Ik snap dat er geen gapend gat achterblijft. Maar ik kan me wel voorstellen dat het van binnen ineens een stuk strakker wordt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:25 schreef Ticootje het volgende:
Dat plooit gewoon terug. Het is niet alsof het gat openblijft staan of dat de elastiteit opens niet meer werkt. Maar je kan ook gewoon vragen aan de verloskundige of een steekje extra zet.
Wat is er anders dan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:27 schreef Beppiie het volgende:
Denk idd dat het ook met je leeftijd te maken heeft.
Aan mij zie je niet dat ik zwanger ben geweest en het is nog aardig dicht getrokken daar beneden.
Maar hetzelfde zal het nooit meer worden hoor. (Of je moet bevallen met een ks)
Tipje, maar das niet alleen voor vrouwen met kinderen, bekkenbodemspieren trainen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Jiggly-puff het volgende:
[..]
Ik snap dat er geen gapend gat achterblijft. Maar ik kan me wel voorstellen dat het van binnen ineens een stuk strakker wordt.
Hoeft niet altijd te helpen..quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tipje, maar das niet alleen voor vrouwen met kinderen, bekkenbodemspieren trainen.
Wat niet? Er is ruim 3 kilo kind uitgekomen, poes is omgetoverd tot ontplofte egel met wat hechtingen (en nee, een steekje extra gaat niet helpen. Typische kinderachtige mannenreactiequote:
dit dusquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:42 schreef erodome het volgende:
Maar over het algemeen genomen komt alles gewoon weer helemaal goed. En is de vrouw daar beneden weer precies hetzelfde als daarvoor.
Er is hier 3x een kind van 4 kilo uitgekomen. Het voelt niks ander, het ziet er niks anders uit en blijkbaar voelt het voor mijn man ook niet anders.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:42 schreef Beppiie het volgende:
[..]
Wat niet? Er is ruim 3 kilo kind uitgekomen, poes is omgetoverd tot ontplofte egel met wat hechtingen (en nee, een steekje extra gaat niet helpen. Typische kinderachtige mannenreactie) en moest herstellen. Tuurlijk trekt het terug maar alles wat erin gaat voelt gewoon iets anders dan voor de bevalling. Voor hem is het ook iets anders ( niet minder lekker) Valt gewoon niet zo goed uit te leggen
Maar die heeft dan ook nooit een nulmeting gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er is hier 3x een kind van 4 kilo uitgekomen. Het voelt niks ander, het ziet er niks anders uit en blijkbaar voelt het voor mijn man ook niet anders.
Dat kloptquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:55 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar die heeft dan ook nooit een nulmeting gedaan.
Ughtotaalruptuurugh.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Voor anale seks is dit geen probleem.
Je wilde even pronken met je anatomische kennis?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Voor anale seks is dit geen probleem.
quote:
Ja. Voor orale seks is het ook geen probleem trouwens.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je wilde even pronken met je anatomische kennis?
We denken al jaren aan kinderen, maar altijd uitgesteld omdat het eigenlijk ook iets engs is.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Mijn reacties waren satirisch bedoeld.
Ik vind het nogal merkwaardige gedachtegang van TS:
Misschien wil ik geen kind, want dan verandert mijn kutje.
Het lijkt mij het beste de voortplanting nog een paar jaar uit te stellen, totdat een zekere mate van volwassenheid is bereikt.
nou wil ik niet de feminist uithangen hoor, maar jij als man bent niet degene die een kind baart om die vervolgens uit een klein gaatje eruit te persen. Dus persoonlijk vind ik het makkelijk praten. Mijn mening. Free country.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Mijn reacties waren satirisch bedoeld.
Ik vind het nogal merkwaardige gedachtegang van TS:
Misschien wil ik geen kind, want dan verandert mijn kutje.
Het lijkt mij het beste de voortplanting nog een paar jaar uit te stellen, totdat een zekere mate van volwassenheid is bereikt.
Maar jij ervaart een blijvende grote verandering of alleen direct na de bevalling?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:46 schreef SaskiaR het volgende:
Het hangt er ook vanaf hoe je man erover denkt. Mijn man is vol bewondering voor mijn prestatie en vindt mij sexier dan ooit, nu ik onze prachtige dochter heb gebaard. Hij wou het liefst meteen na de bevalling weer sex. Of het dan een beetje anders voelt, maakt hem niks uit. Maar er zijn zat mannen die het allemaal maar eng en vies vinden. Als je man geïnteresseerd is in wat er allemaal gebeurt, en meegaat naar de verloskundige en zwangerschapscursus, helpt dat al een stuk.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tipje, maar das niet alleen voor vrouwen met kinderen, bekkenbodemspieren trainen.
De eerste keer seks na de bevalling vond ik echt heel eng. Ook hij was heel voorzichtig, vond het ook een beetje eng, de opluchting was groot toen alles nog naar behoren bleek te werkenquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:49 schreef Jiggly-puff het volgende:
[..]
Maar jij ervaart een blijvende grote verandering of alleen direct na de bevalling?
Dat het kort na de bevalling niet "zit zoals het hoort"dat snap ik.
Oh ja! idem.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
De eerste keer seks na de bevalling vond ik echt heel eng. Ook hij was heel voorzichtig, vond het ook een beetje eng, de opluchting was groot toen alles nog naar behoren bleek te werken
Doordat het zo eng was was het misschien wel strakker zelfs dan normaal![]()
Het enige waar ik een tijdje "last" van heb gehad was droogheid, dat ik niet zo nat werd als voorheen, dat heeft toch wel bijna 2 jaar geduurd. Maar gelukkig is er glijmiddel, had niet eens meer verwacht dat dit nog goed zou komen, maar dat is wel gebeurd.
Misschien zijn er vrouwen die zich daar onzeker over voelen of zich er erg mee bezighouden, maar dat geldt echt niet voor alle vrouwen. Ik heb daar echt geen moment over nagedacht, omdat ik het geen issue vond. Ik denk dat legio vrouwen zich druk maken over hele ander dingen (zwangerschap, bevalling, verantwoordelijkheidsgevoel), maar voor mij is dit voor het eerst dat ik die overdenking hoor als optie om geen kind te willen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het is misschien vreemd, maar voor mij als man maakt de vorm of afmeting van de vagina geen verschil. Seks zit tussen de oren. Ik heb (ruime) ervaring met vrouwen van allerlei leeftijden, zonder kind, met 1 kind, 2 kinderen, 3 kinderen - ik kan me niet herinneren dat het aantal kinderen van invloed was op de staat van de vagina. Grote vrouwen hebben over het algemeen een grotere vagina dan kleinere vrouwen, maar dat staat los van een eventuele zwangerschap en bevalling
Mijn indruk, ook na het bovenstaande, is dat dit een onderwerp is dat vrouwen nogal bezighoudt en kennelijk onzeker maakt, maar dat het de meeste mannen geen lor interesseert.
Verder heb ik zelf ook 4 kinderen en ik vind dat de waarde van het ouderschap in hoge mate het belang en de aardigheid van seksualiteit overstijgt. Mijn mening - free country.
Kun je die niet laten fixen? Mijn schoonmoeder heeft bijvoorbeeld de blaas weer laten vastzetten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:23 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier wel blijvende verandering wat ook niet meer goed komt. (verzakkingen) Mijn man zegt dat hij dat niet voelt.
Whaada?!quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn frikandel gooide ik een paar jaar door een hal, en nu is het weer ok.
Hoe lang na de bevalling heb je gewacht met seks hebben? Ik neem aan dat een maand te snel is?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
De eerste keer seks na de bevalling vond ik echt heel eng. Ook hij was heel voorzichtig, vond het ook een beetje eng, de opluchting was groot toen alles nog naar behoren bleek te werken
Doordat het zo eng was was het misschien wel strakker zelfs dan normaal![]()
Het enige waar ik een tijdje "last" van heb gehad was droogheid, dat ik niet zo nat werd als voorheen, dat heeft toch wel bijna 2 jaar geduurd. Maar gelukkig is er glijmiddel, had niet eens meer verwacht dat dit nog goed zou komen, maar dat is wel gebeurd.
Week of 6 geloof ik. Net iets langer als ik er beter over nadenk omdat we de moed moesten verzamelen het te doen, ik ben ingeknipt geweest en dat was een eng idee, of het pijn zou doen e.d.. Maar dat was gelukkig niet zo!quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:10 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Hoe lang na de bevalling heb je gewacht met seks hebben? Ik neem aan dat een maand te snel is?
Dat had ik al na de eerste bevalling. ZE doen niks als er nog n kinderwens is. De 2e is er inmiddels ook..quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je die niet laten fixen? Mijn schoonmoeder heeft bijvoorbeeld de blaas weer laten vastzetten.
Je moet wachten tot de vrouw niet meer vloeit. Dat kan een week of zes duren. Zodra ze niet meer vloeit, kan het weer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:10 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Hoe lang na de bevalling heb je gewacht met seks hebben? Ik neem aan dat een maand te snel is?
De vrouw vloeit zes weken? Dat is wel heel lang....quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je moet wachten tot de vrouw niet meer vloeit. Dat kan een week of zes duren. Zodra ze niet meer vloeit, kan het weer.
Dat is heel normaal hoorquote:Op zaterdag 26 september 2015 05:15 schreef Hexx. het volgende:
[..]
De vrouw vloeit zes weken? Dat is wel heel lang....
Of een condoom gebruiken. Hier was het na een week ofzo.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je moet wachten tot de vrouw niet meer vloeit. Dat kan een week of zes duren. Zodra ze niet meer vloeit, kan het weer.
Na een week had ik nog hechtingen en was alles nog beurs. Voor de meeste mensen is dat toch echt geen aanrader lijkt me.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of een condoom gebruiken. Hier was het na een week ofzo.
Oh Sjeen heb jij dat dus ook.Toen ik het aankaartte bij de gyn deed ze het af als 'psychisch'.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:00 schreef Sjeen het volgende:
Begin er niet aan! Je orgasmes zullen nooit meer hetzelfde zijn
Jup, mijn verloskundige deed het overigens niet af als psychisch gelukkig, maar daarmee is het gevoel niet terug natuurlijk...quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh Sjeen heb jij dat dus ook.Toen ik het aankaartte bij de gyn deed ze het af als 'psychisch'.![]()
Er zijn gewoon zenuwbanen kapot (gemaakt) die niet meer zijn hersteld.
Qua strakheid (inwendig en uitwendig) heb ik gelukkig niet te klagen.
Maar wat heb je aan die strakheid als je er zelf niet meer van kunt genieten? Dat lijkt me hoe dan ook ondergeschikt aan je eigen seksuele genot?quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh Sjeen heb jij dat dus ook.Toen ik het aankaartte bij de gyn deed ze het af als 'psychisch'.![]()
Gewicht was met 3 maanden weer op peil, maar ik was dan ook niet heel zwaar geworden in de zwangerschap. Wel wat striae (vooral op mijn tieten) en ik heb er uiteindelijk ongelijke tieten aan overgehouden. Dat valt gelukkig niet zo heel erg op, maar ik zie het wel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:41 schreef Apotheose het volgende:
En hoe zit het met de buitenkant van je lichaam? Strakke lijf weer terug gekregen of een permanente zwemband?
Het is voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:00 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Na een week had ik nog hechtingen en was alles nog beurs. Voor de meeste mensen is dat toch echt geen aanrader lijkt me.
Laat de boel eerst maar herstellen.
Joh, ik vóel tenminste die 'frikandel' waarover in de OP wordt gesproken. Dat we slechts bepaalde standjes kunnen doen ivm verzakking, nou ja, soit. En natuurlijk baal ik er enorm van dat mijn orgasmes veel minder intens zijn. Maar na bijna 9 jaar heb ik de hoop opgegeven dat die zenuwbanen zich gaan herstellen. Dus wat kan ik anders dan het te accepteren en mijn blessings te counten?quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan die strakheid als je er zelf niet meer van kunt genieten? Dat lijkt me hoe dan ook ondergeschikt aan je eigen seksuele genot?
Ja het stond er wat lullig geloof ik. Maar wat me stoorde in bepaalde reacties hier was dat het leek alsof er niets aan de hand is want "mijn man merkt er niets van". Eeh, hallo, maar jij dan?!quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Joh, ik vóel tenminste die 'frikandel' waarover in de OP wordt gesproken. Dat we slechts bepaalde standjes kunnen doen ivm verzakking, nou ja, soit. En natuurlijk baal ik er enorm van dat mijn orgasmes veel minder intens zijn. Maar na bijna 9 jaar heb ik de hoop opgegeven dat die zenuwbanen zich gaan herstellen. Dus wat kan ik anders dan het te accepteren en mijn blessings te counten?
Ok.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja het stond er wat lullig geloof ik. Maar wat me stoorde in bepaalde reacties hier was dat het leek alsof er niets aan de hand is want "mijn man merkt er niets van". Eeh, hallo, maar jij dan?!
Niet perse gericht op jou, meer een reactie op wat ik een beetje dacht te lezen in het topic.
Dat lijkt me echt vervelend.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Na de 3e bevalling heb ik een half jaar gevloeid... Werd wel steeds wat minder, maar heeft erg lang geduurd voor het echt over was. Volgens de dokter was dat niet iets om me druk over te maken. Bij de andere twee was het binnen de 6 weken wel opgehouden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 07:45 schreef lunapuella het volgende:
Je hebt even een flinke open wond in je baarmoeder, dat is niet in 3 dagen gefikst. Dus ja, de vrouw vloeit een paar weken. Zes is wel het maximum geloof ik.
Hier waren de eerste paar keer seks na de bevalling wel spannend, en voelde het (voor mij) idd anders. Nu (kind is ruim 3 maanden) komt het gewone gevoel langzaam weer terug. Man vindt me sowieso nog steeds prachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |