Je herinnert je nog dat Grosjean 3e werd in Belgie, een circuit waar de motor belangrijk is?quote:Op zondag 27 september 2015 10:50 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nou... daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het was vooral de pech met de motor, het uitvallen en heel soms persoonlijke fouten dat Verstappen en Sainz achter Maldonado en Grosjean eindigden voorgaande races. Ik zeg dit vooral omdat juist nu een aantal coureurs/auto's die je als beter mag beschouwen door pech achter Verstappen/sainz eindigden. Dan denk ik aan Massa, Ricciardo, Kvyat en Perez misschien ook wel.
En een post boven je staat een gigantische spoilerquote:Op zondag 27 september 2015 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
*skipt spoilers*
Net wakker, vier uur durende uitzending begint nu hierwrsch ook nog onderbroken door een behanger die de boel op komt meten
Maar goed, here we go!
Max en Sainz er samen af in bocht 2quote:Op zondag 27 september 2015 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
*skipt spoilers*
Net wakker, vier uur durende uitzending begint nu hierwrsch ook nog onderbroken door een behanger die de boel op komt meten
Maar goed, here we go!
Tsja, ik ga hier niet niks posten over de race als die 2 uur is geweestquote:Op zondag 27 september 2015 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En een post boven je staat een gigantische spoiler
Tuurlijk niet, daar is dit topic niet voorquote:Op zondag 27 september 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik ga hier niet niks posten over de race als die 2 uur is geweest
Alle wereldkampioenen zijn klootzakken.quote:Op zondag 27 september 2015 11:07 schreef Meike26 het volgende:
Vettel, hondelul dat ie is, beetje Bottas er af duwen in Degner
BBC om 13:15.quote:Op zondag 27 september 2015 11:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Is er nog ergens waar je de race in herhaling kan zien? Geen zin om op veronica te wachten
Ik mijd FOK! altijd als de pest als ik een wedstrijd niet gezien hebquote:Op zondag 27 september 2015 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En een post boven je staat een gigantische spoiler
... damn.. ben nog niet overgestapt van ziggo. Alles werkt goed hoor, maar die zender is drama sinds ze UPC hebben.quote:
Dat hoort bij FOK!quote:Op zondag 27 september 2015 11:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik mijd FOK! altijd als de pest als ik een wedstrijd niet gezien hebDie plezante gasten altijd wat je een DM of iets sturen
Nouja ik heb Beach gister nog een DM gestuurd toen ie zei dat ie de Q ging kijken en alle spoilers had kunnen mislopen omdat iemand hem quotte met een dikke spoiler om te zeggen dat ie beter niet meer in het topic kon kijken.quote:
Ik bekijk juist als eerste het topic als ik een race gemist hebquote:Op zondag 27 september 2015 11:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik mijd FOK! altijd als de pest als ik een wedstrijd niet gezien hebDie plezante gasten altijd wat je een DM of iets sturen
Deden ze dat op de fp maar... Er heerst het belachelijke beleid dat er geen spoilers in de titel van een uitslag mogenquote:Op zondag 27 september 2015 11:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat was een rare zin. Nouja Beach zei ik heb gelukkig nog niks meegekregen. Daarop quote iemand hem met de uitslag. En toen heb ik hem een DM gestuurd dat ie niet moest kijken. Dat bedoelde ikquote:Op zondag 27 september 2015 11:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja ik heb Beach gister nog een DM gestuurd toen ie zei dat ie de Q ging kijken en alle spoilers had kunnen mislopen omdat iemand hem quotte met een dikke spoiler om te zeggen dat ie beter niet meer in het topic kon kijken.
Dus niet iedereen is zo
Ik vind dat een prima beleid waar ik me ook meermaals hard voor gemaakt heb.quote:Op zondag 27 september 2015 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deden ze dat op de fp maar... Er heerst het belachelijke beleid dat er geen spoilers in de titel van een uitslag mogen
Eens. Dat was echt knetter irritantquote:Op zondag 27 september 2015 11:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind dat een prima beleid waar ik me ook meermaals hard voor gemaakt heb.
Jaren terug werd er alles gespoiled in de titel van het bericht. En de achterliggende gedachte was dan fans of mensen die het wat boeit kijken toch wel live.
Ik vind het prima zoals het nu is. Uitslag van wedstrijd X. Als je die wilt weten dan klik je. Interesseert het je niet dan klik je niet.
Werkt veel beter dan de uitslag spoilen. De mensen die het niks interesseert interesseert het nog steeds niks. De mensen die het wel interesseert maar om wat voor reden dan ook niet live hebben kunnen kijken wordt hun plezier verstierd.
Dus win situatie voor mensen die nog moeten kijken en geen loss voor mensen die het geen fuck boeit. Graag behouden zou ik zeggen dat niet spoilen op de FP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |