SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 26-09-2015 08:49:13 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Al meer dan 10 jaar is aan de overkant van de Noordzee het seizoen niet
ten einde gekomen. De Britse randonneurs rijden het hele jaar door. Er
is een speciale lijst van randonneurs die het hele jaar door brevetten
en permanentes rijden. Wie dit in 12 opeenvolgende maanden doet wordt
opgenomen in een speciale erelijst, de Randonneur aRound The Year.
Inmiddels is dit verschijnsel bekender geworden op het continent en zijn
diverse randonneurs al bezig om te proberen opgenomen te worden in deze
lijst. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit een behoorlijke klus is.
In juni was ik in mijn 10e maand van een RRTY poging maar kon ik vanwege
en blessure opnieuw beginnen. 'Ga direkt terug naar af'
Tijdens het organisatorenoverleg is er uitvoerig stilgestaan bij dit
verschijnsel. We constateerden dat de brevetten van De Lier en Boekelo
die buiten het klassieke seizoen georganiseerd werden een behoorlijke
aanloop hadden. Al snel werd de consensus bereikt om ook in Nederland
het hele jaar door te gaan organiseren en een RRTY variant mogelijk te
maken. Sinds het organisatorenoverleg is er regelmatig overleg geweest
hierover. Dit begon met overleg met de Britse stichter van de RRTY, Mike
Wigley. Van hem kregen we de zegen om een eigen serie op te zetten.
Momenteel leggen de gezamenlijke organisatoren de laatste hand aan de
regels. Gekeken wordt er of er nog een leuk aandenken aan gekoppeld kan
worden.
Het kernpunt wordt dat om in aanmerking te komen voor de RRTY de rijder
in 12 opeenvolgende maanden elke maand 1 ritten moet rijden van minimaal 200km.
Sowieso tellen mee de brevetten en LRM tochten. Daarnaast komt er nog
een lijst van overige ritten die meetellen. Deze lijst is uiteraard
openbaar.
Over de details wordt nog gesproken maar de eerste aankondiging kunnen
we bij deze doen. Het seizoen houdt vanaf heden niet meer op.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:41 schreef Yankee het volgende:
Zo misschien maar even een ritje maken. Ben een rondje aan het uitdenken via afstandmeter. Moet natuurlijk wel op een even aantal kilometers uitkomen, anders raak ik in paniek
ook een even aantal trappen en even aantal wentelingen van je wiel he?quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:41 schreef Yankee het volgende:
Zo misschien maar even een ritje maken. Ben een rondje aan het uitdenken via afstandmeter. Moet natuurlijk wel op een even aantal kilometers uitkomen, anders raak ik in paniek
Gripper kan de elfde nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
11 oktober it is. 13:30 lunch bij de molen
quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:58 schreef Gripper het volgende:
.... Oneven of even aantal km boeit me niet zo.....
Nou zo badass was t allemaal niet. Ik zat op de fiets en had eigenlijk helemaal geen goesting; dus heb er maar een kort ritje van gemaakt.quote:
Je komt bivakkeren in mijn plaatsjequote:Op zaterdag 26 september 2015 11:58 schreef Gripper het volgende:
Nee helaas; ik zit dat weekend met een stel vrienden in de Achterhoek. Lekker bbq'en, vuur stoken, huisje met trampoline in de tuin; en de MTB's mee want de routes van Eibergen en montferland zijn daar vlakbij.
Nu ook maar ff lekker trainen; de Simplon staat glimmend voor me klaar! Oneven of even aantal km boeit me niet zo, t is toch lekker weer.
Suffe autisten
Best lastig om iedere maand een officiele rit van 200km te doen toch ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:43 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor DDX (en anderen die niet op een kilometer meer of minder kijken), een berichtje dat ik gisteren op de randonneurslijst plaatste:
Heel tactisch alleen de foto waarop je niet gelost werd postenquote:Op zaterdag 26 september 2015 23:52 schreef ddx het volgende:
Of ik kijk gewoon ff op je dds pagina
Mooie foto's !
[ afbeelding ]
Jij dacht, ik doe ff een nibali'tje? ;-)quote:Op zondag 27 september 2015 10:07 schreef Tommeke het volgende:
Mooie foto ddx!
Ik heb gister het NCK gereden. Wat een topdag. Vantevoren ontzettend zenuwachtig, slecht geslapen etc. Tijdens de rit ging het eigenlijk erg goed. In het begin rustig aan gedaan. Maar later flink doorgetrokken op kop. We haalden degenen voor ons in en daarom trok ik dusdanig hard door dat ik niet meer aan kon pikken
Was gelukkig 10 km voor het einde, ff aan de wagen gehangen maar een jurylid waarschuwde me. Toen maar lekker naar de finish gepeddeld.
Na de tijd heel veel bekenden van andere clubs getroffen en flink lopen ouwehoeren. 's Avonds nog met z'n allen uit eten geweest en toen nog wat bier gezopen in de stad. Zo ff lekker uitfietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |