Oh god, dat is geen heel tijdelijke fase??quote:Op donderdag 24 september 2015 17:53 schreef BlueEyes het volgende:
Het zelluf doen resulteert ook al in alles willen lopen.
In de buggy/wagen liggen punaises en jeukpoeder![]()
Gillen en alle kanten op draaien.
Stel je voor, dat het dan iets makkelijker is voor je moeder
Dat werkt hier ook jaquote:Op donderdag 24 september 2015 17:57 schreef Moppert het volgende:
ik doe hem dan gewoon geen schoenen aan en zeg tegen hem, sorry je hebt geen schoenen aan dus je kan niet lopen.. ohhhhhh jaaa zegt hij dan![]()
Ik heb vanmorgen een uur gedaan over 1 fles drinken en een pak biotex te kopen.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh god, dat is geen heel tijdelijke fase??![]()
Oh jaquote:Op donderdag 24 september 2015 17:53 schreef BlueEyes het volgende:
Het zelluf doen resulteert ook al in alles willen lopen.
In de buggy/wagen liggen punaises en jeukpoeder![]()
Gillen en alle kanten op draaien.
Stel je voor, dat het dan iets makkelijker is voor je moeder
Hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ja! Schot in de roos van je vrouw!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:06 schreef exode het volgende:
Nikki, ik ben zo vrij geweest je dilemma aan mijn vrouw voor te leggen. De kalender benoemde ze ook maar ook het terugkijken op de 1 op 1 momenten dus samen foto's terugkijken, nakletsen etc. Misschien heb je daar ook nog wat aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blue, wat heerlijk eigenwijsHandje vasthouden is hier ook een NO-GO!
Zelfs mama mag het niet
![]()
En nog een hoera voor wandelende L van Chanty!Wat een tempo ook meteen!
Deze week kwam de 'schoolfotograaf' bij het kdv, maar precies op de dagen dat L daar niet komt. Voor die kindjes hadden ze vanmiddag een extra momentje gereserveerd, je kon tussen 12:00 en 13:30 langskomen en dan zouden er foto's worden gemaakt. Ik vanochtend lekker L in bad gedaan, kijk ik daarna op mijn telefoon, zie ik dat ik om 10 uur een voicemail van het kdv heb gekregen: de fotograaf zou er nog maar tot half 11 zijn en daarna niet meer.
Die voicemail las ik dus om 11 uurBaalde ik wel een beetje van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dyre wat ontzettend balenEn al jullie kindjes op de kermis
Ik denk dat Lucas zou gaan huilen
Geppie ik ben inderdaad nu weer drie maanden aan het werk en het bevalt uitstekend. Heb in ieder geval nog tot het einde van het jaar werk en moet er niet meer aan denken weer thuis te komen zitten. Echt heel fijn dat je wereld weer een stuk groter is en niet alles meer om je kind draait (want dat was wel het geval).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga zo bijlezen, maar spam eerst even mijn rollatordreumes*trots*
Jaaaaa doei! Komt hier binnen met nieuwbakken dreumes en gelijk al stappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nu even serieus;![]()
![]()
voor A.
S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Het is idd echt prachtig, zeker als je uit het dichtgebouwde Rotterdam komt, en dit is dus onze achtertuin tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 september 2015 10:14 schreef kwakz0r het volgende:
Rijst wat vreselijk!Ik heb in mijn omgeving een paar mensen meegemaakt (geen familie) en het is zo schrikken. Positieve verhalen hier m.b.t. herstel, dat wil ik je zeker meegeven. Veel sterkte
Verder zag ik rollator Ahoe tof!
Lekker fietsen GM. Mooie omgeving hierwij hebben pas nog een autoritje gemaakt langs de H. IJssel en door naar Bergambacht. Prachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nohh wat tof!quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rijst, wat een schrik! Veel sterkte!
En Nikki, deze lurker bedankt je nog even voor de tip van de sjaaltjes..
Heb je ook unisex? Dan wil ik ze misschien wel overnemen!quote:Op zondag 27 september 2015 12:41 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb ook nog een stuk of 5 van die sjaaltjes.
Staan F voor geen meter![]()
Zal eens kijken of ik er foto's kan maken voor de liefhebber
Is het geen optie om haar even te laten 'piepen' en dat ze daarna alsnog weer in slaap valt?quote:Op zondag 27 september 2015 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die sjaaltjes zo leuk!
Hier was Noor vannacht weer zo vroeg wakker, het was deze keer 4.20Vriend is eruit gegaan terwijl ik nog een beetje kon slapen. Maar pfoe, dit breekt wel een beetje op. Het lijkt wel alsof haar slaapritme kapot is ofzo :/
Sindsdien alive and kickingStraks na de lunch kijken of ze naar bed wil.
Ja, dit gaan we ook gewoon proberen. Ze ging gister ook wel extreem vroeg naar bed (17.30) omdat ze helemaal op was. Nu ligt ze alweer een uurtje te slapen. Maargoed, het is ook een kiesje wat eraan zit te komen denk ik.quote:Op zondag 27 september 2015 13:46 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Is het geen optie om haar even te laten 'piepen' en dat ze daarna alsnog weer in slaap valt?
Ik ben misschien wat ontaard wat dar betreft. En misschien heb ik makkelijk praten. Maar no way dat wij op dat tijdstip opstaan, hoogstens om te troosten. Hier is het ook weleens gebeurd maar dan viel ie na een minuut of wat toch wel weer in slaap.
Maar zoals gezegd .. ik stuur daar ook zelf op aan en dat moet maar net in je straatje passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |