Kustmarathon, Spijkenisse, Berlijn, en Apeldoorn, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 28 september 2015 17:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die World Majors interesseren me ook echt geen hol. Weet niet eens welke dat zijn.
why not both?quote:Op maandag 28 september 2015 18:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dan loop ik toch liever Kyoto als ik toch die kant op zou gaan.
Je kunt het beste gewoon met alles meedoen en dan pas beslissen. Er is volgens mij altijd een bedenktijd van een paar dagen. Ik was dit jaar voor Chicago ingeloot maar moest deze vanwege New York laten "lopen".quote:Op maandag 28 september 2015 19:10 schreef mytec het volgende:
[..]
In plaats van plannen kun je dus beter per jaar een schema opstellen aan welke loterijen je mee gaat doen. Ik heb besloten om net na mijn eerste marathon te kijken om mee te doen aan de lotterij voor Berlijn (gaat week later open), las dat je daarna stel je dat je wint nog een week of 2 hebt om echt te beslissen. Kan natuurlijk ook dat mijn eerste tegenvalt en dat ik dan die loterij maar laat schieten.
Aah dat is dus voor alle zo? ik dacht dat je bij sommigen (NY bijvoorbeeld) al meteen creditcard informatie moest invoeren en dat het dan automatisch ging na de loting. Dankjewel! dan kan je inderdaad beter overal mee doen.quote:Op maandag 28 september 2015 20:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Je kunt het beste gewoon met alles meedoen en dan pas beslissen. Er is volgens mij altijd een bedenktijd van een paar dagen. Ik was dit jaar voor Chicago ingeloot maar moest deze vanwege New York laten "lopen".
Zit maar een week tussen, dus vliegtickettechnisch en qua vakantieplanning is het goed te doen.quote:
Ik las vandaag op Facebook dat Aart Stigter (www.hardlopenisleuk.nl) volgend jaar weer een reis naar Berlijn organiseert.quote:Op maandag 28 september 2015 20:21 schreef mytec het volgende:
[..]
Aah dat is dus voor alle zo? ik dacht dat je bij sommigen (NY bijvoorbeeld) al meteen creditcard informatie moest invoeren en dat het dan automatisch ging na de loting. Dankjewel! dan kan je inderdaad beter overal mee doen.
quote:Op maandag 28 september 2015 20:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
net even gekeken en dat zou zomaar kunnen in 1 vakantie. Nu nog even flink gaan sparen.
Mooi, iets voor 2017, een Fok!hardloop reisje naar Japan?quote:Op maandag 28 september 2015 20:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zit maar een week tussen, dus vliegtickettechnisch en qua vakantieplanning is het goed te doen.
Laat ik eerst mijn eerste marathon maar eens gaan lopen daarna zie ik verderquote:Op maandag 28 september 2015 20:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik las vandaag op Facebook dat Aart Stigter (www.hardlopenisleuk.nl) volgend jaar weer een reis naar Berlijn organiseert.
Daar inschrijven heb je gewoon een startbewijs, kun je die hele loterij links laten liggen. Had vorig jaar weinig op de reis aan te merken, dus zou dat zeker onthouden, al is het maar als backup als je niet ingeloot wordt.
Wel prijziger dan wanneer je gratis onderdak hebt ja..quote:Op maandag 28 september 2015 20:37 schreef mytec het volgende:
[..]
Laat ik eerst mijn eerste marathon maar eens gaan lopen daarna zie ik verderdat is inderdaad wel makkelijker maar ook een stuk prijziger neem ik aan? Heb vrienden in Berlijn wonen dus op zich geen hotel nodig.
quote:Op maandag 28 september 2015 20:34 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]
Mooi, iets voor 2017, een Fok!hardloop reisje naar Japan?
quote:Op maandag 28 september 2015 12:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]Wat ontzettend jammer van die val!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar alsnog erg stoer dat je het wel gewoon allemaal meegemaakt hebt en mensen aangemoedigd hebt enzo. Volgende keer gewoon niet vallen en dan lekker zelf alle 24 uur knallen!
![]()
Ik moest nog even nadenken.quote:Op maandag 28 september 2015 21:49 schreef Skweezer het volgende:
Posbankloop
http://rheden.nieuws.nl/f(...)muur-2-62-kilometer/
hier wat foto's van de muur (6,2km) van de 15 km staat ook een serie op die site
ik sta er heel charmant op![]()
quote:Op maandag 28 september 2015 12:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]Zo, wat een aparte ervaring lijkt me dat. Naar van die val, hopelijk gaat het nu beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha!quote:Op maandag 28 september 2015 22:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik moest nog even nadenken.
[ afbeelding ]
Maar daarna moest ik maar gewoon de kop pakken.
[ afbeelding ]
En hier hou ik dan weer van: "He didn’t take the insoles out when they started causing problems because he didn’t want to disturb his rhythm and focus." Ja, die komt er wel die Kipchogequote:Op dinsdag 29 september 2015 08:37 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)Shoes_Elite%20Racing
HIer staat een uitleg over hoe het schoenzool-incident heeft kunnen plaatsvinden.
Ik vind het ook wel soort van geruststellend, als je zelfs met uit elkaar vallende schoenen 2.04 kunt lopen, dan zijn de meeste dingen die mis kunnen gaan tijdens een marathon wel te overkomen toch
Hee, wat leuk. Ik kende sprs.me nog helemaal nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 08:47 schreef DeLuna het volgende:
Alweer 9,5km erop zitten vanochtend, met de opkomende zon erbijSluit deze maand af met 89km, een maandtotaal PR!
Hardlopen in de ochtend
Ik hoop dit weekend een exotisch loopje te kunnen doen. We gaan een weekendje weg met sprs.me, maar we weten dus nog niet waarheen.
Moet nog wel een r tussen zie ik.quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Hee, wat leuk. Ik kende sprs.me nog helemaal niet
Je komt op dezelfde site uitquote:Op dinsdag 29 september 2015 08:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet nog wel een r tussen zie ik.
Ik heb mezelf nog niet terug kunnen vinden. Ik heb buiten de foto's van Mossel die hij zelf al plaatste, alleen maar een foto van Tarahumara gezien. Wel een goede foto trouwens!quote:Op maandag 28 september 2015 21:49 schreef Skweezer het volgende:
Posbankloop
http://rheden.nieuws.nl/f(...)muur-2-62-kilometer/
hier wat foto's van de muur (6,2km) van de 15 km staat ook een serie op die site
ik sta er heel charmant op![]()
Ik ben benieuwd. We moeten om 10:30u op Schiphol zijn en het wordt ongeveer 15 a 16 graden. Zondag vliegen we om 19:30u terug. Meer weten we nog niet.quote:
Als we daar dan toch zijn moeten we ook maar gelijk een Ekiden lopen. Toch?quote:Op maandag 28 september 2015 20:34 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]
Mooi, iets voor 2017, een Fok!hardloop reisje naar Japan?
Dat kan echt overal in Europa zijn op dit moment, veel plezier hopelijk een mooie locatie. Helaas geen Portugal : http://www.weatheronline.co.uk/eurovor.htm Wel grappig dat soort reisjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. We moeten om 10:30u op Schiphol zijn en het wordt ongeveer 15 a 16 graden. Zondag vliegen we om 19:30u terug. Meer weten we nog niet.
Deze foto bewijst ook meteen dat veganisten minder lol hebben.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:23 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had t blijkbaar nogal naar m'n zin op DE muur![]()
Beetje jammer dat ik niet in de uitslag sta. Mailtje gestuurd, ze gaan er naar kijken, ze miste meer mensen op de finish.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:02 schreef McTwente het volgende:
[..]
Deze foto bewijst ook meteen dat veganisten minder lol hebben.![]()
We hebben nog gezocht naar Volkert van der Graaf aka Fred de Winter.
Zou je ook harder kunnen lopen zodra je merkt dat Fred de Winter achter je loopt? Dat geeft misschien wel een boost! In Game of Throne stijl: Winter is coming!quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:02 schreef McTwente het volgende:
[..]
Deze foto bewijst ook meteen dat veganisten minder lol hebben.![]()
We hebben nog gezocht naar Volkert van der Graaf aka Fred de Winter.
Jullie in het oranje zien er wel uit als een goed duo: jij op drums, die ander op gitaarquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:23 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had t blijkbaar nogal naar m'n zin op DE muur![]()
Beetje jammer dat ik niet in de uitslag sta. Mailtje gestuurd, ze gaan er naar kijken, ze miste meer mensen op de finish.
Ik denk dat vegan boy de triangel mishandelt... en dan zal die andere de zanger wel zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:24 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Jullie in het oranje zien er wel uit als een goed duo: jij op drums, die ander op gitaar
Maar waar die andere twee mee bezig zijn
Wat maakt het getij uit? Het strand is breed zat!quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:50 schreef thelaudprince het volgende:
Strandloopje vandaag......de getijdentabel zegt dat ik nu als de donder de deur uit moet maar het is een beetje te vroeg om fatsoenlijk te kunnen lopen dus dat wordt vrees ik 's avonds pas
http://vlissingen.com/nl/getijden.php
Ga jij lekker door het brede mulle zand dan okquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat maakt het getij uit? Het strand is breed zat!
Daar word je groot en sterk vanquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:52 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ga jij lekker door het brede mulle zand dan ok
Dan moet je lekker gaan voetballenquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:54 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Da's wel weer waar maar ik heb m'n watjesdagen zoals vandaag
Zaterdag. Goed?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:52 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ga jij lekker door het brede mulle zand dan ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |