zangerquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:31 schreef roos85 het volgende:
Oh wie was die rappert nou ook al weer
Beter dan volslanke mien met topje en aardappelbroek.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:31 schreef iBenny het volgende:
Waarom draagt Wendy zo'n doorschijnend ding?
precies dat jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Die heeft toch vastgezeten omdat hij bij overvallers in een auto zat? of hoe was dat?
ik ben gezegend met een mooie stem, 2 hitsquote:
Die heeft zich wel ontzettend goed doorontwikkeld, zo goed was ze bij The Voice nou ook weer niet maar dit doet ze echt geniaal...en minstens 10 kg lichterquote:
Ja die was echt fantastisch, kan me ook niet voorstellen dat Anouk haar gaat slachtofferen voor één van haar andere kandidaten, dus die gaat héél ver komenquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:35 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zo, die laatste was echt ziekelijk goed. Gewoon perfect: 10/10.
Ja dat is een Leona-Trijntje verhaal, Anouk gaat haar nooit meer wegsturenquote:
Sanne is toch wel bij een wat groter publiek bekend dan Jenniequote:Op zondag 27 september 2015 18:38 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het altijd zo suf als er van die artiesten meedoen die al jaren aan het werk zijn. Eerlijk is eerlijk, dan kan Miss Montreal zelf ook wel mee gaan doen.
Ik denk dat hij voor Borsato kiest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:32 schreef superniger het volgende:
Vanavond met Brace.
[ afbeelding ]
Moppie moppie moppie
Ik vind 't nu al toppie!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor Borsato kiest.
Zou een olympische sport moeten zijn... Binnnenmonds zingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:38 schreef ato het volgende:
Sommige mensen praten zo binnensmonds ik kan het amper volgen, maar ja gaat om zingen he.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad, weet alleen niet meer waarvan
Dat gebeurt toch al vrij vaak.. Mmmmm lofffffffffuuuuuuummmmquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou een olympische sport moeten zijn... Binnnenmonds zingen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:40 schreef iBenny het volgende:
Melissa is de winnares van Next Pop Talent
Ik durf mij hier niet meer aan te wagen :-)quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:41 schreef iBenny het volgende:
TAL / [The Voice 6] Adoptiespel / Adopteer een kandidaat - Voor in jullie tabje
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja sorry, veel te vermoeiende week gehad
ditquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
vind dat begin helemaal niks, uitsloverij
echt he!quote:
the piemp never failsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Marco luistert weer met zijn Piem
En jij was daar 1 van?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:47 schreef iBenny het volgende:
http://www.mediacourant.n(...)ekt-314-000-kijkers/
Oh ja... Dat was die grote flop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |