Je bedoelt de afgelopen 10 jaar?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Vejinovic kan de laatste tijd ook niet zo goed voetballen he?
Heb ik liever dat we in een halfleeg stadion, dan met dat soort malloten er bij.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:22 schreef Boma het volgende:
Leuk dat die Kuip telkens is uitverkocht enzo maar wat een kutpubliek zit er de laatste tijd zeg. Vorig seizoen toen ik nog een SSC had al merkbaar.
Was al een matige speler bij Vitesse, net als Jan-Arie.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:24 schreef timmmmm het volgende:
Vejinovic kan de laatste tijd ook niet zo goed voetballen he?
We zijn al een tijd niet verwend, merk ik al. Degelijke speler.quote:
Liever Nelom op linksback dan Van der Heijden in het centrum.quote:
Samen met Toornstra een dikke miskoop.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Bilal kan je ook wel afschrijven. Die gaat niet veel spelen dit seizoen.
Heb ik ook alleen nog maar 10x hetzelfde zien doen. Da's geen 10/10quote:Op donderdag 24 september 2015 22:27 schreef Sloggi het volgende:
Bilal kan je ook wel afschrijven. Die gaat niet veel spelen dit seizoen.
Bedankt ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:31 schreef Tchock het volgende:
Nou jongens, gefeliciteerd. Volkomen terecht gewonnen. Alsjeblieft niet nu de volgende ronde er uit geknikkerd worden door Roda of zo.
thxquote:Op donderdag 24 september 2015 22:31 schreef Tchock het volgende:
Nou jongens, gefeliciteerd. Volkomen terecht gewonnen. Alsjeblieft niet nu de volgende ronde er uit geknikkerd worden door Roda of zo.
Jup. Speelde een prima pot, al kreeg hij ook wel alle ruimte. Eigenlijk verdiende hij wel een hattrick met die kopballen op de lat.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
thx
Heb je gezien hoe vaak Dirk Kuijt op doel heeft geschoten?
Hopen dat we dit zondag ff kunnen herhalenquote:Op donderdag 24 september 2015 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Speelde een prima pot, al kreeg hij ook wel alle ruimte. Eigenlijk verdiende hij wel een hattrick met die kopballen op de lat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |