Ik ha het vorige week al, en afgelopen dinsdag weer, toen lukte het me het weg te masseren. Nu weer sinds vanochtend, maar ik krijg het echt niet weg. Is ook groter dan eerst.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:15 schreef LuDann het volgende:
Hoe lang heb je dat al Saskia? Ik heb het ook een tijdje op dezelfde plek gehad, dat het telkens terugkwam. Na een week of 3 van telkens wegmasseren bleef het uiteindelijk gewoon weg.
Ik heb vandaag een klacht ingediend bij mijn universiteit. Ik wil dat studenten ook toegang krijgen tot de kolfruimte die voor medewerkers is ingericht. Ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
Hier heb ik zojuist de lactatiekundige voor gebeld. Ik moet nu elk uur kolven tot t weg is. Heb er dan ook mega last van. Zo erg dat y niet kan drinkenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik ha het vorige week al, en afgelopen dinsdag weer, toen lukte het me het weg te masseren. Nu weer sinds vanochtend, maar ik krijg het echt niet weg. Is ook groter dan eerst.
En goed zo!
Het is gelukkig niet mn hele borst, maar er zit wel een heel hard stuk in; je voelt precies waar de verstopping zit, en vandaar verder naar boven loopt zo'n dikke harde streep. En ik kan knijpen en masseren wat ik wil, maar hij blijft zitten. Net ook al ondersteboven gevoed, maar nog geen resultaat. Zo maar weer eens kolven.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:06 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ helio
Ik heb al warmte kompressen geprobeerd, masseren (met olie zei lk). Voor t aanleggen de ergste druk afkolven.. Onder de douche met de hand..
Mijn vooral linkerborst lijkt wel n harde bal.
Heb jij er ook zoveel last v Saskia?
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:22 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb ooit eens de tip gehoord er een elektrische tandenborstel (of je vibrator) tegen de verstopping houden.
Ik heb zelf het gevoel dat ik ze te hard leegkolf ('even het flesje volmaken'quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:19 schreef WupWup het volgende:
Mina, het zou ook kunnen dat je je borsten juist niet helemaal leegkolft en daardoor stuwing krijgt? Een baby kan immers effectiever drinken. Ik herken het zelf trouwens wel, dat na een tijdje weer flinke stuwing krijgen op het werk. Vooral níet aan je baby denkenBen je gevoelig voor borstontstekingen?
Heb t geprobeerd, maar nog geen resultaat...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:26 schreef Burdie het volgende:
Elektrische tandenborstel werkte hier wel altijd prima.
Goed zo. Je zou het ook nog bij Melkpunt kunnen aankaarten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:15 schreef LuDann het volgende:
Ik heb vandaag een klacht ingediend bij mijn universiteit. Ik wil dat studenten ook toegang krijgen tot de kolfruimte die voor medewerkers is ingericht. Ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
Waar wordt je precies onrustig van? Maar wat een kolfopbrengst!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:51 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier hielp t gister wel om elk uur kort te kolven.
Y wil niet meer aan de borst drinken, t lukt niet meer. Uit de fles drinkt ze prima.
Ga zo de lk nog s bellen over t afbouwen. Ik heb besloten t niet meer aan de borst te geven, maar te kolven. Ik kolf maar 6 min en heb dan 100cc in totaal voor beide kanten.
Ik word hier helemaal onrustig van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |