abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156505856
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:03 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Op verzoek van de FOK directie hierbij nogmaals de feiten.

Een greep uit de Volkskrant van vandaag:

- Politie houdt jongens aan na gevecht in azc.

- Burgemeester ziet chaos in opvang van asielzoekers.

- Scheid vluchtelingen naar religie.

- 723 mln euro voor noodhulp Syrië en Irak.

- 300 vluchtelingen tijdelijk in sporthal.

- 25 duizend mensen in eerste acht maanden.

- Kindhuwelijken zijn soms het antwoord op armoede.
Mooi dat het in de azijnbode terecht komt. Hoe meer hoe beter. Dat naïeve policor kutvolk kan niet genoeg van dit lezen totdat ze het eindelijk eens gaan leren.

Die vluchtelingen horen hier niet. Geen plek, geen middelen en een conflicterende cultuur. SA, VAE en Qatar hebben genoeg, wegwezen hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156506172
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mooi dat het in de azijnbode terecht komt. Hoe meer hoe beter. Dat naïeve policor kutvolk kan niet genoeg van dit lezen totdat ze het eindelijk eens gaan leren.

Die vluchtelingen horen hier niet. Geen plek, geen middelen en een conflicterende cultuur. SA, VAE en Qatar hebben genoeg, wegwezen hier.
Ze blijven het alsnog goedpraten. Zoveel op facebook gezien met borden van; WE ZIJN ALLEMAAL MENSEN WELKOM MENS VAN DE AARDE.
  woensdag 30 september 2015 @ 20:53:00 #228
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_156506317
Wat jammer dat er in dit draadje eerst nog sprake was van leuke discussie met argumenten van beide kanten, maar dat het inmiddels een eenzijdig bash-topic geworden is waarvoor er geen ruimte meer is voor mensen die een andere mening toebedeeld zijn.

Oh, well. :)
pi_156506417
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:49 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ze blijven het alsnog goedpraten. Zoveel op facebook gezien met borden van; WE ZIJN ALLEMAAL MENSEN WELKOM MENS VAN DE AARDE.
Mensen zullen ook altijd nog op groenlinks blijven stemmen. Die hard hardcode to the bone naïeviteit zul je altijd blijven houden.
Punt is alleen dat je die groep zo marginaal mogelijk moet maken.
1947-2016
pi_156506471
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mensen zullen ook altijd nog op groenlinks blijven stemmen. Die hard hardcode to the bone naïeviteit zul je altijd blijven houden.
Punt is alleen dat je die groep zo marginaal mogelijk moet maken.
Ik ken helaas iemand hier die bij ons in Oostzaan in de GL politieke partij zit hier.
pi_156506607
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:57 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Ik ken helaas iemand hier die bij ons in Oostzaan in de GL politieke partij zit hier.
Hulp nodig? Binnen 15 minuten ben ik bij je.

Of troost.. Kan ook.
1947-2016
pi_156506658
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hulp nodig? Binnen 15 minuten ben ik bij je.

Of troost.. Kan ook.
Hij heeft met zulke laagopgeleide mensen gewerkt en hij ziet ze eigenlijk als 3e klasse en stront to be honest. Hij neemt hun en hun dreigingen serieus.
  woensdag 30 september 2015 @ 21:06:07 #233
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156506805
quote:
15s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:53 schreef Belabor het volgende:
Wat jammer dat er in dit draadje eerst nog sprake was van leuke discussie met argumenten van beide kanten, maar dat het inmiddels een eenzijdig bash-topic geworden is waarvoor er geen ruimte meer is voor mensen die een andere mening toebedeeld zijn.

Doe niet zo calimero.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_156508287
Gezien op een noodopvanglocatie.

Onze nieuwe artsen en architecten moeten nog wel leren poepen

pi_156508377
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:35 schreef myShizzle het volgende:

[ afbeelding ]
Nou, dat wordt nog wat met dat billenwassen van bejaarden.
  woensdag 30 september 2015 @ 21:40:32 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156508461
quote:

[ afbeelding ]
Overigens schijnt het dat onze (westerse) manier van 'stoelgang' niet optimaal is voor de darmen en vaker kan leiden tot aambeien. True story.
pi_156508479
quote:

[ afbeelding ]
Maar die jongens hebben geen enkel probleem zich aan te passen. Ze zijn hoogopgeleid, welbespraakt en hangen westerse normen en waarden aan.
pi_156508699
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Overigens schijnt het dat onze (westerse) manier van 'stoelgang' niet optimaal is voor de darmen en vaker kan leiden tot aambeien. True story.
Liggend schijten is het beste voor je darmen en daarom doe ik dat al jaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2015 21:47:25 ]
pi_156508738
quote:
15s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:53 schreef Belabor het volgende:

Als je vluchtelingen maar intens haat, dan is het toch goed? Oh ja, en alles wat groen en links is. Want vergeleken met dit niveau is de vluchteling hoog opgeleid.
  woensdag 30 september 2015 @ 21:54:16 #240
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156508972
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als je vluchtelingen maar intens haat, dan is het toch goed? Oh ja, en alles wat groen en links is. Want vergeleken met dit niveau is de vluchteling hoog opgeleid.
De haat zie ik niet zo goed, wel een angst voor gebrek aan controle en de mogelijk weinig effectieve manieren van de overheid om ongewenste vreemdelingen af te schrikken, tegen te gaan. Ik denk dat je het draagvlak onder de bevolking al enorm kunt vergroten door evident rotte appelen al vroegtijdig te sorteren, zero-tolerance voor welk wangedrag dan ook, betere communicatie jegens buurtbewoners van een AZC en mogelijk een quota-systeem al zal dat juridisch niet zo kansrijk zijn denk ik.
pi_156509033
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

De haat zie ik niet zo goed, wel een angst voor gebrek aan controle en de mogelijk weinig effectieve manieren van de overheid om ongewenste vreemdelingen af te schrikken, tegen te gaan. Ik denk dat je het draagvlak onder de bevolking al enorm kunt vergroten door evident rotte appelen al vroegtijdig te sorteren, zero-tolerance voor welk wangedrag dan ook, betere communicatie jegens buurtbewoners van een AZC en mogelijk een quota-systeem al zal dat juridisch niet zo kansrijk zijn denk ik.
pi_156509102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Deels mee eens, alleen zitten we niet in Den Haag of Brussel. Wat ik hier zie ik dat er vreselijk veel topics geopend worden om de vluchtelingenstroom in negatief daglicht te zetten. En dat lukt. Collectief gebash is dan de standaard retoriek.

Dat het later niet waar blijkt te zijn, of de bron helemaal fout, dat doet helemaal niet ter zake natuurlijk.

Wat dat betreft kan het niveau van de instroom alleen maar meevallen, in vergelijking wat we hier zelf uitspoken.
  woensdag 30 september 2015 @ 22:02:10 #243
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156509257
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 21:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Deels mee eens, alleen zitten we niet in Den Haag of Brussel. Wat ik hier zie ik dat er vreselijk veel topics geopend worden om de vluchtelingenstroom in negatief daglicht te zetten. En dat lukt. Collectief gebash is dan de standaard retoriek.

Dat het later niet waar blijkt te zijn, of de bron helemaal fout, dat doet helemaal niet ter zake natuurlijk.

Wat dat betreft kan het niveau van de instroom alleen maar meevallen, in vergelijking wat we hier zelf uitspoken.
Ik ben wat minder positief. Uiteindelijk is het grote merendeel van de Syriërs in een open, sociaal-liberale samenleving als een ijsbeer in een woestijn. Ik denk dat wanneer je die lui aan een tolerantietestje onderwerpt met thema's als homoseksualiteit, geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, de positie van vrouwen dat dan de antwoorden jou, en andere regenboogtruien, nogal eens zouden kunnen tegenvallen.
pi_156509654
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik ben wat minder positief. Uiteindelijk is het grote merendeel van de Syriërs in een open, sociaal-liberale samenleving als een ijsbeer in een woestijn. Ik denk dat wanneer je die lui aan een tolerantietestje onderwerpt met thema's als homoseksualiteit, geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, de positie van vrouwen dat dan de antwoorden jou, en andere regenboogtruien, nogal eens zouden kunnen tegenvallen.
Daar hebben we de inburgeringscursus voor gelukkig :) Maar, waar het om gaat, waar Belabor op aanstuurde is een discussie gevoerd op basis van argumenten, en niet op aannames, leugens en bewust haatzaaien naar alles wat groen links en ander links is, of wat gelooft in iets waar wij niet in geloven.
pi_156509819
Flinke knokpartij in AZC Drachten

http://www.nu.nl/binnenla(...)in-azc-drachten.html
pi_156509824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Juist.
  woensdag 30 september 2015 @ 22:17:24 #248
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156509859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Daar hebben we de inburgeringscursus voor gelukkig :)
Oh ja, en na het volgen van zo'n cursus dan vindt papa Mohamed al-Damascus het wel prima dat zijn zijn zoon uit de kast komt of dat zijn dochter het islamitische geloof vaarwel zegt en met een Nederlander trouwt. Na het volgen van zo'n cursus ziet hij de waarde ook in van religiekritiek en zijn joden opeens prima mensen. Ik lees nog liever haatreacties hier dan deze kinderlijk naïeve flauwekul.
pi_156509935
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:17 schreef Morendo het volgende:

[..]

Oh ja, en na het volgen van zo'n cursus dan vindt papa Mohamed al-Damascus het wel prima dat zijn zijn zoon uit de kast komt of dat zijn dochter het islamitische geloof vaarwel zegt en met een Nederlander trouwt. Na het volgen van zo'n cursus ziet hij de waarde ook in van religiekritiek en zijn joden opeens prima mensen. Ik lees nog liever haatreacties hier dan deze kinderlijk naïeve flauwekul.
Ze denken echt zo.

Wen er maar aan.
pi_156509942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 22:17 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hardop gelachen, die jongen snapt het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')