Uh..quote:
Beetje generaliserend dit. Maar nee.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:59 schreef Crip het volgende:
[..]
echt nederland mijn vaderland humor dit
Wat is dit voor een belachelijke Scientology-geneuzelquote:Op donderdag 24 september 2015 14:05 schreef JimmyDean het volgende:
Wist je dat evolutie een Joods complot is?
http://whiteracialidentit(...)evolutionary-theory/
The Jews know that WE (Whites) are the Adamic race of Yahweh in the Bible, and that THEY are the children and dedicated servants of Satan. They understand this, while we don’t, at this point in time. The job of evolutionary theory is to try and discredit the Bible in the eyes of White Adamic people. The consequence of this is that we lose any sense of ourselves as a special creative elect. Once our identity is lost, then we become just another lifeform that evolved from the slime – exactly what the Jews want us to think, and exactly where we’ll end up if we don’t wake up to who we truly are!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwam er toevallig op tijdens het zoeken naar motorhead videos.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is dit voor een belachelijke Scientology-geneuzel
oog closeup is echt eng manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2015 14:14 schreef Crip het volgende:
[..]
oog closeup is echt eng manWrom hart erover? Niet opgemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik ogen van zo dichtbij freaky uit vind zien.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wrom hart erover? Niet opgemaakt?
quote:Op donderdag 24 september 2015 14:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ik ogen van zo dichtbij freaky uit vind zien.
Nee zit thuis wrm zou ik me opmaken.
naja doe ik soms alsnog nvm
Om je beter te voelen achter het toetsenbord?quote:Op donderdag 24 september 2015 14:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ik ogen van zo dichtbij freaky uit vind zien.
Nee zit thuis wrm zou ik me opmaken.
naja doe ik soms alsnog nvm
[..]
oog closeup is echt eng manBen jij verliefd op McNultySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snapes on a planequote:Op donderdag 24 september 2015 14:22 schreef JimmyDean het volgende:
Wie weet er nog een leuke fillum?
snakes on a plane danquote:
White House Downquote:Op donderdag 24 september 2015 14:22 schreef JimmyDean het volgende:
Wie weet er nog een leuke fillum?
Te lang.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kan het dat mijn haren opeens beginnen te krullen ??
ik heb altijd stijl haar gehad...
Regenquote:Op donderdag 24 september 2015 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe weet je datquote:
Teveel sperma in je haar.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oog closeup is echt eng manzou strelen die wenkieharenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Gewoon een woest aantrekkelijke acteur in de hoofdrolquote:Op donderdag 24 september 2015 14:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ken ik al, is linkse propagandafilm.
Misschien, maar Jamie Foxx speelt een verkapte versie van Obama en de slechterik is een Republikein die de wapenlobby wil helpen. Hou ik niet zo van, dergelijke films.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon een woest aantrekkelijke acteur in de hoofdrol
Niet zo gepikeerd, kutje.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:30 schreef xcachet het volgende:
Jimmy als je zo kritisch bent moet je lekker zelf wat uitzoeken
Jij moet niet zo caren.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
paar weken geleden
[ afbeelding ]
maar nu krult de voorkant nog heftiger, echt alle kanten op
was gister naar de kapper beetje laten bijknippen en nog steeds krull erin
Zelfs je haar schaamt zich.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:26 schreef Dimachaerus het volgende:
haar nat maken en krullen uitkammen onder een fohnquote:Op donderdag 24 september 2015 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
paar weken geleden
[ afbeelding ]
maar nu krult de voorkant nog heftiger, echt alle kanten op
was gister naar de kapper beetje laten bijknippen en nog steeds krull erin
hahahahquote:Op donderdag 24 september 2015 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfs je haar schaamt zich.
snapjem ;p
Vrouwen vinden krullen leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |