Even bellen?quote:Cylex Bedrijvengids Nederland
www.cylex-bedrijvengids.nl/
Het Cylex Bedrijvengids Nederland is een online-bedrijvengids in vorm van een community portal. Hier kun jij adressen, beschrijvingen en kaarten van de ...
Jan Somerhof 8, 1106 WX Amsterdam Zuid-Oost
020 494 0720
Hmm, die vond ik niet op hun site.quote:
Heel simpel op Google gevonden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hmm, die vond ik niet op hun site.
S.C. CYLEX TEHNOLOGIA INFORMATIEI INTERNATIONAL S.N.C.
E-mail: info@cylex-bedrijvengids.nl
Telefoon: 0040 359-101-185
Fax: 0040 259-471-392
AdresS.C. CYLEX TEHNOLOGIA INFORMATIEI INTERNATIONAL S.N.C.Sat. Palota 119/ARO 417516 PalotaROMANIA
Bedrijfsleiding: Francisc OsvaldKvK.: J05/1591/2009 Oradea, Bihor (ROMANIA)BTW Reg.: RO26332771
Maar bedankt, ga ik die proberen.
Nou maar hopen dat de concurrent van Cylex niet stiekem hun eigen adresgegevens enzovoortsquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heel simpel op Google gevonden.
Heb je al contact met ze gehad?quote:Op woensdag 18 november 2015 15:12 schreef drbilly het volgende:
Wij hebben hetzelfde met het bedrijf. Kan wel een behoorlijk probleem gaan worden.
We worden namelijk al gebeld door klanten die denken dat we op dat adres zitten wat verkeerd in Cyclex staat. Lijkt er op dat het bedrijf dit expres doet en je dan dit laat veranderen om daarna te factureren en je het leven zuur te maken met aanmaningen etc.
Kunnen we natuurlijk negeren maar feit blijft dat zodra dit op grotere schaal gedaan wordt of cyclex hoger komt in de rankings klanten serieus de dupe kunnen worden en jij als bedrijf ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |