abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156472108
En het gaat nog even door, zo wordt een Canadese minister aangehaald die zich afvraagt waarom er geen jets zijn gescrambled. Tja, die zijn er dus wel gescrambled, alle 4 jets die beschikbaar waren. Hij is dus slecht geinformeerd en dus niet geschikt als getuige in deze zaak. Toch wordt hij aangehaald.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_156474372
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 13:09 schreef Wantie het volgende:
Terugkomend op het eerste item uit de video: pearl harbor vs 911.
De video suggereert dat beide gebeurtenissen in scene zijn gezet om via een omweg het uiteindelijke doel te bereiken: oorlog tegen Duitsland/Irak.
Ik zie dat er niet in. Beide voorvallen laten zien hoe de overheid een bepaalde gebeurtenis probeert om te buigen zodat het gebruikt kan worden om een ander doel te bewerkstelligen.
Net zoals er 0,0 bewijs was voor een Duitse connectie in Pearl Harbor is er 0,0 bewijs voor een Iraakse connectie in 911.
Beetje raar om zo'n grote gebeurtenis te orchestreren, zonder ook maar 1 hint naar het beoogde doel.
Dat Pearl Harbor opzettelijk geofferd is om zo een oorlog tegen Duitsland in te leiden lijkt mij nogal sterk. Het pure gegeven dat Japan een massale aanval op de VS ging uitvoeren is immers ook voldoende om dat land in de oorlog te betrekken. Gezien het grote aantal vliegtuigen dat Japan op Hawaii afstuurde zou het een flinke strijd geweest zijn als de VS de aanval had afgeslagen. Dat had ze de vernietiging van de vloot bespaard en nog steeds voldoende reden gegeven om vol in de oorlog tegen Japan te duiken.

Verder impliceert de video dat de aanslagen op 911 wel degelijk echt waren en dat de regering simpelweg vitale informatie achter heeft gehouden om te voorkomen dat de overheidsdiensten in kwestie kwamen te weten wat er aan zat te komen.

Verder wordt beweerd dat de onderzoeken naar de toedracht van pearl harbor en 911 gedaan waren om te acherhalen of er een complot achter zat.
Dat klopt niet. De onderzoeken moesten achterhalen op welke fronten de overheid gefaald heeft, met de respetievelijke rampen als gevolg.
Vandaar de achtergrond informatie, 9/11 om een oorlog te rechtvaardigen als een 2e Pearl Harbor vind ik ook vergezocht.
Maar er waren genoeg signalen over een aanslag op Amerikaanse bodem, dat er vliegtuigen gebruikt zouden worden, dan zou je toch verwachten dat daarop ingespeeld word door de beveiliging te versterken.
Verder is het mij een raadsel dat hoewel in de VS alsook hier in Europa een onderzoek gestart werd naar het handelen met voorkennis, we daar nooit verder meer iets over gehoord hebben.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_156476338
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:47 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Vandaar de achtergrond informatie, 9/11 om een oorlog te rechtvaardigen als een 2e Pearl Harbor vind ik ook vergezocht.
Maar er waren genoeg signalen over een aanslag op Amerikaanse bodem, dat er vliegtuigen gebruikt zouden worden, dan zou je toch verwachten dat daarop ingespeeld word door de beveiliging te versterken.
Achteraf is het vrij eenvoudig om de puzzelstukjes samen te voegen, maar dat wil niet zeggen dat men op voorhand een goed beeld kon vormen. Wat gebleken is uit de 911-commissie en de informatie in de jaren erna naar boven kwam is dat de verschillende inlichtingendiensten met elkaar concureerden en daarom belangrijke informatie niet of niet volledig met elkaar gedeeld hebben. Met alle gevolgen van dien... Dat is na 911 verbeterd.

quote:
Verder is het mij een raadsel dat hoewel in de VS alsook hier in Europa een onderzoek gestart werd naar het handelen met voorkennis, we daar nooit verder meer iets over gehoord hebben.
Nou, wat ik heb begrepen van de handel in voorkennis is dat daarvoor geen bewijs is gevonden. Zo bleken sommige beleggers geld verdiend te hebben aan put opions op de ene luchtvaartmaatschappij, maar tegelijkertijd veel geld verloren aan aandelen in de andere luchtvaartmaatschappij.
Daarnaast bleken brokers vanwege de aankomende crisis in de sector te verwachten dat beide bedrijven met slechte cijfers zouden komen en hun klanten hebben geadviseerd daar put options op te kopen.
De put opsions richt zich ook wel erg specifiek op beide luchtvaartmaatschappijen en het moment van de aanslagen, terwijl personen die dergelijk specifieke informatie hadden ook informatie gehad moeten hebben over de doelen van de aanslagen en daarop ook put options hadden kunnen kopen.

Dus was er handel met voorkennis?
Ik betwijfel het.
  dinsdag 29 september 2015 @ 18:24:39 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156477581
de beurzen werden toen ook dicht gegooid, ik meen tot de 17e van die maand
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156479375
Klopt en Wallstreet is ook behoorlijk gezakt in die periode.
  dinsdag 29 september 2015 @ 19:38:46 #56
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156479401
voorhandskennis
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_156493171
Vreemd, ik had hier een relaas over de onderscheppingen neergeschreven, maar die is verdwenen?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 14:38:31 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156548784
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:31 schreef Wantie het volgende:
Vreemd, ik had hier een relaas over de onderscheppingen neergeschreven, maar die is verdwenen?
:? niet gezien...
Ben eigenlijk wel benieuwd er na!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156641968
Ja. Ik eigenlijk ook wel.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:28:48 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_156642970
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:31 schreef Wantie het volgende:
Misschien nog een keer plaatsen of is het veel werk?
pi_156663292
nou, was best veel tekst :)
als ik binnenkort tijd heb plaats ik het opnieuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')