Ik snap dat er geen gapend gat achterblijft. Maar ik kan me wel voorstellen dat het van binnen ineens een stuk strakker wordt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:25 schreef Ticootje het volgende:
Dat plooit gewoon terug. Het is niet alsof het gat openblijft staan of dat de elastiteit opens niet meer werkt. Maar je kan ook gewoon vragen aan de verloskundige of een steekje extra zet.
Wat is er anders dan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:27 schreef Beppiie het volgende:
Denk idd dat het ook met je leeftijd te maken heeft.
Aan mij zie je niet dat ik zwanger ben geweest en het is nog aardig dicht getrokken daar beneden.
Maar hetzelfde zal het nooit meer worden hoor. (Of je moet bevallen met een ks)
Tipje, maar das niet alleen voor vrouwen met kinderen, bekkenbodemspieren trainen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Jiggly-puff het volgende:
[..]
Ik snap dat er geen gapend gat achterblijft. Maar ik kan me wel voorstellen dat het van binnen ineens een stuk strakker wordt.
Hoeft niet altijd te helpen..quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tipje, maar das niet alleen voor vrouwen met kinderen, bekkenbodemspieren trainen.
Wat niet? Er is ruim 3 kilo kind uitgekomen, poes is omgetoverd tot ontplofte egel met wat hechtingen (en nee, een steekje extra gaat niet helpen. Typische kinderachtige mannenreactiequote:
dit dusquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:42 schreef erodome het volgende:
Maar over het algemeen genomen komt alles gewoon weer helemaal goed. En is de vrouw daar beneden weer precies hetzelfde als daarvoor.
Er is hier 3x een kind van 4 kilo uitgekomen. Het voelt niks ander, het ziet er niks anders uit en blijkbaar voelt het voor mijn man ook niet anders.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:42 schreef Beppiie het volgende:
[..]
Wat niet? Er is ruim 3 kilo kind uitgekomen, poes is omgetoverd tot ontplofte egel met wat hechtingen (en nee, een steekje extra gaat niet helpen. Typische kinderachtige mannenreactie) en moest herstellen. Tuurlijk trekt het terug maar alles wat erin gaat voelt gewoon iets anders dan voor de bevalling. Voor hem is het ook iets anders ( niet minder lekker) Valt gewoon niet zo goed uit te leggen
Maar die heeft dan ook nooit een nulmeting gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er is hier 3x een kind van 4 kilo uitgekomen. Het voelt niks ander, het ziet er niks anders uit en blijkbaar voelt het voor mijn man ook niet anders.
Dat kloptquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:55 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar die heeft dan ook nooit een nulmeting gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |