Leicester doet het verrassend goed inderdaad. Mahrezquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonder in de TV-gids te kijken: ik vind Leicester - Arsenal een interessante confrontatie. FOX zal vast Man Utd - Sunderland utizenden.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Lamela moet maar stoppen met voetballen.
Soort Liverpool inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:19 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Tottenham echt een prachtclub. Jaarlijks tientallen miljoen uitgeven aan kutspelers en nooit een keer hoger eindigen dan 7e of zo.
Heerlijk affiche inderdaad. 1-2, 2x Griezmanngod.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:22 schreef Cavaliers het volgende:
In ander nieuws, vanavond mag Atleti op bezoek bij nummer 3 Villarreal. Gulpje is al open.
Leeds United - Norwich Cityquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:23 schreef GGMM het volgende:
Wie speelt er nu? Mijn afstandsbediening ligt niet binnen handbereik.
Spurs - Cityquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:23 schreef GGMM het volgende:
Wie speelt er nu? Mijn afstandsbediening ligt niet binnen handbereik.
Hij staat niet meer laf op een balletje te wachten rond de middenlijn om in een leeg doel te scoren, nee?quote:
Ik speel überhaupt amper nog.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij staat niet meer laf op een balletje te wachten rond de middenlijn om in een leeg doel te scoren, nee?
In dit geval raad ik je aan je YOLO-mentaliteit boven te laten komen en gewoon nog een flinke kop te nemen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:33 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net koffie op, maar sinds de post van Kopsterk overweeg ik sterk een nieuwe kop int e schenken.
Weet je wat? Ik doe het ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In dit geval raad ik je aan je YOLO-mentaliteit boven te laten komen en gewoon nog een flinke kop te nemen.
🙊quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik doe het ook gewoon.
Heb je al gezien wie er volgende week allemaal moetenquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het op het oog geen bijster interessant voetbalweekend.
Ja, dat heb ik gezien.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je al gezien wie er volgende week allemaal moeten
Ajax-Groningen vandaag man. Genoeg spektakel voor een heel weekend.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het op het oog geen bijster interessant voetbalweekend.
Was verantwoordelijk voor de 1-1 met die kutpass.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:47 schreef Brecht35 het volgende:
En KDB is nog steeds niet goed genoeg voor sommigen.
Kompany > ziek vlak voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:52 schreef Cikx het volgende:
Waarom spelen Hart en Kompany niet eigenlijk?
Oké dat zijn wel valide redenen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kompany > ziek vlak voor de wedstrijd
Hart > lichte blessure.
Haha jellyquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan mij mateloos storen aan het inkomen van Eriksen. Softie van de eeuw.
Ik vind het ook aan de hoge kant.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:05 schreef Buitendam het volgende:
Wat verdiend ie dan?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:05 schreef Buitendam het volgende:
Zooooooooooo shots fired.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een cursus Nederlands. Net als jij, oetlul.
Ze scoorden minder doelpunten dan de tegenstander.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit lijkt mij sterk.
Iemand met een realistische reden?
Doe even lekker normaal joh.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een leuke UIquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze scoorden minder doelpunten dan de tegenstander.
United geeft net zoveel uit toch.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het alleen al geweldig dat City weer gaat verliezen
110% anti Chelsea en City
Louter opbouwende kritiek.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Doe even lekker normaal joh.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
Aguero is vrij onzichtbaar. Zou het door het duo Vertonghen en Alderweireld komen?
Foutje kan de beste overkomen volgens mij. Stoere jongen achter je toetsenbord?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha, kijk 'm agressief worden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:12 schreef Vatta het volgende:
[..]
Foutje kan de beste overkomen volgens mij. Stoere jongen achter je toetsenbord?
United mocht willen dat ze zo gericht zouden aankopen als een Chelsea. Zij zijn waarschijnlijk het ergst van alle clubs daar.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het alleen al geweldig dat City weer gaat verliezen
110% anti Chelsea en City
Je hoort mij ook niet over het aankoopbeleid, Sjaakie.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
United mocht willen dat ze zo gericht zouden aankopen als een Chelsea. Zij zijn waarschijnlijk het ergst van alle clubs daar.
Hij mag hem in zijn reet steken, aldus de City fans.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:15 schreef Sked het volgende:
Hé. de grensrechter heeft toch een vlag
veegt 'ie z'n reet mee af.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:15 schreef Sked het volgende:
Hé. de grensrechter heeft toch een vlag
Sowiesoquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:12 schreef Kopsterk het volgende:
Aguero is vrij onzichtbaar. Zou het door het duo Vertonghen en Alderweireld komen?
Waarom ben je zo tegen Chelsea en City dan?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet over het aankoopbeleid, Sjaakie.
Jup.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als Son eraf blijft gaat die bal er toch gewoon in, of zie ik dat verkeerd.
Ben je in het echte (sociale) leven ook zo'n naar kereltje?quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha, kijk 'm agressief worden.
Dat jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit waren Casillas-Robben taferelen.
Die commentator zegt ook nog gewoon is het zo'n middag, ja het is zo'n middagquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit waren Casillas-Robben taferelen.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Spreek die naam toch eens goed uit man
Demichelisquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:23 schreef Kopsterk het volgende:
Het centrale duo van City is echt kenkerslecht vandaag
Mainz - Bayern eventjes en dan afwisselen met Louis - Dick.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dadelijk schakelen naar de bundesliga?
Mainz - Bayern pak ik er ook bijquote:Op zaterdag 26 september 2015 15:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mainz - Bayern eventjes en dan afwisselen met Louis - Dick.
Ongelooflijk dat hij nog startquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:27 schreef Intellectueel het volgende:
Ongeloofijk hoe vaak Depay zich vastloopt. Blind paard.
Louis - Dickquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Verrassend dat FOX voor een matig affiche als Man Utd - Sunderland kiest.
Foxie zou nog liever Gainsborough Trinity - Boreham Wood uitzenden als er Nederlandse invloeden waren, dan voor een mooier affiche kiezen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Verrassend dat FOX voor een matig affiche als Man Utd - Sunderland kiest.
Iedereen zou kiezen voor Leicester - Arsenal.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Foxie zou nog liever Gainsborough Trinity - Boreham Wood uitzenden als er Nederlandse invloeden waren, dan voor een mooier affiche kiezen.
Davy nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen zou kiezen voor Leicester - Arsenal.
Staat overigens 1-2.
Wat een geweldige combinatiequote:Op zaterdag 26 september 2015 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu naar Manchester United
En ik eet een broodje pindakaas.
Stop met deze act.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
haha madquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is hij voor tien jaar de beste speler ter wereld.
Gaap.
Klinkt meer als jouw slaapkamer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:47 schreef GGMM het volgende:
Wat een stilte op de tribunes zeg.
Het lijkt wel een wedstrijd van PSV.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klinkt meer als jouw slaapkamer.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH KOEKOEKquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar heb jij zo leren dissen johquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je snapt hem niet denk ik, maakt niet uit verder..
Memphis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Oh shitquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH KOEKOEK
quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:51 schreef KingRoland het volgende:
Meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg privélessen van Johannes.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar heb jij zo leren dissen joh
Dus in jouw slaapkamer is het een stuk minder stil?quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg privélessen van Johannes.
Ik ookquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu naar Manchester United
En ik eet een broodje pindakaas.
In mijn slaapkamer is het altijd feest idd.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus in jouw slaapkamer is het een stuk minder stil?
Gay.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ookDat eerste dan, pindakaas vind ik niet zo lekker.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammerquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier stond een slecht geformuleerde zin.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In mijn slaapkamer is het altijd feest idd.
Goede zin manquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien kun je GGMM ook een keer meedoen aan jullie les?
Niet half zo apart als jouw opmerking dat je geen pindakaas lust.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een bijzonder aparte opmerking
Met stukjes noot is het echt om te kotsen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 16:55 schreef Kopsterk het volgende:
Pindakaas (uiteraard met stukjes noot) niet lekker vinden.
Wat een enorme mafklapper ben je dan.
Met stukjes nootquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:55 schreef Kopsterk het volgende:
Pindakaas (uiteraard met stukjes noot) niet lekker vinden.
Wat een enorme mafklapper ben je dan.
Hij staat gewoon 1ste, netjes van hemquote:Op zaterdag 26 september 2015 17:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ok maar ff serieus, ik vind het oprecht jammer voor Gert Jan.
Vergeet Frans Hoek niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |