Ik denk dat je weinig/minder aan Mahi hebt als je vooral op eigen helft staatquote:
Geldt dat niet voor nagenoeg elke aanvaller?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig/minder aan Mahi hebt als je vooral op eigen helft staat
Juist wel. Heeft een prima actie in de benen, heeft snelheid.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig/minder aan Mahi hebt als je vooral op eigen helft staat
Ook FC Utrecht-SC Cambuur eindigt in een remise, maar wel een met zes goals: 3-3 na een comeback van Utrecht.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist u overigens dat er ook in Heerenveen gevoetbald werd?
Het is 0-0 gebleven.
In principe wel natuurlijk, al vind ik Mahi iemand die het vaak wel leuk doet in de kleine ruimte op de helft van de tegenstander. Daar komt Groningen niet echt natuurlijk. Aan bijvoorbeeld De Leeuw heb je nog wat bij een corner/vrije trap ofzoquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor nagenoeg elke aanvaller?
Ik vind hem niet enorm veel snelheid hebben, wel met je eens dat Rusnak in het centrum hoortquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist wel. Heeft een prima actie in de benen, heeft snelheid.
Rusnak is gewoon een 10 en geen buitenspeler.
Ik blijf het gewoonweg onbegrijpelijk vinden dat Mahi stelselmatig genegeerd wordt terwijl hij gewoon de beste linksbuiten is. Hij scoort, hij maakt acties, hij doet godverdomme alles wat hij moet doen. Vorig jaar was het gewoon dezelfde situatie.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In principe wel natuurlijk, al vind ik Mahi iemand die het vaak wel leuk doet in de kleine ruimte op de helft van de tegenstander. Daar komt Groningen niet echt natuurlijk. Aan bijvoorbeeld De Leeuw heb je nog wat bij een corner/vrije trap ofzo
[..]
Ik vind hem niet enorm veel snelheid hebben, wel met je eens dat Rusnak in het centrum hoort
In het algemeen ben ik dat met je eens jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoonweg onbegrijpelijk vinden dat Mahi stelselmatig genegeerd wordt terwijl hij gewoon de beste linksback is. Hij scoort, hij maakt acties, hij doet godverdomme alles wat hij moet doen. Vorig jaar was het gewoon dezelfde situatie.
Waar was het begin van het bericht?quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik schakel naar Villareal - Atelti.
Einde bericht
Enige verklaring die ik kan verzinnen is dat hij het fysiek gewoon niet aankan en op de trainingen altijd als eerste met zijn tong op zijn schoenen loopt. Anders is het echt ridicuul.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoonweg onbegrijpelijk vinden dat Mahi stelselmatig genegeerd wordt terwijl hij gewoon de beste linksbuiten is. Hij scoort, hij maakt acties, hij doet godverdomme alles wat hij moet doen. Vorig jaar was het gewoon dezelfde situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |