Leicester doet het verrassend goed inderdaad. Mahrezquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonder in de TV-gids te kijken: ik vind Leicester - Arsenal een interessante confrontatie. FOX zal vast Man Utd - Sunderland utizenden.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Lamela moet maar stoppen met voetballen.
Soort Liverpool inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:19 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Tottenham echt een prachtclub. Jaarlijks tientallen miljoen uitgeven aan kutspelers en nooit een keer hoger eindigen dan 7e of zo.
Heerlijk affiche inderdaad. 1-2, 2x Griezmanngod.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:22 schreef Cavaliers het volgende:
In ander nieuws, vanavond mag Atleti op bezoek bij nummer 3 Villarreal. Gulpje is al open.
Leeds United - Norwich Cityquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:23 schreef GGMM het volgende:
Wie speelt er nu? Mijn afstandsbediening ligt niet binnen handbereik.
Spurs - Cityquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:23 schreef GGMM het volgende:
Wie speelt er nu? Mijn afstandsbediening ligt niet binnen handbereik.
Hij staat niet meer laf op een balletje te wachten rond de middenlijn om in een leeg doel te scoren, nee?quote:
Ik speel überhaupt amper nog.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij staat niet meer laf op een balletje te wachten rond de middenlijn om in een leeg doel te scoren, nee?
In dit geval raad ik je aan je YOLO-mentaliteit boven te laten komen en gewoon nog een flinke kop te nemen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:33 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net koffie op, maar sinds de post van Kopsterk overweeg ik sterk een nieuwe kop int e schenken.
Weet je wat? Ik doe het ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In dit geval raad ik je aan je YOLO-mentaliteit boven te laten komen en gewoon nog een flinke kop te nemen.
🙊quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik doe het ook gewoon.
Heb je al gezien wie er volgende week allemaal moetenquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het op het oog geen bijster interessant voetbalweekend.
Ja, dat heb ik gezien.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je al gezien wie er volgende week allemaal moeten
Ajax-Groningen vandaag man. Genoeg spektakel voor een heel weekend.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het op het oog geen bijster interessant voetbalweekend.
Was verantwoordelijk voor de 1-1 met die kutpass.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:47 schreef Brecht35 het volgende:
En KDB is nog steeds niet goed genoeg voor sommigen.
Kompany > ziek vlak voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:52 schreef Cikx het volgende:
Waarom spelen Hart en Kompany niet eigenlijk?
Oké dat zijn wel valide redenen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kompany > ziek vlak voor de wedstrijd
Hart > lichte blessure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |