Echt een wonder dat AZ niet meer gescoord heeftquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
Navratil op aangeven van Gladon
Ohquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
WEL HOOR HET DOET DAVY ALLEMAAL HELEMAAL NIETS DAT VOETBAL HIJ MOET NU GEWOON KEIHARD LACHEN ZIE JE DAT NIET??
quote:
quote:
Brom wel terecht boos hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt een wonder dat AZ niet meer gescoord heeft
Gekkiequote:Op zaterdag 26 september 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH VANAF NU!!!
OH WACHT KUTZOOI
ctrl+f is echt handig.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch altijd zo snel
Ah, was mij niet opgevallen. Verder onzichtbaar dus.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij gaf de assist op de 1-0.
Ik vind Guardado onzichtbaar vandaag.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, was mij niet opgevallen. Verder onzichtbaar dus.
Was net in beeld, bezig met zijn mail te checkenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind Guardado onzichtbaar vandaag.
Dat was zeer relevant voor de situatie jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Ritzmaier moest helemaal geen kaart hebben.
Zou beter zijn geweest als hij niet bestraft was geweest inderdaad, dan hadden ze hem op de beelden achteraf nog donkerrood kunnen gevenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Ritzmaier moest helemaal geen kaart hebben.
Daar heeft PSV weinig aan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou beter zijn geweest als hij niet bestraft was geweest inderdaad, dan hadden ze hem op de beelden achteraf nog donkerrood kunnen geven
hoezoquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Wel dom dat Tankovic zijn shirt uit trekt.
Alle krachten gebruikt tegen PSV. Net als ADO en Heerenveen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heracles was toch die club die zo goed van start ging, op de nederlaag bij Roda uit?
ADO ging ook goed van startquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heracles was toch die club die zo goed van start ging, op de nederlaag bij Roda uit?
Je kan niet alles hebben. Het is sowieso een beetje triestig dat je als huidig kampioen zoveel moeite hebt met NEC. (waar ik overigens wel blij mee ben als NEC fanquote:
Het is koudquote:
Wat overigens meestal zo is bij een rode kaartquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup. Hebben andere ploegen voordeel van.
Hier nog eenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Op één leuke solo in Heerenveen na, wacht ik nog steeds op het spektakel wat Pereiro te bieden heeft.
Jij en 50.000 PSV supportersquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Op één leuke solo in Heerenveen na, wacht ik nog steeds op het spektakel wat Pereiro te bieden heeft.
Mwha ik vind Pröpper niet echt opvallen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:30 schreef Bronson_ het volgende:
Het valt mij op dat Davy de grootste calimero is.
Verliezen van Az is niet heel raar.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overeem zou ze kapot schoppenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Van Overeem is wel een goede speler. Kan het niveau van AZ makkelijk aan.
Van A naar Z.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verliezen van Az is niet heel raar.
Zoals ik PSV deze tweede helft zag, hoop ik dat er eens spelers flink met elkaar op de vuist gaan als er ''oh ik voel een tikje op mijn rechterschouder laat ik eens gaan liggen'' situaties zich voordoen.quote:
Oh ja dan is PSV nu opeens wel sprankelend ofzoquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen hebben we kunnen genieten van Ajax inderdaad
Nee, het betekent dat Ajacieden geen commentaar mogen hebben als een ander team een keer zaad spelenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dan is PSV nu opeens wel sprankelend ofzo
Wat een achterlijke post zeg.
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee, het betekent dat Ajacieden geen commentaar mogen hebben als een ander team een keer zaad spelen
In dat geval wil ik nooit meer horen van jou dat een bepaalde speler slecht is. Je bent zelf nog een stuk slechter namelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee, het betekent dat Ajacieden geen commentaar mogen hebben als een ander team een keer zaad spelen
Je hebt mij ook nog nooit zien zeggen dat ik een speler slecht vindt, Wel dat ik ze te slecht vind voor het niveau waarop ze horen te spelenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In dat geval wil ik nooit meer horen van jou dat een bepaalde speler slecht is. Je bent zelf nog een stuk slechter namelijk.
Wel herkenbaar voor ADO in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ado morgen verliest, hetgeen ik niet uitsluit.. zou het zomaar eens 16e kunnen staan
Dus mogen anderen ook zeggen dat PSV te slecht is voor het niveau dat ze horen te halen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je hebt mij ook nog nooit zien zeggen dat ik een speler slecht vindt, Wel dat ik ze te slecht vind voor het niveau waarop ze horen te spelen
Morgen een gelijkspel, of verliezen zou weleens exit Fraser kunnen betekenen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel herkenbaar voor ADO in ieder geval.
Is het krediet nu alweer op?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen een gelijkspel, of verliezen zou weleens exit Fraser kunnen betekenen.
Ik verwacht bij een verlies dezelfde taferelen als tegen Heracles thuis paar seizoenen geleden, dat was ook de exit van mijn grootste ''held'' Maurice Steijn.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is het krediet nu alweer op?
Gewoon te simpel en amateuristisch, hele club gaat hierdoor naar de klote. Voor zover het dat al niet was.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dat gehele Chinese gebeuren bij ADO echt ongelofelijk treurig.
Je kan eigenlijk beter niet voor zo'n suikeroom gaan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon te simpel en amateuristisch, hele club gaat hierdoor naar de klote. Voor zover het dat al niet was.
van der Kallen, ooit een held voor dit clubje, wist niet hoe snel die er vanaf moest komen. Deed er werkelijk alles voor. Dat was ook intens treurig.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk beter niet voor zo'n suikeroom gaan.
Zivkovic gepasseerd of geblesseerd?quote:Op zondag 27 september 2015 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II - Lamprou; Ligeon, D. Wuytens, VD Struijk, Koppers; Ojo, Haemhouts, S. Wuytens; VD Velden, Falkenburg, Andersen.
Gepasseerd me dunktquote:Op zondag 27 september 2015 11:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zivkovic gepasseerd of geblesseerd?
Overgeplaatst naar Jong Willem 2. Moet nog een beetje wennen aan het Ajax-spel, blijkt.quote:Op zondag 27 september 2015 11:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zivkovic gepasseerd of geblesseerd?
quote:
Alle voortekenen voor een fantastische middag zijn daarquote:Op zondag 27 september 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondagmiddag: check
Feyenoord speelt: check
Mario Been is aanwezig.
Jij luistert overduidelijk te veel naar Johannesquote:Op zondag 27 september 2015 12:29 schreef Tagliano het volgende:
Will vond het fijn even aan het zaakje van Nickgod te zitten
Fox is wel echt een meester in het aantrekken van objectieve en on-partijdige analistenquote:Op zondag 27 september 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondagmiddag: check
Feyenoord speelt: check
Mario Been is aanwezig.
Ik zal voortaan mijn posts nog objectiever plaatsenquote:Op zondag 27 september 2015 12:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij luistert overduidelijk te veel naar Johannes
In de Achterhoek hebben ze ook door dat het niks isquote:Op zondag 27 september 2015 12:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal voortaan mijn posts nog objectiever plaatsen
Ziet er lekker vol uit op de Vijverberg overigens
Het is niet om vrolijk van te worden als fan nee. Daarnaast zullen er ook nog wel wat mensen weg blijven vanwege al het gedoe van de afgelopen jaren denk ikquote:Op zondag 27 september 2015 12:32 schreef Sked het volgende:
[..]
In de Achterhoek hebben ze ook door dat het niks is
heel veel zelfs. Heel veel SVquote:Op zondag 27 september 2015 12:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is niet om vrolijk van te worden als fan nee. Daarnaast zullen er ook nog wel wat mensen weg blijven vanwege al het gedoe van de afgelopen jaren denk ik
Is toch zonde, was wel een aardig sfeertje altijd. Resultaten helpen ook niet echt natuurlijkquote:
Ik vond het objectief gezien samen met Go Ahead de puurste clubs van NLquote:Op zondag 27 september 2015 12:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch zonde, was wel een aardig sfeertje altijd. Resultaten helpen ook niet echt natuurlijk
Het zijn/waren nog wel echt voetbalclubs jaquote:Op zondag 27 september 2015 12:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond het objectief gezien samen met Go Ahead de puurste clubs van NL
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 27-09-2015 om 13:14:06De Graafschap doet nu serieuze aanval op record 'nederlagen vanaf start seizoen'. Staat op 8. reageer retweet
Volgende week de ommezwaai tegen Feyenoord, lekker toch...quote:Op zondag 27 september 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:sportzeloot twitterde op zondag 27-09-2015 om 13:14:06De Graafschap doet nu serieuze aanval op record 'nederlagen vanaf start seizoen'. Staat op 8. reageer retweet
Gezelligquote:Op zondag 27 september 2015 13:18 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben ik er ook. (Ik moet alleen nog even koffie zetten)
Ik had gisteren Klaiberquote:Op zondag 27 september 2015 13:18 schreef Max23 het volgende:
Mooi van Willem2
En dan natuurlijk helemaal Falkenburg (die middenvelder is in de manager)
gelukkig maarquote:Op zondag 27 september 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vertel lekker niet wat ik nu eet.
Hier baal ik echt ontzettend van.quote:Op zondag 27 september 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zalmsalade?quote:Op zondag 27 september 2015 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lekker vol bordje met eigenlijk boeit het me geen ene fuck?quote:Op zondag 27 september 2015 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb in ieder geval iets wat JR niet zou eten.
McDonalds?quote:Op zondag 27 september 2015 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb in ieder geval iets wat JR niet zou eten.
Dan moet je maar hopen op veel zaterdagwedstrijden voor Vitesse. Dan zit ze er in ieder geval niet.quote:Op zondag 27 september 2015 13:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Het viel mij vorige week op dat Helene wel heel vaak aanwezig is bij wedstrijden van Vitesse
Voor de winterstop veel zondag, ivm mogelijke plaatsing voor ELquote:Op zondag 27 september 2015 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je maar hopen op veel zaterdagwedstrijden voor Vitesse. Dan zit ze er in ieder geval niet.
Rot op.quote:Op zondag 27 september 2015 13:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij is zo'n fan dat die zelfs haar UI heeft![]()
Mani vindt dit leuk
Ik WALG van Helene Hendriks.quote:Op zondag 27 september 2015 13:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat het zo gevoelig lag
Bottegod.quote:Op zondag 27 september 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Topaankoop Botteghin weer op de bank.
Immers kan beter gaan darten lijkt hetquote:Op zondag 27 september 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Brama in de basis en Bouy op de bank.quote:Op zondag 27 september 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Sicke bank wel bij Feyenoord. Wie zitten er dan op de tribune?quote:Op zondag 27 september 2015 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Achahbar, Immers, Verdonk, Schuurman, Nieuwkoop.quote:Op zondag 27 september 2015 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sicke bank wel bij Feyenoord. Wie zitten er dan op de tribune?
Middelmaat.quote:Op zondag 27 september 2015 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sicke bank wel bij Feyenoord.
Op een schaal van..?quote:Op zondag 27 september 2015 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed. Stel dat ik deze banaan een cijfer moet geven dan zou ik al snel op een 8 uitkomen.
Leuk.quote:Op zondag 27 september 2015 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hij lag in de kast. Ik leg mijn fruit niet op een schaal.
Willem II ook vandaagquote:Op zondag 27 september 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Graafschap is hemeltergend.
Dit de Graafschap moet elk team zelfs uit met 6-0 kunnen oprollen.quote:
Ik interpreteer dit maar als dat je vindt dat de Graafschap er geen reet van kan, anders zou je een vrij aparte mening hebbenquote:Op zondag 27 september 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit de Graafschap moet elk team zelfs uit met 6-0 kunnen oprollen.
Ja dat was enigszins cynisch.quote:Op zondag 27 september 2015 14:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik interpreteer dit maar als dat je vindt dat de Graafschap er geen reet van kan, anders zou je een vrij aparte mening hebben
Goed gezienquote:Op zondag 27 september 2015 14:15 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij heb ik al gesteld dat Willem II het kon vergeten toen Vermeij erin kwam
Kan nog. 1 Punt uit 34 wedstrijden behoort nog tot de mogelijkheden.quote:Op zondag 27 september 2015 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje jammer dit.
Ik had gehoopt dat De Graafschap records ging breken.
Jij vindt het fijn dat Jong Ajax niet wint?quote:
Wat een vrrreeemde redenatie.quote:Op zondag 27 september 2015 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt het fijn dat Jong Ajax niet wint?
RBC denk ik, 9 punten in 05/06quote:Op zondag 27 september 2015 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de slechtste score ooit behaald in de eredivisie? Ik kan me Fortuna in 2002 herinneren, dat was 12 punten ofzo?
in 2006 was dat? Hoeveel hadden die er toen?quote:
9 dusquote:Op zondag 27 september 2015 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
in 2006 was dat? Hoeveel hadden die er toen?
Maar goed, ik zie WII nog wel nacompetitie spelen als ze zo doorgaan. Grootste concurrent van Cambuur denk ik met NEC.
twitter:DennisJansenAD twitterde op zondag 27-09-2015 om 14:26:29Vak Midden-Noord, nu en na de aftrap twaalf minuten leeg. Uit protest. Fans #ADO willen strijd & passie #adoexc http://t.co/HjwRxjUUTT reageer retweet
PEC - Feyenoordquote:Op zondag 27 september 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een van de vier uitzonderingen.
PEC-Ajaxquote:Op zondag 27 september 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC - Feyenoord
PEC - PSV
PEC - Roda JC
?
Uit en thuis, baklavaquote:Op zondag 27 september 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC - Feyenoord
PEC - PSV
PEC - Roda JC
?
Ik steun jullie vandaag.quote:Op zondag 27 september 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan verkeer je in goed gezelschap.
Jij hebt iets om naar uit te kijken.quote:Op zondag 27 september 2015 14:29 schreef Max23 het volgende:
Ik ga in de rust een dipsaus maken voor mijn chips
voor het wielrengenot vanavond?quote:Op zondag 27 september 2015 14:29 schreef Max23 het volgende:
Ik ga in de rust een dipsaus maken voor mijn chips
Dan zijn het er 6.quote:
Oh fuck, nou moet ik keuzes maken, of wachten tot het wielrennen, of gewoon voor de tweede helft van Fey-Zwoquote:Op zondag 27 september 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voor het wielrengenot vanavond?
Gewoon 2x chips eten met dipsaus.quote:Op zondag 27 september 2015 14:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh fuck, nou moet ik keuzes maken, of wachten tot het wielrennen, of gewoon voor de tweede helft van Fey-Zwo
Hopen op winst van een van beide clubs met veel assists voor Karsdorp of V. Hintumquote:Op zondag 27 september 2015 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoopte gisteren ook tegen beter weten in op een hattrick van Weghorst.
Ik snap het ook niet zo. Toen ik begin dit seizoen stelde dat dit ADO er geen reet van kan, werd mij verteld dat ik dat helemaal verkeerd zag.quote:Op zondag 27 september 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DennisJansenAD twitterde op zondag 27-09-2015 om 14:26:29Vak Midden-Noord, nu en na de aftrap twaalf minuten leeg. Uit protest. Fans #ADO willen strijd & passie #adoexc http://t.co/HjwRxjUUTT reageer retweet
Jij vindt dat Roda > PEC?quote:
Ik 3 van de 4 Zwolle verdedigers.quote:Op zondag 27 september 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Karsdorp en Elia in de manager.
Die kan er doorgaans weinig vanquote:Op zondag 27 september 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, ik zie dat Siemen Mulder #adoexc fluit. Sterkte Opper.
Zoveel chips heb ik niet meerquote:Op zondag 27 september 2015 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon 2x chips eten met dipsaus.
kuip zeker weer boos?quote:Op zondag 27 september 2015 14:43 schreef Sked het volgende:
Elia probeert een strafschop te versieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |