Is dit rl? Echt mooi.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Damnlijkt net getekend
[ afbeelding ]
als jij de moeite niet neemt om [img] tags te gebruiken dan neem ik de moeite niet om te klikkenquote:
Ik ben zo in bredaquote:Op donderdag 24 september 2015 16:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal straks even zwaaien als ik over de schouwburgring fiets.
Godvertieves wat een kutkwootquote:Op donderdag 24 september 2015 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dan werkt dat via imgur niet bij mij
Kijk
[ afbeelding ]
als jij de moeite niet neemt om naar een laptop of PC te lopen om [img] tags te gebruiken dan neem ik de moeite niet om te klikkenquote:Op donderdag 24 september 2015 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit mobiel dan werkt dat via imgur niet bij mij
Kijk
[ afbeelding ]
jezus, worden er met het uur meerquote:
en nu wachten tot de eerste grapquote:
Huh waarom post je dan geen treinhaat :Squote:Op donderdag 24 september 2015 16:17 schreef Toto69 het volgende:
Overigens zit ik nu in de trein richting roosendaal dus BEK hermann of ik sloop je
echt waar?quote:Op donderdag 24 september 2015 16:17 schreef Toto69 het volgende:
Overigens zit ik nu in de trein richting roosendaal dus BEK hermann of ik sloop je
Ik zei richting. Ik ga er NU uit in breedje.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt waar?
ik loop zo naar het station met m'n honden en ze hebben honger
Die zijn allang gemaaktquote:Op donderdag 24 september 2015 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en nu wachten tot de eerste grap
Jaquote:
hier nietquote:
Jouw hondenquote:Op donderdag 24 september 2015 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt waar?
ik loop zo naar het station met m'n honden en ze hebben honger
geen probleem, loop ik gwn naar bredaquote:Op donderdag 24 september 2015 16:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zei richting. Ik ga er NU uit in breedje.
Gr gr
Hij rijdt.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh waarom post je dan geen treinhaat :S
Damn, zielig voor al de mensen over de hele wereld waarvan de ouders/broers/zussen/kinderen niet meer terug keren na zo'n trip.quote:
zo ben ik nietquote:
Nee, jij ziet er hartstikke debiel uit en dat ben je ookquote:Op donderdag 24 september 2015 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zien er hartstikke gevaarlijk uit maar zijn superlief
net als ik
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, jij ziet er hartstikke debiel uit en dat ben je ook
wow.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent gewoon lief.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zien er hartstikke gevaarlijk uit maar zijn superlief
net als ik
bedankt, had nog een extra reden nodig om huilend in slaap te vallenquote:Op donderdag 24 september 2015 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je mond tegen hem.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jammer nootjesquote:
HAHAquote:Op donderdag 24 september 2015 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt, had nog een extra reden nodig om huilend in slaap te vallen
doe normaal joh man...quote:Op donderdag 24 september 2015 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pest liever iemand van je eigen leeftijd als die nog bestaan
Al sinds het Krijt niet meer.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pest liever iemand van je eigen leeftijd als die nog bestaan
TR dat je het maar weetquote:Op donderdag 24 september 2015 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Al sinds het Krijt niet meer.
geen idee wat dat isquote:Op donderdag 24 september 2015 16:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Al sinds het Krijt niet meer.
Reboot van pocahontas, wat een kutfilmquote:Op donderdag 24 september 2015 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
mensen die geen avatar hebben gekeken
Ik zal Danny 's DM'en over jouw gedrag.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR dat je het maar weet
Uncle Iroh met z'n theequote:Op donderdag 24 september 2015 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
die tekenfilm dan he, niet die klotefilm
heb jij ook zo'n kussenquote:Op donderdag 24 september 2015 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kijken veel japanse shit, ik kijk alleen hentai
Avatar is achterlijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Reboot van pocahontas, wat een kutfilm
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
jammerquote:Op donderdag 24 september 2015 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jammer nootjes
edit: hij doet het nu wel
Ach ja, elke generatie heeft handdoekvouwers nodig.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet wel wat krijt zonder hoofdletter is als dat telt
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb jij ook zo'n kussen
[ afbeelding ]
quote:
in het Hadeïcum wisten ze tenminste nog ietsquote:
Dat ook, maar staat hier los van.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]dan is de hele wereld achterlijk
heb laatst nog een filmpje gepostquote:Op donderdag 24 september 2015 16:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb jij ook zo'n kussen
[ afbeelding ]
kloptquote:Op donderdag 24 september 2015 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]dan is de hele wereld achterlijk
Geen idee, toen was ik er nog niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in het Hadeïcum wisten ze tenminste nog iets
Nee, al vind ik die ook niksquote:Op donderdag 24 september 2015 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk bedoel je die film met die smurfen, die tekenfilm is echt meesterlijk
was dat nou doge luffyquote:Op donderdag 24 september 2015 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb laatst nog een filmpje gepost
beide nooit gezienquote:
Ja, ik zag het. Ga het vanavond aanpassenquote:Op donderdag 24 september 2015 16:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb m'n baard nu iets anders, even aanpassen op je kussen.
Nee dat was wel duidelijk, megoolquote:Op donderdag 24 september 2015 16:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee, toen was ik er nog niet.
dus jij ookquote:Op donderdag 24 september 2015 16:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat ook, maar staat hier los van.
wat de fuck is ditquote:Op donderdag 24 september 2015 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hjb, alsof ik er iets aan kan doen dat jij nog in de oersoep heb gespuugd.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee dat was wel duidelijk, megool
Ik altijd de smashings.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik keek altijd de unboxing van de nieuwste iphone
Onze familieband is gelukkig sterk genoegquote:
en met mijn pussige snot jouw ontwikkeling in gang heb gezetquote:Op donderdag 24 september 2015 16:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hjb, alsof ik er iets aan kan doen dat jij nog in de oersoep heb gespuugd.
de shootings waren ook wel grappig.quote:
Sorry God.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en met mijn pussige snot jouw ontwikkeling in gang heb gezet
iddquote:Op donderdag 24 september 2015 16:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Onze familieband is gelukkig sterk genoeg
Was eerst even bang dat het serieus was, gelukkig nog doorgeskipt naar het eind.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Eh, wat heb ik gelezen?quote:Op donderdag 24 september 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
reddit account van haas gevonden
I'm overweight because I have a lot of unhealthy food habits unfortunately. I'll mention two of them. The most unhealthy thing I eat is essentially mayo soup. I'll cut a stick of butter into 10 pieces, then put three pieces in a bowl. I'll add a lot of mayonnaise and a lot of hot sauce. I'll microwave it for like 20 seconds so the butter gets a little soft and then stir everything up. It's so bad for me but it tastes so good.
My weirdest one is probably that I secretly like eating the paper that comes on the bottom of cupcakes and muffins. It's like having two treats in one.
Papier etenquote:Op donderdag 24 september 2015 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
reddit account van haas gevonden
I'm overweight because I have a lot of unhealthy food habits unfortunately. I'll mention two of them. The most unhealthy thing I eat is essentially mayo soup. I'll cut a stick of butter into 10 pieces, then put three pieces in a bowl. I'll add a lot of mayonnaise and a lot of hot sauce. I'll microwave it for like 20 seconds so the butter gets a little soft and then stir everything up. It's so bad for me but it tastes so good.
My weirdest one is probably that I secretly like eating the paper that comes on the bottom of cupcakes and muffins. It's like having two treats in one.
Lukt je nietquote:Op donderdag 24 september 2015 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ga straks ff kapen trouwens
bananaquote:Op donderdag 24 september 2015 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Was eerst even bang dat het serieus was, gelukkig nog doorgeskipt naar het eind.
picsquote:Op donderdag 24 september 2015 16:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb m'n baard nu iets anders, even aanpassen op je kussen.
dat maak ik zelf wel uitquote:
Ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat vind je raarder dan boter, mayonaise en hete saus mixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |