En jij bepaalt maar wat 'normaal' en 'gezond' is?quote:Op zondag 27 september 2015 21:13 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Denk dat dit beter voor hem werkt, maar meer z'n gedrag. Ik vind het niet gezond, maar kan aan mij liggen.
Hij opent een topic, dan wil hij feedback. Als jij dit normaal gedrag vindt dan ja... Maar ik niet. Denk echt dat hij iets aan hulp zou kunnen hebben.quote:Op zondag 27 september 2015 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En jij bepaalt maar wat 'normaal' en 'gezond' is?
Sorry, maar dit is dan weer onzin. Sommige mensen raken gewoon ook verliefd op het land (wat ik me volledig kan voorstellen), cultuur, het eten (Thais eten hnnnggg) en het zijn ook geen lelijke wezens ofzo. Een greep uit de mannen die ik ken met een Thaise vrouw houden ook gewoon van zo'n pittig vrouwmens.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:59 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee, maar die op Thais vallen toch 9 van de 10 keer wel. Of 10 van de 10, hahah.Verder ga ik de discussie maar niet aan, want het is eindeloos.
Niet gek btw, wel dat ze sociaal wat vreemd zijn en het lukt hier gewoon niet, zoals de topicopener ook gewoon aangeeft.
Deze situatie ja, maar jij komt met 10/10. Dat is simpelweg gewoon niet zo.quote:Op zondag 27 september 2015 21:30 schreef Rucola het volgende:
[..]
mag je vinden. In deze situatie klopt het in ieder geval wel. Hij geeft het zelf zelfs aan.
I know right.. maar zoveel vroeg ik er niet naar. Ze vroeg hoe het zat met mijn exen en ik met die van haar zodat ik toch een beetje een beeld kan krijgen. Ik laat het verder ook hierbij.quote:Op zondag 27 september 2015 16:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dit is geen red flag. Maar toont aan dat Thaise dames ook gewone mensen zijn. Al is hier het beeld nog wel eens dat alle Thaise dames te koop zijn en allemaal in Pattaya hoereren. Dat krijg je nu eenmaal als je beeldvorming beperkt is door hetzij een hedonistische testosteron vakantie in Pattaya of teveel documentaires gekeken hebt en dat als gemiddeld aanneemt.
En vraag niet meer naar die ex! Ze zal toch zeggen, i want to look future, not back.
Is dit nu serieus of een troll?quote:Op zondag 27 september 2015 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
Kom zelf maar niet af met je piemol of verwacht op dat gebied maar niets van haar.
Ik vind het geen redflag.
Eerder triest dat jij het zo ziet. Je was vast van plan om binnen aanzienbare tijd eens wat websex te hebben hè..
Ik weet niet hoe lang je hier lid bent, maar slotjes op verzoek worden hier zelden gehonoreerd.quote:Op maandag 28 september 2015 14:02 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Is dit nu serieus of een troll?
Van mij mag er een slotje op dit topic, types als Rucola zitten constant hier de boel te stangen en ik zit niet te wachten op zulk soort lui. Ga zelf hulp zoeken of zo, ik heb toch al aangegeven dat ik nu ALLANG weet hoe jij en andere erover denken.
Slotje graag.
(Het is niet zo dat ik nu ga vluchten voor de waarheid, die jullie overigens nu zelf invullen. Ik ben een psychiatrische patiënt nu? Lol..)
Ik dacht eerst dat hij alleen voorstelde om seks te hebben via de webcam, maar toen ik nog even door vraagde zei ze dat hij zijn piemel liet zien voor de camera en een foto. Tsja, dan geef ik haar helemaal gelijk in om er dan maar mee te kappen. Waarschijnlijk als hij het fatsoenlijk had voorgesteld was hij haar niet kwijt geweest, dus ik hoef nergens bang voor te zijn lijkt mij, want dat zijn mijn intenties niet.quote:Op maandag 28 september 2015 21:51 schreef Lenny77 het volgende:
Nee geen troll. Mijn vraag was oprecht. Hoe kan jij nou een redflag zien in het feit dat zij haar ex gedumpt heeft omdat hij vettig was aan het doen online? Dat spreekt toch net in haar voordeel? Dat ze fatsoenlijk is?
Daarom dat ik jou verwittigde om niet zoiets gelijkend te gaan doen want dan ben je haar kwijt.
Geen oordeel voor de rest.
Ik denk dat jij meer doordraaft dan zij.
Een maandje of zo, weet nog niet helemaal hoe het hier werkt nee.quote:Op maandag 28 september 2015 14:38 schreef Godshand het volgende:
Ik weet niet hoe lang je hier lid bent, maar slotjes op verzoek worden hier zelden gehonoreerd.
Gast .....quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:07 schreef nintjedeboz het volgende:
Ik heb net een gesprek gehad met haar, ze is bezorgt over ons of het wel mogelijk is. Ik heb het dus met haar over gehad en na een half uur heb ik haar over kunnen halen om te zeggen dat het wel gaat lukken. Dus die voor jullie met haar zogenaamde 'slechte intenties'.
WELKE THAISE MEID DIE PUUR VOOR JE GELD ZOU GAAN ZOU DIT OOIT ZEGGEN?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:36 schreef Lenny77 het volgende:
Lees daar toch gewoon langs door. Op zich vind ik het nog wel meevallen.
Er zijn toch ook al veel leuke reacties geweest?
Vooroordelen en commentaar krijg je toch altijd.
Ik wil het nog een keer proberen, ik zal proberen om over al de vooroordelen, commentaar en andere gekkigheid heen te lezen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:36 schreef Lenny77 het volgende:
Lees daar toch gewoon langs door. Op zich vind ik het nog wel meevallen.
Er zijn toch ook al veel leuke reacties geweest?
Vooroordelen en commentaar krijg je toch altijd.
Ik neem aan dat je het goed bedoelt maar dat heeft ze niet gedaan nee.quote:Op zondag 27 september 2015 21:28 schreef Myrr het volgende:
Al een paar dagen niet gepost. Heeft ze je al om geld gevraagd?
Naja ze kwam er immers zelf mee...quote:Op woensdag 30 september 2015 02:00 schreef Rucola het volgende:
De tweede situatie is gewoon een tokkie vrouw, maar de eerste... 5 euro willen omdat je iemand hebt thuisgebracht. My god. Succes met je Aziatische vriendin, komt helemaal goed met je daar (en daar geloof ik echt in).
Ik zou tulpenbollen doen ... maar die passen dan weer niet in je envelop.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:27 schreef nintjedeboz het volgende:
< Ik wil morgen nog even langs het tuincentrum om tulp-zaadjes te kopen om die mee te sturen want ze vind tulpen helemaal geweldig.
Stangen/het gaat te ver/beledigen/blablabla.quote:Op maandag 28 september 2015 14:02 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Is dit nu serieus of een troll?
Van mij mag er een slotje op dit topic, types als Rucola zitten constant hier de boel te stangen en ik zit niet te wachten op zulk soort lui. Ga zelf hulp zoeken of zo, ik heb toch al aangegeven dat ik nu ALLANG weet hoe jij en andere erover denken.
Slotje graag.
(Het is niet zo dat ik nu ga vluchten voor de waarheid, die jullie overigens nu zelf invullen. Ik ben een psychiatrische patiënt nu? Lol..)
Ach alsjeblieft, jij moet al helemaal je mond houden. Want als iemand aan het beledigen was, ben jij dat wel.quote:Op woensdag 30 september 2015 07:46 schreef Rucola het volgende:
[..]
Stangen/het gaat te ver/beledigen/blablabla.
Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar er is echt niemand die ook maar iets verkeerd zegt, jou loopt uit te schelden of kwetsende dingen zegt. Alleen zeggen sommige mensen dat je beter aan jezelf kan gaan werken ipv een Thaise vrouw te gaan versieren.
En je bent gewoon super gefrustreerd, ook dat je gefrustreerd raakt door het zien van stelletjes is imo echt niet gezond.
Ze beledigt niet alleen mannen die op Aziatische vrouwen vallen (of er een relatie mee hebben) maar ook Aziatische vrouwen.quote:Op woensdag 30 september 2015 07:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach alsjeblieft, jij moet al helemaal je mond houden. Want als iemand aan het beledigen was, ben jij dat wel.
Je beledigt niet alleen ts, maar alle mannen met een Aziatische(of buitenlandse) vrouw.
Daarbij doe je alsof Nederlandse vrouwen beter/mooier en weet ik het zijn dan allochtonen, misschien moet je toch eens zelf in de spiegel kijken hoe wereldvreemd en naïef je altijd in topics doet, voordat je mensen gaat vooroordelen.
Wat nu weer? Waar onderbouw jij je mening op? Moet jij zogenaamd de Aziatische vrouwen vertegenwoordigen hier in dit land? Hou toch op, je weet het allemaal net zo goed als Nederlandse mensen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die nu nog willen posten: waarom zoek je niet een Asian chick in Nederland.
Doe maar niet
Want het is duidelijk, 95% van de Aziatische vrouwen van TS zijn leeftijd in Nederland zullen nooit op hem vallen, want dit is gewoon creepy. Al zeg ik het zelf. Misschien is online daten dan inderdaad een betere oplossing.
Ik wens je nog veel succes, hopelijk word je gelukkig. Misschien besef je een dag dat niet alle Aziatische vrouwen hetzelfde zijn. Net zoals alle Nederlandse vrouwen, Surinaamse vrouwen en ga zo maar door.
Denk je dat die zaadjes niet gaan helpen? :/quote:Op woensdag 30 september 2015 07:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou tulpenbollen doen ... maar die passen dan weer niet in je envelop.
Als ze over een jaar of 5 voor het eerst een bloem wil zien.. ga je gang.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:31 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Denk je dat die zaadjes niet gaan helpen? :/
:p laat maar. Ik snap het. Ik heb totaal geen verstand van bloemen zoals je al ziet..quote:Op woensdag 30 september 2015 08:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ze over een jaar of 5 voor het eerst een bloem wil zien.. ga je gang.![]()
Rucola heeft toch wel een beetje gelijk als je ziet wat voor type persoon TS is en hoe hij zich gedraagt, niet?quote:Op woensdag 30 september 2015 07:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach alsjeblieft, jij moet al helemaal je mond houden. Want als iemand aan het beledigen was, ben jij dat wel.
Je beledigt niet alleen ts, maar alle mannen met een Aziatische(of buitenlandse) vrouw.
Daarbij doe je alsof Nederlandse vrouwen beter/mooier en weet ik het zijn dan allochtonen, misschien moet je toch eens zelf in de spiegel kijken hoe wereldvreemd en naïef je altijd in topics doet, voordat je mensen gaat vooroordelen.
Ik vertegenwoordig niemand. Maar ik kan je vertellen dat meeste Aziatische vrouwen van ons leeftijd het creepy vinden, wanneer een man 'yellow fever' heeft. Totaal niet aantrekkelijk. En daarom is het maar goed dat je online in het buitenland zoekt. Hier in Nederland maak je weinig kansen.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:30 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Wat nu weer? Waar onderbouw jij je mening op? Moet jij zogenaamd de Aziatische vrouwen vertegenwoordigen hier in dit land?
Ja dat ook.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ze beledigt niet alleen mannen die op Aziatische vrouwen vallen (of er een relatie mee hebben) maar ook Aziatische vrouwen.
Klopt, dat heb ik paar posts terug ook al gezegd tegen haar, dat ze in dit geval misschien wel gelijk heeft. Maar wat mij stoort is dat ze iedereen over een kam scheert door een topic, of wat ze op tv heeft gezien. Dat ze Aziatische vrouwen minder waard zien dan Nederlandse vrouwen. Dat het raar is als mannen op Aziatische vrouwen vallen, omdat ze zogenaamd geen Nederlandse vrouwen kunnen krijgen.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:44 schreef Knitted het volgende:
[..]
Rucola heeft toch wel een beetje gelijk als je ziet wat voor type persoon TS is en hoe hij zich gedraagt, niet?
Hahaha moet dit een belediging zijn?quote:Op woensdag 30 september 2015 08:30 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Wat nu weer? Waar onderbouw jij je mening op? Moet jij zogenaamd de Aziatische vrouwen vertegenwoordigen hier in dit land? Hou toch op, je weet het allemaal net zo goed als Nederlandse mensen.
Dus? Je zit op een forum een onbekende te oordelen gebaseerd op het stukje wat hij heeft gepost.quote:
Dus je weet niet beter hoe Aziatische vrouwen in elkaar steken. Aangezien je enige ervaring tot nu toe met een Thaise is, online. Dat users hier reageren met pas wel op, zoals Myrr, Chewie en ik, is puur voor jou omdat jij blijkbaar dus niks van af weet. Ga dan niet zo bijdehand doen.quote:
Check ook even de invoerregels van Thailand, of tulpenbollen wel door de douane komen of dat je misschien beter voor een ander tulpkadootje kan gaan..quote:Op woensdag 30 september 2015 08:35 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
:p laat maar. Ik snap het. Ik heb totaal geen verstand van bloemen zoals je al ziet..
Je zit me telkens te oordelen. Ik ben er zo een en ik ben een creep en ik ben dit en dat.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je weet niet beter hoe Aziatische vrouwen in elkaar steken. Aangezien je enige ervaring tot nu toe met een Thaise is, online. Dat users hier reageren met pas wel op, zoals Myrr, Chewie en ik, is puur voor jou omdat jij blijkbaar dus niks van af weet. Ga dan niet zo bijdehand doen.
Over het algemeen proberen mensen je hier gewoon te informeren over de verschillen. Verkijk je niet op het gigantische cultuurverschil tussen Nederlanders en Thai. Dat zal nu redelijk meevallen aangezien jullie online communiceren en er geen dagelijkse problemen spelen, maar alleen de manier van communiceren is al compleet anders.. laat staan de denkwijze over bepaalde zaken.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:50 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Dus? Je zit op een forum een onbekende te oordelen gebaseerd op het stukje wat hij heeft gepost.
Wellicht is het handig om niet alle vrouwen op 1 hoop te gooien, niet alle Nederlandse vrouwen zijn hetzelfde en ook niet alle Aziatische vrouwen zijn hetzelfde of ze nu in Nederland of in Azie wonen.quote:
Oke als jij het blijkbaar dus allemaal weet en zelf kan bedenken.quote:Op woensdag 30 september 2015 08:56 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Je zit me telkens te oordelen. Ik ben er zo een en ik ben een creep en ik ben dit en dat.
Kijk wel uit? Joh, dat kan ik zelf toch ook wel bedenken of niet? Ik heb je genoeg ruimte gegeven om jezelf te verbeteren maar je blijft toch weer oordelen, je kent me niet eens in het echt dus wat weet jij nou van mij af.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 30 september 2015 08:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wellicht is het handig om niet alle vrouwen op 1 hoop te gooien, niet alle Nederlandse vrouwen zijn hetzelfde en ook niet alle Aziatische vrouwen zijn hetzelfde of ze nu in Nederland of in Azie wonen.
En zoals Angel-Joy al zei, vrouwen vinden het niet aantrekkelijk als je op ze valt omdat ze Aziatisch zijn, vrouwen zien liever dat je op ze valt om wie ze zijn.
Nee, natuurlijk niet. Ik vraag me alleen af waarom je de neiging steeds hebt om me 'creepy' te noemen. Vanwaar die angst?quote:Op woensdag 30 september 2015 08:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke als jij het blijkbaar dus allemaal weet en zelf kan bedenken.
Ik oordeel alleen op basis van wat ik hier heb gelezen(jouw posts), daar is een forum voor, anders had je geen topic moeten openen. Of is het alleen de bedoeling om een topic te openen zodat jij jouw updates met een Thaise chick kan plaatsen? Die je waarschijnlijk nooit naar Nederland kan halen?
Heb ik net al uitgelegd. Omdat Asian vrouwen van ons leeftijd niet zitten te wachten op een Nederlander die alleen op asians valt. En nee, dat baseer ik niet op mijn eigen mening.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:01 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik vraag me alleen af waarom je de neiging steeds hebt om me 'creepy' te noemen. Vanwaar die angst?
Oke, en wat vinden jouw familie en vrienden dan van? Ze moedigen je alleen aan? Totaal geen zorgen? Ze verwachten dat je haar naar Nederland kan halen?quote:Op woensdag 30 september 2015 09:01 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik vraag me alleen af waarom je de neiging steeds hebt om me 'creepy' te noemen. Vanwaar die angst?
Het blijft gewoon lastig om op een forum over dit soort onderwerpen te praten. Mensen kennen me niet dus dan word er een bepaald beeld gevormd over wat ik zeg.
Ze zeggen gewoon dat ik moet doen wat goed voelt maar vooral moet oppassen. Ze denken dat dat wel kan lukken ja.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke, en wat vinden jouw familie en vrienden dan van? Ze moedigen je alleen aan? Totaal geen zorgen? Ze verwachten dat je haar naar Nederland kan halen?
Vooral moet oppassen klinkt niet zo goed. En verder wat polenbatser zegt.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:09 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Ze zeggen gewoon dat ik moet doen wat goed voelt maar vooral moet oppassen. Ze denken dat dat wel kan lukken ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |