Ik denk het wel, want de enige reden die ik me kan bedenken waarom al die single mannen naar Europa trekken is vanwege de gewillige westerse vrouwen die in hun ogen gemakkelijk te krijgen zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:08 schreef Copycat het volgende:
Precies zoals het er staat. Hier en in dat gesloten topic.
Het vluchtelingenprobleem ligt niet ten grondslag aan jouw gebrek aan relatie-probleem. Genoeg topics elders op FOK! om je ongenoegen te spuien over vluchtelingen. Zoals je weet.
Waar heb jij het nu over?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:15 schreef ook_gek het volgende:
Wonderbaarlijk dat jullie er op in blijven gaan. Wanneer gaat eindelijk eens een duidelijke lijn getrokken worden. Tot hier en niet verder, ipv laten door sudderen? Hij stopt niet dat is duidelijk gebleken afgelopen weken.
Oh je bent net te snelquote:
Dat vind ik te kort door de bocht. Waarom mag je niet gewoon met elkaar in discussie blijven gaan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:15 schreef ook_gek het volgende:
Wonderbaarlijk dat jullie er op in blijven gaan. Wanneer gaat eindelijk eens een duidelijke lijn getrokken worden. Tot hier en niet verder, ipv laten door sudderen? Hij stopt niet dat is duidelijk gebleken afgelopen weken. Net als dat het verkeerd gegaan is in het versieren topic met Deezertje. Had gewoon tot hier en niet verder opgetreden moeten worden in mijn ogen.
Net als het gejammer van bovenstaande user.
Omdat discussieren over onzin niet nuttig is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:19 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat vind ik te kort door de bocht. Waarom mag je niet gewoon met elkaar in discussie blijven gaan?
Mag best, maar alleen in de daarvoor aangewezen subfora.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:19 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat vind ik te kort door de bocht. Waarom mag je niet gewoon met elkaar in discussie blijven gaan?
Degene die erop in blijft gaan, ben jij hier vooral zelf toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:15 schreef ook_gek het volgende:
Wonderbaarlijk dat jullie er op in blijven gaan. Wanneer gaat eindelijk eens een duidelijke lijn getrokken worden. Tot hier en niet verder, ipv laten door sudderen? Hij stopt niet dat is duidelijk gebleken afgelopen weken. Net als dat het verkeerd gegaan is in het versieren topic met Deezertje. Had gewoon tot hier en niet verder opgetreden moeten worden in mijn ogen.
Net als het gejammer van bovenstaande user.
nee dat was een geintje...quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Degene die erop in blijft gaan, ben jij hier vooral zelf toch?
Huh? Ik heet geen Faxie he, die alles af doet als geintje... Snap nou niet waar dit dan opeens op slaat. Leg eens uit?quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh? Ik heet geen Faxie he, die alles af doet als geintje... Snap nou niet waar dit dan opeens op slaat. Leg eens uit?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ben ik, koekje van eigen deeg. Dagje gedaan en nu klaar mee.
Oh god, maar dan mis je het puntje over er in gaan wel. Ik had het namelijk over "jullie modjes" mocht je het willen weten. Kan je het navragen bij Copycat. Wegens miscommunicatie heb ik dat even via DM besproken ipv hier.quote:
't is al goed hoor, wees niet ongerustquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god, maar dan mis je het puntje over er in gaan wel. Ik had het namelijk over "jullie modjes" mocht je het willen weten. Kan je het navragen bij Copycat. Wegens miscommunicatie heb ik dat even via DM besproken ipv hier.
Fijne avond.
Was ik ook niet, had alleen wel een reactie als onderstaandquote:
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan een modje de OP in datingsite terugzetten? Newbie heeft het kapotgemaakt.
Kan de oorzaak van 90% van dat constante gedoe niet gewoon een keer aangepakt worden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:13 schreef Copycat het volgende:
En ho maar weer. Recept voor een slotje, dit constante gedoe.
En dit soort berichten in de kluis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan de oorzaak van 90% van dat constante gedoe niet gewoon een keer aangepakt worden?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan de oorzaak van 90% van dat constante gedoe niet gewoon een keer aangepakt worden?
Ja, want dat werkt zo goed blijkbaar. Continu dreigen met een slotje maar niet de onderliggende oorzaak aanpakken..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:23 schreef Copycat het volgende:
Je zou er ook gewoon niet op kunnen reageren, maar enkel een TR sturen. Dat scheelt ook al een slok op een borrel.
ja, laat het modereren maar aan ons over, zet je TR als je vindt dat het off-topic gaat en dan kunnen we er iets mee, of nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, want dat werkt zo goed blijkbaar. Continu dreigen met een slotje maar niet de onderliggende oorzaak aanpakken..
Alles goed met de Baby?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 11:38 schreef Re het volgende:
[..]
ja, laat het modereren maar aan ons over, zet je TR als je vindt dat het off-topic gaat en dan kunnen we er iets mee, of niet
Daar krijg je kindjes vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
ga eens een leven hebben en neuken ofzo"
!
Waar vervolgens niks mee wordt gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:23 schreef Copycat het volgende:
Je zou er ook gewoon niet op kunnen reageren, maar enkel een TR sturen. Dat scheelt ook al een slok op een borrel.
Dan zal het wel geen halszaak zijn geweest. Een TR plaatsen betekent niet automatisch dat het ook ingewilligd wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Waar vervolgens niks mee wordt gedaan
Als mods en oldbies in het FB topic offtopic gaan is dat een ernstige zaakquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zal het wel geen halszaak zijn geweest. Een TR plaatsen betekent niet automatisch dat het ook ingewilligd wordt.
Net trouwens weer een hele zooi posts uit het datingtopic verwijderd.
Je hebt het nu serieus over die paar posts over Re's baby?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:26 schreef stbabylon het volgende:
Als mods en oldbies in het FB topic offtopic gaan is dat een ernstige zaak
Moet ik het soms meenemen naar het FB forum?
TIS EEN SCHANDE!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt het nu serieus over die paar posts over Re's baby?
Oké. Zo kun je natuurlijk ook in het leven staan.
Geen zorgen, ondertussen waren ze toch bezig met het verwijderen van onschuldige berichten. De R&P modjes, ik hou van ze.quote:
Jullie drang om alles wat in jullie ogen 'fout' is zomaar te verwijderen. Zo beter?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
In plaats van zo af en toe alleen maar komen "" -en zou je natuurlijk ook gewoon precies kunnen zeggen wat je dwars zit.
Ik was niet serieus...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen zorgen, ondertussen waren ze toch bezig met het verwijderen van onschuldige berichten. De R&P modjes, ik hou van ze.
Dat is zeker waar maar met diezelfde beredenering hadden mijn posts dus gewoon kunnen blijven staan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Het is natuurlijk ook nooit goed (genoeg) voor iedereen, zo werkt 't leven.
Misschien is het je niet opgevallen, maar we zijn wat strenger in het datingtopic. Dus vragen over hoe het precies in iemands privéleven zit, horen daar niet. Dat lokt alleen maar verder off topic uit. Stel ze per dm of zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:58 schreef aeque het volgende:
Dat is zeker waar maar met diezelfde beredenering hadden mijn posts dus gewoon kunnen blijven staan.
Jullie zouden stuk minder streng zijn als Deezer eens een persoonlijk bericht krijgt van jullie,dat hij de grootste oorzaak is dat het topic minder leuk is geworden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is het je niet opgevallen, maar we zijn wat strenger in het datingtopic. Dus vragen over hoe het precies in iemands privéleven zit, horen daar niet. Dat lokt alleen maar verder off topic uit. Stel ze per dm of zo.
Prima, maar haal dan de inhoud van de post weg met dit als editreden. Het zomaar verwijderen zonder enige uitleg slaat nergens op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is het je niet opgevallen, maar we zijn wat strenger in het datingtopic. Dus vragen over hoe het precies in iemands privéleven zit, horen daar niet. Dat lokt alleen maar verder off topic uit. Stel ze per dm of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |