voorwiellager was ook mijn idee, maar ik had verwacht dan ook wel wat meer/anders te horen als ik de ramen open doe.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:05 schreef Sounddragon het volgende:
Voorwiellager.
Probeer eens als je rijdt om een lange slalom te sturen. Dan houdt het als het goed is op, als je één bepaalde kant op stuurt.. Je verlicht dan de wieldruk van het binnenste wiel, en dan houdt ie vaak meteen zijn waffel.
4 maanden mee doorrijden raad ik af.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 10:00 schreef ShevaJB het volgende:
Toevallig, ik heb dezelfde Skoda en dat euvel werd afgelopen week gerepareerd bij de keuring. Het ging om de stabilisator (oid) linksvoor.
Ja een blauwe iddquote:Op zaterdag 26 september 2015 10:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
Toevallig ook een blauwe?
Kosda? Denk dat ik meteen APK laat doen.
Ligt er maar net hoe lang je door blijft rijdenquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
Homokineet zou ook nog kunnen trouwens, maar dan ratelt hij voornamelijk in (wat scherpere) bochtjes.
die is het niet, ik weet hoe dan klinkt. Heb ik eerder gehad. Dat klinkt scherper ookquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
Homokineet zou ook nog kunnen trouwens, maar dan ratelt hij voornamelijk in (wat scherpere) bochtjes.
We rijden er al een maand of 4-5 mee.quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:05 schreef Sounddragon het volgende:
Voorwiellager.
Probeer eens als je rijdt om een lange slalom te sturen. Dan houdt het als het goed is op, als je één bepaalde kant op stuurt.. Je verlicht dan de wieldruk van het binnenste wiel, en dan houdt ie vaak meteen zijn waffel.
4 maanden mee doorrijden raad ik af.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
We rijden er al een maand of 4-5 mee.
Goed bezig, zo maak je nog meer stukquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het geluid is inmiddels niet meer te harden.
Fijn dat je ook aan de veiligheid denkt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
nee, maar die hen ik in een half uur zelf gefixdquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
En dan te bedenken dat deze 2 menszen écht niet de enigen zijn die in een gevaarlijk vehikel om je heen zwermen op 's heeren wegen![]()
Als het voorwiellager van je Stukgaatie nou naar de kleaute is, blijf je er dan ook 4 maanden mee doorrijden?
Jajaja.quote:
Als je het pas sinds kort op lagere snelheden hoort en dat tot 3 weken terug het enige was dat jullie ermee reden, hoe weet je dan dat je met dat geluid al 3 a 4 maanden mee hebt rondgeredenquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, maar die hen ik in een half uur zelf gefixd
En wat ik net zei, we rijden nauwelijks in die auto en je hoort het pas sinds kort op lagere snelheden, wat dus tot 3 weken terug het enige was wat we er mee reden.
Anyway, could have should have would have. Ding gaat gewoon naar de garage, klaar
quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:16 schreef stinkie het volgende:
Ding gaat gewoon naar de garage, klaar
In april een keer gehoord, vervolgens weer vergeten, paar weken later weer eens en dan 'oh ja, dat was ook zo!', dan komt er een vakantie tussendoor etcetc.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als je het pas sinds kort op lagere snelheden hoort en dat tot 3 weken terug het enige was dat jullie ermee reden, hoe weet je dan dat je met dat geluid al 3 a 4 maanden mee hebt rondgereden
dit kun je ws ook wel zelf als je er effe voor gaat zitten. Maar ik snap het wel natuurlijk.. Heb toevallig net voor de vakantie zelf nog gelazer gehad met een achterwiellager van de Benz, móest gewoon vervangen worden, want ging er 4k mee rijden, en stranden halverwege stokbroodland met een kapotte Benz is niet aan te radenquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, maar die hen ik in een half uur zelf gefixd
En wat ik net zei, we rijden nauwelijks in die auto en je hoort het pas sinds kort op lagere snelheden, wat dus tot 3 weken terug het enige was wat we er mee reden.
Anyway, could have should have would have. Ding gaat gewoon naar de garage, klaar
U bent mevrouw stinkie?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat horen we dan wel weerquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zit er voldoende olie in het blok? Ze staan bekend om. Olie verbruik tgv kantelde zuigers
nouquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:36 schreef stinkie het volgende:
Zodra het spul weer gezakt is zal ik even peilen
nee joh, eerder klop klop, wie is daarquote:Op maandag 28 september 2015 21:40 schreef Fer het volgende:
En anders slijp je ter zijner tijd zo'n groef in het asfalt.
damm ja had ook gekunt jaquote:Op maandag 28 september 2015 21:10 schreef klawie het volgende:
jullie wonen gouda toch? kom je er niet uit kom ik wel effe luisteren
olie was nis mis meequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |