abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156370509
Ik wist niet of dit bij ouders of onder seks hoorde, maar heb het hier geplaatst omdat ik bij seks puberale reacties verwacht.

Wij willen graag beginnen aan een kindje, het enige wat mij ontzettend dwars zit is de tol die het van het vrouwelijk lichaam eist.
Ja, het is het allemaal waard etc, maar behalve moeder wil je toch ook nog vrouw zijn en je prettig voelen. Ik zou het vreselijk vinden als mijn vriend daarna voor altijd het gevoel heeft alsof hij een frikandel door een hal heen smijt.

Graag hoor ik dan ook ervaringen wat de "slijtage" van de vagina was na de bevalling.
Veel vrouwen zeggen dat het weer helemaal als vanouds is, terwijl ik juist veel verhalen van mannen lees dat het niet zo is maar dit niet durven te zeggen.

Ik ben op zoek naar de waarheid, al begrijp ik dat de ene vagina (en bevalling) de andere niet is.
....
pi_156370522
Ook wel benieuwd naar ja :)
pi_156370542
Een frikandel door een hal _O-
pi_156370562
Mijn kind was behoorlijk groot maar mijn vriend vind het daar beneden erg strak. Heeft gewoon met je lichaam te maken, wellicht ook leeftijd want ik werd met 21 jaar moeder
pi_156370615
Haha exactly my thoughts de OP! Lijkt me overigens ook vreselijk om zwanger te zijn. Nog vreselijker als het er uit moet via een klein gaatje :X :X :X :X :X :X x1000
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_156370618
Dat plooit gewoon terug. Het is niet alsof het gat openblijft staan of dat de elastiteit opens niet meer werkt. Maar je kan ook gewoon vragen aan de verloskundige of een steekje extra zet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156370662
Denk idd dat het ook wel iets met je leeftijd te maken heeft.
Aan mij zie je niet dat ik zwanger ben geweest en het is nog aardig dicht getrokken daar beneden.
Maar hetzelfde zal het nooit meer worden hoor ;). (Of je moet bevallen met een ks)
pi_156370673
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:25 schreef Ticootje het volgende:
Dat plooit gewoon terug. Het is niet alsof het gat openblijft staan of dat de elastiteit opens niet meer werkt. Maar je kan ook gewoon vragen aan de verloskundige of een steekje extra zet.
Ik snap dat er geen gapend gat achterblijft. Maar ik kan me wel voorstellen dat het van binnen ineens een stuk strakker wordt.
....
pi_156370679
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:27 schreef Beppiie het volgende:
Denk idd dat het ook met je leeftijd te maken heeft.
Aan mij zie je niet dat ik zwanger ben geweest en het is nog aardig dicht getrokken daar beneden.
Maar hetzelfde zal het nooit meer worden hoor ;). (Of je moet bevallen met een ks)
Wat is er anders dan?
pi_156370688
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Jiggly-puff het volgende:

[..]

Ik snap dat er geen gapend gat achterblijft. Maar ik kan me wel voorstellen dat het van binnen ineens een stuk strakker wordt.
Tipje, maar das niet alleen voor vrouwen met kinderen, bekkenbodemspieren trainen.
pi_156370846
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tipje, maar das niet alleen voor vrouwen met kinderen, bekkenbodemspieren trainen.
Hoeft niet altijd te helpen..
pi_156370926
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat is er anders dan?
Wat niet? Er is ruim 3 kilo kind uitgekomen, poes is omgetoverd tot ontplofte egel met wat hechtingen (en nee, een steekje extra gaat niet helpen. Typische kinderachtige mannenreactie :')) en moest herstellen. Tuurlijk trekt het terug maar alles wat erin gaat voelt gewoon iets anders dan voor de bevalling. Voor hem is het ook iets anders ( niet minder lekker) Valt gewoon niet zo goed uit te leggen :)
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:42:08 #13
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_156370928
Gewoon de gynaecoloog 50 euro betalen voor een paar extra hechtingen.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_156370937
Als man voel ik niets minder bij mijn vrouw na twee kinderen.

De bekkenbodemspieren zijn het belangrijkste.en anders kun je de verloskundige na de knip altijd nog vragen om een extra steekje dicht te hechten natuurlijk 😆.
Whatever...
pi_156370944
Het is geen elastiekje dat uitrekt, wat de strakheid bepaald is een spier en die kan erg veel hebben en ook getraind worden als het moet.

Het kan fout gaat, dat er haarscheurtjes ontstaan en bindweefselvorming, dat zou de bekkenbodem losser en/of stugger kunnen maken, maar meestal gebeurd dit niet.
Het lichaam zit goed in elkaar, er zijn maanden tijd om het lichaam zover te krijgen dat dit kan. Zo krijgt de zwangere hormonen die de boel "weker" maken daar zodat er meer rek in zit zonder dat er schade ontstaat.

Bij degene waar wel schade ontstaat is de frikandel door de gang nog wel de minste zorg, de bekkenbodem doet wat meer namelijk dan lekker strak zijn tijdens de seks. Als je bekkenbodem zo zwak is dat je een frikandel de gang in gooit bij de seks zijn er dus wel meer problemen. De plas niet meer goed op kunnen houden, verzakkingen van vaginawanden/baarmoeder en nog wel wat meer.

Maar over het algemeen genomen komt alles gewoon weer helemaal goed. En is de vrouw daar beneden weer precies hetzelfde als daarvoor.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156370959
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:42 schreef erodome het volgende:

Maar over het algemeen genomen komt alles gewoon weer helemaal goed. En is de vrouw daar beneden weer precies hetzelfde als daarvoor.
dit dus :)
pi_156371022
Budget vrijmaken voor een eventuele correctie?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_156371656
Als die frikandel dan toch niet meer van pas komt wil ik hem wel hoor. De laatste zit net in de friteuse.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_156372186
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:42 schreef Beppiie het volgende:

[..]

Wat niet? Er is ruim 3 kilo kind uitgekomen, poes is omgetoverd tot ontplofte egel met wat hechtingen (en nee, een steekje extra gaat niet helpen. Typische kinderachtige mannenreactie :')) en moest herstellen. Tuurlijk trekt het terug maar alles wat erin gaat voelt gewoon iets anders dan voor de bevalling. Voor hem is het ook iets anders ( niet minder lekker) Valt gewoon niet zo goed uit te leggen :)
Er is hier 3x een kind van 4 kilo uitgekomen. Het voelt niks ander, het ziet er niks anders uit en blijkbaar voelt het voor mijn man ook niet anders.
pi_156372248
Ik ben bang dat het nooit meer hetzelfde wordt ts.
pi_156372418
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Er is hier 3x een kind van 4 kilo uitgekomen. Het voelt niks ander, het ziet er niks anders uit en blijkbaar voelt het voor mijn man ook niet anders.
Maar die heeft dan ook nooit een nulmeting gedaan. :+
pi_156372481
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:55 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar die heeft dan ook nooit een nulmeting gedaan. :+
Dat klopt :o

Ok, tussen 2 en 3 zit geen verschil.
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:07:13 #23
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_156372676
Mijn frikandel gooide ik een paar jaar door een hal, en nu is het weer ok.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 25 september 2015 @ 14:11:18 #24
22592 crew  Ole
pi_156372766
Volgens mij was het Bright Eyed die hier eens een fantastisch verhaal over had. Even zoeken hoor..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 25 september 2015 @ 14:20:14 #25
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_156372951
Voor anale seks is dit geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')