Ja zo hebben wij het ook geregeld. We maken beiden een vast bedrag over naar de gezamenlijke rekening en naar de verschillende gezamenlijke spaarrekeningen. Wat over blijft is voor jezelf.quote:Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt er weer aan of het Nederlanders zijn of Allochtonen.
[..]
Hoe wil je het dan doen?
Mij lijkt het ideaal:
Gezamenlijk rekening voor huishoudelijke dingen. Ieder een rekening voor 'zakgeld'. En dan een gezamenlijk spaarrekening.
quote:Op maandag 28 september 2015 19:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oeee jaa, ben spuuglelijk zeg. Begrijp je achterlijk verband niet zo. Knap of lelijk, een vrouw betaalt niet. Althans, een vrouw met een zelfwaarde.
Ieder een rekening voor zakgeldquote:Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoe wil je het dan doen?
Mij lijkt het ideaal:
Gezamenlijk rekening voor huishoudelijke dingen. Ieder een rekening voor 'zakgeld'. En dan een gezamenlijk spaarrekening.
Dus jullie kopen niks leuks voor zichzelf? Of wanneer je haar wilt verrassen, dat ze ziet waar je een cadeau hebt gekocht? Lijkt me niksquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:04 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ieder een rekening voor zakgeld
Wij hebben alleen een gezamenlijke rekening voor vaste lasten, verder niet.
Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij wel een eigen rekening heeft, wellicht blijft daar meer op dan op de vaste lasten rekening, zodat hij het niet als 'zakgeld' ziet.quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus jullie kopen niks leuks voor zichzelf? Of wanneer je haar wilt verrassen, dat ze ziet waar je een cadeau hebt gekocht? Lijkt me niks
Wat is ook alweer de verrassing als ze ziet waar je het heb gekocht?quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus jullie kopen niks leuks voor zichzelf? Of wanneer je haar wilt verrassen, dat ze ziet waar je een cadeau hebt gekocht? Lijkt me niks
Ik bedoel dat de rest van de inkomens naar ieders eigen rekening gaat natuurlijk. Wat begrijp je niet aan de zin dat wij alleen een gemeenschappelijke rekening hebben voor vaste lasten?quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met 'verder niet' dacht ik dat jullie maar een rekening hebben en 'verder niet'.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:04 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de rest van de inkomens naar ieders eigen rekening gaat natuurlijk. Wat begrijp je niet aan de zin dat wij alleen een gemeenschappelijke rekening hebben voor vaste lasten?
Omdat begrijpend lezen lastig is kom je met volstrekt onzinnige insinuaties?quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met 'verder niet' dacht ik dat jullie maar een rekening hebben en 'verder niet'.
Miscommunicatie, sta je al paar dagen droog dat je zo moet reageren gelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |