SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 26-09-2015 08:49:13 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Al meer dan 10 jaar is aan de overkant van de Noordzee het seizoen niet
ten einde gekomen. De Britse randonneurs rijden het hele jaar door. Er
is een speciale lijst van randonneurs die het hele jaar door brevetten
en permanentes rijden. Wie dit in 12 opeenvolgende maanden doet wordt
opgenomen in een speciale erelijst, de Randonneur aRound The Year.
Inmiddels is dit verschijnsel bekender geworden op het continent en zijn
diverse randonneurs al bezig om te proberen opgenomen te worden in deze
lijst. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit een behoorlijke klus is.
In juni was ik in mijn 10e maand van een RRTY poging maar kon ik vanwege
en blessure opnieuw beginnen. 'Ga direkt terug naar af'
Tijdens het organisatorenoverleg is er uitvoerig stilgestaan bij dit
verschijnsel. We constateerden dat de brevetten van De Lier en Boekelo
die buiten het klassieke seizoen georganiseerd werden een behoorlijke
aanloop hadden. Al snel werd de consensus bereikt om ook in Nederland
het hele jaar door te gaan organiseren en een RRTY variant mogelijk te
maken. Sinds het organisatorenoverleg is er regelmatig overleg geweest
hierover. Dit begon met overleg met de Britse stichter van de RRTY, Mike
Wigley. Van hem kregen we de zegen om een eigen serie op te zetten.
Momenteel leggen de gezamenlijke organisatoren de laatste hand aan de
regels. Gekeken wordt er of er nog een leuk aandenken aan gekoppeld kan
worden.
Het kernpunt wordt dat om in aanmerking te komen voor de RRTY de rijder
in 12 opeenvolgende maanden elke maand 1 ritten moet rijden van minimaal 200km.
Sowieso tellen mee de brevetten en LRM tochten. Daarnaast komt er nog
een lijst van overige ritten die meetellen. Deze lijst is uiteraard
openbaar.
Over de details wordt nog gesproken maar de eerste aankondiging kunnen
we bij deze doen. Het seizoen houdt vanaf heden niet meer op.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:41 schreef Yankee het volgende:
Zo misschien maar even een ritje maken. Ben een rondje aan het uitdenken via afstandmeter. Moet natuurlijk wel op een even aantal kilometers uitkomen, anders raak ik in paniek
ook een even aantal trappen en even aantal wentelingen van je wiel he?quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:41 schreef Yankee het volgende:
Zo misschien maar even een ritje maken. Ben een rondje aan het uitdenken via afstandmeter. Moet natuurlijk wel op een even aantal kilometers uitkomen, anders raak ik in paniek
Gripper kan de elfde nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
11 oktober it is. 13:30 lunch bij de molen
quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:58 schreef Gripper het volgende:
.... Oneven of even aantal km boeit me niet zo.....
Nou zo badass was t allemaal niet. Ik zat op de fiets en had eigenlijk helemaal geen goesting; dus heb er maar een kort ritje van gemaakt.quote:
Je komt bivakkeren in mijn plaatsjequote:Op zaterdag 26 september 2015 11:58 schreef Gripper het volgende:
Nee helaas; ik zit dat weekend met een stel vrienden in de Achterhoek. Lekker bbq'en, vuur stoken, huisje met trampoline in de tuin; en de MTB's mee want de routes van Eibergen en montferland zijn daar vlakbij.
Nu ook maar ff lekker trainen; de Simplon staat glimmend voor me klaar! Oneven of even aantal km boeit me niet zo, t is toch lekker weer.
Suffe autisten
Best lastig om iedere maand een officiele rit van 200km te doen toch ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor DDX (en anderen die niet op een kilometer meer of minder kijken), een berichtje dat ik gisteren op de randonneurslijst plaatste:
Heel tactisch alleen de foto waarop je niet gelost werd postenquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:52 schreef ddx het volgende:
Of ik kijk gewoon ff op je dds pagina
Mooie foto's !
[ afbeelding ]
Jij dacht, ik doe ff een nibali'tje? ;-)quote:Op zondag 27 september 2015 10:07 schreef Tommeke het volgende:
Mooie foto ddx!
Ik heb gister het NCK gereden. Wat een topdag. Vantevoren ontzettend zenuwachtig, slecht geslapen etc. Tijdens de rit ging het eigenlijk erg goed. In het begin rustig aan gedaan. Maar later flink doorgetrokken op kop. We haalden degenen voor ons in en daarom trok ik dusdanig hard door dat ik niet meer aan kon pikken
Was gelukkig 10 km voor het einde, ff aan de wagen gehangen maar een jurylid waarschuwde me. Toen maar lekker naar de finish gepeddeld.
Na de tijd heel veel bekenden van andere clubs getroffen en flink lopen ouwehoeren. 's Avonds nog met z'n allen uit eten geweest en toen nog wat bier gezopen in de stad. Zo ff lekker uitfietsen
Heerlijk vandaag. Dat vonden ook alle gepensioneerden. Maar die fietsen toxh met zijn allen over hetzelfde stukje dijk. Makkelijk te omzeilen.quote:
Deze in die roze bra ook nog tegen gekomen? Of kwam ze zo snel voorbij dat je er nu een koudje van opgelopen hebt?quote:Op zondag 27 september 2015 10:55 schreef Tommeke het volgende:
Haha ik wou m'n ploegleider ff zeggen dat ik dom was geweest haha.
Idd ontzettend zwaar, maar wel echt mooi om te doen.
Gieten, volgende week.quote:Op zondag 27 september 2015 16:32 schreef Tommeke het volgende:
Ja. Genieten. Vanmiddag ff lekker uitgefietst op de crosser. ATB route Gieten gedaan. Ze waren daar al bezig de Superprestige cross voorbereiden.
Daarna nog ff een rondje door het park hier. Het is dat ik honger heb anders was ik nog ff doorgegaan
Heerlijk inderdaad. Vanmorgen nog wel wat fris, maar de temperatuur liep snel op! Wel veel fietsers op de weg, ook vooral veel mountainbikers tegengekomen vanmorgen.quote:
Stiekem trainen. Concurrentie zand in de ogen strooien.quote:Op zondag 27 september 2015 17:42 schreef Leonos het volgende:
Halve ritje maar gelogd, kut telefoon met GPS![]()
Weer voor niks gereden
quote:
quote:Mn wielen zijn er nog steeds niet
Campa
Wegquote:
Als voetballer?quote:Op zondag 27 september 2015 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen beginnen aan seizoen 15/16 het jaar van mijn grote doorbraak
Ik vind het saai eigenlijkquote:Op zondag 27 september 2015 19:13 schreef Tommeke het volgende:
Japan lijkt me mooi.
De koers op tv is ook mooi.
Heeft Martin van Geel dan gebeld?quote:Op zondag 27 september 2015 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen beginnen aan seizoen 15/16 het jaar van mijn grote doorbraak
Het leukste is de vroege vlucht met 8 van die oost blokkers waar je nooit van hebt gehoordquote:Op zondag 27 september 2015 19:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Net was het mooi. Toen Boom en Gesink enzo ff doortrokken. Maar een WK is altijd saai.
Nou ik schakel om 9 uur wel in voor de laatste 10 km ofzo...quote:Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het leukste is de vroege vlucht met 8 van die oost blokkers waar je nooit van hebt gehoord
Mooie foto ook.quote:Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Oksel het volgende:
Vandaag op m'n leencrosser (carbon ZWART-WITTE Focus met 105) flink huisgehouden in 't bos. Gemiddeld ruim 27 gereden, inc. de singletrackers. Was echt tof. Smaak goed te pakken. En 't was prachtig in 't bos. Machtig gevoel om over onverharde paden > 35 te rijden.
[ afbeelding ]
Je klinkt als m'n vrouw..quote:Op zondag 27 september 2015 20:08 schreef Gripper het volgende:
Okkie, waarom heb je nou ooit je vorige crosser weggedaan, en koop je nu ineens weer een nieuwe? Dacht dat je crossen niks vond, en dat ie daarom ook wegging?
Leer je het nou nooit?quote:Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Oksel het volgende:
Vandaag op m'n leencrosser (carbon ZWART-WITTE Focus met 105) flink huisgehouden in 't bos. Gemiddeld ruim 27 gereden, inc. de singletrackers. Was echt tof. Smaak goed te pakken. En 't was prachtig in 't bos. Machtig gevoel om over onverharde paden > 35 te rijden.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie gewoon een beetje moe is + beduusdquote:
Melkzuur tot ver achter je oren doet rare dingen natuurlijkquote:Op zondag 27 september 2015 21:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon een beetje moe is + beduusd
Maar idd, geen wheelie of toneelstukje op de finish, geen billenknijperij bij die gouverneur mevrouw, hij wordt gewoon volwassen zeg. Boring....
Kiek um goan dan.quote:Op zondag 27 september 2015 19:52 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de kalender van komend jaar al gezien, het komt wel in order met officiële ritten in iedere maanquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:30 schreef ddx het volgende:
[..]
Best lastig om iedere maand een officiele rit van 200km te doen toch ?
Dan moet je volgens mij ook uitwijken naar buitenland.
(op basis van strava heb ik alleen in januari geen 200km+ gereden)
Stonden jouw foto's van vorige week al online trouwens ?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
Mark my words, Sagan gaat denk ik nog heel veel winnen in zijn carriere, zie hem ook minstens 1x wereldkampioen worden op het goede parcours. Zo'n talent zie je zelden. Zat op de rustdag in de TDF jl. ook relaxed een biertje te drinken op het terras overdag.
quote:
Haha die fastfox met z'n grote mond had mooi ongelijkquote:
Volgens mij zei die ook wel dat die sarcastisch was.quote:Op maandag 28 september 2015 08:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha die fastfox met z'n grote mond had mooi ongelijk
Lekker bezig CapFap.quote:Op maandag 28 september 2015 10:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Weer een fantastisch mooie ochtend op de weg naar werk. Nooit geweten dat je zoveel mooi weer hebt in dit land, totdat ik drie maanden geleden begonnen ben met het naar werk fietsen. Zelfs 'slecht weer' heeft een zekere schoonheid zolang het maar droog is.
Door de storm met hagel naar huisquote:Op maandag 28 september 2015 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker bezig CapFap.
Af en toe door de regen rammen is ook mooi hoor. Niks mis mee.
In een hersfststorm compleet doorweekt viaduct over de snelweg oversteken, kijken naar de file onder je en hardop lachen van gelukquote:Op maandag 28 september 2015 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Door de storm met hagel naar huis
Schuilen bij het station omdat het pijn doet
Ik had dat laatst toen ik een rondje om reed vanaf m'n werk. Reed langs de ring noord. Stond een file van 10 km ofzo. Ik moest inderdaad hardop lachen dat die sukkels in hun koekblik zaten.quote:Op maandag 28 september 2015 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In een hersfststorm compleet doorweekt viaduct over de snelweg oversteken, kijken naar de file onder je en hardop lachen van geluk
http://www.nu.nl/binnenla(...)versum-gestremd.htmlquote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben een waardeloze Nederlander, ik houd niet zo van water buiten de badkamer of als ik ga zwemmen![]()
Maar ik ga deze week die schoenhoezen bestellen die Kano ook heeft, die zagen er goed uit, en zullen in elk geval een tijdje me droog houden.
Ik ben daar niet zo van, je krijgt nog steeds wel natte voeten al duurt t net ietsje langer. Je moet dan ook wel die ventilatiegaten aan de onderkant dicht plakken.quote:Op maandag 28 september 2015 11:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben een waardeloze Nederlander, ik houd niet zo van water buiten de badkamer of als ik ga zwemmen![]()
Maar ik ga deze week die schoenhoezen bestellen die Kano ook heeft, die zagen er goed uit, en zullen in elk geval een tijdje me droog houden.
Links of rechtsom, je schoenen worden uiteindelijk zeiknat. Je moet dan ook niet zozeer zorgen dat je voeten droog blijven, maar warm.quote:Op maandag 28 september 2015 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo van, je krijgt nog steeds wel natte voeten al duurt t net ietsje langer. Je moet dan ook wel die ventilatiegaten aan de onderkant dicht plakken.
Nat is niet meteen koud he?quote:Op maandag 28 september 2015 11:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat op zich best met elkaar in tegenspraak is. Doe je dat door je sokken, moet je wol dragen ofo?
Z'n fiets ziet er alweer best wel ouderwets uit eigenlijkquote:
Z'n fiets ziet er alweer best wel ouderwets uit eigenlijkquote:
The boss had er dan ook een goeie reden voor, want die had iets aan zn rug waardoor de onderste 3 of 4 wervels stijf zijn, en hij dus nooit diep kon zitten. Hij moest het vooral hebben van extreme buiging van de bovenste helft van zn rug.quote:Op maandag 28 september 2015 12:46 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje, om dat gebral even te relativeren.
Misschien had ie met een slammed stem wel echt 7 keer de tour gewonnenquote:Op maandag 28 september 2015 12:46 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje, om dat gebral even te relativeren.
Dit, en alsof armstrong wist wat gesoigneerd op de fiets zitten is. Met ze zwarte sokken.quote:Op maandag 28 september 2015 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien had ie met een slammed stem wel echt 7 keer de tour gewonnen
Niet op je bek gegaan? Lijkt me best even schrikken als dat gebeurdquote:Op maandag 28 september 2015 14:11 schreef kaasplankje het volgende:
heb vemorgen me pendaal afgebroke
nee natuurlijk niet haha je gaat toch niet legge vallen?quote:Op maandag 28 september 2015 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet op je bek gegaan? Lijkt me best even schrikken als dat gebeurd
Ik snap er geen donder van dus ik zeg maar: Ja haha, dat lijkt me ook nietquote:Op maandag 28 september 2015 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet haha je gaat toch niet legge vallen?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 28 september 2015 14:11 schreef kaasplankje het volgende:
heb vemorgen me pendaal afgebroke
heb ze al weggegooid in de bak. de pedaalas was afgebroken aan het eind, dus er stak nog een stuk as uit de crank, met de schoen op de ronde as maar naar huis gesukkeld, was niet zo ver.quote:Op maandag 28 september 2015 14:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
Ik heb geen TFSI blok.quote:Op maandag 28 september 2015 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
hey bizkit:
http://www.autoweek.nl/ni(...)laim-om-olieverbruik
maar wel tsi allemaal rotzooi manquote:Op maandag 28 september 2015 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb geen TFSI blok.
En mijn huidige heeft er geen last van. Het litertje olie dat ik erbij kreeg toen ik hem gekocht heb, is ng steeds gesloten.
Nope, ik heb een TDI. Eerste generatie (CommonRail Diesels van VAG) met sjoemelsoftware.quote:Op maandag 28 september 2015 14:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
maar wel tsi allemaal rotzooi man
Mooi moment om over te stappen op shimankoquote:Op maandag 28 september 2015 14:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb ze al weggegooid in de bak. de pedaalas was afgebroken aan het eind, dus er stak nog een stuk as uit de crank, met de schoen op de ronde as maar naar huis gesukkeld, was niet zo ver.
quote:Op maandag 28 september 2015 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi moment om over te stappen op shimanko
Shimano van mensen die 2000 km per jaar rijden blijft inderdaad 10 jaar goed. Onkel frommage rijd minimaal 15K per jaar op die pedalen door weer en wind, dan gaat 't vanzelf kaput.quote:Op maandag 28 september 2015 15:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar wat is dat Campa spul mooi hè?
Niet de moed opgeven Kano, als je gewoon op ong 35 km afstand van je werk gaat wonen, en 10 maanden per jaar elke dag met de fiets naar de arbeid reist, doe je dat ook.quote:Op maandag 28 september 2015 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
Onkel frommage rijd minimaal 15K per jaar op die pedalen door weer en wind
quote:Op maandag 28 september 2015 15:53 schreef Fretwork het volgende:
Vanavond een Endurace Al 7.0 in L bestellen met een 130mm stuurpen #genot
Gefeliciteerd, en zulks.quote:Op maandag 28 september 2015 15:53 schreef Fretwork het volgende:
Dichterbij een campa pedaal kom je nietquote:Op maandag 28 september 2015 15:34 schreef muzas het volgende:
Bovendien rijdtreed kaas op look-pedalen
quote:Op maandag 28 september 2015 15:53 schreef Fretwork het volgende:
Ook al van hen?quote:Op maandag 28 september 2015 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dichterbij een campa pedaal kom je niet
quote:Op maandag 28 september 2015 16:16 schreef ratatat het volgende:
Look pedalen staan er ook om bekend dat ze afbreken. Vooral als ze van carbon zijn.
pendaaltjes gaan hier idd ook maar jaartje mee, dus je inschatting klopt aardigquote:Op maandag 28 september 2015 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Shimano van mensen die 2000 km per jaar rijden blijft inderdaad 10 jaar goed. Onkel frommage rijd minimaal 15K per jaar op die pedalen door weer en wind, dan gaat 't vanzelf kaput.
Cool! Zwart/wit?quote:Op maandag 28 september 2015 15:53 schreef Fretwork het volgende:
Wat voor pendalen heb jij dan?quote:Op maandag 28 september 2015 16:43 schreef ddx het volgende:
[..]
pendaaltjes gaan hier idd ook maar jaartje mee, dus je inschatting klopt aardig
(blokje aan achterkant waarin je inklikt slijt op hoek helemaal weg)
Zwart wit, en zonder scheuren mag ik hopenquote:Op maandag 28 september 2015 16:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Cool! Zwart/wit?
En met of zonder scheur?
Saai hoor.quote:Op maandag 28 september 2015 17:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zwart wit, en zonder scheuren mag ik hopen
Ik heb langer gedaan met die goedkoopste spd sl pedalen van shimanoquote:Op maandag 28 september 2015 17:37 schreef ddx het volgende:
[..]
shimano pd-6700 en pd-6800 (en binnenkort alleen nog maar de 6800)
Doe je ze wel een beetje goed onderhouden dan?quote:Op maandag 28 september 2015 17:37 schreef ddx het volgende:
[..]
shimano pd-6700 en pd-6800 (en binnenkort alleen nog maar de 6800)
30 euro en dan heb je er nog plaatjes bij ookquote:Op maandag 28 september 2015 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb langer gedaan met die goedkoopste spd sl pedalen van shimanoMisschien kan daar minder aan kapot.
Doe die blauwe vrouwenvariant.quote:Op maandag 28 september 2015 17:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zwart wit, en zonder scheuren mag ik hopen
Ik ga bewust door Hengelo touren om Oksel's ogen te laten bloeden.quote:
valt weinig beter aan te onderhouden hoor, dat plastic/carbon slijt gewoon weg door het in/uitklikkenquote:Op maandag 28 september 2015 18:57 schreef ratatat het volgende:
[..]
Doe je ze wel een beetje goed onderhouden dan?
Zie http://www.dcrainmaker.com/2015/04/limits-power-meter.htmlquote:Op maandag 28 september 2015 20:24 schreef lifes het volgende:
https://www.indiegogo.com(...)ycling-power-meter#/
Lijkt dit wat? Voor de prijs het proberen waard lijkt me?
Wel vreemd dat dat zo hard slijt. Zou toch juist zo moeten zijn ontworpen dat de plaatjes daar slijten en niet de pedalen.quote:Op maandag 28 september 2015 20:23 schreef ddx het volgende:
[..]
valt weinig beter aan te onderhouden hoor, dat plastic/carbon slijt gewoon weg door het in/uitklikken
goedkopere versie heb ik ook nog liggen, maar de ultegra versie voelt stuk stijver aan en bevalt me beter
Om heel eerlijk te zijn voel ik het ook niet, het verschil tussen die goedkope en ultegra.quote:Op maandag 28 september 2015 20:46 schreef ratatat het volgende:
[..]
Wel vreemd dat dat zo hard slijt. Zou toch juist zo moeten zijn ontworpen dat de plaatjes daar slijten en niet de pedalen.
Maar dus wel verschil in stijfheid van pedalen? Ik had altijd vernomen dat die goedkopere zwaarder zijn en dat het verschil daar ongeveer wel ophoudt.
Dank voor de link! Als je voor 7-10 instapt heb je hem in december '15..Ik wacht de reviews maar eventjes af!quote:Op maandag 28 september 2015 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zie http://www.dcrainmaker.com/2015/04/limits-power-meter.html
Korte samenvatting: ze hebben nog helemaal niets, het is alleen een idee en in het meest gunstige geval heb je je powermeter eind 2016. De ontwikkeling gaat op dit moment zo snel dat het niet echt goed idee is hier je geld in te stoppen.
het waren shnimano pendalen, ik fiets met de 520 in de stadquote:Op maandag 28 september 2015 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi moment om over te stappen op shimanko
Zou eerst de link lezenquote:Op maandag 28 september 2015 21:05 schreef lifes het volgende:
[..]
Dank voor de link! Als je voor 7-10 instapt heb je hem in december '15..Ik wacht de reviews maar eventjes af!
Je moet gewoon met je fikken van m'n heuvelrug afblijven. Ga maar rondjes ringvaart rijen ofzoquote:Op maandag 28 september 2015 23:23 schreef ddx het volgende:
Toch jammer dat je niet kan zien waarom iemand je rit flagged :
[ afbeelding ]
Flag er maar weer vanaf gehaald.
Waarom niet gewoon een eigen rondje uitzetten als je die klimmen persé wilt fietsen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mooi man!
Ik denk eens aan het voorjaar nu de herfst er aan komt, en aan de RVV die ik ooit met Freddeh heb gedaan. Toegegeven, de kortste afstand. Maar dat paste ook uitstekend bij onze conditie toen.
Maar ik zou nu wel eens de Muur op willen fietsen, en de Bosberg ook. ipv lopen
Maar de Muur zit niet meer in de RVV, maar wel in de Peter van Petegem classic. En die is een maandje later, dus meer kans op beter weer.
Dit, gelijk even de Citadel meepakkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een eigen rondje uitzetten als je die klimmen persé wilt fietsen?
De muur zit wel in 1 vd uitgepijlde routes vanuit het centrum voor de RVV!quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ook wel aan gedacht, gewoon met m'n Garmin de route volgen, GPX bestand is makkelijk te vinden, of ik maak dat zelf, is helemaal niet zo moeilijk als ik eerst dacht. En dan heb ik het weer voor het uitkiezen. Of kijken wanneer de lokale wielervereniging een tocht organiseert, dan zullen ze d'r ook wel overheen gaan. Maar soms is een grote tocht ook wel leuk vanwege de sfeer, en het is meer een stok achter de deur natuurlijk.
Eerst maar eens zo lang mogelijk naar werk blijven fietsen, dan zien we dan wel weer
Centrum RVV zelf is ook wel de moeite waard hoor, is ook wel iets voor jou denk ik. 's ochtends lus fietsen en dan 's middags museum bezoeken, niks mis mee. Je kan er gratis parkeren en douchen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hum...de rode lus heeft de muur, en er ligt een camping in de buurt bij Raspailjebos. Praktisch bovenop de Bosberg volgens de site Vanuit daar kan je de route oppakken, en dan is de muur de 1 na laatste klim zo te zien. En het eindpunt is dan de Bosberg. Dat heeft wel epische elementen. Ik zal er eens over nadenken.
Ik ben ook verdwaald ondanks of dankzij het volgen van die RVV bordjes. Dus niks gelogen over onze Vlaamse vrienden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat ook...maar dan wil ik liever met m'n Etrex erbij rijden, Belgen en richtingaanwijzers, geen combinatie waar ik veel goeie ervaring mee heb.
Wellicht is deze route wat voor je: https://www.strava.com/routes/2799884quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hum...de rode lus heeft de muur, en er ligt een camping in de buurt bij Raspailjebos. Praktisch bovenop de Bosberg volgens de site Vanuit daar kan je de route oppakken, en dan is de muur de 1 na laatste klim zo te zien. En het eindpunt is dan de Bosberg. Dat heeft wel epische elementen. Ik zal er eens over nadenken.
Das niet dezelfde muur he?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wellicht is deze route wat voor je: https://www.strava.com/routes/2799884
Oh...quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das niet dezelfde muur he?
Maar wel een mooi rondjequote:Op dinsdag 29 september 2015 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das niet dezelfde muur he?
Deze was (is?) altijd wel de gezelligste RVV, niet te druk en gaat gegarandeerd altijd over de Muur en een facultatieve bypass voor de Koppenberg.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zie wel wat in de combinatie van de rode lus, en dan 's avonds op die camping slapen. Na de rit voor de tent met wat biertjes nagenieten, of in een buurtkroeg, lijkt me leuker dan na het rijden direct weer terug rijden naar Nederland.
Heb je wel een magneetje in je achterwiel?quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:55 schreef luc.sken het volgende:
Maar even de hulp hier inschakelen, ik kom er echt niet uit.
Ik heb een Tacx Galaxia en een Garmin 810. Ik krijg op mijn Garmin alleen de cadans te zien, snelheid (afstand) werkt niet. GPS staat uit. Verder heb ik echt geen idee, weet iemand hoe het zit?
Ja die zit er in en bijna tegen de sensor aan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef the_critic het volgende:
[..]
Heb je wel een magneetje in je achterwiel?
Al goed ingesteld ook qua wiel omtrek?quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:22 schreef luc.sken het volgende:
[..]
Ja die zit er in en bijna tegen de sensor aan.
Zou eens proberen die sensor te verwijderen uit je garmin en dan opnieuw pairen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:18 schreef the_critic het volgende:
[..]
Heb je wel een magneetje in je achterwiel?
Ik had al wel de sensoren gereset en opnieuw toegevoegd.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou eens proberen die sensor te verwijderen uit je garmin en dan opnieuw pairen.
Koeien naar binnen gehaald?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:45 schreef Oksel het volgende:
En dan na 1 rit ziet hij er zo uit:
[ afbeelding ]
Dan heb ik ze ergens in januari een keertje toch?quote:
Wat is de goedkoopste die je tot nu toe tegen bent gekomen?quote:Op woensdag 30 september 2015 02:38 schreef Andyy het volgende:
Iemand een goedkoop adres voor een Castelli Gabba?
Ik had ze via een winkel in Nederland, LED 24/7 ofzo. Zijn wel lomp.quote:Op woensdag 30 september 2015 00:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan heb ik ze ergens in januari een keertje toch?Is de enige reden om in China te bestellen de prijs?
is 100km ver uit je comfort zone ?quote:Op woensdag 30 september 2015 08:32 schreef Flipmoehoe het volgende:
Dilemma: vriend van me vroeg me of ik zin had om de AGR te gaan fietsen in April. Hij wil voor de 150km gaan waar zo'n 2000 hm's in zitten. Nu is mijn langste rit op de racer 100km en zo'n afstand heb ik nog maar 2x gefietst. Met daarbij dat ik niet zo'n klimmer ben en hij altijd fluitend de heuvels op knalt. Laatst samen met hem een rondje gedaan over de Posbank, moest hij telkens boven op me wachten maar dat vind hij geen probleem.. Nu zit ik echt te twijfelen wat te doen. Zit op de Posbank ook al snel op de lichtste versnelling te harken (34/50 Compact / 12-30, 10sp) Die bultjes in Limburg zijn nog een stukje steiler, dus bang dat ik niet boven kom etc
Het lijkt me wel erg tof om een keer aan zo'n evenement mee te doen, alleen de afstand met de hoogtemeters heb ik wel schrik voor. We gaan nu ook niet echt de periode in waar je goed voor zo'n rit kan trainen.. vandaar mijn twijfels.
Ik denk dat het toch gewoon "rije met je vagien" gaat worden en ik me in ga schrijvenHeb nog een paar leuke ritjes om de hoek in Duitsland gevonden (o.a. Joop Posthuma Munsterlands mooiste) ook van 150km en 1800 hm. Deze willen we dan binnenkort een keer samen fietsen.
zucht....
34-30? Hoe steil is die postbank dan?quote:Op woensdag 30 september 2015 08:32 schreef Flipmoehoe het volgende:
Dilemma: vriend van me vroeg me of ik zin had om de AGR te gaan fietsen in April. Hij wil voor de 150km gaan waar zo'n 2000 hm's in zitten. Nu is mijn langste rit op de racer 100km en zo'n afstand heb ik nog maar 2x gefietst. Met daarbij dat ik niet zo'n klimmer ben en hij altijd fluitend de heuvels op knalt. Laatst samen met hem een rondje gedaan over de Posbank, moest hij telkens boven op me wachten maar dat vind hij geen probleem.. Nu zit ik echt te twijfelen wat te doen. Zit op de Posbank ook al snel op de lichtste versnelling te harken (34/50 Compact / 12-30, 10sp) Die bultjes in Limburg zijn nog een stukje steiler, dus bang dat ik niet boven kom etc
Het lijkt me wel erg tof om een keer aan zo'n evenement mee te doen, alleen de afstand met de hoogtemeters heb ik wel schrik voor. We gaan nu ook niet echt de periode in waar je goed voor zo'n rit kan trainen.. vandaar mijn twijfels.
Ik denk dat het toch gewoon "rije met je vagien" gaat worden en ik me in ga schrijvenHeb nog een paar leuke ritjes om de hoek in Duitsland gevonden (o.a. Joop Posthuma Munsterlands mooiste) ook van 150km en 1800 hm. Deze willen we dan binnenkort een keer samen fietsen.
zucht....
Bolle!quote:Op woensdag 30 september 2015 09:01 schreef Flipmoehoe het volgende:
Overgewicht had ik, 2de Muzas hier8 jaar geleden nog 116kg, maar nu "al" 7 jaar stabiel rond de 82kg (met 178cm) Nu bijna 2 jaar aan het fietsen, waarvan vanaf juni pas op mijn racefiets.
Doorzettingsvermogen is er wel, en denk ook wel dat het harken word die laatste heuvels. Posbank is geloof ik max. 8% maar ook daar ging ik niet echt dood. Was wel zwaar, maar afstappen doe ik niet snel
100km is voor mij nog wel een flinke afstand, deze ritten heb ik dan ook in mijn 1tje gefietst met dus niemand om je aan op te trekken of uit de wind te zitten. Al heb ik de laatste tijd wel vaker 70 / 80km gefietst wat best goed ging. Afgelopen weekend nog 68km op de MTB met een toertocht.
Heb natuurlijk nog ff om te trainen dus zal het wel overleven
steilste stukje 9% (20 meter ofzo en maar 400 meter boven de 6%)quote:Op woensdag 30 september 2015 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
34-30? Hoe steil is die postbank dan?
Ik heb met mensen de Keutenberg opgefietst die net drie maanden een fiets hadden en vergelijkbaar gewicht hadden (iets zwaarder, iets langer). Weet eigenlijk nieteens of die berg er wel in zit.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:01 schreef Flipmoehoe het volgende:
Overgewicht had ik, 2de Muzas hier8 jaar geleden nog 116kg, maar nu "al" 7 jaar stabiel rond de 82kg (met 178cm) Nu bijna 2 jaar aan het fietsen, waarvan vanaf juni pas op mijn racefiets.
Doorzettingsvermogen is er wel, en denk ook wel dat het harken word die laatste heuvels. Posbank is geloof ik max. 8% maar ook daar ging ik niet echt dood. Was wel zwaar, maar afstappen doe ik niet snel
100km is voor mij nog wel een flinke afstand, deze ritten heb ik dan ook in mijn 1tje gefietst met dus niemand om je aan op te trekken of uit de wind te zitten. Al heb ik de laatste tijd wel vaker 70 / 80km gefietst wat best goed ging. Afgelopen weekend nog 68km op de MTB met een toertocht.
Heb natuurlijk nog ff om te trainen dus zal het wel overleven
quote:Op woensdag 30 september 2015 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bolle!
Tsja het gaat niet vanzelf natuurlijk naar boven. Gewoon een kwestie van flink op jezelf schelden dat je toch godverdomme niet gaat afstappen en dan kom je wel weer boven.
Uiteraard, als je boven bent moet je wel net doen alsof je nog fris bent en het allemaal geen pijn deed. Zo kom ik al 2 jaar de redoute op waar oa. Gripper kan genieten van mijn afzien
in een edit ook ff mijn hartslag gegevens van afgelopen ritjes vermeldquote:Op woensdag 30 september 2015 09:04 schreef dop het volgende:
[..]
steilste stukje 9% (20 meter ofzo en maar 400 meter boven de 6%)
voor zulke korte klimmetjes is de versnelling niet heel boeiend , dat stamp je altijd wel naar boven ook als je niet helemaal het juiste verzetje hebt
en 34-30 kun je overal mee omhoog.
Keutenberg zou ik toch gaan staan persoonlijk. Daarop oefenen kan geen kwaadquote:Op woensdag 30 september 2015 09:09 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
in een edit ook ff mijn hartslag gegevens van afgelopen ritjes vermeld
En tja.. Bolle.. dat nooit meerVind alles nu alweer te lekker, dus moet weer ff werken om onder de 85 te komen (ook de AGR motiveert wel
)
Met 34-30 zal het dus wel moeten lukken, daar was ik ook wel bang voor.. houd er wel van om op een lichte cadans te klimmen... maar met 10% zal het dan wel ff flink harken worden.
om als een malloot km's te maken heb ik de tijd ook niet voor met vrouw en dochtertje van 15 maandquote:Op woensdag 30 september 2015 09:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb met mensen de Keutenberg opgefietst die net drie maanden een fiets hadden en vergelijkbaar gewicht hadden (iets zwaarder, iets langer). Weet eigenlijk nieteens of die berg er wel in zit.
Mantra blijft gewoon "trainen, trainen, trainen". Je hoeft echt niet een malloot aantal kilometers te halen per week, maar het is wel fijn om af en toe een rit van 4-5 uur rustig te rijden. Hielp bij mij althans om binnen twee maanden op niveau te zijn voor de Mergellandroute (iets korter maar vergelijkbare route). Succes iig
En op de posbank?quote:Op woensdag 30 september 2015 09:09 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
in een edit ook ff mijn hartslag gegevens van afgelopen ritjes vermeld
En tja.. Bolle.. dat nooit meerVind alles nu alweer te lekker, dus moet weer ff werken om onder de 85 te komen (ook de AGR motiveert wel
)
Met 34-30 zal het dus wel moeten lukken, daar was ik ook wel bang voor.. houd er wel van om op een lichte cadans te klimmen... maar met 10% zal het dan wel ff flink harken worden.
goede tip! ga ik doen als ik daar weer eens fietsquote:Op woensdag 30 september 2015 09:15 schreef ddx het volgende:
Is natuurlijk ook kwestie van dat je de versnelling hebt dat je hem gebruikt op de posbank.
Volgende keer gewoon proberen om op de 34-25 boven te komen als training.
https://www.strava.com/activities/401208505quote:Op woensdag 30 september 2015 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En op de posbank?
Op klimmen heeft iedereen een hoge hartslag he?
Ik stik ook telkens in dat kutding, terwijl het verreweg niet de moeilijkeste 'klim' in die buurt is... Maar toch.. Komt ws omdat die aanloop naar die laatste 100meter zo lang duurt en ik daar dan al veel te hard rijd ofzo.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:32 schreef Flipmoehoe het volgende:
Zit op de Posbank ook al snel op de lichtste versnelling te harken
klopt helemaal, en soms moet je een klim eerst 10x doen voor je weet hoe je hem het beste moet indelen.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Kortom; Het is niet alleen het percentage wat er voor zorgt dat je een klimmetje slecht verteerd. volgens mij moet ie je ook 'liggen' zeg maar.
Via de bergweg?quote:Op woensdag 30 september 2015 09:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik stik ook telkens in dat kutding, terwijl het verreweg niet de moeilijkeste 'klim' in die buurt is... Maar toch.. Komt ws omdat die aanloop naar die laatste 100meter zo lang duurt en ik daar dan al veel te hard rijd ofzo.
Had serieus minder moeite met de keutenberg dan de postbank. Qua gevoel dan... Keutenberg ging natuurlijk stukkie trager.
Grootste pokkeding blijf ik die gulperberg vinden, ja zelfs erger dan de haussire en de st. roche. welke langer en steiler zijn.
Kortom; Het is niet alleen het percentage wat er voor zorgt dat je een klimmetje slecht verteerd. volgens mij moet ie je ook 'liggen' zeg maar.
Daarbuiten; gewoon fietsen idd... met een 34-30 kom je echt overal boven daar hoor...
Verder herken ik mezelf van eentijdje terug heel erg in je twijfel. Was zelf ook altijd onzeker of ik dingen wel zou redden etc. En ze hadden hier gelijk, gewoon muil houwe en doorfietsen... Nee echt. en er gewoon vrede mee hebben dat het soms pijn doet. Dat maakt de sport juist leuk
Groetjes, kusjes, hvj. etc.
mijn rit laatst over de posbank https://www.strava.com/activities/386000557quote:Op woensdag 30 september 2015 09:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik stik ook telkens in dat kutding, terwijl het verreweg niet de moeilijkeste 'klim' in die buurt is... Maar toch.. Komt ws omdat die aanloop naar die laatste 100meter zo lang duurt en ik daar dan al veel te hard rijd ofzo.
Had serieus minder moeite met de keutenberg dan de postbank. Qua gevoel dan... Keutenberg ging natuurlijk stukkie trager.
Grootste pokkeding blijf ik die gulperberg vinden, ja zelfs erger dan de haussire en de st. roche. welke langer en steiler zijn.
Daarbuiten; gewoon fietsen idd... met een 34-30 kom je echt overal boven daar hoor...
Verder herken ik mezelf van eentijdje terug heel erg in je twijfel. Was zelf ook altijd onzeker of ik dingen wel zou redden etc. En ze hadden hier gelijk, gewoon muil houwe en doorfietsen... Nee echt. en er gewoon vrede mee hebben dat het soms pijn doet. Dat maakt de sport juist leuk
Groetjes, kusjes, hvj. etc.
quote:Op woensdag 30 september 2015 09:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
mijn rit laatst over de posbank https://www.strava.com/activities/386000557
Ging me echt niet heel verkeerd af, dus stiekem heb ik er ook wel vertrouwen in dat ik het ga redden. Alleen dan toch weer die afstand icm die hoogtemeters!
Ik heb ook echt direct aan jou gedacht toen mijn maat vroeg of ik mee ging de AGR fietsen. Wist dat je hem ook gefietst had en heb serieus zitten googlen naar je "samenvatting" op Fok.
Was een andere rit dan de AGR die je heerlijk omschreven hebt. Maar herken mezelf er helemaal in.. eeuwige twijfel, kan ik het wel.. zou ik het doen..
Als jij zegt dat het met de 34/30 goed kan, dan valt daar ook weer een last van mijn schouders.. was serieus al naar andere casette's aan het kijken
Net als afgelopen weekend met de MTB toertocht, na 35km al aardig op en kwamen we bij de splitsing van 50 en 65km, 'zouden we dan toch maar de 50 doen... want best moe.. best zwaar' Aaah fuck it! rechtsaf de 65km op, helemaal naar de kloten terug bij de auto gekomen maar wel blij dat ik het toch gedaan heb. Zo zal het met de AGR net zo zijn gok ik zo
Ik ben eruit, ik ga me inschrijven morgen
Laatste stuk van het redoute vindt ik juist het makkelijkst... De aanloop erheen vind ik zo lang duren..quote:Op woensdag 30 september 2015 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Via de bergweg?
Die vind ik ook kut. Lang rechtdoor, je ziet precies hoe ver je nog moet, net als het laatste stuk van de redoute
Deze dus:
https://www.strava.com/segments/696406
Voordeel van de AGR 150 is dat die splitsing al heel vroeg valt dus als je na een paar km voor de 150 km kiest dan moet je nogsteeds 150 km fietsen.. Ok je kan afhaken en via de doorgaande wegen terug naar Valkenburg maar wie doet dat nou.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
mijn rit laatst over de posbank https://www.strava.com/activities/386000557
Ging me echt niet heel verkeerd af, dus stiekem heb ik er ook wel vertrouwen in dat ik het ga redden. Alleen dan toch weer die afstand icm die hoogtemeters!
Ik heb ook echt direct aan jou gedacht toen mijn maat vroeg of ik mee ging de AGR fietsen. Wist dat je hem ook gefietst had en heb serieus zitten googlen naar je "samenvatting" op Fok.
Was een andere rit dan de AGR die je heerlijk omschreven hebt. Maar herken mezelf er helemaal in.. eeuwige twijfel, kan ik het wel.. zou ik het doen..
Als jij zegt dat het met de 34/30 goed kan, dan valt daar ook weer een last van mijn schouders.. was serieus al naar andere casette's aan het kijken
Net als afgelopen weekend met de MTB toertocht, na 35km al aardig op en kwamen we bij de splitsing van 50 en 65km, 'zouden we dan toch maar de 50 doen... want best moe.. best zwaar' Aaah fuck it! rechtsaf de 65km op, helemaal naar de kloten terug bij de auto gekomen maar wel blij dat ik het toch gedaan heb. Zo zal het met de AGR net zo zijn gok ik zo
Ik ben eruit, ik ga me inschrijven morgen
Ik vergeet nooit meer dat eens andersom had.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:50 schreef MarcoD het volgende:
En de 150 is geen 150 km maar ~140 dat scheelt weer
haha die laatste 5km zijn dan wel 20km voor je gevoelquote:Op woensdag 30 september 2015 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer dat eens andersom had.
Garmin niet gereset bij de start. 5 km naar de start gereden.
Met de teller op 100 km dacht ik er te zijn. Moest toen nog 5 km. Zelden zo stuk gegaan.
er zijn af en toe een paar kleine wijzigingen. Maar grotendeels gewoon hetzelfde.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:03 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
haha die laatste 5km zijn dan wel 20km voor je gevoel
Is de AGR elk jaar dezelfde route? zit op de site te kijken en je kan je kan daar de route downloaden. bestanden zijn *gdb, *kml en *kmz. Maar mijn Mio moet GPX bestanden hebben.
Zal 1 van die files vast wel kunnen converteren via Gpsies gok ik zo
Convertible lijkt me chill, 202 was de goedkoopste.quote:Op woensdag 30 september 2015 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is de goedkoopste die je tot nu toe tegen bent gekomen?
Shortsleeve?
Longsleeve?
Convertible?
http://www.probikeshop.co(...)rot-2015/112957.htmlquote:Op woensdag 30 september 2015 11:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Convertible lijkt me chill, 202 was de goedkoopste.
Heb al bij cyclewear gekeken en bij de bekende verkopers op internet.
Lastige is dat eerste stuk 5% ofzo is en als je daar op je max gaat rijden je het laatste stuk wat richting de 10% loopt je jezelf gaat tegenkomen.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Anders kom je een weekendje trainen hier.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:12 schreef Fretwork het volgende:
Grappig eigenlijk hoe je mentaal kan veranderen in korte tijd. Vorig jaar rond deze tijd vond ik 130 doodspannend. Na een paar toertochtjes vind ik het niet de moeite om voor minder dan 130km iets in te plannen .
In my defense, dit was de dag na Luik-Bastenaken-Luikquote:Op woensdag 30 september 2015 12:36 schreef ddx het volgende:
[..]
Lastige is dat eerste stuk 5% ofzo is en als je daar op je max gaat rijden je het laatste stuk wat richting de 10% loopt je jezelf gaat tegenkomen.
Wel mooie klim om je max hartslag te halen
Sta wel ruim voor in fok klassement trouwens![]()
http://www.strava.com/segments/3546862
Limburg is altijd mooi natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2015 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Anders kom je een weekendje trainen hier.
Dat ook. Slaapplek heb ik voor je, dus je hoeft maar een seintje te geven.quote:Op woensdag 30 september 2015 12:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Limburg is altijd mooi natuurlijk
Livestrongquote:Op woensdag 30 september 2015 12:23 schreef Sloggi het volgende:
Shirtje van Radioshack Leopard op de kop getikt voor 22 euro.
#overjarigspulftw
Hopmans in Bergen op Zoom is de onbetwiste prijsstunter met Castelli. 140 ¤ dacht ik terwijl ie verder nergens goedkoper dan 160 of 180 is.quote:Op woensdag 30 september 2015 02:38 schreef Andyy het volgende:
Iemand een goedkoop adres voor een Castelli Gabba?
Ik vind 't juist lekker dat ik 's middags m'n armstukken kan afritsen als het warmer is. Of armstukken kan dragen.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hopmans in Bergen op Zoom is de onbetwiste prijsstunter met Castelli. 140 ¤ dacht ik terwijl ie verder nergens goedkoper dan 160 of 180 is.
edit: dan wel de gewone rechttoe rechtaan gabba 2 met lange mouwen. Geen afritsbare mouwen en shit, en ook geen korte mouwen gabba.
Het nut daarvan ontgaat me echt: wanneer rij je nou ooit in dusdanig weer dat je wel je body warm wil houden, maar het niet zo koud is dat je ook warme armen moet hebben?
Ik heb de fluorgele, 1 collega vond het leuk om vanochtend: Hee prittstift! over de parkeerplaats te roepen![]()
Ja, maar tegen de tijd dat het zo warm is dat armstukken af kunnen (15 graden) is het voor mij al veuls te warm voor de Gabba. Ik heb ook van die wat warmere castellie nanoflex armstukken, daar zweet je je met dit weer echt een ongeluk in.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind 't juist lekker dat ik 's middags m'n armstukken kan afritsen als het warmer is. Of armstukken kan dragen.
VAnmorgen was de gabba wel wat te warm ja. Zal wat worden straksquote:Op woensdag 30 september 2015 15:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, maar tegen de tijd dat het zo warm is dat armstukken af kunnen (15 graden) is het voor mij al veuls te warm voor de Gabba. Ik heb ook van die wat warmere castellie nanoflex armstukken, daar zweet je je met dit weer echt een ongeluk in.
Vanochtend was de gabba zelfs nog te warm, de eerste 20 minuten was ie lekker, daarna heb ik m half open gehad om wat ventilatie te krijgen.
t is voor mij echt een volwaardig winterjack, iets warmers (zoals Castelli's échte winterjas, de Alpha) heb ik niet echt nodig denk ik...
Ik ben mijne kwijt. Ik zat vanmorgen met een stijve pik op de fiets zo mooi was het.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:17 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb zo na het NCK een beetje een moraaldipje te pakken. Moet deze week veel werken, volgende week weer meer tijd. Dan lekker veel crossen denk ik.
Gaan er nog mensen naar bikemotion?
Denk er nog over.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:17 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb zo na het NCK een beetje een moraaldipje te pakken. Moet deze week veel werken, volgende week weer meer tijd. Dan lekker veel crossen denk ik.
Jazeker! We hadden de afgelopen tijd die actie bij AH dat je een tweede kaartje voor een uitje / activiteit gratis kreeg, en in de regio Utrecht kon je dan ook kiezen voor kaartjes voor bikemotion. Dus ik ga er zeker ff heen. Misschien daarna lekker wat biertjes drinken in Utrecht met een paar man of na afloop eten ?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:17 schreef Tommeke het volgende:
Zoiets?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben mijne kwijt. Ik zat vanmorgen met een stijve pik op de fiets zo mooi was het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij leuk iig om naar bikemotion te gaan. Hoe laten spreken we dan ongeveer af?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jazeker! We hadden de afgelopen tijd die actie bij AH dat je een tweede kaartje voor een uitje / activiteit gratis kreeg, en in de regio Utrecht kon je dan ook kiezen voor kaartjes voor bikemotion. Dus ik ga er zeker ff heen. Misschien daarna lekker wat biertjes drinken in Utrecht met een paar man of na afloop eten ?
Zaterdag (17 okt) is dan wel de leukste dag he.
quote:Op woensdag 30 september 2015 15:29 schreef ratatat het volgende:
[..]
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
HAHAHAHAHA ladies nightquote:Op woensdag 30 september 2015 15:56 schreef MarcoD het volgende:
Ik ga vrijdag met vriendin en schoonpa.
Ga jij op de maandag Tommeke?
http://www.bikemotionbene(...)te%20at%20speed.aspxquote:Op woensdag 30 september 2015 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bedoel natuurlijk, ik wil ook op vrijdagavond.
Ik heb ook de convertible versie, maar als ik nieuwe ga kopen (maatje kleiner, armstukken zitten veel te los nml) denk ik er hard over om gewoon de lange mouw versie te kopen.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind 't juist lekker dat ik 's middags m'n armstukken kan afritsen als het warmer is. Of armstukken kan dragen.
Beetje desperate aan het worden?quote:Op woensdag 30 september 2015 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bedoel natuurlijk, ik wil ook op vrijdagavond.
Er is toch ook een Belgisch biercafe op de beurs? Handig voor het indrinken.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:27 schreef Gripper het volgende:
Misschien daarna lekker wat biertjes drinken in Utrecht met een paar man of na afloop eten ?
Zaterdag (17 okt) is dan wel de leukste dag he.
Ik ga idd op de maandag met een vriend van me.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:56 schreef MarcoD het volgende:
Ik ga vrijdag met vriendin en schoonpa.
Ga jij op de maandag Tommeke?
Nee. Heb je wel je stuurpen los gedraaid voor je je topcap aandraaide?quote:Op woensdag 30 september 2015 17:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens hoe hard moet je je balhoofd aandraaien? Zit speling op dus ik heb de topcap eraf gehaald en handvast aangedraaid maar is nog steeds niet strak. Echt kracht op zetten lijkt me ook niet de bedoeling toch?
quote:Op woensdag 30 september 2015 18:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee. Heb je wel je stuurpen los gedraaid voor je je topcap aandraaide?
Alsof van die mini armpjes van fietsers dat aankunnen.quote:Op woensdag 30 september 2015 19:50 schreef MarcoD het volgende:
minimaal 450 Nm want dat is echt fantastisch
Grootste aanhaalmoment wat ik moest doen was 600 nm en dat lukte primaquote:Op woensdag 30 september 2015 20:09 schreef ratatat het volgende:
[..]
Alsof van die mini armpjes van fietsers dat aankunnen.
Daar zou ik waarschijnlijk echt een pijp van 2-3 meter voor nodig hebben.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grootste aanhaalmoment wat ik moest doen was 600 nm en dat lukte prima
Weeg je dan maar 20 of 30 kg?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Daar zou ik waarschijnlijk echt een pijp van 2-3 meter voor nodig hebben.
Ik doe m'n best, maar om er nou op te gaan staan lijkt me een beetje lomp.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weeg je dan maar 20 of 30 kg?
Zou ik niet doen, je hebt daar echt geen 34 nodigquote:Op woensdag 30 september 2015 19:31 schreef Oksel het volgende:
Vandaag fietsen gepoetst. Verder niet fit, en weinig slapen want kleine, dus lekker rustig aan tot zaterdag. Twijfel alleen nog op welke fiets ik ga, maar denk Bianchi, voor de zekerheid, met compact (Munsterland Giro).
Gewoon er aan hangen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:46 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar om er nou op te gaan staan lijkt me een beetje lomp.
Bolle!quote:Op woensdag 30 september 2015 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon er aan hangen.
Moest de bladen voor een ventilator monteren. Ventilator van 4 meter doorsnee oid
Welk startvak sta je?quote:Op woensdag 30 september 2015 19:31 schreef Oksel het volgende:
Vandaag fietsen gepoetst. Verder niet fit, en weinig slapen want kleine, dus lekker rustig aan tot zaterdag. Twijfel alleen nog op welke fiets ik ga, maar denk Bianchi, voor de zekerheid, met compact (Munsterland Giro).
Cquote:Op woensdag 30 september 2015 21:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Welk startvak sta je?
Ik sta in A
Maar zou ik nadeel hebben van een blad 50? Denk 't niet toch?quote:Op woensdag 30 september 2015 20:48 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, je hebt daar echt geen 34 nodig
35.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat heb je dan als gemiddelde ingevuld?
Er zitten maar 700 hoogtemeters in. Jij gaat makkelijk 37 halen, dan had je al in B gestaan.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
35.
Vorige jaar fietste de snelste 42.
Dus ik sta nu in een vak met pannekoeken? Of valt 't mee. Zal toch in C ook wel groepje hardrijders zijn? Man of 20 is genoeg tenslotte. Maar idd, denk dat ik wel 38-40 gemiddeld rij.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er zitten maar 700 hoogtemeters in. Jij gaat makkelijk 37 halen, dan had je al in B gestaan.
Ik heb 'gewoon' 40 ingevuld. Iedereen vult te hoog in daar. Vorig jaar in Rund um Köln had ik dat ook ingevuld, en stond ik ook in A.
OK, ik kwam binnen met 38,5 gemiddeld oid, maar daar zaten ruim 1200 hm in, op 120 km. En ik was ca. 250e oid, dus dat startvak A was wel terecht.
Jawel, daar zitten ook wel snellere tussen.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dus ik sta nu in een vak met pannekoeken? Of valt 't mee. Zal toch in C ook wel groepje hardrijders zijn? Man of 20 is genoeg tenslotte.
Yankee ging niet volgens mij?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:16 schreef Oksel het volgende:
Leuk, zin in. Die klimmetjes kan ik wel hebben!
Yankee, welk vak start jij? Ik herken je wel aan je zwart-witte fiets zeker.
Klopt, wel getwijfeld maar besloten mij toch niet in te schrijven. Goede keuze tot op heden want ben wat grieperigquote:Op woensdag 30 september 2015 23:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Yankee ging niet volgens mij?
Rule 9 heeft gelijk. Het snot voor je ogen rijden komt hier vandaanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bweuh, snotterg en niezen, vanavond maar even de sauna in ofzo. Als ik naar het weer kijk ga ik morgen fietsen, m'n lijf zegt dat ik moet uitrusten en gewoon in het weekend beide dagen een ritje moet maken, zodat ik wel m'n kilomter maak maar niet ziek wordt.
Regel #9 zegt dat ik gewoon de vagijn op het zadel moet slingeren morgen, en niet moet zeuren. We zien wel hoe ik opsta denk ik.
Ik geloof niet dat je van ritjes van 10-15 km moet "uitrusten". Dus als je moe bent, dan is het vast niet daarvanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bweuh, snotterg en niezen, vanavond maar even de sauna in ofzo. Als ik naar het weer kijk ga ik morgen fietsen, m'n lijf zegt dat ik moet uitrusten en gewoon in het weekend beide dagen een ritje moet maken, zodat ik wel m'n kilomter maak maar niet ziek wordt.
Regel #9 zegt dat ik gewoon de vagijn op het zadel moet slingeren morgen, en niet moet zeuren. We zien wel hoe ik opsta denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |