Echt een wonder dat AZ niet meer gescoord heeftquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
Navratil op aangeven van Gladon
Ohquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
WEL HOOR HET DOET DAVY ALLEMAAL HELEMAAL NIETS DAT VOETBAL HIJ MOET NU GEWOON KEIHARD LACHEN ZIE JE DAT NIET??
quote:
quote:
Brom wel terecht boos hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt een wonder dat AZ niet meer gescoord heeft
Gekkiequote:Op zaterdag 26 september 2015 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH VANAF NU!!!
OH WACHT KUTZOOI
ctrl+f is echt handig.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch altijd zo snel
Ah, was mij niet opgevallen. Verder onzichtbaar dus.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij gaf de assist op de 1-0.
Ik vind Guardado onzichtbaar vandaag.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, was mij niet opgevallen. Verder onzichtbaar dus.
Was net in beeld, bezig met zijn mail te checkenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind Guardado onzichtbaar vandaag.
Dat was zeer relevant voor de situatie jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Ritzmaier moest helemaal geen kaart hebben.
Zou beter zijn geweest als hij niet bestraft was geweest inderdaad, dan hadden ze hem op de beelden achteraf nog donkerrood kunnen gevenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, Ritzmaier moest helemaal geen kaart hebben.
Daar heeft PSV weinig aan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou beter zijn geweest als hij niet bestraft was geweest inderdaad, dan hadden ze hem op de beelden achteraf nog donkerrood kunnen geven
hoezoquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Wel dom dat Tankovic zijn shirt uit trekt.
Alle krachten gebruikt tegen PSV. Net als ADO en Heerenveen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heracles was toch die club die zo goed van start ging, op de nederlaag bij Roda uit?
ADO ging ook goed van startquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heracles was toch die club die zo goed van start ging, op de nederlaag bij Roda uit?
Je kan niet alles hebben. Het is sowieso een beetje triestig dat je als huidig kampioen zoveel moeite hebt met NEC. (waar ik overigens wel blij mee ben als NEC fanquote:
Het is koudquote:
Wat overigens meestal zo is bij een rode kaartquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup. Hebben andere ploegen voordeel van.
Hier nog eenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Op één leuke solo in Heerenveen na, wacht ik nog steeds op het spektakel wat Pereiro te bieden heeft.
Jij en 50.000 PSV supportersquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Op één leuke solo in Heerenveen na, wacht ik nog steeds op het spektakel wat Pereiro te bieden heeft.
Mwha ik vind Pröpper niet echt opvallen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:30 schreef Bronson_ het volgende:
Het valt mij op dat Davy de grootste calimero is.
Verliezen van Az is niet heel raar.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overeem zou ze kapot schoppenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Van Overeem is wel een goede speler. Kan het niveau van AZ makkelijk aan.
Van A naar Z.quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verliezen van Az is niet heel raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |