meer waardeloze potten gespeeld dan goede.
Nergens. Feit blijft dat Zwolle met haar begroting het gewoon goed doet, terwijl je eigen clubje al meer dan een decennia geen reet voorstelt.quote:
Alsof iemand daar een neuk om geeft in de denderende eredivisie.quote:Op zondag 27 september 2015 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Feyenoord een waardeloze spelopvatting.
Oke man, bedankt!quote:Op zondag 27 september 2015 15:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nergens. Feit blijft dat Zwolle met haar begroting het gewoon goed doet, terwijl je eigen clubje al meer dan een decennia geen reet voorstelt.
quote:Op zondag 27 september 2015 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij was verder toch ook Feyenoorder tot PEC opeens leuk meedeed?
Zeg jongens dit is een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 27 september 2015 15:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nergens. Feit blijft dat Zwolle met haar begroting het gewoon goed doet, terwijl je eigen clubje al meer dan een decennia geen reet voorstelt.
Toen Van Bronckhorst na Roda zei het jammer te vinden dat Feyenoord niet achterover kon leunen na de 0-1 was ik totaal verbaasdquote:Op zondag 27 september 2015 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Feyenoord een waardeloze spelopvatting.
Ik geef slechts mijn mening. Je hoeft niet gelijk terug te vallen op je stokpaardjes.quote:Op zondag 27 september 2015 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof iemand daar een neuk om geeft in de denderende eredivisie.
Tja. Elke keer als ik eredivisie kijk word ik weer bevestigd.quote:Op zondag 27 september 2015 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn mening. Je hoeft niet gelijk terug te vallen op je stokpaardjes.
Nou, het is allemaal wat.quote:Op zondag 27 september 2015 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Elke keer als ik eredivisie kijk word ik weer bevestigd.
Kwiatkowski skyquote:
ach zeur toch niet zo, dan ga je toch lekker tikkie takkie gapie slapie kijkenquote:Op zondag 27 september 2015 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Elke keer als ik eredivisie kijk word ik weer bevestigd.
De nieuwe Iniesta.quote:Op zondag 27 september 2015 15:48 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe speelt Feyenoord, en Gustafson in het bijzonder?
Matigquote:Op zondag 27 september 2015 15:48 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe speelt Feyenoord, en Gustafson in het bijzonder?
Adilgod.quote:
quote:
uh okay manquote:Op zondag 27 september 2015 15:46 schreef opperkleurder het volgende:
ADO gaat zo de voorsprong uitbouwen.
Het kan schijnbaar wel gebeuren hahahaha.quote:Op zondag 27 september 2015 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
Over knullig verdedigen gesproken, dit mag en kan niet gebeuren.
Ik voorspel een 1-1.quote:Op zondag 27 september 2015 15:51 schreef Tagliano het volgende:
Het centrum Van der Heijden-Botteghin is daar
Dan heb je de Messiaanse actie van Kramer niet gezien in de 1e helft.quote:
Klopt, ik zit naar ADO te kijken. Kramer scoort veel, maar verder heb je er weinig aan. Havenaar laat ook de rest beter voetballen.quote:Op zondag 27 september 2015 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb je de Messiaanse actie van Kramer niet gezien in de 1e helft.
Het enige verschil is dat Messi hem er wel gewoon inlegt.quote:Op zondag 27 september 2015 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb je de Messiaanse actie van Kramer niet gezien in de 1e helft.
Havenaar is niet beter dan Kramer, wel dan Kazim.quote:Op zondag 27 september 2015 15:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Feyenoord wilde m ook halen 2 keer, maar koos voor Kazim en daarna Kramer
Beter dan hem laten lopen he. Alles doen om de aanval te verstoren.quote:Op zondag 27 september 2015 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Van der Heijden heeft weer een overtreding nodig.
Muv rood pakkenquote:Op zondag 27 september 2015 15:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Beter dan hem laten lopen he. Alles doen om de aanval te verstoren.
Dat hij zich zo makkelijk weg laat zetten door ukkie Thomas is al lachwekkend natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 15:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Beter dan hem laten lopen he. Alles doen om de aanval te verstoren.
Zelfs het Nederlands Elftal heeft ooit Dirk Marcellis achterin gehadquote:Op zondag 27 september 2015 15:58 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal maar Dirk Marcellis achterin hebben staan.
Wegzetten? Die ging er gewoon op snelheid langs.quote:Op zondag 27 september 2015 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hij zich zo makkelijk weg laat zetten door ukkie Thomas is al lachwekkend natuurlijk.
Vandaar dat ze het EK ook niet gaan halen...quote:Op zondag 27 september 2015 15:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs het Nederlands Elftal heeft ooit Dirk Marcellis achterin gehad
Die wilde ik inkoppenquote:Op zondag 27 september 2015 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het EK ook niet gaan halen...
Puur als afmaker misschien niet, qua koppen en aanspeelpunt welquote:Op zondag 27 september 2015 15:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Havenaar is niet beter dan Kramer, wel dan Kazim.
Speelt prima bij PEC. Betrouwbaar, doet geen domme dingen. Gewoon een topverdediger voor een club als Zwolle.quote:Op zondag 27 september 2015 15:58 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal maar Dirk Marcellis achterin hebben staan.
Toch iets van die Poolse keepers...quote:Op zondag 27 september 2015 15:59 schreef opperkleurder het volgende:
Kurto kan niet meer verder. Ziet er niet lekker uit. Loopt tegen de paal aan bij het redden van een mislukte voorzet van Schaken.
Het is een complot.quote:Op zondag 27 september 2015 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch iets van die Poolse keepers...
Ik vind het niet veel, maar misschien zijn jullie wat sneller tevreden inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2015 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speelt prima bij PEC. Betrouwbaar, doet geen domme dingen. Gewoon een topverdediger voor een club als Zwolle.
Ja leuk, ik verspreek me.quote:Op zondag 27 september 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op een penalty schreeuwen?
Leg mij dat nou eens uit, GGMM.
Het was een galletje. In het stadion is verder alles een penalty natuurlijk.quote:
Die Becker kwam niet op mij over als een spraakzaam type.quote:Op zondag 27 september 2015 16:02 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord kan Becker maar niet in bedwang houden
Als dit soort geklungel structureel wordt dan gaat de charme er in mijn ogen wel vanaf.quote:
Ik zeg niet dat hij in Oranje moet of zo maar hij speelt nu zeven wedstrijden en in die tijd heeft hij geen enkele grote fout gemaakt. Wie is daar niet tevreden mee?quote:Op zondag 27 september 2015 16:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel, maar misschien zijn jullie wat sneller tevreden inderdaad.
Veltman.quote:Op zondag 27 september 2015 16:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel, maar misschien zijn jullie wat sneller tevreden inderdaad.
Ach, in de grote competities zie je soms ook bijzonder geklungel. En zo af en toe een momentje kan ik nog wel om lachenquote:Op zondag 27 september 2015 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als dit soort geklungel structureel wordt dan gaat de charme er in mijn ogen wel vanaf.
Hoezo kun jij alleen maar reageren door het onderwerp te veranderen?quote:
Was net te laat bij de goalquote:Op zondag 27 september 2015 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij in Oranje moet of zo maar hij speelt nu zeven wedstrijden en in die tijd heeft hij geen enkele grote fout gemaakt. Wie is daar niet tevreden mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |