Ja hoor. Maar als je het nu goed leest, snap je misschien dat dat deel wat je quote dus heel goed 'the great filter' kan zijn: Misschien is het ontstaan van leven an sich wel zeer, zeer onwaarschijnlijk. En dan heb je dus alleen in ons melkwegstelsel al 1 miljard aardachtige planeten.... maar geen leven.quote:Op zondag 27 september 2015 16:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Fijn dat we het eens zijn. Volgende keer beter inlezen voordat je gaat raaskallen, ok?
... maar dan wel weer uit voornamelijk dezelfde elementen, ook iets om mee te nemen in de afwegingen.quote:Op zondag 27 september 2015 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
. En dan heb je dus alleen in ons melkwegstelsel al 1 miljard aardachtige planeten.... maar geen leven.
Morgenquote:Op zondag 27 september 2015 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou kom maar op met dat nieuws.
quote:Op zondag 27 september 2015 19:57 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop op een ontdekking van hele grappige marsmannetjes
Ben toch wel heel benieuwd, leven zou leuk zijn, ook als het "maar" bacterien zijn.quote:Op zondag 27 september 2015 21:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De kansen dat er iets van Mars afkomt is 1 op een miljoen, maar toch..
Dat zou toch wel een heel vet idee zijn, intelligent leven, zo dichtbij onze planeetquote:Op zondag 27 september 2015 21:28 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ben toch wel heel benieuwd, leven zou leuk zijn, ook als het "maar" bacterien zijn.
Toch vermoed ik eerder resten van "intelligent" leven, er zijn zoveel brokstukken gezien met "herkenbare" resten die wijzen op bebouwing.
"iets" zou dit ding gebouwd kunnen hebben...quote:Op zondag 27 september 2015 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou toch wel een heel vet idee zijn, intelligent leven, zo dichtbij onze planeet
Wauw, dit moet een foto zijn van de zijkant van een trilobiet.quote:Op zondag 27 september 2015 21:33 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
"iets" zou dit ding gebouwd kunnen hebben...
[ afbeelding ]
Flauw dat ze het zo vaag gemaakt hebben. Maar, het moet wel iets met leven te maken hebben. Dat is toch het mysterie rond mars. Alleen eencellig tot intelligent en alles er tussen in is nog even de vraag.quote:Op zondag 27 september 2015 21:33 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
"iets" zou dit ding gebouwd kunnen hebben...
[ afbeelding ]
Deze vond ik ook wel leuk, je gaat je toch afvragen wat het kan zijn (geweest)quote:Op zondag 27 september 2015 21:39 schreef I-care het volgende:
Mogelijke aanwijzingen van oude watergangen, welke bij nader onderzoek toch weer niets blijken te zijn.
Geen idee, maar met langdurige zandstormen kun je vast hele aparte vormen verwachten. Ik zie er weinig in wat op iets van leven zou moeten duiden.quote:Op zondag 27 september 2015 21:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Deze vond ik ook wel leuk, je gaat je toch afvragen wat het kan zijn (geweest)
[ afbeelding ]
ik zie een ronde pijp die uit een rots steekt.quote:Op zondag 27 september 2015 21:48 schreef I-care het volgende:
[..]
Geen idee, maar met langdurige zandstormen kun je vast hele aparte vormen verwachten. Ik zie er weinig in wat op iets van leven zou moeten duiden.
Een oude verroeste velg dat van een Russisch karretje afkomstig is.quote:Op zondag 27 september 2015 21:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Deze vond ik ook wel leuk, je gaat je toch afvragen wat het kan zijn (geweest)
[ afbeelding ]
niet onmogelijk, zeker een optie... lolquote:Op zondag 27 september 2015 21:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Een oude verroeste velg dat van een Russisch karretje afkomstig is.
Een hamer achtergelaten door een verdwaalde timmerman.quote:Op zondag 27 september 2015 21:53 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
niet onmogelijk, zeker een optie... lol
En deze ?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |