abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156420625
Laatst in de McDonalds met een collega, ik denk ik trakteer wel, wat is nou de schade, dus ik zeg tegen haar van "bestel maar eerst" zodat ik daarna kan volgen met mijn bestelling, maar het moest per se apart. Ook met een chick in een 'echt' restaurant met wat meer egard dan McDonalds ( :') ) , was ons eerste etentje samen, dus gentlemen als ben stelde ik voor om te betalen (zoals het heurt), maar ook zij wou daar niks van weten. De rekening moest hoe dan ook worden gesplit :').

Is dit nou de emancipatie anno 2015? Is chivalry echt achterhaald? Of tref ik het gewoon en moet ik m'n smoel houden :D?
pi_156420663
Ik betaal ook graag zelf en dat is eigenlijk meer zodat mij op geen manier verteld kan worden dat ik de jongen/vent in kwestie iets verschuldigd ben.

Waarom is het eigenlijk een big deal om de rekening te splitten? Scheelt toch voor mannen?

Inb4: :') vera

Maar zo zie ik het echt. Als ik wel een jongen voor me laat betalen en vervolgens niks ga doen met 'm, ben ik een ontzettend kutwijf en heb ik enorm veel lef ofzo :') :') het is allemaal niet bijster snel goed.
pi_156420669
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2015 14:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Laatst in de McDonalds met een collega, ik denk ik trakteer wel, wat is nou de schade, dus ik zeg tegen haar van "bestel maar eerst" zodat ik daarna kan volgen met mijn bestelling, maar het moest per se apart. Ook met een chick in een 'echt' restaurant met wat meer egard dan McDonalds ( :') ) , was ons eerste etentje samen, dus gentlemen als ben stelde ik voor om te betalen (zoals het heurt), maar ook zij wou daar niks van weten. De rekening moest hoe dan ook worden gesplit :').

Is dit nou de emancipatie anno 2015? Is chivalry echt achterhaald? Of tref ik het gewoon en moet ik m'n smoel houden :D?
Komt bekend voor dit.

Altijd dat kut gedoe met dat splitten enz. Die paar tientjes heb ik er ook wel voor over hoor :')
Irene is bae <3
pi_156420670
Ze zijn bang dat je er iets voor terug wil.
pi_156420686
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2015 14:12 schreef vera166 het volgende:
Ik betaal ook graag zelf en dat is eigenlijk meer zodat mij op geen manier verteld kan worden dat ik de jongen/vent in kwestie iets verschuldigd ben.

Waarom is het eigenlijk een big deal om de rekening te splitten? Scheelt toch voor mannen?
Dan lijk je gierig.

Om en om oke, maar splitten? Nee, gewoon niet.
Irene is bae <3
pi_156420710
quote:
6s.gif Op zondag 27 september 2015 14:13 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Dan lijk je gierig.

Maar als een vrouw dan zelf aanbiedt dat ze wil splitten kan ze jou het verwijt toch niet meer maken dat je gierig bent? Zo wel dan moet je sowieso snel rennen :D twisted minds
pi_156420750
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_156420751
Er is een reden dat het "Going Dutch" wordt genoemd :P

[ Bericht 23% gewijzigd door Ketho op 27-09-2015 16:28:56 ]
pi_156420756
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2015 14:14 schreef vera166 het volgende:

[..]

Maar als een vrouw dan zelf aanbiedt dat ze wil splitten kan ze jou het verwijt toch niet meer maken dat je gierig bent? Zo wel dan moet je sowieso snel rennen :D twisted minds
Komt voor hoor.

Naderhand beetje klagen bij de eerstvolgende high tea met vriendinnen dat de man niet wou payen en ze het weer zelf moest doen.
Irene is bae <3
pi_156420762
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 14:12 schreef SideEffect het volgende:
Zat ik zelf ook al over na te denken ja, maar in beide gevallen kwamen hun met het initiatief om iets te ondernemen :o. En ja, kweenie, als heer in het gezelschap lijkt het mij vanzelfsprekend dat je betaalt, of iig het aanbod doet :@. Zonder verdere verwachtingen uiteraard.

quote:
Klopt, maar diep in m'n oerinstinct voelt het alsof de chick de mammoet neerknuppelt in plaats van jijzelf 10.gif.
pi_156420781
Het is gewoon een test. Je moet net zo lang doorzeiken tot ze jou laat betalen.
Moeten zij weten
pi_156420846
:') vera
pi_156420874
Het is ook nooit goed :'(
pi_156420879
quote:
6s.gif Op zondag 27 september 2015 14:13 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Dan lijk je gierig.

Ja precies, en wat moet je met het wisselgeld? Aan haar geven voelt zo armoedig, maar zelf houden nog meer :'). En met uiteten gaan eet je als man meestal meer, dus dan voelt het ook onevenredig aan.

Ik vind met uiteten gaan oprecht dat geld er niet toe doet als je een geslaagde avond hebt met leuk gezelschap :o.
pi_156420907
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ja precies, en wat moet je met het wisselgeld? Aan haar geven voelt zo armoedig, maar zelf houden nog meer :'). En met uiteten gaan eet je als man meestal meer, dus dan voelt het ook onevenredig aan.

Ik vind met uiteten gaan oprecht dat geld er niet toe doet als je een geslaagde avond hebt met leuk gezelschap :o.
:D deze struggles zijn er ook aan de kant van vrouwen denk ik hahaha

gewoon nooit uitgaan
pi_156420928
De eerste keer was ik nogal verbouwereerd door dit vreemde nieuwerwetse gedrag. Tegenwoordig laat ik mij niet meer shockeren door dit soort acties en hanteer ik de volgende regel: Als ik de uitnodigende partij ben betaal ik, word ik uitgenodigd dan sta ik toe dat er voor mij betaald wordt. Rekeningen worden nimmer gesplitst.
pi_156420933
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 14:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
Het is gewoon een test. Je moet net zo lang doorzeiken tot ze jou laat betalen.
Ja, op het moment dat je neigt je stem te verheffen om zoiets in zo'n omgeving kan je maar beter eraan toegeven _O-.
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:21 schreef Aalscholver het volgende:
Het is ook nooit goed :'(
Wat Jiang153 al zei, gewoon desnoods om en om :7.
pi_156420985
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:23 schreef wenfer2 het volgende:
De eerste keer was ik nogal verbouwereerd door dit vreemde nieuwerwetse gedrag. Tegenwoordig laat ik mij niet meer shockeren door dit soort acties en hanteer ik de volgende regel: Als ik de uitnodigende partij ben betaal ik, word ik uitgenodigd dan sta ik toe dat er voor mij betaald wordt. Rekeningen worden nimmer gesplitst.
Maar sta je het dan direct toe of veins je toch nog enige weerstand? :7
pi_156420999
quote:
6s.gif Op zondag 27 september 2015 14:15 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Komt voor hoor.

Naderhand beetje klagen bij de eerstvolgende high tea met vriendinnen dat de man niet wou payen en ze het weer zelf moest doen.
wel sneu :{
pi_156421000
Wat vrouwen misschien niet weten is dat als zij voor zichzelf betalen niet overkomt als een daad van zelfstandigheid maar eerder kan worden opgepikt als een verbale trap tussen de bekken en zelfs als een lichte belediging.
pi_156421095
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:25 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Maar sta je het dan direct toe of veins je toch nog enige weerstand? :7
Weerstand bieden omdat iemand voor je betaald? Nou nee dit zou een beetje ondankbaar en ongepast zijn. Maar je moet je vooral niet laten verassen. De eerste keer wist er niet echt een houding aan te geven en had ik zelfs het gevoel (zal wel niet zo zijn) dat ik werd uitgegniffeld door de restaurantmedewerker. Maar mevrouw was ook wel erg snel met betalen. Het is een beetje zoals schaken of stratego. Als je kan toeslaan om te betalen moet je de kans pakken, zodat je toestanden tracht te vermijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door wenfer2 op 27-09-2015 14:54:10 ]
  zondag 27 september 2015 @ 14:30:49 #22
439897 muscleboy
weekendwarrior
pi_156421099
de rekening splitten :')_________________________!
LIVE FAST DIE PRETTY
pi_156421204
zoals het heurt :')
Maagd of nog nooit boven de 6 gescoord jij.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 27 september 2015 @ 14:37:37 #24
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156421212
Laat je date betalen als je weet dat het niks gaat worden. :D
pi_156421222
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:26 schreef wenfer2 het volgende:
Wat vrouwen misschien niet weten is dat als zij voor zichzelf betalen niet overkomt als een daad van zelfstandigheid maar eerder kan worden opgepikt als een verbale trap tussen de bekken en zelfs als een lichte belediging.
Bedoelde zoiets met m'n eerdere mammoeten-opmerking ja, jij verwoordt het beter _O-.
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:30 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Weerstand bieden omdat iemand voor je betaald? Nou nee dit zou een beetje ondankbaar en ongepast zijn. Maar je moet je vooral niet laten verassen. De eerste keer wist er niet echt een houding aan te geven en had ik zelfs het gevoel (zal wel niet zo zijn) dat ik werd uitgegniffeld door de restaurantmedewerker. Maar mevrouw was ook wel erg snel met betalen. Het is een beetje zoals schaken of stratego. Als je kan toeslaan om te betalen moet je die kan pakken, zodat je toestanden tracht te vermijden.
Nou ja, als ik er direct aan zou toegeven dat de dame betaalt ben ik bang dat ik weer overkom als een cheapskate, als het ware :@. Ik zou zelfs zo paranoia zijn om te denken dat ze me wilt testen om te kijken hoe ik ga reageren :').

Maar op zich kan je je gezelschap weer in verlegenheid brengen door snel te zijn met betalen, omdat, zoals eerder is gezegd hier, de indruk gewekt kan worden dat ze je iets verschuldigd is ;(.
  zondag 27 september 2015 @ 14:39:20 #26
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_156421242
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:30 schreef muscleboy het volgende:
Dit.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_156421272
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 14:36 schreef Seam het volgende:
zoals het heurt :')
Maagd of nog nooit boven de 6 gescoord jij.
quote:
Tenslotte nog iets over zelf betalen van vertering door dames met mannelijk geleide. Wordt er door een paar, dat vaak samen uitgaat tevoren duidelijk afgesproken ieder voor eigen rekening dan is hiertegen geen bezwaar, doch wanneer een jongeman een enkele maal uitgaat met een meisje, dat al dadelijk de beurs op tafel legt en zegt: Ik betaal zelf, dan getuigt dit niet van goeden smaak.

Er zijn er onder de hedendaagsche jongelui, die het stilzwijgend accepteeren, dat een dame voor zichzelf en soms voor hem medebetaalt, maar de welopgevoede beschaafde man zal dit niet dulden.

Aan het meisje om na afloop van den uitgang met een paar vriendelijke woorden den jongeman te danken. Zij kan zeggen: Ik heb het echt prettig gevonden, dank je wel voor den fijnen avond of iets dergelijks. De meeste mannen zullen een woordje van dank hoogelijk waardeeren.
http://www.dbnl.org/tekst(...)06hoeh01_01_0022.php
pi_156421340
quote:
Ja want een quote uit 1940 zal absoluut nog van toepassing zijn op de huidige maatschappelijke normen :')
Heb je ook nog tips hoe ik nazi's moet ontwijken en joden moet aanspreken :')?
pi_156421348
OP niet gelezen, maar je moet dan ook geen tatta's daten
pi_156421357
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Laat je date betalen als je weet dat het niks gaat worden. :D
_O- #teamhoh

Zou dat het kunnen maken, of er moet wel iets extreem mis gaan. Splitten lijkt me in zo'n geval wel reëel :7.
quote:
pi_156421368
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Bedoelde zoiets met m'n eerdere mammoeten-opmerking ja, jij verwoordt het beter _O-.

[..]

Nou ja, als ik er direct aan zou toegeven dat de dame betaalt ben ik bang dat ik weer overkom als een cheapskate, als het ware :@. Ik zou zelfs zo paranoia zijn om te denken dat ze me wilt testen om te kijken hoe ik ga reageren :').

Maar op zich kan je je gezelschap weer in verlegenheid brengen door snel te zijn met betalen, omdat, zoals eerder is gezegd hier, de indruk gewekt kan worden dat ze je iets verschuldigd is ;(.
Als je het gevoel hebt dat je wordt uitgetest en dat er spelletjes worden gespeeld moet je het spelletje maar meespelen dunkt me. Aan jou zelf de keus of jij je uit de tent laat lokken en de discussie aangaat om te voorkomen dat je als ´gierig´ kan worden aangezien of dat je je beter wat zelfverzekerder kan opstellen.
pi_156421384
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
OP niet gelezen
Uit onwil of onmacht? Hihaho

quote:
maar je moet dan ook geen tatta's daten
Wel :6. Maar in dit geval geen sprake van though.
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:45 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Als je het gevoel hebt dat je wordt uitgetest en dat er spelletjes worden gespeeld moet je het spelletje maar meespelen dunkt me. Aan jou zelf de keus of jij je uit de tent laat lokken en de discussie aangaat om te voorkomen dat je als ´gierig´ kan worden aangezien of dat je je beter wat zelfverzekerder kan opstellen.
Deze man _O_.
pi_156421407
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:44 schreef Seam het volgende:

[..]

Ja want een quote uit 1940 zal absoluut nog van toepassing zijn op de huidige maatschappelijke normen :')
Heb je ook nog tips hoe ik nazi's moet ontwijken en joden moet aanspreken :')?
1939 op precies te zijn. :7
Ik denk dat het hanteren van goede normen en waarden niet tijdgebonden is.
pi_156421410
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:30 schreef wenfer2 het volgende:
Maar je moet je vooral niet laten verassen.
Ok.
pi_156421419
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:47 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Uit onwil of onmacht? Hihaho

[..]

Wel :6. Maar in dit geval geen sprake van though.
Nu wel gelezen, conclusie: meisjes willen gewoon niet met je op 2e date, daarom rekening delen
pi_156421508
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:48 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

1939 op precies te zijn. :7
Ik denk dat het hanteren van goede normen en waarden niet tijdgebonden is.
Ik weet dat jij dat denkt inderdaad, maar jij weet ook dat er talloze vrouwen en mannen zijn die dat niet denken.
pi_156421522
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:49 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nu wel gelezen, conclusie: meisjes willen gewoon niet met je op 2e date, daarom rekening delen
Maar dit dan? ;(
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
kwamen hun met het initiatief om iets te ondernemen :o.
Collega pauzeer ik minstens elke week mee zowat, en de ander ken ik ook al een hele tijd ;(. Over die laatste trouwens, die kwam ik een keer toevallig tegen en toen gingen we even snel wat eten. Paar dagen erna vroeg ze me dus of we niet een keer 'echt' uit eten zouden gaan, en zo geschiedde :o.
pi_156421583
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Maar dit dan? ;(

[..]

Collega pauzeer ik minstens elke week mee zowat, en de ander ken ik ook al een hele tijd ;(. Over die laatste trouwens, die kwam ik een keer toevallig tegen en toen gingen we even snel wat eten. Paar dagen erna vroeg ze me dus of we niet een keer 'echt' uit eten zouden gaan, en zo geschiedde :o.
Dan zijn er 2 opties: of je trekt feministen aan, of je trekt chicks aan die desperate zijn.

Weet nog dat mijn vriend vertelde dat hij vroeger nooit wat betaalde. Al zijn exen betaalde zijn eten en bios etc :')
En je hebt natuurlijk meisjes die denken: I'm an independent woman. Blablabla
pi_156421595
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 14:53 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik weet dat jij dat denkt inderdaad, maar jij weet ook dat er talloze vrouwen en mannen zijn die dat niet denken.
Dat andere mensen er anders over denken of er nog niet over hebben nagedacht is voor mij geen aanleiding om mijn eigen handelen aan te passen. Daarnaast zal ik andere mensen er ook niet publiekelijk op aanspreken, zeker niet als ik ze niet goed ken.
pi_156421599
Hoef je een keer niet te betalen om zo'n vieze snol vol te kitten is het weer niet goed.
pi_156421645
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan zijn er 2 opties: of je trekt feministen aan, of je trekt chicks aan die desperate zijn.

Weet nog dat mijn vriend vertelde dat hij vroeger nooit wat betaalde. Al zijn exen betaalde zijn eten en bios etc :')
Alsof je vrouwen in die subgroepen kan indelen. Vrouwen zijn veel complexer dan dat.
pi_156421654
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:21 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Tegenwoordig houdt splitten in dat de een het pint en de ander de helft overmaakt.

Maarre, eerste paar keer is een beetje splitten en zodra het serieus wordt is de man fucked (naja, inkomens gaan grotendeels op 1 stapel. Ik doe boodschappen en lunch en uit eten doet hij). Verder iets met trots ook, willen laten merken dat je wel voor jezelf kunt zorgen omdat je tegenwoordig word doodgegooid met van die skeere hoeren die alleen maar op geld vallen.
Tevens neem ik meestal het duurste dat er op de kaart staat omdat of vis, lamsvlees of hertenbiefstuk o.i.d. en het voelt lullig om een ander dat te laten betalen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 15:05:27 ]
pi_156421686
Man betaald, en dan savonds mag hij haar kapot trekken en zij pijpt hem.
ZO is het toch??
Ik zwaai naar dieren.
pi_156421692
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:00 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Alsof je vrouwen in die subgroepen kan indelen. Vrouwen zijn veel complexer dan dat.
Dat zijn de enige 2 die ik kan bedenken.
Zelf laat ik de man altijd betalen op een date.
Nu in een relatie betaal ik denk ik 35%.
pi_156421711
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:02 schreef Geerd het volgende:
Man betaald, en dan savonds mag hij haar kapot trekken en zij pijpt hem.
ZO is het toch??
Ligt er aan hoeveelste date het is toch???
pi_156421728
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 15:04 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Uhmzz dat zou kunnen idd!
Ik zwaai naar dieren.
pi_156421732
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:30 schreef muscleboy het volgende:
Bij de McDonalds van een 'rekening' spreken :')_______!1!1!!!!
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_156421778
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 15:05 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Bij de McDonalds van een 'rekening' spreken :')_______!1!1!!!!
Als je skeer bent dan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_156421785
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Allebei niet :'). Denk dat ze het gewoon het eerlijkst vinden, terwijl ik niet met zo'n mindset ga eten :').
pi_156421835
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:01 schreef Myrr het volgende:

[..]

Tegenwoordig houdt splitten in dat de een het pint en de ander de helft overmaakt.

Maarre, eerste paar keer is een beetje splitten en zodra het serieus wordt is de man fucked. Verder iets met trots ook, willen laten merken dat je wel voor jezelf kunt zorgen omdat je tegenwoordig word doodgegooid met van die skeere hoeren die alleen maar op geld vallen.
Tevens neem ik meestal het duurste dat er op de kaart staat omdat of vis, lamsvlees of hertenbiefstuk o.i.d. en het voelt lullig om een ander dat te laten betalen.
In de trant dat ik twee weken na een date op mijn afschriften dit kan lezen nadat ik niets meer van mevrouw vernomen heb:

quote:
¤45,26 voor hertenbiefstuk en drinken, was erg lekker, inmiddels heb ik net een nieuwe vriend maar was echt leuk toen grgr Marietje uit Hoorn.
:')
pi_156421842
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:58 schreef Scorpie het volgende:
Hoef je een keer niet te betalen om zo'n vieze snol vol te kitten is het weer niet goed.
Maar het zijn geen vieze snollen, maar echt relaxte chicks :'( (voor de verandering, red.).
pi_156421850
Dit is beter dan chicks die de rest van je leven je zak leegzuigen hoor.
.
pi_156421874
quote:

Verder iets met trots ook, willen laten merken dat je wel voor jezelf kunt zorgen omdat je tegenwoordig word doodgegooid met van die skeere hoeren die alleen maar op geld vallen.
Haha, dacht al wat een ride or die chick, maar het is natuurlijk Phanto _O_.
pi_156421887
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 15:04 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Op de hoeveelste date wordt er orale seks toegepast? En is er een lineair verband t.o.v. de rekening?
pi_156421910
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:12 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Op de hoeveelste date wordt er orale seks toegepast? En is er een lineair verband t.o.v. de rekening?
Ik denk MC zoenen, wat duurder restaurant het handwerk, en naar 3 dates erover heen??
Ik zwaai naar dieren.
pi_156421921
quote:

[..]

Eerste date sowieso niet, dat bedoelde ik meer.
Tweede trouwens ook niet.
pi_156421935
quote:

[..]

Ligt er gok ik aan hoe serieus je iemand neemt. Snel seks = ik hoef je niet al te lang in m'n leven en wil dus niet teveel tijd en moeite in je investeren.

Lang wachten = Jij bent tof en ik wil je beter leren kennen, laten we eerst allemaal leuke dingen doen en urenlang kletsen en daarna ergens een week lang droogneuken en als we dan eindelijk echt seks gaan hebben is het fucking bomb en komen we veel sneller klaar dan we eigenlijk hadden gewild omdat die shit er gewoon uit moet na al die opgebouwde droogneuk spanning maar dat geeft niet want na deze keer volgen er nog veel meer.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 15:17:46 ]
pi_156422110
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Haha, dacht al wat een ride or die chick, maar het is natuurlijk Phanto _O_.
Ik krijg geen hoogte van je de ene keer diss je me en nu ben ik ineens ride or die wat is dit. ;(
pi_156422234
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:21 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik krijg geen hoogte van je de ene keer diss je me en nu ben ik ineens ride or die wat is dit. ;(
Is m'n borderline :@. You're cool as the other side of the pillow O+.
pi_156422623
Is lastig man.

Precies zoals jij het zegt, het is wel chivalric om het te betalen (wat ik ook zou doen). Daartegenover zijn mannen gelijk aan vrouwen dus waarom zou je :P

Het kost je een vermogen en als zij er dan toch vandoor gaan ben jij je geld kwijt :{
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_156422688
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 15:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Is lastig man.

Precies zoals jij het zegt, het is wel chivalric om het te betalen (wat ik ook zou doen). Daartegenover zijn mannen gelijk aan vrouwen dus waarom zou je :P

Het kost je een vermogen en als zij er dan toch vandoor gaan ben jij je geld kwijt :{
Mannen en vrouwen zijn gelijkwaardig maar niet gelijk.
  zondag 27 september 2015 @ 15:46:36 #62
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_156422699
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 15:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Is vast een heel herkenbaar en veelvoorkomend probleem bij jou.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_156423380
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:46 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Is vast een heel herkenbaar en veelvoorkomend probleem bij jou.
De frequentie valt wel mee inderdaad maar heb er wel eens mee gestaan ja. :{
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  zondag 27 september 2015 @ 16:11:47 #64
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156423423
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:13 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ligt er gok ik aan hoe serieus je iemand neemt. Snel seks = ik hoef je niet al te lang in m'n leven en wil dus niet teveel tijd en moeite in je investeren.

Lang wachten = Jij bent tof en ik wil je beter leren kennen, laten we eerst allemaal leuke dingen doen en urenlang kletsen en daarna ergens een week lang droogneuken en als we dan eindelijk echt seks gaan hebben is het fucking bomb en komen we veel sneller klaar dan we eigenlijk hadden gewild omdat die shit er gewoon uit moet na al die opgebouwde droogneuk spanning maar dat geeft niet want na deze keer volgen er nog veel meer.
Deskundige post dit O+ _O_
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 27 september 2015 @ 16:16:20 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156423556
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:23 schreef wenfer2 het volgende:
Zo deden wij het inderdaad ook toen wij nog aan het daten waren, en nu nog steeds eigenlijk, de ene keer betaald hij en de andere keer ik.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156423731
In ieder geval aanbieden, dan lijk je geen cheapskate.

Verder lekker gunstig voor jouw budget toch :D
pi_156423742
Dat ze aandringt om te betalen wilt niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk wilt betalen

het zijn vrouwen he..

vind het wel 'schattig' als ze het voorstelt maar uiteindelijk kan je het beter zelf betalen
  zondag 27 september 2015 @ 16:24:38 #68
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156423803
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 15:13 schreef Myrr het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb alleen vaste relaties gehad (nooit een one night stand of iets dergelijks) Maar met al mijn vaste relaties ben ik meteen op de eerste date of snel na het kennismaken met ze in bed gedoken....en toch zijn ze dus gebleven.
Wat zegt dat dan? :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_156424140
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb alleen vaste relaties gehad (nooit een one night stand of iets dergelijks) Maar met al mijn vaste relaties ben ik meteen op de eerste date of snel na het kennismaken met ze in bed gedoken....en toch zijn ze dus gebleven.
Wat zegt dat dan? :P
Dat niet alles zwart/wit is. :7
Ik spreek hier uiteraard voor mezelf, kan niet in anderen hun hoofd kijken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 16:37:21 ]
pi_156424227
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 14:12 schreef SideEffect het volgende:
Dit.

Het is eerder het gebrek aan emancipatie dat te veel mannen nog steeds denken dat vrouwen te koop zijn.
pi_156424319
quote:

Inb4: :') vera

Maar zo zie ik het echt. Als ik wel een jongen voor me laat betalen en vervolgens niks ga doen met 'm, ben ik een ontzettend kutwijf en heb ik enorm veel lef ofzo :') :') het is allemaal niet bijster snel goed.
Dan ben je echt geen kutwijf hoor :'). Zegt meer over die gast en/of zijn intenties (als in niet serieus).
pi_156424443
quote:

[..]

Maarre, eerste paar keer is een beetje splitten en zodra het serieus wordt is de man fucked (naja, inkomens gaan grotendeels op 1 stapel. Ik doe boodschappen en lunch en uit eten doet hij). Verder iets met trots ook, willen laten merken dat je wel voor jezelf kunt zorgen omdat je tegenwoordig word doodgegooid met van die skeere hoeren die alleen maar op geld vallen.
Hoezo als het serieus wordt is de man fucked? Dan juist gewoon om en om.
  zondag 27 september 2015 @ 16:49:25 #73
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_156424515
Rekeningetje afwisselen prima, maar als een vrouw verwacht dat ik voor haar betaal na een bestelling, dan gaan bij mij alarmbelletjes rinkelen. Ik denk dat de meeste vrouwen dat weten en er in eerste instantie op staan zelf te betalen. Gewoon betalen zonder al te veel aandacht aan te geven en zeggen dat zij de volgende rekening pakt. Dat Hollandse gemierenneuk kan ik ook verdomd slecht tegen.
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
pi_156424734
Ha, de man betaalt. Heel simpel. Doet een man dat niet is het doei doei. En dat heeft niks te maken met het wezen van een golddigger of zelf geen geld hebben. Hij hoeft immers niet rijk te zijn. Het is de natuur en het is de man die de vrouw hoort te veroveren. Als de man geeneens bereid is voor je te betalen, moet je niks verwachten in de toekomst. Een man die interesse heeft in een vrouw die betaalt en doet alles voor de vrouw.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 16:57:57 ]
  zondag 27 september 2015 @ 16:57:40 #75
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156424769
Mensen die denken dat je geen zes+ kan scoren als je een welopgevoede heer bent en betaald.

Laat mij maar de negens doen die de etiquette nog kennen dan.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  zondag 27 september 2015 @ 17:02:37 #76
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156424931
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ha, de man betaalt. Heel simpel. Doet een man dat niet is het doei doei. En dat heeft niks te maken met het wezen van een golddigger of zelf geen geld hebben. Hij hoeft immers niet rijk te zijn. Het is de natuur en het is de man die de vrouw hoort te veroveren. Als de man geeneens bereid is voor je te betalen, moet je niks verwachten in de toekomst. Een man die interesse heeft in een vrouw die betaalt en doet alles voor de vrouw.
Doe mij maar een vrouw die wat zelfstandiger is. Een islamitische.
pi_156425016
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:02 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Doe mij maar een vrouw die wat zelfstandiger is. Een islamitische.
Niks te maken met zelfstandigheid. Ik werk, heb mijn eigen geld en ben erg zelfstandig en onafhankelijk, maar een man is een man en dient zich zo te gedragen.

Ik ken sinds een tijdje een man. Hij betaalt alles. Haalt me op ( woont 450 km van me vandaan) en brengt me weer terug. En als dat niet lukt zet hij me op de trein en de ticket betaalt hij. Krijg elke date een duur geurtje ( niet noodzakelijk, maar ook dit zegt wel wat over hem). Zo hoort een man te zijn. Dat betekent namelijk dat de man serieus is en je als trouwkandidaat ziet. Een man die die een vrouw niet als trouwkandidaat ziet zal inderdaad geen of weinig centen verspillen aan een vrouw.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 17:09:03 ]
pi_156425036
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Niks te maken met zelfstandigheid. Ik werk, heb mijn eigen geld en ben erg zelfstandig en onafhankelijk, maar een man is een man en dient zich zo te gedragen.

Ik ken sinds een tijdje een man. Hij betaalt alles. Haalt me op ( woont 450 km van me vandaan) en brengt me weer terug. En als dat niet lukt zet hij me op de trein en de ticket betaalt hij. Krijg elke date een duur geurtje ( niet noodzakelijk, maar ook di zegt wel wat over hem). Zo hoort een man te zijn. Dat betekent namelijk dat de man serieus is en je als trouwkandidaat ziet. Een man die die een vrouw niet als trouwkandidaat ziet zal inderdaad geen of weinig centen verspillen aan een man.
Ik vind dit onzin.
pi_156425057
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 17:07 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik vind dit onzin.
Mag je vinden. Als je jezelf als vrouw geen waarde geeft, moet je niet verwachten dat de man je op waarde schat. ;)

Het lijkt me logisch dat hij alles betaalt en me ophaalt. Hij wil graag met me trouwen, dus moet hij zich ook bewijzen lijkt me.
pi_156425098
quote:

[..]

Ik ken sinds een tijdje een man. Hij betaalt alles. Haalt me op ( woont 450 km van me vandaan) en brengt me weer terug. En als dat niet lukt zet hij me op de trein en de ticket betaalt hij. Krijg elke date een duur geurtje ( niet noodzakelijk, maar ook dit zegt wel wat over hem). Zo hoort een man te zijn. Dat betekent namelijk dat de man serieus is en je als trouwkandidaat ziet. Een man die die een vrouw niet als trouwkandidaat ziet zal inderdaad geen of weinig centen verspillen aan een man.
Hoeveel geld hij aan je spendeert zegt niet zoveel over hoe erg jou als trouwkandidaat ziet.
Dan zat namelijk eerdaags bij je vader op de bank. Maar ik bemoei niet.
  zondag 27 september 2015 @ 17:10:26 #81
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_156425110
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:08 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Mag je vinden. Als je jezelf als vrouw geen waarde geeft, moet je niet verwachten dat de man je op waarde schat. ;)

Het lijkt me logisch dat hij alles betaalt en me ophaalt. Hij wil graag met me trouwen, dus moet hij zich ook bewijzen lijkt me.
Klinkt als een enorme kneus zonder zelfwaarde - niet als een man.
If only Africa had more mosquito nets, then every year we could save millions... of mosquitoes from dying needlessly of aids.
pi_156425150
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 17:10 schreef Kameraadje het volgende:

[..]

Hoeveel geld hij aan je spendeert zegt niet zoveel over hoe erg jou als trouwkandidaat ziet.
Dan zat namelijk eerdaags bij je vader op de bank. Maar ik bemoei niet.
Nee hoor. Lijkt me logisch dat je niet gelijk wil verloven. Overigens, heeft hij al gepraat met familie.

En het laat wel degelijk zien hoe serieus een man is. Een man zou namelijk kilometers rijden en centen verspillen ( tenzij hij rijk is) aan een dame die hij toch niet als vrouw wil.
pi_156425172
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:10 schreef Victuss het volgende:

[..]

Klinkt als een enorme kneus zonder zelfwaarde - niet als een man.
Nee hoor. Gewoon een man die dolverliefd is op me en dolgraag met me wil trouwen. :)
  zondag 27 september 2015 @ 17:12:52 #84
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156425191
quote:

[..]

Dat klinkt als sanasoufi. :') _O-
  zondag 27 september 2015 @ 17:12:56 #85
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156425193
quote:

[..]

Ik ken sinds een tijdje een man. Hij betaalt alles. Haalt me op ( woont 450 km van me vandaan) en brengt me weer terug. En als dat niet lukt zet hij me op de trein en de ticket betaalt hij. Krijg elke date een duur geurtje ( niet noodzakelijk, maar ook dit zegt wel wat over hem). Zo hoort een man te zijn. Dat betekent namelijk dat de man serieus is en je als trouwkandidaat ziet. Een man die die een vrouw niet als trouwkandidaat ziet zal inderdaad geen of weinig centen verspillen aan een vrouw.
Klinkt meer alsof hij je als high-class escort ziet. No offence.

Nee dit is echt onzin. Mijn ex haalde mij op (250 km). Zij had toen al een auto en ik niet.
pi_156425207
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 17:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dat klinkt als sanasoufi. :') _O-
Ha, maar dat ben ik niet. ;)
pi_156425224
quote:

[..]

Dus als ik niet opgehaald wil worden, geen cadeaus hoef e.d dan geef ik mezelf geen waarde? Ik zou het juist raar en ongemakkelijk vinden om iedere date een cadeau te krijgen en nog raarder dat iemand mij, terwijl hij 450 km verderop woont, ophaalt.

Daarnaast zijn er genoeg voorbeelden te noemen van mannen die vrouwen doodgooien met cadeaus, van alles betalen en ga zo maar door, terwijl de vrouw nooit als serieuze partner wordt gezien. Maar eerder als tussendoortje of extraatje. Ik zou daar niet zoveel waarde aan hechten hoor. Ik meer aan hoe iemand ìs, hoe de klik is en hoe fijn/leuk je het samen hebt.
pi_156425226
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:12 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Klinkt meer alsof hij je als high-class escort ziet. No offence.

Nee dit is echt onzin. Mijn ex haalde mij op (250 km). Zij had toen al een auto en ik niet.
Nee hoor. Hij heeft een auto en werkt. Logisch dat hij me oppikt. En al zou ik een auto hebben, zelfs dan nog haalt hij me op. Ik ben de vrouw en hij is de man en de rolverdeling is duidelijk.
pi_156425250
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:13 schreef Rucola het volgende:

[..]

Dus als ik niet opgehaald wil worden, geen cadeaus hoef e.d dan geef ik mezelf geen waarde? Ik zou het juist raar en ongemakkelijk vinden om iedere date een cadeau te krijgen en nog raarder dat iemand mij, terwijl hij 450 km verderop woont, ophaalt.

Daarnaast zijn er genoeg voorbeelden te noemen van mannen die vrouwen doodgooien met cadeaus, van alles betalen en ga zo maar door, terwijl de vrouw nooit als serieuze partner wordt gezien. Maar eerder als tussendoortje of extraatje. Ik zou daar niet zoveel waarde aan hechten hoor. Ik meer aan hoe iemand ìs, hoe de klik is en hoe fijn/leuk je het samen hebt.
Uiteraard gaat het om de klik, maar ook dit zijn dingen die een rol spelen. Een man die niet bereid is voor me te reizen en niet bereid is te investeren is voor mij een dikke doei.
pi_156425281
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uiteraard gaat het om de klik, maar ook dit zijn dingen die een rol spelen. Een man die niet bereid is voor me te reizen en niet bereid is te investeren is voor mij een dikke doei.
Dat begrijp ik hoor, maar je brengt het nogal raar vind ik!
  zondag 27 september 2015 @ 17:16:30 #91
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156425291
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij heeft een auto en werkt. Logisch dat hij me oppikt. En al zou ik een auto hebben, zelfs dan nog haalt hij me op. Ik ben de vrouw en hij is de man en de rolverdeling is duidelijk.
Ik hoop nooit zo'n vrouw tegen te komen :r
pi_156425335
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 17:16 schreef Rucola het volgende:

[..]

Dat begrijp ik hoor, maar je brengt het nogal raar vind ik!
Ja, zo bedoel ik het niet.
  zondag 27 september 2015 @ 17:19:04 #93
406777 Victuss
Tally-ho, chaps.
pi_156425369
Een man moet leiding nemen in een relatie, maar wel verstandig met z'n tijd en geld omgaan.
pi_156425381
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:16 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik hoop nooit zo'n vrouw tegen te komen :r
Hoezo? Hij heeft anders ook eisen. Zo mag ik geen korte kleding meer dragen, broeken met scheuren zijn uit den boze en ook de bikini's mag ik niet meer dragen. En sinds vandaag een nieuwe eis erbij: ik mag na 10 uur avond niet meer buiten wezen. Toen ik zei dat dit uiteraard ook voor hem geldt was het van: ik ben de man en jij de vrouw en dus kwetsbaar. Heb toen opgehangen. Zal hem leren.. hij krabbelt maar mooi terug. Simpel. Wat denkt hij wel niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 17:20:04 ]
pi_156425419
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft anders ook eisen. Zo mag ik geen korte kleding meer dragen, broeken met scheuren zijn uit den boze en ook de bikini's mag ik niet meer dragen. En sinds vandaag een nieuwe eis erbij: ik mag na 10 uur avond niet meer buiten wezen. Toen ik zei dat dit uiteraard ook voor hem geldt was het van: ik ben de man en jij de vrouw en dus kwetsbaar. Heb toen opgehangen.
Hahaahaha :D

Nu maak je hier grappen over. Maar heb een vriendin die had een tijdje een Irakese vriend en ze mocht echt niks ban haar lichaam laten zien, een arm was al te bloot. Daarna was het gelukkif snel over.
pi_156425442
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 17:21 schreef Rucola het volgende:

[..]

Hahaahaha :D

Nu maak je hier grappen over. Maar heb een vriendin die had een tijdje een Irakese vriend en ze mocht echt niks ban haar lichaam laten zien, een arm was al te bloot. Daarna was het gelukkif snel over.
Ik maak geen grappen. Heb zojuist echt opgehangen in zijn oor. Dikke doei. Ik mag na 10 uur avond niet meer buiten wezen, maar meneer wel.

Ik pak hem nog grondig aan. Hij heeft de verkeerde voor zich.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2015 17:22:24 ]
  zondag 27 september 2015 @ 17:23:07 #97
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_156425463
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft anders ook eisen. Zo mag ik geen korte kleding meer dragen, broeken met scheuren zijn uit den boze en ook de bikini's mag ik niet meer dragen. En sinds vandaag een nieuwe eis erbij: ik mag na 10 uur avond niet meer buiten wezen. Toen ik zei dat dit uiteraard ook voor hem geldt was het van: ik ben de man en jij de vrouw en dus kwetsbaar. Heb toen opgehangen. Zal hem leren.. hij krabbelt maar mooi terug. Simpel. Wat denkt hij wel niet.
Je bent een trollend subje? Sexy.
pi_156425479
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 16:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Een meisje die ik ken had een Turkse vriend.. en in begin eerst dates zei hij steeds neeeee ik moet betalen in onze cultuur betaald de man dat hoort zo, maar ja zij bleef pushen om zelf ook te betalen. Geven moment dacht hij 8-) 8-) Niiiiceeee en nam ineens op komende ''dates'' steeds vaker geen portemonnee mee. Hij ging dus ineens van wannabe loyaal naar dikke profiteur stand.

Daarom mijn conclusie is gewoon gelijk-gelijk. Ik vind ook niet dat de man alles maar hoeft te betalen want het zou ook jammer zijn als er misbruik van hem wordt gemaakt. (en ja die vrouwen zijn er)

Gierige mannen wel echte afknapper. Ook profiteurs.

Ik willlllll echt betalen tenzij ik merk dat iemand misbruikt maakt. Daarom 50%/50% ongeveer.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_156425497
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:21 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik maak geen grappen. Heb zojuist echt opgehangen in zijn oor. Dikke doei. Ik mag na 10 uur avond niet meer buiten wezen, maar meneer wel.

Ik pak hem nog grondig aan. Hij heeft de verkeerde voor zich.
Aan de manier hoe jullie met elkaar communiceren kan je wel zien dat jullie een vruchtbare relatie tegemoet gaan.
pi_156425511
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 17:23 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Je bent een trollend subje? Sexy.
Nee ik meen het. Moest het even van me afschrijven. Heb nu dus ruzie met hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')