Het ergert mij juist dat er rond twaalven niets meer op tv is. Bedtijd zegt vadertje staat, morgen weer vroeg de hardwerkende Nederlander uithangen. Ik wil vaak gewoon nog even tv kijken als ik thuis kom, daar is dat ding voor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat is ook nog eens zowat, er zijn vaak wel interessante docu`s en reportage bij de publieke omroep, maar dan worden ze vaak uitgezonden op een tijdstip waarop de meeste mensen al in bed liggen![]()
Neem netflix, beter dan met je zatte kop voor the landscapechanal te zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ergert mij juist dat er rond twaalven niets meer op tv is. Bedtijd zegt vadertje staat, morgen weer vroeg de hardwerkende Nederlander uithangen. Ik wil vaak gewoon nog even tv kijken als ik thuis kom, daar is dat ding voor.
Ik wil geen pretentieuze doch geestdodende series. Lang geleden, toen ik nog vaak later thuiskwam had je de hele nacht door Open University op de BBC, daar kon ik meer mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem netflix, beter dan met je zatte kop voor the landscapechanal te zitten
Oeh ja, Open University was cult, mannen met snorren en gebreide truien die Fermat stonden uit te leggen, of Evolutie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik wil geen pretentieuze doch geestdodende series. Lang geleden, toen ik nog vaak later thuiskwam had je de hele nacht door Open University op de BBC, daar kon ik meer mee.
Wat zijn alternatieven voor iTunes U?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh ja, Open University was cult, mannen met snorren en gebreide truien die Fermat stonden uit te leggen, of Evolutie.
Daar is tegenwoordig trouwens iTunes U tegenwoordig, gratis pod en vidcasts van colleges van allerlei universiteiten.
Evolutie is tenminste nog gemakkelijk te volgen, bij Fermat kom ik niet veel verder dan de stelling en dat je met behulp van geometrie uiteindelijk die stelling kan bewijzen. Het is nog minder grijpbaar dan de relativiteitstheorie waarvan de kerngedachte tenminste simpel is (superpositie krachten, maximale snelhed).quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh ja, Open University was cult, mannen met snorren en gebreide truien die Fermat stonden uit te leggen, of Evolutie.
Daar is tegenwoordig trouwens iTunes U tegenwoordig, gratis pod en vidcasts van colleges van allerlei universiteiten.
Wat een verrassing.quote:
Ja. Pauw is niet links.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 15:23 schreef Slaro het volgende:
Wie heeft ooit beweerd dat Pauw Links zou zijn? De enige reden is dat hij bij de VARA werkt?
Rechts of niet, voor de samenleving is het een nuttig programma, simpelweg omdat het politici de kans geeft om wat te leren. Kijk eens even wat scherper naar dit soort dingen, plan het wat beter, begin pas aan een project als er voldoende draagkracht bestaat, ben open zodat mensen mee kunnen denken etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:25 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Over de Balk was eerst van Veronica later verhuisde het naar RTL. http://www.rtl.nl/programma/overdebalk/
De kijkers van het rechtse RTL mochten ook stemmen op de "over de balk award" voor de instelling die het meeste geld verkwanselde, die had de LPF gewonnen in 2002......
http://www.rtl.nl/programma/overdebalk/overdebalkaward.xml
NRC artikel over het programma http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/1998/06/03/Rtv/01.html
[..]
Niet echt, en soortgelijke wetenschappelijke studies bestaan al. Landen met een sterke en onafhankelijke publieke omroep (Nederland valt daar niet meer onder) kennen een betere en accurater geïnformeerde bevolking, die bijvoorbeeld ook beter begrijpen hoe het politieke stelsel in elkaar zit.quote:
Logisch! Ik kan een aantal verklaringen bedenken:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet echt, en soortgelijke wetenschappelijke studies bestaan al. Landen met een sterke en onafhankelijke publieke omroep (Nederland valt daar niet meer onder) kennen een betere en accurater geïnformeerde bevolking, die bijvoorbeeld ook beter begrijpen hoe het politieke stelsel in elkaar zit.
Ja, niet binnen dat programma natuurlijk maar als extra programma. Ik zou hen dat rustig toevertrouwen. Zolang het niet de insteek is om de overheid af te zeiken maar de insteek is om iedereen op scherp te zetten...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:52 schreef bluemoon23 het volgende:
Volledig met je eens, wat mij betreft mag zoiets best weer op de TV.
Misschien iets voor het team van Keuringsdienst van Waarde ?
Schaamteloze propaganda weer bij de NOS. "Het gaat geweldig met de economie", want het 'duidende' CBS met een vvder aan het hoofd zegt dat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, niet binnen dat programma natuurlijk maar als extra programma. Ik zou hen dat rustig toevertrouwen. Zolang het niet de insteek is om de overheid af te zeiken maar de insteek is om iedereen op scherp te zetten...
Het oorspronkelijke programma deed dat voor mijn geval goed, een beetje dezelfde insteek als Blik op de Weg (in contrast met het sensatiebeluste en daarom walgelijke Wegmisbruikers).
Wat heb je daar tegen? Is gratis en de colleges van gerenomeerde universiteiten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat zijn alternatieven voor iTunes U?
Ik heb er niks tegen. Ik vraag gewoon wat de alternatieven zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat heb je daar tegen? Is gratis en de colleges van gerenomeerde universiteiten.
Geen idee, geen motivatie om daar naar te kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen. Ik vraag gewoon wat de alternatieven zijn.
Ik heb Android spullen, geen Apple.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee, geen motivatie om daar naar te kijken
Ook geen windows machine?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb Android spullen, geen Apple.
0,6% is ook niet echt groei natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Schaamteloze propaganda weer bij de NOS. "Het gaat geweldig met de economie", want het 'duidende' CBS met een vvder aan het hoofd zegt dat.
Wat ze er niet bij vertellen is dat ze jarenlang een retrictor op de economie hebben gezet, en nu de verkiezingen eraan komen gaat men met kunstgrepen de stats oppompen waardoor het een topprestatie lijkt. Hopelijk trapt Nederland niet meer in deze trucages.
Wanneer is het wel echt groei?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
0,6% is ook niet echt groei natuurlijk.
2% boven de marktrente. 0,6% is nog niet eens voldoende om de rentekosten te dekken.quote:
Economische groei is praktisch gezien dus eigenlijk nooit het geval?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
2% boven de marktrente. 0,6% is nog niet eens voldoende om de rentekosten te dekken.
Het gaat volgend jaar pas echt los. Dan haalt de schaduwelite even alle restrictoren er vanaf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mwah, per kwartaal best netjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je moet je ook nooit blind staren op één getal. Je kunt ook bnp groei hebben dat op de langere termijn schadelijk is, of in teert op je productiviteit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |