Heb ik Fischer en Stans in mijn manager laten staan, terwijl ik wel drie Hagenezen erin heb gezetquote:Op zondag 27 september 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Elke zichzelf respecterende club dient met 6-0 van Excelsior te winnen.
En dat is dan de beste scheids van Nederland, tjaquote:Op zondag 27 september 2015 14:51 schreef Grifte het volgende:
Kramer probeert zijn beperkingen even te maskeren. Dat die scheids dat niet zag
Kuipvrees.quote:Op zondag 27 september 2015 14:50 schreef Intellectueel het volgende:
Wat is dat met al die scheidsrechters in de Kuip?
No Tanane no party.quote:Op zondag 27 september 2015 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoopte gisteren ook tegen beter weten in op een hattrick van Weghorst.
Niet dat je bijster veel gemist hebtquote:Op zondag 27 september 2015 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maak je een oefententamen
Worden daar gewoon goede antwoorden fout gerekend
had beter gewoon voetbal kunnen blijven kijken
goed puntquote:Op zondag 27 september 2015 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet dat je bijster veel gemist hebt
Haha, jij kijkt via een stream.quote:
Nee, zag het langskomen op d'n Twitter.quote:Op zondag 27 september 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jij kijkt via een stream.
Het zou wel dom zijn geweest als hij het niet had meegenomen héquote:Op zondag 27 september 2015 15:03 schreef Tagliano het volgende:
Kuipers heeft zijn gele kaart meegenomen vandaag
Ik moet zeggen dat je hier volkomen gelijk in hebtquote:Op zondag 27 september 2015 15:04 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Het zou wel dom zijn geweest als hij het niet had meegenomen hé
quote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn computer is een beetje traag vandaag.
Vervelend.
Heb jij een Vejinovic computer?quote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef Slobeend het volgende:
Vejinovic is te traag voor dit niveau.
Kunnen er geen kut van. Het is dat Zwolle loopt aan te kloten.quote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vind ik Feyenoord niet zo bijzonder voetballen. De commentator doet alsof we naar een staaltje hogeschoolvoetbal kijken.
Zou me niets verbazen.quote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Heb jij een Vejinovic computer?
Ook tegen Willem II waren ze ontzettend slap.quote:Op zondag 27 september 2015 15:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kunnen er geen kut van. Het is dat Zwolle loopt aan te kloten.
Ach, het kan altijd erger.quote:
Zucht...quote:Op zondag 27 september 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger.
Gisteren werden drie buitenspelgoals bij Tottenham - Manchester City goedgekeurd.
Die scheidsrechter verdient een lintje, eindelijk eens eentje die weet dat je bij twijfel de aanvallende partij voordeel moet gevenquote:Op zondag 27 september 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger.
Gisteren werden drie buitenspelgoals bij Tottenham - Manchester City goedgekeurd.
Bij twijfel jaquote:Op zondag 27 september 2015 15:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die scheidsrechter verdient een lintje, eindelijk eens eentje die weet dat je bij twijfel de aanvallende partij voordeel moet geven
Oké, je hebt dus niet gekeken.quote:Op zondag 27 september 2015 15:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die scheidsrechter verdient een lintje, eindelijk eens eentje die weet dat je bij twijfel de aanvallende partij voordeel moet geven
Dat klopt, de andere twee gevallen waren wel degelijk twijfelachtig. Bedenk ook dat een scheidsrechter of grensrechter geen scherm hebben waarop even een paar lijnen worden getekend.quote:Op zondag 27 september 2015 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij twijfel ja
De situatie met de rechtsback kon geen twijfel over mogelijk zijn
quote:Op zondag 27 september 2015 15:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Heb jij een Vejinovic computer?
Slecht?quote:Op zondag 27 september 2015 15:17 schreef Grifte het volgende:
We spelen gelukkig weer op ons oude niveau
Volgens de heren van VI voegt die niets toe.quote:Op zondag 27 september 2015 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb donderdag niet gekeken, maar word nog niet bijzonder vrolijk van Gustafson.
quote:Op zondag 27 september 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de heren van VI voegt die niets toe.
En die hebben er verstand van.
Twee wedstrijden al fout. Ik ben benieuwd naar het excuus van Johanquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
JOHANS VOORSPELLING - DEADLINE ZATERDAG 18:30
SC Heerenveen - Vitesse X
Ajax - FC Groningen 1
AZ - Heracles Almelo 1
Feyenoord - PEC Zwolle 1
Newcastle United - Chelsea 2
Napoli - Juventus X
quote:Op zondag 27 september 2015 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
ADO heeft geen kind aan Excelsior, de 1-1 zal dus zo wel vallen.
Jaquote:Op zondag 27 september 2015 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het gewoon niet zo dat PEC absurd slecht was, donderdag?
Behalve als Johan het over Clasie heeft.quote:Op zondag 27 september 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de heren van VI voegt die niets toe.
En die hebben er verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |