Seven Psychopaths stond nog op m'n lijstje.quote:Op zondag 27 september 2015 15:08 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Once Upon a Time (seizoen 4) – 2015 12
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama
In deze fantasieserie wordt een jonge vrouw aangetrokken door een stadje in Maine. Daar ontdekt ze overal elementen uit de sprookjeswereld.
Seven Psychopaths – 2012 16 1:50 uur
Genre: Actie, Comedy, Cynisch, Misdaad
Als een worstelende scenarioschrijver inspiratie op moet doen om zijn scenario te voltooien, kidnappen zijn vrienden de geliefde hond van een gangster om hem te helpen.
Stolen – 2012 16 1:35 uur
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Een meesterdief wil zijn criminele verleden achter zich laten. Maar wanneer zijn dochter wordt ontvoerd, moet hij toch nog een keer in actie komen.
Once upon a time season 4 is ook op 28 september begonnenquote:Op zondag 27 september 2015 22:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Met Once Upon A Time zijn ze voor hun doen erg snel. Met de meeste series lopen ze minstens een jaar achter.
Begon top maar vond het een slecht einde hebben. Zal niets spoilen maar benieuwd wat je ervan vindt. En ja Heineken komt veel voor hahaquote:Op maandag 28 september 2015 13:00 schreef wolfrolf het volgende:
Eindelijk eens begonnen aan *HEINEKEN* Bloodline. Zit best *HEINEKEN* goed in elkaar.
Tot nu toe *HEINEKEN* 3 afleveringen gezien. Ben benieuwd wat *HEINEKEN* voor shit er allemaal nog gaat *HEINEKEN* komen.
Oh en ik vind de HEINEKEN product placement in Bloodline ietwat opvallend
ik vond het vooral minder datquote:Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Begon top maar vond het een slecht einde hebben. Zal niets spoilen maar benieuwd wat je ervan vindt. En ja Heineken komt veel voor haha
SPOILER: BloodlineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had niet door dat toen hijquote:Op maandag 28 september 2015 14:41 schreef renwan het volgende:
Zat ik helemaal te vloeken en schelden omdat House seizoen 9 onvindbaar was kom ik erachter dat er maar 8 seizoenen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat dat het einde was?![]()
quote:Op maandag 28 september 2015 14:41 schreef renwan het volgende:
Zat ik helemaal te vloeken en schelden omdat House seizoen 9 onvindbaar was kom ik erachter dat er maar 8 seizoenen zijn
quote:Op maandag 28 september 2015 16:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je had niet door dat toen hijIk ben pas bij seizoen 6 dus einde moet ik allemaal nog zien. Maar ik was zo in de veronderstelling dat het er 9 waren dat ik pissig werd toen ik maar 8 seizoenen zag staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat dat het einde was?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Available October 1
Batman Begins (This wasn't listed at the link, but two other sites have it listed. So it might be coming.)
American Pie (Same deal)
Boogie Nights (Same deal)
The Bourne Supremacy (Same deal)
Million Dollar Baby
Wild Horses
Barefoot Contessa; back To Basics, Collection 1
Throwdown with Bobby Flay, Collection 1
Worst Cooks in America, Collection 1
Extreme Homes, Collection 1
Fixer Upper, Season 1
House Hunters Renovation, Collection 1
Million Dollar Rooms, Collection 1
Property Virgins, Collection 1
The Vanilla Ice Project, Seasons 1-4
Charlie and the Chocolate Factory
On the Town
Some Came Running
Take Me Out To The Ball Game
Monkey Thieves, Season 1-3
Uncle Grandpa, Season 1
Last Man Standing, Season 4
El Tiempo Entre Costuras
Curse of Chucky
The Nightmare
Available October 2
Anjelah Johnson: Not Fancy
Reign, Season 2
The Vampire Diaries, Season 6
La Leyenda de la Nahuala
Available October 6
American Horror Story: Freak Show
iZombie, Season 1
The Flash, Season 1
The Originals, Season 2
Available October 7
Arrow, Season 3
Supernatural, Season 10
Flor Salvaje
Available October 8
Strangerland
Available October 9
Winter on Fire: Ukraine's Fight for Freedom (Netflix Original)
The Mr. Peabody and Sherman Show, Season 1 (Netflix Original)
Mighty Med, Season 2
Available October 11
Jake and the Never Land Pirates, Season 3
Available October 12
Jane the Virgin, Season 1
Available October 14
The Lazarus Effect
Available October 16
Beasts of No Nation (Netflix Original)
Anthony Jeselnik: Thoughts and Prayers
All Hail King Julien, Season 2 (Netflix Original)
Some Assembly Required, Season 2
Circle
Available October 18
Ain't Them Bodies Saints
Available October 20
Lego DC Comics: Batman Be-Leaguered
Marvel's Avengers Assemble, Season 2
Available October 23
Hemlock Grove, Season 3 (Netflix Original)
Available October 25
Walt Disney Animation Studios Short Films Collection
Available October 27
Manson Family Vacation
August: Osage County
Available October 28
The Gunman
Available October 30
Popples, Season 1
joepie, ze mogen een jaar achterlopen. Zeker net zo 'global' als Gotham....quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:51 schreef Aether het volgende:
NETFLIX LICENSES GLOBAL STREAMING RIGHTS FOR "COLONY" FROM LEGENDARY TELEVISION AND UNIVERSAL CABLE PRODUCTIONS
Netflix Acquires Second Window SVOD Rights to COLONY, Which Premieres on USA Network January 14
Beverly Hills, CA – September 28, 2015 – Netflix, Inc., Legendary Television and Universal Cable Productions announced today that Netflix has acquired subscription video on demand (SVOD) rights on a global basis to COLONY, a highly anticipated new drama from Carlton Cuse ("Lost") and Ryan Condal ("Hercules"), which premieres on USA January 14, 2016. COLONY is a co-production between Legendary Television and Universal Cable Productions.
Leading up to its Season 1 premiere Netflix has licensed second window streaming rights to COLONY, which now joins the ranks of other popular, highly-rated, and critically acclaimed series that Netflix has recently acquired such as "How to Get Away with Murder," "Jane the Virgin," and "Zoo," all entering their second seasons. Netflix will stream COLONY about a year after its linear broadcast on USA in the U.S., on Bell Media's Bravo in Canada, and after its linear broadcast in other territories worldwide.
Set in the very near future, COLONY centers on one family's struggle to survive and bring liberty back to the people of an occupied Los Angeles.
Fargo als je seizoen 1 nog niet gezien hebt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:34 schreef AF_ het volgende:
Ik weet niet welke serie ik nu wil gaan kijken dus vraag ik het hier eens![]()
Heb al een lijstje gemaakt die nog op mijn te kijken lijst staat
Prison break
Suits
TWD
Dexter
The blacklist
Marco Polo
Of hebben jullie nog wat pareltjes?
Staat bij deze op mijn lijstquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:36 schreef Cikx het volgende:
[..]
Fargo als je seizoen 1 nog niet gezien hebt.
maar in nederland wordt hij toch meteen na de uitzending in amerika? dat is anders hoe ik dit stukje leesquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef planethugo het volgende:
joepie, ze mogen een jaar achterlopen. Zeker net zo 'global' als Gotham....
quote:and after its linear broadcast in other territories worldwide.
Ik ben bezig met The Blacklist, maar het gaat wel enorm over de top zeg.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:34 schreef AF_ het volgende:
Ik weet niet welke serie ik nu wil gaan kijken dus vraag ik het hier eens![]()
Heb al een lijstje gemaakt die nog op mijn te kijken lijst staat
Prison break
Suits
TWD
Dexter
The blacklist
Marco Polo
Of hebben jullie nog wat pareltjes?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ben bezig met The Blacklist, maar het gaat wel enorm over de top zeg.
Als ik het niets vind dan ga ik seizoen 2 natuurlijk niet kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ben bezig met The Blacklist, maar het gaat wel enorm over de top zeg.
Nee, wat daar staat is dat-ie in de 'other territories' eerst lineair uitgezonden moet zijn, voordat het daar op Netflix te vinden is. Natuurlijk is dit alleen als er in die gebieden ook een lineaire aanbieder is; als geen enkele Nederlandse omroep 'm wil uitzenden zou het hier redelijk vlot op Netflix moeten kunnen komen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
maar in nederland wordt hij toch meteen na de uitzending in amerika? dat is anders hoe ik dit stukje lees
[..]
quote:The Wall Street Journal en Netflix maken gelikt stuk over Narcos
Sinds de lancering van Narcos op Netflix zijn mensen geïntrigeerd geraakt door de cocaïnehandel van Pablo Escobar. Het Medellin Kartel zorgde in de jaren tachtig in Colombia, Amerika en ver daarbuiten voor de nodige spanningen. In samenwerking met Netflix heeft The Wall Street Journal nu een fraai artikel gepubliceerd op het web: Cocainenomics. Ondersteunt met clipjes, foto’s en infographics wordt het verhaal van Pablo Escobar tot in de puntjes verteld. Zo zijn bijvoorbeeld de drugsroutes in een kaartje weergegeven.
twitter:VirginAmerica twitterde op dinsdag 29-09-2015 om 16:56:19Announcing Netflix Streaming in the jet stream. Watch all your favs on-demand. #NetflixOnboard #NowStreaming http://t.co/VnQNY8r4fO reageer retweet
Valt gewoon onder VS grondgebiedquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi trouwens, stap 1 in het schrappen van regio'stwitter:VirginAmerica twitterde op dinsdag 29-09-2015 om 16:56:19Announcing Netflix Streaming in the jet stream. Watch all your favs on-demand. #NetflixOnboard #NowStreaming http://t.co/VnQNY8r4fO reageer retweet
Ja, dat snap ik, maar het gaat om het ideequote:
28 Days/Weeksquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:12 schreef Aether het volgende:
De volgende films worden binnenkort verwijderd
• 28 Days Later (8-10-2015)
• 28 Weeks Later (8-10-2015)
• A.I. Artificial Intelligence (29-9-2015)
• Brokeback Mountain (30-9-2015)
• Forks Over Knives – Extended Interviews (29-9-2015)
• Jake Blauvelt: Naturally (30-9-2015)
• John Tucker Must Die (8-10-2015)
• Max Payne (8-10-2015)
• Merlin (2 seizoenen) (30-9-2015)
• Moto 5 (30-9-2015)
• Mr. Bean: The Whole Bean (30-9-2015)
• My Cousin Vinny (8-10-2015)
• NotBad (30-9-2015)
• Notorious (8-10-2015)
• Passion of the Christ The (2-10-2015)
• Regular Show (2 seizoenen) (4-10-2015)
• Tangled (5-10-2015)
• Tomb Raider (30-9-2015)
• W.E. (30-9-2015)
• Zoolander (30-9-2015)
Wilde A.I juist dit weekend eens kijken......quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:12 schreef Aether het volgende:
De volgende films worden binnenkort verwijderd
• 28 Days Later (8-10-2015)
• 28 Weeks Later (8-10-2015)
• A.I. Artificial Intelligence (29-9-2015)
• Brokeback Mountain (30-9-2015)
• Forks Over Knives – Extended Interviews (29-9-2015)
• Jake Blauvelt: Naturally (30-9-2015)
• John Tucker Must Die (8-10-2015)
• Max Payne (8-10-2015)
• Merlin (2 seizoenen) (30-9-2015)
• Moto 5 (30-9-2015)
• Mr. Bean: The Whole Bean (30-9-2015)
• My Cousin Vinny (8-10-2015)
• NotBad (30-9-2015)
• Notorious (8-10-2015)
• Passion of the Christ The (2-10-2015)
• Regular Show (2 seizoenen) (4-10-2015)
• Tangled (5-10-2015)
• Tomb Raider (30-9-2015)
• W.E. (30-9-2015)
• Zoolander (30-9-2015)
Toch wel het origineel?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij gebrek aan beter maar aan The Returned begonnen,
Het is net leuk genoeg om te blijven volgen.
iZombie vind ik erg leuk!quote:Op woensdag 30 september 2015 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
In oktober iig iZombie en Jane the Virgin een kans geven.
Die laatste serie is echt overladen met goede kritieken.
Verder nog altijd bezig met Friday Night Lights, eigenlijk gewoon een soap/drama maar stiekem wil ik toch steeds verder blijven kijken.
Mijn vriendinnetje is onlangs begonnen aan Prison Break. Heb zelf alle seizoenen jaren geleden gezien en het is gewoon leuk om nu nog een keer mee te kijken. Is toch allemaal een beetje vervaagdquote:Op woensdag 30 september 2015 08:56 schreef Michellee het volgende:
Sinds een weekje helemaal verslaafd aan Prison Break. Echt geloofwaardig is het niet, maar dat boeit mij niet zoGeweldige plottwist steeds
Engelse versie waar netflix Original opgeplakt is wist niet eens dat er nog een versie wasquote:Op woensdag 30 september 2015 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch wel het origineel?
Leuk is geen goede benaming, bizar en boeiend wel.
De Engelstalige versie is na 1 seizoen geannuleerd; van de Franse versie is net seizoen 2 begonnen.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Engelse versie waar netflix Original opgeplakt is wist niet eens dat er nog een versie was
Dank voor de reminder. Eind oktober start 't op Sundance, vanavond maar even op de DVR kijken of 'm al kan instellen om op te nemen.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
De Engelstalige versie is na 1 seizoen geannuleerd; van de Franse versie is net seizoen 2 begonnen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Thousand Words – 2012 6 1:31 uur
Genre: Comedy
Als je te horen krijgt dat je maar duizend woorden tot je beschikking hebt totdat je sterft, telt elke lettergreep.
All I Want for Christmas – 1991 AL 1:32 uur
Het enige wat Hallie en Ethan willen voor Kerst is dat hun gescheiden ouders weer bij elkaar komen.
American Beauty – 1999 12 2:01 uur
Zijn vrouw is hysterisch, zijn dochter een chagrijnige tiener en zijn baan een ramp. Geen wonder misschien dat hij fantaseert over de vriendin van zijn dochter?
Beyond Borders – 2003 16 2:06 uur
Genre: Actie, Avontuur, Drama, Romantisch
De rijke, chique Sarah gaat samen met de arts en internationale weldoener Nick Callahan naar Ethiopië om hulp te bieden aan mensen in nood, waarna de vonk overslaat.
Big Top Pee-wee – 1988 6 1:26 uur
Pee-Wee Herman sluit zich aan bij het circus wanneer tijdens een enorme storm een tent met wilde dieren in zijn voortuin terechtkomt.
Coach Carter – 2005 12 2:16 uur
Genre: Drama, Waargebeurd
Een waargebeurd verhaal over basketbalcoach Ken Carter die zowel lof als kritiek oogst als zijn topteam geen competitie speelt vanwege slechte schoolprestaties.
Collateral – 2004 16 2:00 uur
Genre: Drama, Misdaad, Thriller
Taxichauffeur Max pikt een man op die hem $600 biedt om hem rond te rijden. Het idee makkelijk geld te verdienen verzuurt als Max beseft dat de man een huurmoordenaar is.
Down to Earth – 2001 6 1:27 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Als een beschermengel per ongeluk stand-upcomedian Lance Barton naar de hemel meeneemt, wordt hij teruggestuurd naar de aarde in het lichaam van een oude blanke miljonair.
Escape from Alcatraz – 1979 12 1:51 uur
Genre: Actie, Duister, Misdaad, Thriller
Alcatraz was notoir moeilijk om uit te ontsnappen; slechts een man speelde het klaar en daarop is deze thriller gebaseerd.
Freedom Writers – 2007 12 2:02 uur
Genre: Drama, Waargebeurd
Terwijl haar studenten klassiekers als Het dagboek van Anne Frank lezen, vraagt een leraar hen om een dagboek over hun moeilijke leven bij te houden.
It's a Wonderful Life – 1946 6 2:10 uur
Als een beschermengel een sombere George Bailey ontmoet die van een brug wil springen, laat hij George zien hoe het leven zou zijn geweest als hij niet was geboren.
Reign (seizoen 1) – 2014 16
Dit levendige historische drama gaat over Mary, de Schotse koningin, wiens hofleven bestond uit seksuele en politieke intriges.
Surviving Christmas – 2004 6 1:30 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Deze miljonair gaat terug naar het huis waar hij opgroeide om de huidige inwoners af te kopen zodat ze als zijn familie kunnen fungeren tijdens de kerst.
White Christmas – 1954 AL 2:00 uur
Genre: Comedy, Feelgood, Romantisch
Twee oorlogsvrienden vallen voor twee zussen en volgen de meisjes naar een resort dat in handen is van hun ex-commandant, die mogelijk zijn positie verliest.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Spongebob : Sponge Out of Waterquote:USA:
Agatha Christie's Poirot Season 12 (TV, Drama, Crime)
Any Day (Indie, Drama)
Comic Book Men Season 1 (TV, Reality)
Cruel (Indie, Thriller, Foreign)
Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father (Documentary, You Will Cry)
Leafie: A Hen into the Wild (Family)
Midnight's Children (Drama)
Murdoch Mysteries Season 4-7 (TV, Drama, Crime)
Spiral Season 1-4 (TV, Drama, Crime)
Trailer Park Boys: Countdown to Liquor Day (Comedy)
Trailer Park Boys: The Movie (Comedy)
Where Was God? (Documentary, Faith)
Canada:
Hot Tub Time Machine 2 (Comedy)
The Spongebob Movie: Sponge Out of Water (Family)
UK:
Once Upon a Time Season 5 (TV, Fantasy)
Reign Season 1-2 (TV, Drama)
France:
Alice in Wonderland ('51, Family)
Big Top Pee-Wee (Family)
Freedom Writers (Drama)
I Love You, Man (Comedy)
Justin Bieber: Never Say Never (Documentary, Music)
Katy Perry: Part of Me (Documentary, Music)
The Greatest Game Ever Played (Drama, Sports)
Wakufu Season 1 (TV, Kids)
Germany:
Get Rich or Die Tryin' (Drama)
Office Space (Comedy)
Surviving Christmas (Romantic, Comedy)
Transformers ('07, Action, SciFi)
Australia:
Black Mirror Season 2 (TV, Drama)
God Help the Girl (Romantic, Musical)
The Dark Knight (Action)
New Zealand:
Call the Midwife Season 3 (TV, Drama)
Dallas Buyers Club (Indie, Drama)
Jobs (Drama)
Brazil:
Sexy Evil Genius (Indie, Thriller)
Sweden:
Bad Boys 2 (Action)
Interstellar (SciFi)
Gilmore girls staAt op netflix USA en Canadaquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:07 schreef Evertjan het volgende:
Snap nog steeds niet dat ze geen oude series in de catalogus opnemen zoals ER of Gilmore Girls
Best leuk hequote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:37 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik begin nu pas How i met you're mother te ontdekken
Eerste 3 seizoenen was nog wel kijkbaar ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:37 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik begin nu pas How i met you're mother te ontdekken
Ja, ik wist even niet wat ik moest kijken, dus ben eigenlijk bij gebrek aan beter gaan kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best leuk heIk heb ze nu allemaal gezien en mis nu een verslavende comedy. Modern Family is het toch niet helemaal.
Kreeg er speciaal een mailtje overquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:36 schreef planethugo het volgende:
Zie toevallig dat Scream seizoen 1 erop staat, toch wel benieuwd naar wat ze ervan gemaakt hebben
The Fall al een tijdje op de harde schijf staan, die kan er dus vanafquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:16 schreef Aether het volgende:
Deze 38 titels zijn bevestigd door Netflix in oktober.
24 oktober Big Hero 6
Van je HDD of Netflixquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
The Fall al een tijdje op de harde schijf staan, die kan er dus vanaf
Big Hero 6 zag ik al in andere regio's voorbij komen (weet even niet meer welke), is dat een aanrader?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:16 schreef Aether het volgende:
24 oktober Big Hero 6
The Bridge seizoen 2 op 9 oktoberquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:16 schreef Aether het volgende:
24 oktober Big Hero 6
absoluut, prachtig gemaakt en gewoon een erg leuk verhaal. Disney bewijst hiermee dat ze pixar niet perse nodig hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Big Hero 6 zag ik al in andere regio's voorbij komen (weet even niet meer welke), is dat een aanrader?
Dan zet ik die op het lijstje!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
absoluut, prachtig gemaakt en gewoon een erg leuk verhaal. Disney bewijst hiermee dat ze pixar niet perse nodig hebben
Ah tofquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:16 schreef Aether het volgende:
24 oktober Big Hero 6
Zeker leuk. Ook: Under The Influence, Supermensch: The Legend of Shep Gordon, What Happenend Miss Simonequote:Op zondag 27 september 2015 15:25 schreef DestroyerPiet het volgende:
vanmiddag rubble kings bekeken. wel een leuke documentaire over het gang-leven in new york in de jaren 70.
Trailer gezien, ik wil 'm zien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Meer een comedy geloof ik, Manson Family Vacation
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:54 schreef KingRadler het volgende:
Ze twijfelen vooral omdat ze bang zijn dat de dienst virussen bevat
Niet heel raar toch? Als je ziet wat voor rotzooi gewoon online kijken vaak met zich mee brengt.quote:
'Gewoon' online kijken is dan ook wel iets anders dan Popcorn Time. Als je de app gewoon via hun gebruikelijke site download hoef je je geen zorgen te maken over virussen oid. Maar goed, als je verder geen ervaring hebt met downloaden snap ik ook wel dat je je daar zorgen over maakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:54 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Niet heel raar toch? Als je ziet wat voor rotzooi gewoon online kijken vaak met zich mee brengt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bomb Girls (seizoen 1-2) – 2013 12
♫ Engels / CC Nederlands
Dit drama over een groep vrouwen in een munitiefabriek tijdens de tweede wereldoorlog laat zien met welke gevaren en nieuwe ervaringen ze worden geconfronteerd.
Copper (seizoen 1-2) – 2013 16
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister
Deze aangrijpende misdaadserie gaat over Kevin Corcoran, een ruige Ierse agent die in de beruchte wijk Five Points in New York rond 1860 werkt.
In Your Eyes – 2014 12 1:45 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Romantisch
Twee vreemdelingen in twee uithoeken van het land hebben een telepathische verbinding en kunnen elkaars leven zien en dat leidt tot... liefde.
Nightmare The – 2015 16 1:30 uur
Genre: Bovennatuurlijk, Documentaires, Horror, Thriller
Deze documentaire gaat over slaapverlamming, een tijdelijke stoornis waardoor de patiënt vastzit in een toestand tussen waken en slapen en zich niet kan bewegen.
Scream (seizoen 1) – 2015 16 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Thriller
In deze nieuwe sequel-serie van de klassieke horrorfranchise, leidt een cyberpest-incident in Lakewood tot een moord met huiveringwekkende echo's uit het verleden.
Sinatra: All or Nothing at All (seizoen 1) – 2015 9
Genre: Biografieën, Documentaires
Het leven en talent van de legendarische crooner Frank Sinatra zijn vastgelegd in deze documentairereeks met mooie terugblikken en herinneringen van vrienden, familie en collega's.
Scrooged - 1988 9 1:41 uur
Genre: Comedy, Satire
Een onverschillige televisiebaas staat op het punt om de ware betekenis van Kerst te ontdekken in deze wilde, wollige versie van A Christmas Carol van Dickens.
Tell Spring Not to Come This Year – 2015 12 1:23 uur
♫ Perzisch / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaires, Duister, Oorlog
Hoe ziet het leven eruit van twee soldaten in het nationale Afghaanse leger in hun strijd tegen de Taliban nadat de NATO-troepen zijn vertrokken?
Upstream Color – 2013 12 1:36 uur
Genre: Drama, Intellectueel, Sci-Fi
Een man en vrouw vechten om hun verwoeste leven weer op de rails te krijgen nadat ze zijn ontvoerd en gehypnotiseerd met materiaal van een bloem.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
En moet je nagaan hoeveel mensen netflix sharen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:54 schreef KingRadler het volgende:
'Een op de vijf Nederlandse huishoudens heeft Netflix'
Netflix heeft in Nederland zo'n 1,3 miljoen abonnees. Dat betekent dat zo'n 17 procent van de huishoudens toegang heeft tot de dienst.
Dat blijkt uit marktonderzoek van onderzoeksbureau Multiscope onder 6.500 Nederlanders. De doorsnee Netflix-gebruiker besteedt een kwart van zijn of haar televisietijd aan Netflix.
Van de Nederlandse Netflix-abonnees maakt negen op de tien wekelijks gebruik van de dienst. Gemiddeld kijken de wekelijkse Netflix-kijkers zo'n 10,5 uur per week naar series en films via de dienst.
Veel Netflix-gebruikers zijn ook geïnteresseerd in alternatieven, zoals de illegale streamingdienst Popcorn Time, om actuelere films te kunnen bekijken. Van de consumenten die Popcorn Time kennen maar nog niet gebruiken, zegt drie op de tien wel geïnteresseerd te zijn. Ze twijfelen vooral omdat ze bang zijn dat de dienst virussen bevat en illegaal is.
Door: NU.nl
Exact. Als je vervelende ervaringen hebt met online kijken bijv. en verder het verschil niet weet kan ik me voorstellen dat je het niet aandurft.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:35 schreef Cikx het volgende:
[..]
'Gewoon' online kijken is dan ook wel iets anders dan Popcorn Time. Als je de app gewoon via hun gebruikelijke site download hoef je je geen zorgen te maken over virussen oid. Maar goed, als je verder geen ervaring hebt met downloaden snap ik ook wel dat je je daar zorgen over maakt.
quote:USA:
2001: A Space Odyssey (SciFi)
A Christmas Carol ('38, Family)
A Clockwork Orange (Drama)
About Alex (Indie, Drama)
Alexander: Theatrical Cut (Action)
American Experience: The Poisoner's Handbook (TV, Documentary)
American Pie/Wedding (Comedy)
American's Test Kitchen Season 1 (TV, Food)
Anna and the King (Drama)
Around the World in 80 Days (Action, Comedy)
Batman Begins (Action)
Beachfront Bargain Hunt Collection (TV, Reality)
Bigger Than T-Rex (TV, Documentary)
Big Men (Documentary, Social)
Boogie Nights (Drama)
Carousel (Musical)
Cats & Dogs (Family)
Charlie and the Chocolate Factory ('05, Family)
Chopped Collection Season 2 (TV, Food)
Chuck's Eat the Street Collection Season 1 (TV, Food)
Coyote Ugly (Romantic, Comedy)
Curse of Chucky (Horror)
Dark Was the Night (Night)
Design on a Dime Collection Season 1 (TV, Reality)
El Fuente Season 1 (TV, Drama)
Escape from a Nazi Death Camp (TV, Documentary)
Extreme Homes Collection Season 1 (TV, Reality)
First Man on the Moon (TV, Documentary)
Fixer Upper Season 1 (TV, Reality)
Girl Eat World Season 1 (TV, Reality, Foreign)
Glass Chin (Drama, Sports)
Heartbreakers (Romantic, Comedy)
High Society (Comedy)
House Hunters Renovation Collection Season 1 (TV, Reality)
How We Got to Now with Steven Johnson Season 1 (TV, Documentary)
I Believe in Unicorns (Indie, Romantic, Drama)
Innocence (Indie, Drama)
Inside the Court of Henry VIII (TV, Documentary)
John Denver: Country Boy (TV, Documentary)
Ken Burns: Cancer: The Emperor of All Maladies (TV, Documentary)
Man vs Food Collection 2 (TV, Food)
Max Dugan Returns (Comedy)
Million Dollar Baby (Drama)
Million Dollar Rooms Collection 1 (TV, Reality)
Monumental Mysteries Collection 1 (TV, Documentary)
My First Place Collection 1 (TV, Reality)
Nature: Animal Misfits, A Sloth Named Velcro, Mystery Monkeys of Shangri-La, Owl Power, Penguin Post Office, The Last Orangutan Eden (TV, Nature)
Nazi Mega Weapons Season 2 (TV, Documentary)
Never a Neverland (Documentary)
Nova: Ben Frankin's Balloons, First Air War, Killer Landslides, Rise of Hackers, Surviving Ebola, Vaccines: Calling the Shots,
On the Town (Comedy)
Pal Joey (Comedy)
Pernicious (B-Horror)
Queens & Cowboys (Documentary, Sports, Social)
Reasonable Doubt (Thriller)
Risky Business (Drama)
Robin Williams Remembered (TV, Documentary)
Runoff (Indie, Drama)
Saturday Night Live: The 2010's Season 1 (TV, Comedy)
Secrets of Her Majesty's Secret Service (TV, Documentary)
Secrets of Underground London (TV, Documentary)
Selling New York Collection 1 (TV, Reality)
Sex in the Wild Season 1 (TV, Documentary)
Small Space, Big Style Collection 1 (TV, Reality)
Some Came Running (Drama)
Someone Like You (Romantic, Comedy)
Soul Food Junkies (TV, Documentary)
Street Food Season 2 (TV, Food)
Take Me Out to the Ball Game (Comedy)
Tales from the Royal Bedchamber (TV, Documentary)
Tell Spring Not to Come This Year (Documentary, Foreign)
The Beast of Xmoor (Horror)
The Black Kungfu Experience (TV, Documentary)
The Blood Lands (Horror, Thriller)
The Bourne Identity/Supremacy (Action, Thriller)
The Day the '60's Died (TV, Documentary)
The Devil at 4 o'clock (Action)
The Face of an Angel (Drama)
The Girl is in Trouble (Drama, Film Noir)
The Good Thief (Indie, Thriller, Foreign)
The Great British Baking Show Season 1 (TV, Food)
The Great Food Truck Race Collection Season 1 (TV, Reality)
The Hacker Wars (Documentary)
The Lesser Blessed (Indie, Drama)
The Lesson (Drama, Foreign)
The Navy Seals: Their Untold Story (TV, Documentary)
The Nightmare (Thriller, Foreign)
The Physics of Light Season 1 (TV, Documentary)
The Punisher ('04, Action)
The Time in Between Season 1 (TV, Drama)
The Vanilla Ice Project Season 1-4 (TV, Reality)
The Wedding Singer (Romantic, Comedy)
The Wild Bunch (Action, Western)
This Must Be the Place (Indie, Drama, Foreign)
Throwdown with Bobby Flay Collection 1 (TV, Food)
United Passions (Drama, Foreign)
White Rabbit (Indie, Drama)
Wold Horses (Drama, Crime)
Canada:
After Earth (Action, SciFi)
Crouching Tiger, Hidden Dragon (Action, Martial Arts, Foreign)
Elysuim (Action, SciFi)
Evil Dead ('13, Horror)
Extracted (Indie, Thriller, SciFi)
Men in Black 1-2 (Action, Comedy, SciFi)
Reign Over Me (Drama)
Scream Season 1 (TV, Drama)
Taken 3 (Action, Thriller)
The Call (Thriller)
The Invention of Lying (Romantic, Comedy)
This is the End (Comedy)
France:
Bandidas (Action, Comedy)
Downton Abbey Season 4 (TV, Drama)
Ferris Bueller's Day Off (Comedy)
Pyscho-Pass (Anime)
Scrooged (Comedy)
Surviving Christmas (Romantic, Comedy)
The Canal (Horror, Supernatural)
Tropic Thunder (Comedy)
Germany:
Cars (Family)
The Emperor's New Groove (Family, Beware the Groove)
Australia:
Continuum Season 1-3 (TV, Drama, SciFi)
Rush Season 1-4 (TV, Drama)
Mexico:
A Dangerous Method (Indie, Drama)
Dark Corners (Horror, Supernatural)
Double Trouble (Action, Comedy)
Where the Devil Hides (Horror, Thriller)
Toch vreemd, terwijl elk jaar al die nieuwe The CW shows op Netflix komen, Smallville er nog altijd niet op staat.quote:
Dit is de film waarvan ik ergens in mijn achterhoofd had dat ik die nog een keer wilde kijken omdat-ie geschreven is door Joss Whedon, maar ik vergat het steeds.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:40 schreef Aether het volgende:
In Your Eyes – 2014 12 1:45 uur
Genre: Drama, Romantisch
Twee vreemdelingen in twee uithoeken van het land hebben een telepathische verbinding en kunnen elkaars leven zien en dat leidt tot... liefde.
Doen mensen dat? Die schamele 8 euro per maand?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En moet je nagaan hoeveel mensen netflix sharen.
ja idd, mijn netflix word ook gebruikt door 3 vrienden van mij, en door 1 van hun moedersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En moet je nagaan hoeveel mensen netflix sharen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |