Correctie: is irritant, altijd. Dus dat mocht eigenlijk geen verrassing zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:16 schreef luckass het volgende:
aardig showtje. alleen ali was irritant
Heertje was goed, maar die Acda, de mannelijke evenknie van Bonnie St,Claire mis ik totaal niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:52 schreef Stofje het volgende:
Martijn vind ik inderdaad best grappig. Daniel lijkt het niet zo naar z'n zin te hebben, heb ik een beetje het idee. Merk dat ik de heerlijke tirades / monologen van Heertje wel mis. Hoopte dat iemand die rol op zich zou nemen, maar misschien is Heertje daar ook gewoon erg goed in.
Godver, je hebt nog gelijk ook. Ik stond al verwilderd door de gids te bladeren. Fuck.quote:
Je kunt afleveringen inderdaad maar maximaal een week lang gratis terugkijken bij RTLXL, daarna mag je er voor dokken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een bullshit, wil de laatste 2 afleveringen terugkijken, moet ik ¤ 14,- betalen. Zijn er gratis alternatieven? Vind 2x ¤ 7,- iets te veel van het goeie.
Ik weet wel een eenmalige gratis oplossing. Via nlziet.nl, wat een soort van Nederlandse netflix is, kan je een maand gratis een abo nemen. En dan kan je ook alle rtl afleveringen terugkijken. Ik heb zelf mijn account aangemaakt via npoplus.nl, en hoefde volgende mij niet eens betalingsgegevens in te vullen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een bullshit, wil de laatste 2 afleveringen terugkijken, moet ik ¤ 14,- betalen. Zijn er gratis alternatieven? Vind 2x ¤ 7,- iets te veel van het goeie.
twitter:AngelDWHN twitterde op maandag 14-12-2015 om 15:50:08Tja.... gelukkig hebben we de foto's nog...Helaas zal DWHN niet meer terug komen op TV bij RTL. Dank aan de vele trouwe kijkers sinds 1996. reageer retweet
quote:Op donderdag 17 december 2015 18:34 schreef michaeld het volgende:
twitter:AngelDWHN twitterde op maandag 14-12-2015 om 15:50:08Tja.... gelukkig hebben we de foto's nog...Helaas zal DWHN niet meer terug komen op TV bij RTL. Dank aan de vele trouwe kijkers sinds 1996. reageer retweet
twitter:AngelDWHN twitterde op woensdag 16-12-2015 om 23:35:23@Harm__Edens Goed bezig Harm en gaan we daarna iets anders redden
) ??? xxx reageer retweet
twitter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |