Laten we hopen dat ze geen Jandino tegenkomen bij het zappen, want dan vernietigen ze ons in 1x.quote:Op zondag 27 september 2015 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die kijken één keer ik hou van Holland en keuren ons geen blik meer waardig nee
Far out in the uncharted backwaters of the unfashionable end of the western spiral arm of the galaxy lies a small, unregarded yellow sun. Orbiting this at a distance of roughly 92 million miles is an utterly insignificant little blue-green planet whose ape-descended life forms are so amazingly primitive that they still think digital watches are a pretty neat idea.quote:Op zondag 27 september 2015 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze geen Jandino tegenkomen bij het zappen, want dan vernietigen ze ons in 1x.
Hitchhiker's guidequote:Op zondag 27 september 2015 13:09 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Far out in the uncharted backwaters of the unfashionable end of the western spiral arm of the galaxy lies a small, unregarded yellow sun. Orbiting this at a distance of roughly 92 million miles is an utterly insignificant little blue-green planet whose ape-descended life forms are so amazingly primitive that they still think digital watches are a pretty neat idea.
And lots of the people were mean, and most of them were miserable, even the ones with digital watches. Many were increasingly of the opinion that they'd all made a big mistake in coming down from the trees in the first place. And some said that even the trees had been a bad move and that no one should ever have left the oceans.quote:Op zondag 27 september 2015 13:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hitchhiker's guide
of zit ik er nou naast
Nietus, het gaat over mars, en mars is niet onderweg naar ons.quote:Op zondag 27 september 2015 13:17 schreef YokiKater het volgende:
Dat grote nieuws gaat natuurlijk gewoon over een heul grote steen die ons planeetje gaat raken. En dat ze niets hebben gezegd om geen paniek te zaaien, dat ze nog geprobeerd hebben om Harry Stamper op dat ding te droppen maar dat inmiddels alle hoop is vergaan.
HELP!!!
Is mijn favoriete boek, helaas al een tijdje niet meer gelezen.quote:Op zondag 27 september 2015 13:17 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
And lots of the people were mean, and most of them were miserable, even the ones with digital watches. Many were increasingly of the opinion that they'd all made a big mistake in coming down from the trees in the first place. And some said that even the trees had been a bad move and that no one should ever have left the oceans.
![]()
The ultimate guide, de enige trilogie in 5 delen.
Die persconferentie is pas om 17.30 uur terwijl we er natuurlijk allemaal om 17.00 uur al aan gaan.quote:Op zondag 27 september 2015 13:17 schreef YokiKater het volgende:
Dat grote nieuws gaat natuurlijk gewoon over een heul grote steen die ons planeetje gaat raken. En dat ze niets hebben gezegd om geen paniek te zaaien, dat ze nog geprobeerd hebben om Harry Stamper op dat ding te droppen maar dat inmiddels alle hoop is vergaan.
HELP!!!
Mooi, ook geen DWDD meer.quote:Op zondag 27 september 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
terwijl we er natuurlijk allemaal om 17.00 uur al aan gaan.
Als ik straks om 16.30u in de supermarkt de liefde van mijn leven tegenkom, dan weten we het zeker.quote:Op zondag 27 september 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die persconferentie is pas om 17.30 uur terwijl we er natuurlijk allemaal om 17.00 uur al aan gaan.
Ja ik vroeg me al af waarom ze helemaal in IJmuiden boodschappen gaat doenquote:Op zondag 27 september 2015 13:28 schreef YokiKater het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om om 11.00u boodschappen te gaan doen.
Het is pas morgen joh, dus geen haast.quote:Op zondag 27 september 2015 13:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik straks om 16.30u in de supermarkt de liefde van mijn leven tegenkom, dan weten we het zeker.
er is een echt briljante uitvoering van de BBC, als hoorspel, maar thepiratebay ligt eruitquote:Op zondag 27 september 2015 13:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is mijn favoriete boek, helaas al een tijdje niet meer gelezen.
Maar ik heb hem digitaal op mijn kindle app, ik ga hem gewoon in de tram lezen elke dag...wel 10 min
Ze willen vast paniek voorkomen en onze laatste dag niet verzieken.quote:Op zondag 27 september 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die persconferentie is pas om 17.30 uur terwijl we er natuurlijk allemaal om 17.00 uur al aan gaan.
Oh dan zal het morgen in de bus naar huis wel zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 13:33 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Het is pas morgen joh, dus geen haast.
quote:Op zondag 27 september 2015 13:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan zal het morgen in de bus naar huis wel zijn.
Maar wees niet bang, de wereld vergaat pas over 2 jaar....namelijk de avond na mijn diploma-uitreikingquote:
quote:Op zondag 27 september 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wees niet bang, de wereld vergaat pas over 2 jaar....namelijk de avond na mijn diploma-uitreiking.
Ben jij niet getrouwd....nou ja dan ben ik in elk geval al afgemaakt vóór dat rest van de wereld vergaatquote:Op zondag 27 september 2015 13:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Ik zal je troosten,.. de avond ervoor.
Nou, dan gaan we er iig uit met een gebakje :p, het kan slechter.quote:Op zondag 27 september 2015 13:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wees niet bang, de wereld vergaat pas over 2 jaar....namelijk de avond na mijn diploma-uitreiking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |