quote:
Op vrijdag 25 september 2015 10:46 schreef RockNijntje het volgende:[..]
Ik had dat een jaar geleden gedaan en wat het ook vergeten. Zag het pas weer toen ik laatst mijn samenstelling probeerde te wijzigen. Niets om je voor te schamen

.
Bij mij duurt het steeds exact een week (steeds? Ja, ik wissel nu vaak van basisbeurs naar basisbeurs + aanvullende beurs omdat de aanvullende beurs bij elke aanvraag opnieuw wordt berekend en ik niet de exacte datum weet waarop ik er recht op krijg).
Het is niet nodig om de aanvullende beurs elke keer opnieuw aan en uit te zetten. Één keer aanvragen is voldoende. Wanneer er een aanvullende beurs is berekend, vindt er geen herberekening plaats.
Als de inkomensgegevens niet door de Belastingdienst worden aangeleverd, dan bevragen we de maand er op weer. Dit proces blijft zich herhalen totdat we een inkomen ontvangen. Als blijkt dat je recht hebt op je aanvullende beurs, dan ontvang je die met terugwerkende kracht vanaf moment aanvraag. Ook hier heeft het geen zin om elke keer je aanvraag voor de aanvullende beurs aan en uit te zetten. Het systeem wordt hierdoor niet getriggerd.
Vervolgens vinden er nog controles plaats. Mocht er in de inkomensgegevens iets veranderen, dan ontvangen we die automatisch. Er vindt dan ook automatisch een herberekening plaats.
^CN
We geven alleen algemene informatie op Fok!.
Voor persoonlijk contact klik hier.Volg je ons al op:
Twitter of Facebook:
mbo *
hbo en universiteit *
debiteur?
Op PM en DM gaan we niet in. www.duo.nl