Marcus Ericsson ook in beeld nuquote:Op zaterdag 26 september 2015 08:47 schreef alwaysonhold het volgende:
Max Verstappen was bij de BBC. Wat is hij toch veel in beeld, Max is hot!
Ja dat durfde niemand te openen geloof ik. Nou heb ik hetquote:
nou ik was wel van plan om dalijk nog ff te gaan slapen 😉quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:46 schreef Zorro het volgende:
Gaan we wachten tot de race begint of wat?
Kwartiertje voor de quali lieten ze nog al zijn hoogtepunten van het seizoen zien.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:47 schreef alwaysonhold het volgende:
Max Verstappen was bij de BBC. Wat is hij toch veel in beeld, Max is hot!
Ericsson is hot!!!! 😎quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Marcus Ericsson ook in beeld nu
Hoax. Dat past nooit in een kwartier.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kwartiertje voor de quali lieten ze nog al zijn hoogtepunten van het seizoen zien.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoax. Dat past nooit in een kwartier.
Crash met Grosjean, stilvallen in China. Dan ben je er toch wel?quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoax. Dat past nooit in een kwartier.
Ik was onderweg omdat het zo lang duurde, en had de dubbele nummering weg willen halen en dus vervangen met ''Jubileum Topic''.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat durfde niemand te openen geloof ik. Nou heb ik het
Dat is ook waar. De Mercedes-Ferrari red je toch niet en Williams-Red Bull is ook erg onwaarschijnlijk. Alhoewel je het nooit weet met de pitstops van Williamsquote:Op zaterdag 26 september 2015 08:50 schreef aesop het volgende:
Zonde hoor, maar liever nu dan morgen. Ik heb het idee dat het uiteindelijk weinig uitmaakt waar hij start. Als je zo makkelijk inhaalt eindig je in de race toch wel op de plek waar je hoort.
dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 26 september 2015 08:53 schreef Zorro het volgende:
Rosberg en Hamilton doen een Prost-Senna in de eerste bocht morgen.
het klinkt allemaal leuk en alles, maar het is geen garantie natuurlijk. 😉quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:53 schreef aesop het volgende:
"We're going to have the pleasure of watching Verstappen come back through the pack again tomorrow," Martin Brundle points out.
:-D
quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:53 schreef Zorro het volgende:
Rosberg en Hamilton doen een Prost-Senna in de eerste bocht morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |