Hierbij nog even in spoiler wat ik nu nog over heb in de kleinere maatjesquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:04 schreef Lamb29 het volgende:
Ja kom maar door met iniminie jongetjesspul![]()
Dot wat is er bij jou nog over? Helaas werkt mijn rechter muisknop niet meer dus ik kon heel lastig door jou map scharrelen.
Binnenkort hier een afschuwelijk grote meiden uitmest sessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee heb ik niet. Ik heb nu geen dikke toeter meer, dus nu n foto maken kan wel, maar zal raar lijken denk ik.quote:Op maandag 28 september 2015 10:13 schreef Lamb29 het volgende:
Oh dat durf ik dan helaas niet Vlinder! Hij is wel erg mooi!
Gestreepte stoel heb jij toevallig een aanfoto? Kan mij er nu weinig bij voorstellen.
Is goed, zal de rest van de kleren ook echt eens op de foto gaan zetten, had je toevallig nog een spijkerbroek maar 32/34 nodig? Die staan al wel ergens onlinequote:Op maandag 28 september 2015 10:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Die wil ik wel van je overnemen! Wil je me je prijs PM'en? Dan komen we er vast wel uit.
Goed plan! Ik heb sowieso kleertjes voor je (zonder kosten want Fok!-doorschuif-spul) dus moeten toch meeten en kleertjes swappen. Dan mag jouw dot-spul wel bij mij erbij.quote:Op maandag 28 september 2015 11:14 schreef Lamb29 het volgende:
Oeh ik zie ook wel wat leuks
En ik wil graag bij Lijn gluren wat er op de foto komt
Wellicht kan dat dan samen als pakket naar Lijn? En dan ga ik het daar gewoon eens ophalen
Ja hoor! Ik PM je even.quote:Op maandag 28 september 2015 11:10 schreef Lijnloos het volgende:
Dot! Mag ik er een paar kiezen:
- Primark pakje (74?)
- Gewatteerde Hema vest (80)
- Ijsbeer-trui (74)
- Blauw driehoekjes Name-it broekje (68)
Is dit een optie met verstuurs en wat wil je er voor hebben?
Tuurlijkquote:Op maandag 28 september 2015 11:14 schreef Lamb29 het volgende:
Oeh ik zie ook wel wat leuks
En ik wil graag bij Lijn gluren wat er op de foto komt
Wellicht kan dat dan samen als pakket naar Lijn? En dan ga ik het daar gewoon eens ophalen
Haha, doe maar rustig aan hoor, ik heb nog geen grote babybolquote:Op maandag 28 september 2015 11:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Is goed, zal de rest van de kleren ook echt eens op de foto gaan zetten, had je toevallig nog een spijkerbroek maar 32/34 nodig? Die staan al wel ergens online
quote:Op zondag 27 september 2015 18:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Neuh, kleine C. Heb zeker interesse!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Wat vraag je voor het Mim Pi jurkje?quote:Op maandag 28 september 2015 17:11 schreef klumsy het volgende:
Geen idee of ik het zo goed doe, eerste keer met mijn album
http://www.mijnalbum.nl/Album=EN3QJFUS
Als Lamb geen interesse meer heeft? In de jas.quote:Op maandag 28 september 2015 16:30 schreef Piekie81 het volgende:
Oeh, gestreeptestoel, wat wil je hebben voor het lichtgrijze shirt van Love2wait met die vogel, het donkerblauwe (?) Love2wait shirt met de X en eventueel de positiejas?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:59 schreef Lamb29 het volgende:
Doe jij dat even op het juiste momentWilde hem net opzoeken de link
Nope, voor een tweepersoons bed dus. Boxspring maat. Leek me ideaal voor de laatste weken van de zwangerschap ipv die krakende celstofmatjes. Maar ja, ben niet ver genoeg gekomen om m erop te leggen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:11 schreef laziness het volgende:
180x200 is wel heel groot Fan
Ik zoek helaas een 90x200 en de jouwe is 80 gok ik
Ik zal effe thuis kijken want die van ons is dacht ik wel 90x200 en mag wat mij betreft weer weg want geen lekkende mensen meer.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:11 schreef laziness het volgende:
180x200 is wel heel groot Fan
Ik zoek helaas een 90x200 en de jouwe is 80 gok ik
Ja graag! Iets niet heel overdreven rozes!quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Is er interesse in dit 4ff pak? Ik heb het een paar keer bij Suus aan gedaan maar ik vind het niet passen. Valt als een 74-80.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Suus slaapt dus kan even niet op haar kamer. Ik zal hem straks voor de zekerheid even nakijken maar ik vermoed dat ie in nieuwstaat is.
Ik heb hem in de pre sale gekocht voor rond de 22 of 24 euro, ik wil er graag 12.50 voor.
Nee nooit ongelukjes?quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik zal effe thuis kijken want die van ons is dacht ik wel 90x200 en mag wat mij betreft weer weg want geen lekkende mensen meer.
Ah sorry. Ik dacht voor kindjes maar je bedoelt voor zwangeren.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:19 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nope, voor een tweepersoons bed dus. Boxspring maat. Leek me ideaal voor de laatste weken van de zwangerschap ipv die krakende celstofmatjes. Maar ja, ben niet ver genoeg gekomen om m erop te leggen.
Dat wel, maar niet in bedquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:51 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee nooit ongelukjes?
Ik vind het toch wel safe voor mijn mini met of plassen of overgeven.
Ik zoek dus een simpele. Niet een weinig ademend iets.
Foto's naar je PC verplaatsen => ruimte.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:40 schreef Gevalletje het volgende:
Ik heb ook nog een positiewinterjas. Zwart met capuchon, maat M, van de V&D. Wou nog uitzoeken hoe dat ding gewassen moet worden.
Hoorde van vriend dat Photobucket ook een app heeft, dat zou veel schelen omdat ik altijd m'n mobiel ervoor gebruik en zit te kloten met de foto's weer terugvinden (m'n iPhone maakt constant nieuwe mapjes ofzo). Nou zit m'n mobiel echt letterlijk vol met foto's van voornamelijk Q en vind het zo moeilijk die te deleten
heb letterlijk niet eens ruimte voor die app.. Dus moet eerst even ruimte maken voor ik een foto kan plaatsen
Ik weet het maar ik zie altijd voor me dat de harde schijf crasht en alles weg isquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Foto's naar je PC verplaatsen => ruimte.
Ik zou de foto app van Google photo downloaden (als dat kan op IPhone, dat weet ik niet). Onbeperkt gratis opslag met automatische back-up zodat je foto's niet weg zijn als je telefoon kwijt raakt. Foto's worden bewaard in je Google account. En je kunt de app bekende gezichten leren en hij herkent katten, honden, foto's van uitzichten etc. Das makkelijk zoeken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:01 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik zie altijd voor me dat de harde schijf crasht en alles weg is. Het grootste deel staat ook op een externe HD, maar we hadden een jaar terug 1 die stuk ging ineens. En gewoon het idee van dat leuke filmpje of foto die van m'n mobiel af is, alsof ik een stukje kind wegdoe ofzo. Ja ik ben een muts
.
Ik ga het gewoon maar eens proberen want geen filmpjes meer kunnen maken/niks erop kunnen zetten/apps of websites die er ineens mee stoppen begin ik wel zat te worden..
Oh paarsquote:Op maandag 28 september 2015 13:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
bikini maat M
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh paarssorry.. Ik heb zo'n hekel aan paars..
quote:
I feel your painquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:28 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]! I DO!
M'n schoonmoeder had A in een paars pakje gehesen vandaag. Uiteraard gekregen van said schoonmoeder. My eyes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jas van Mama Licious maat S. Het is niet een enorm dikke jas, meer een tussenjas. Ik droeg er een vest onder bij temperaturen rond het vriespunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mariposas op 29-09-2015 21:35:55 ]No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:01 schreef Kyara het volgende:
Jongenskleding
Longsleeves maat 104: Lindex, Liandlo en Villervalla. ¤ 5,00 per stuk
[ link | afbeelding ]
Zara maat 104 ¤ 4,00
[ link | afbeelding ]
Streepjes van Lindex en Tissaia (oid), maat 104. ¤ 2,00 per stuk
[ link | afbeelding ]
Ecco schoenen maat 23, weinig gedragen ivm groeispurt ¤ 10,00
[ link | afbeelding ]Ja fuck! Kun je daar misschien ff mee wachten ? Die maat kan ik echt nog niet verantwoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja fuck! Kun je daar misschien ff mee wachten ? Die maat kan ik echt nog niet verantwoorden
Via pm waren 2 mensen voor je. Ik kom er later vandaag even op terug welke ik nog heb.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:01 schreef Lightly-Salted het volgende:
Kyara mag ik alle longsleeves van de eerste foto even reserveren?
Het is maat "4 ans" en dan valt ie klein. Maar kleiner dan 104 kan ik hem niet maken vrees ikquote:Op woensdag 30 september 2015 08:29 schreef Sylver_ het volgende:
Ah Kyara, ik vind dat zwart/wit gestreepte shirt van M. leuk voor mijn meisje! Ze rockt zwart/wit gestreept
Maar 104 is wel erg groot als ze nu net naar 98 gaat. Valt ie toevallig klein?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:13 schreef Kyara het volgende:
Hema slaapzakken 86-104. ¤ 3,50 per stuk
[ link | afbeelding ]
Winterslaapzak met afritsbare mouwen van Prenatal maat 90. ¤ 4,00
[ link | afbeelding ]
Berenpakje maat 50 merkloos ¤ 2,00
[ link | afbeelding ]
Mouwloze trui met gekleurde spikkeltjes Okaidi maat 74 ¤ 2,50
[ link | afbeelding ]Ohh dat berenpakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is die er nog?
Ja, is er nogquote:Op woensdag 30 september 2015 09:15 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ohh dat berenpakjeIs die er nog?
+1quote:Op woensdag 30 september 2015 10:06 schreef Burdie het volgende:
Kunnen we niet een arena inrichten en om Kyara's longsleeves gaan vechten jonguh? Ik wilde ze ook.
1 spijkerbroek met stippen!quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:06 schreef Kyara het volgende:
Meisjeskleding
GMK Jurkjes/tuniekjes met bijpassende legging. Blauw en rood. Maat 86/92. ¤ 5,00 per set.
[ link | afbeelding ]
Overgooier van soepele spijkerstof H&M en paarse overgooier van zachte babyrib van Name-it. Allebei maar 86, valt groot. ¤ 2,50 per stuk (heb ze beiden x2)
[ link | afbeelding ]
Spijkerbroekjes Primark maat 92. ¤ 2,00 per stuk
[ link | afbeelding ]
Zullen we de jongens inzetten om het te beslechten?quote:Op woensdag 30 september 2015 10:06 schreef Burdie het volgende:
Kunnen we niet een arena inrichten en om Kyara's longsleeves gaan vechten jonguh? Ik wilde ze ook.
Ik kan je daar niet mee helpen (of je moet een blauwe met vosjes willen), maar heb jij nog dingen in de uitverkoop?quote:Op woensdag 30 september 2015 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Vraag: heeft er nog iemand een leuke winterjas maat 80? Ik hou niet zo van heel veel roze
ik heb al mijn coole kleine items al verkochtquote:Op woensdag 30 september 2015 13:20 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik kan je daar niet mee helpen (of je moet een blauwe met vosjes willen), maar heb jij nog dingen in de uitverkoop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¤15,- exclusief, of doe een goed bod.
Hoe blauw?quote:Op woensdag 30 september 2015 13:20 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik kan je daar niet mee helpen (of je moet een blauwe met vosjes willen), maar heb jij nog dingen in de uitverkoop?
Gisteren stond F in blauwe overall in de zandbak op de kinderboerderij met zijn naam achterop...quote:Op woensdag 30 september 2015 21:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hoe blauw?![]()
Maak niet uit of ik m'n kind in knalroze of blauw aankleed, ze wordt toch altijd door vreemden aangesproken met ventje![]()
Als ze dat tegen mijn zoon zouden zeggen, zou ik 'm hun gezicht laten swaffelen.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:45 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Gisteren stond F in blauwe overall in de zandbak op de kinderboerderij met zijn naam achterop...
'Kijk dat meisje heeft een handig pakje aan'
![]()
/offtopic
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als ze dat tegen mijn zoon zouden zeggen, zou ik 'm hun gezicht laten swaffelen.
[..]
Als ze dat tegen mijn zoon zouden zeggen, zou ik 'm hun gezicht laten swaffelen.
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Tijdje terug in de AH sprak een opa mij aan: "hij loopt zeker nog niet?" "nee, ZIJ loopt nog niet inderdaad". "je gaat me toch niet vertellen dat dit een meisje is?" "ehh... Jawel, ze is een meisje". En toen liep hij weg, al mompelend dat ik hem voor de gek hield.
Hoezo. HOEZO
Ik kan het me ergens nog wel voorstellen als ze donkerblauw aanheeft en haar haar zit naar voren in plaats van opzij ofzo. Dan heeft ze soms wel wat van een jochie weg. Maar hoezo ga je dan tot twee keer toe tegenspreken wat het geslacht van mijn kind isquote:Op woensdag 30 september 2015 22:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
De blindheid der mensen...
En toch vind ik suus wel echt een meisjesgezicht hebben..quote:Op woensdag 30 september 2015 22:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kan het me ergens nog wel voorstellen als ze donkerblauw aanheeft en haar haar zit naar voren in plaats van opzij ofzo. Dan heeft ze soms wel wat van een jochie weg. Maar hoezo ga je dan tot twee keer toe tegenspreken wat het geslacht van mijn kind is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |