Nee joh, die heeft al maat 28quote:Op donderdag 24 september 2015 15:47 schreef danic het volgende:
Oh joh, ik dacht dat ze misschien voor Jelte leuk waren. Maar die past ze natuurlijk allang niet meer
Ik zoek longsleeves mt86 (en vestjes,jurkjes en leggingsquote:Op donderdag 24 september 2015 15:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
pakketje 86 (heb ondertussen nog meer longsleeves en ik verkoop dingen ook los)
[ afbeelding ]
Jas maatje 128
[ afbeelding ]
Duplo primo
http://www.marktplaats.nl(...)viousPage=mympSeller
En een Flying fairy
[ afbeelding ]
Mag ik de longsleeves van de bovenste foto en het lief shirtje? En het rode vestje?quote:Op donderdag 24 september 2015 18:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke maat zijn de spijkerrokjes?quote:Op donderdag 24 september 2015 18:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide staat maat 80 in, maar de bovenste valt als 86/92 en de onderste als een 80/ kleine 86quote:Op donderdag 24 september 2015 22:00 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Welke maat zijn de spijkerrokjes?
En is dat witte een jurkje of meer een tuniek?
Ik laat man straks even de Lindex jumpsuit/pyjama zien. Als hij 'm ook leuk vindt, wil ik hem wel overnemen!quote:Op donderdag 24 september 2015 21:19 schreef hilliebillie het volgende:
In de herhaling:
Jumpsuit/pyjama lindex maat 62
Hier maar 1 keer gedragen vond hem te jongensachtig. De boorden bij de voetjes zijn om te slaan zodat het sokjes zijn. ¤7,50
Prijzen zijn ex verzendkosten evt op te halen in regio 0497
Wat vraag je voor de rokjes?quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Beide staat maat 80 in, maar de bovenste valt als 86/92 en de onderste als een 80/ kleine 86
En het witte is een truitje, maat 92, maar vind hem kleiner vallen
Prima, er is een iemand voor je die er over twijfelt nog, als die hem niet wil is ie voor jou als je man hem leuk vindquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:30 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik laat man straks even de Lindex jumpsuit/pyjama zien. Als hij 'm ook leuk vindt, wil ik hem wel overnemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |