Het heet niet hetzelfde, dus nee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:52 schreef cva het volgende:
is de mtv scream die op netflix staat dezelfde als scream queens ?
Nee. Scream is is op de Scream-films gebaseerd, zoals de titel al doet vermoeden. Scream Queens heeft er geen fluit mee te maken, behalve dat dat natuurlijk ook een horrorelement heeft.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:54 schreef cva het volgende:
[..]
maar is die scream queens op de schream film serie gebaseerd
Niet heel eng, maar wel leuk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:35 schreef DonnaRush het volgende:
Hoe eng is die Scream serie? Ik ben niet zo`n held namelijk.
Scream Queens is van de makers van American Horror Story. Het mooie is dat Jamie Lee Curtis in speelt die ook in Halloween uit 1978 speelde.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:54 schreef cva het volgende:
[..]
maar is die scream queens op de schream film serie gebaseerd
Goeie casting, natuurlijk, aangezien zij dé scream queen is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Scream Queens is van de makers van American Horror Story. Het mooie is dat Jamie Lee Curtis in speelt die ook in Halloween uit 1978 speelde.
Maar je kunt het dus wel vanaf morgenavond op Fox kijken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:15 schreef KingRadler het volgende:
kom net achter dat Fox Nederland de rechten heeft van The Flash. dat word weer een jaar wachten dat het op Netflix komt
In Your Eyes doet heel erg denken aan Sense8, omdat het concept van mensen die een mentale connectie met elkaar hebben hier de kern van het verhaal is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:38 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb deze uiteindelijk niet toegevoegd, dus ben benieuwd wat je er van vind.
Oh, shit, ik wilde Babel nog kijken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:51 schreef Zelva het volgende:
Beschikbaar tot en met 9 oktober:
Kick-Ass 2
Space Chimps 2
An American Haunting
Babel
Boogeyman
Racing Stripes
Tip aan het opvolgen, best vermakelijk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:59 schreef perro. het volgende:
voor de liefhebbers van sg:u, bsg, firefly.
op netflix us staat dark matter. iets vergelijkbaars, ik ben het nu aan het kijken en het is lekker mysterieus.
al denk ik dat de die-hard sci-fi fans deze serie wel al kennen. toch even melden. tips zijn altijd relax.
zit je niet op een ander land?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Hey, de lijst met dingen die ik aan het kijken ben is weg
Heb ik ook wel eens. Even refreshen en dan is het vaak goed.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Hey, de lijst met dingen die ik aan het kijken ben is weg
Nee en als ik op US zit staan er ook altijd wel wat dingenquote:
Bijna klaar met Lilyhammer en dan ga ik die kijken. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee en als ik op US zit staan er ook altijd wel wat dingenapp opnieuw opstarten werkt ook niet. Morgen even opnieuw proberen.
Scream is mn nieuwe binge-serie geloof ik
Ja, er staat (op de pc in elk geval) een kruisje achter. Ik heb het even getest en dan krijg je dit:quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:24 schreef Rucola het volgende:
Weet iemand of ik mijn onlangs bekeken kan verwijderen?
quote:Frozen zal binnen 24 uur uit je kijkactiviteit op alle apparaten worden verwijderd.
https://www.netflix.com/WiViewingActivityquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:27 schreef Rucola het volgende:
Waar staat het? Ik zie alleen verder kijken en ik kan dan nergens op klikken. Een kind heeft nl. via mijn Netflix gekeken naar allerlei kinderdingen, maar nu krijg ik dus steeds van die kinder dingen als tip om te kijken 'vanwege je belangstelling voor', terwijl ik die dingen natuurlijk niet wil kijken.
Freaks and Geeksquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:18 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Freaks and Geeks (seizoen 1) – 1999 6
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama
Een groep middelbareschoolscholieren, anno 1980, wordt geconfronteerd met sociale strijd. Lindsay rebelleert en zoekt het gezelschap van een bende burnouts op.
Road to Perdition – 2002 16 1:57 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Nadat zijn vrouw en zoon vermoord zijn, gaat een man met zijn andere zoon op de vlucht om zich te wreken op de man die zijn leven verwoest heeft.
Kan me niet herinneren die gezien te hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Freaks and GeeksEcht een aanrader, de beste high school-serie die ik tot nu toe heb gezien :-) Acteerwerk is echt heeeel goed.
quote:USA:
3-Headed Shark Attack (B-Horror)
A Necessary Death (Indie, Drama)
A Sinner in Mecca (Documentary, Biographical)
Alpha and Omega: Family Vacation (Family)
Anchors Aweigh (Comedy)
Anjelah Johnson: Not Fancy (Standup, Netflix Original)
Capital C (Documentary, Social, Foreign)
Dear Genevieve Collection Season 1 (TV, Reality)
El Viaje de la Nonna (Comedy, Foreign)
Emperor's Ghost Army (TV, Documentary)
Genevieve's Renovation Season 1 (TV, Reality)
La Leyenda de la Nahuala (Family)
Little Loopers (Family)
Man from Reno (Thriller)
Northless (Drama, Foreign)
Propery Virgins Collection Season 1 (TV, Reality)
Reign Season 2 (TV, Drama)
Richard Pryor: Icon (TV, Documentary)
Snow Girl and the Dark Crystal (Action, Foreign)
The Vampire Diaries Season 6 (TV, Drama)
Thomas Edison's Secret Lab Season 1 (TV, Kids)
Victorio (Drama, Foreign)
UK:
Live Nude Girls (Indie, Comedy)
Return to Never Land (Family)
Teenage Mutant Ninja Turtles Season 1-2 (TV, Kids)
The Angriest Man in Brooklyn (Comedy)
The Guarantee (Drama)
The Human Centipede 1-3 (Horror)
France:
Freaks and Geeks Season 1 (TV, Drama)
Brazil:
Double Trouble (Action, Comedy)
Dumb and Dumber To (Comedy) This might be in Spanish
Husk (Horror, Slasher)
The Birth of the Tramp (Documentary, Biographical/Charlie Chaplin)
I've got a dat with Lisa, isn't that wonderful?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:11 schreef Platina het volgende:
Coming to America
Die heb ik al honderd keer gezien, al blijf het natuurlijk een leuke film :p
Seizoen 2 is er idd niet. Kijken hoor!quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren die gezien te hebben.
Mis ik iets aangezien er nooit een seizoen 2 gekomen is?
Ik heb meteen de nieuwste iPhone gehaald!quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:49 schreef Breuls het volgende:
Ah, dus dat is hoe film en televisie aanzetten tot alcoholisme; van die debielen die één verschijning van een merk aangrijpen er iets mee te doen.
ahha TV Serie kost ook geld, hoeveel zouden ze betaald hebben voor die reclame.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:49 schreef Breuls het volgende:
Ah, dus dat is hoe film en televisie aanzetten tot alcoholisme; van die debielen die één verschijning van een merk aangrijpen er iets mee te doen.
De vraag die er echt toe doet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:40 schreef KingRadler het volgende:
Heeft iemand als eens Jack Daniels gedronken tijdens een Netflix serie/film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |