Ja godver, dat gebonk de hele tijd.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Razz wat heerlijk!
En gefladdertof! Ik heb dat niet gevoeld, maar denk wel af en toe wat te voelen bonken
Gisteravond bijvoorbeeld, toen ik op mijn zij ging liggen.
E begon ook altijd tegen de matras te boksen als ik op mn zij lag, dus dit kindje lijkt nu al op zijn of haar zus
Ja wacht maar, 't word nog gekkerquote:Op donderdag 24 september 2015 21:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja godver, dat gebonk de hele tijd.
Wel super gezellig, maar soms denk ik 'GAST WAT DOE JE ALLEMAAL'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Mag er bij mij meisje achter?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:00 schreef hetzusjevan het volgende:
ik zit mobiel dus hoop dat ik het goed gedaan heb.. :x
Dat had k bij mijnesen idd ook. Ze konden flink tekeer gaan net als deze meneer, maar echt pijnlijk is t nooit geweest. Hooguit ongemakkelijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt ook mazzel hebbenik heb nooit echt pijnlijke schoppen of beuken gehad van mn meisje vorige zwangerschap
![]()
Wel kreeg ik beurse ribben van haar kont helemaal op het laatstmaar dat was puur een gebrek aan ruimte. Ohja, en een blaas waar bijna niks meer in paste, dus de heeeeele dag door naar de wc
Floradix is een kruidenpreparaat en is niet bewezen effectief. Beetje uit de hoek van de medicatie van A. Vogel. Voor sommigen doet het wat voor anderen niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:47 schreef silliegirl het volgende:
Vraag trouwens:
Mijn HB is aan de lage kant, zo bleek bij de gyn en ze wilde staalpillen voorschrijven, maar omdat je daar obstipatie van krijgt en ik al zo'n last heb van aambeien, heeft ze dat toch niet gedaan.
Nu raadde ze floradix aan, maar krijg je daar geen obstipatie van? En zou roosvice ferro een goede optie zijn eventueel?
Oh dit is interessant om te lezen. Ik kreeg een belletje van de vk over mijn hb-gehalte en ik snapte niet wat ze bedoelde met de voorraadquote:Op donderdag 24 september 2015 21:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
Floradix is een kruidenpreparaat en is niet bewezen effectief. Beetje uit de hoek van de medicatie van A. Vogel. Voor sommigen doet het wat voor anderen niet.
Als je echt een tekort hebt dan is ferro of floradix niet voldoende om het aan te vullen.
Wat was je hb en is je ijzervoorraad ook meegeprikt? (mcv/ferritine?) Tijdens je zwangerschap "verdund" je bloed als het ware, waardoor je hb daalt. Het kan dan lijken alsof je een tekort hebt terwijl de voorraad gewoon goed is. Mijn eigen hb is bijvoorbeeld van 9.4 naar 7.1 gedaald deze zwangerschap. Maar mijn voorraad is keurig 83 zowel aan begin als laatste keer prikken. Dan heeft staalpillen geven dus niet zoveel zin.
(overigens moet je hb écht heel beroerd zijn wil baby in gevaar komen, vanaf hb <2.5/3.0 ongeveer.)
Het was nu 6,9. Ze noemde het een "grensgevalletje" en begon toen over die staalpillen. Die andere waarden weet ik niet of die geprikt zijn..quote:Op donderdag 24 september 2015 21:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
Floradix is een kruidenpreparaat en is niet bewezen effectief. Beetje uit de hoek van de medicatie van A. Vogel. Voor sommigen doet het wat voor anderen niet.
Als je echt een tekort hebt dan is ferro of floradix niet voldoende om het aan te vullen.
Wat was je hb en is je ijzervoorraad ook meegeprikt? (mcv/ferritine?) Tijdens je zwangerschap "verdund" je bloed als het ware, waardoor je hb daalt. Het kan dan lijken alsof je een tekort hebt terwijl de voorraad gewoon goed is. Mijn eigen hb is bijvoorbeeld van 9.4 naar 7.1 gedaald deze zwangerschap. Maar mijn voorraad is keurig 83 zowel aan begin als laatste keer prikken. Dan heeft staalpillen geven dus niet zoveel zin.
(overigens moet je hb écht heel beroerd zijn wil baby in gevaar komen, vanaf hb <2.5/3.0 ongeveer.)
Ik heb geen buurjongen!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:56 schreef ingee het volgende:
Voordeel van floradix is dan wel weer dat een buurjongen die gratis aanlevert. Flesje per week.
Moet je wel eerst met je dokter overleggen.
*Sorry, verveel me*
Nee dus.. Ze had het alleen over staalpillen en floradix..quote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je ook overige voedingstips gekregen Sillie?
Volkoren producten en groene groenten bevatten veel ijzer, en zuivel belemmert de opname van ijzer (en vitamine c, die je weer nodig hebt om ijzer op te nemen). Ofwel, geen yoghurt vlak na de maaltijd, en liever geen yoghurt of kwark bij je fruit.
De ondergrens bij jouw/mijn termijn is 6.3 dus je zit primaquote:Op donderdag 24 september 2015 22:04 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Het was nu 6,9. Ze noemde het een "grensgevalletje" en begon toen over die staalpillen. Die andere waarden weet ik niet of die geprikt zijn..
Tip was toen dus floradix, maar ik neig dan meer naar roosvicee zelf, maar dat is persoonlijk. Maar als dat ook niet echt werkt? Of zou dat net wel wat verschil maken met een HB van 6,9?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |