Ja, hetwelk ze keurig netjes op z'n Nederlands "veelgestelde vragen" noemen. En dan nog wist je niet, dat het om 10% per jaar gaat, en niet zoals op z'n minst gesuggereerd, 10% in totaal. Maar er is hoop. Peter van Investormatch heeft beloofd er naar te kijken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:47 schreef bleyenburg het volgende:
Ik heb Investormatch er nog eens op na geslagen maar het blijkt dus dat ik het vervroegd aflossen verhaal had moeten destilleren uit de FAQ's.
Ik zou zeggen, de kans dat de ondernemer eerder gaat aflossen is toch niet zo groot dus in het geval dat ondernemer toch eerder gaat aflossen neemt IvM de misgelopen rente voor haar rekening. Voor nieuwe projecten zal IvM haar voorwaarde aanpassen zodat 1. de mogelijkheid voor vervroegde aflossing in de algemene voorwaarde komt te staan. 2. Deze aflossing zorgt er voor dat de looptijd wordt ingekort bij eerdere aflossing i.p.v. een lagere maandelijkse annuïteit 3. De aflossing eenmalig mogelijk is en niet jaarlijks.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:51 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ja, hetwelk ze keurig netjes op z'n Nederlands "veelgestelde vragen" noemen. En dan nog wist je niet, dat het om 10% per jaar gaat, en niet zoals op z'n minst gesuggereerd, 10% in totaal. Maar er is hoop. Peter van Investormatch heeft beloofd er naar te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna 100% zoals ik al voorstelde. Jammer dat ze het niet gewoon opnemen in de algemene voorwaarden. Verder keurig opgelost!
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:17 schreef Horsemen het volgende:
Berichtje van IvM:Ze voegen een concept leningovereenkomst bij de algemene voorwaarden. Die is dan onderdeel van die voorwaarden. Volgens mij is het dan klaar en weet iedereen waar hij aan toe is. Alles opgelost,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna 100% zoals ik al voorstelde. Jammer dat ze het niet gewoon opnemen in de algemene voorwaarden. Verder keurig opgelost!![]()
![]()
Ohja Nu nog een paar leuke projecten!
quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:28 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ohja Nu nog een paar leuke projecten!
Tja, het zijn ook allemaal matige projecten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:17 schreef rockenfeller het volgende:
Keurig gedaan.
De vier openstaande projecten op GvE hebben niet de snelheid die we gewend zijn
Dit bedrijfje heeft bij mij een hoge gunfactor. KoM heeft het hier de afgelopen tijd "zwaar" gehad maar dit is/was een leuke. Maak er wat moois van.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:07 schreef Dwarsindeweg het volgende:
PWR op KOM vandaag in een half dagje vol.. Erg snel voor KOM. Ik breid nog ietsjes uit op KOM en investeer mijn GVE opbrengsten daar nu meestal ook.
Ik heb ze ook per email bedankt voor de goede en snelle actie - een voorbeeld voor de sector!quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:14 schreef crowd-fundi het volgende:
Wat een keurige, ruimhartige mededeling van IVM! Driewerf hoera!
Dit verdient ook navolging! Ja, ik heb ze ook in een e-mail bedankt voor de snelle reactie die wat mij betreft alle onrust in een keer dempt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:24 schreef zyxxyz het volgende:
[..]
Ik heb ze ook per email bedankt voor de goede en snelle actie - een voorbeeld voor de sector!
Vannochtend ging het niet zo snel, was vanmiddag net te laat om hem nog even mee te nemen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:14 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Dit bedrijfje heeft bij mij een hoge gunfactor. KoM heeft het hier de afgelopen tijd "zwaar" gehad maar dit is/was een leuke. Maak er wat moois van.
Mee eens, ik heb hem ook meegepakt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:49 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Vannochtend ging het niet zo snel, was vanmiddag net te laat om hem nog even mee te nemen.
Is inderdaad een van de betere op KOM van de laatste tijd.
Dan zijn er sinds gisterenochtend deze tijd 8 investeerders bijgekomen met gemiddeld 825 euro per investeerder. Niet slecht voor dit platform. Nog 22400 te gaan de komende 7 dagen. In dit tempo komt hij vol.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:19 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
Bioprocessor op aygodutch staat nu op 77600.
Misschien hebben ze pamfletjes op de prikbord bij dierentuin emmen opgeplakt. Want hij begint nu aardig vol te raken.
Dit heb ik trouwens wel ooit eens gezien bij een winkel in Groningen, tijdens de verbouwing hing daar een a4tje met de hele pitch en als je wou investeren moest je naar de site gaan.
Mooie berichten! Doet ook wel wat pijn. Had de investering al weer elders besteed in de veronderstelling dat hij niet vol zou komen.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:43 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dan zijn er sinds gisterenochtend deze tijd 8 investeerders bijgekomen met gemiddeld 825 euro per investeerder. Niet slecht voor dit platform. Nog 22400 te gaan de komende 7 dagen. In dit tempo komt hij vol.
Haha, hier ook. Niet verstandig natuurlijk. Kom er wel overheenquote:Op woensdag 30 september 2015 09:49 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Mooie berichten! Doet ook wel wat pijn. Had de investering al weer elders besteed in de veronderstelling dat hij niet vol zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |