quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is zo pijnlijk niet grappig
Jammer dat Raoul en Thomas niet meer de vaste leden zijn.
Raoul en Daniel zou perfect zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is zo pijnlijk niet grappig
Jammer dat Raoul en Thomas niet meer de vaste leden zijn.
Slecht gevoel voor humor heb je dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Prachtige aflevering dit, lach al de hele tijd.
Nahquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slecht gevoel voor humor heb je dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |