abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160252208
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 08:02 schreef MikeGSM het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het TS vergaan is.
15 maanden een relatie gehad met een leuke meid uit Laos.
Alle stappen doorlopen tot aan het MVV.
2 keer naar Nederland laten komen, hier naar een inburgering school laten gaan.
Uitslag gezakt.
Uiteindelijk kom je achter de ware rede.

Ik hoop dat TS zich goed realiseert hoeveel tijd, moeite en geld er in gaat zitten iemand naar Nederland te halen.
Ik moet zeggen door schade en schande zijn mijn ogen toch verder open gegaan.
Wat is de ware reden?
pi_160252361
Als TS graag een Aziatische vriendin wilt omdat hij nu eenmaal vaak/veel op Aziatische vrouwen valt, tsja prima.

Maar als TS graag een Aziatische vriendin wilt door een of ander raar beeld van westerse vrouwen, dan is hij volgens mij nogal generaliserend en mogelijk seksistisch bezig. Of hij heeft zelf enorme issues. En dat lijkt me niet gezond en een goede reden om er aan te werken (ipv het hele probleem ontlopen met dit vluchtgedrag).
"Pools are perfect for holding water"
pi_160253134
quote:
Uitslag gezakt.

Ik hoop dat TS zich goed realiseert hoeveel tijd, moeite en geld er in gaat zitten iemand naar Nederland te halen.
Wat was de ware reden?
pi_160253155
Dikke kans dat TS toch niet geweest is.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 19:14:21 #280
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_160263982
quote:
Uitslag gezakt.

Al denk ik wel een beetje een idee van de ware reden te hebben, onoverbrugbare verschillen in sociale achtergrond en leefgewoontes, willen we daar toch wel iets meer over horen. Al was het alleen maar om toekomstige gelukzoekers een goede spiegel voor te houden.

Goede kick overigens en uiteraard willen we allemaal, na alle welgemeende adviezen, van TS wel eens horen hoe het verlopen is.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 28 februari 2016 @ 09:16:54 #281
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_160277746
Om toch maar antwoord te op de vraag van vele hier:
De ware rede:
Toch het niet gelukkig zijn, en het hebben van een ander persoon daar.
Here I Am !!!
  zondag 28 februari 2016 @ 09:41:28 #282
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_160278000
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 09:16 schreef MikeGSM het volgende:
Om toch maar antwoord te op de vraag van vele hier:
De ware rede:
Toch het niet gelukkig zijn, en het hebben van een ander persoon daar.
Bedankt voor je openhartige antwoord. Dat moet bijzonder frustrerend geweest zijn. Het eerste begrijp ik donders goed, want dit koude kikkerlandje is toch heel wat anders. Het laatste is op z'n zachtst gezegd verachterlijk.

Sterkte, maar laat je daar niet door ontmoedigen, er zwemmen nog heel veel vissen zonder enige ballast in de zee die Zuid-Oost Azie heet.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 28 februari 2016 @ 13:49:49 #283
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_160282383
Helemaal 100% een einde is er nog niet.
Er zijn niet niet afgeronde zaken. Teven hebben wij een ceremonie gedaan voor het boeddhistische geloof. Iets wat toch ook een betekenis heeft.

Ik wil TS duidelijk maken dat het allemaal niet zomaar even iets is. En dat er echt meer bij komt kijken. Papierwerk, maar zeker ook finanieel. Een dan hebben we het niet over 2 a ¤3000. Dat moet hij zich goed realiseren. Het lijk allemaal zo leuk....
Here I Am !!!
pi_160286365
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:49 schreef MikeGSM het volgende:
Helemaal 100% een einde is er nog niet.
Er zijn niet niet afgeronde zaken. Teven hebben wij een ceremonie gedaan voor het boeddhistische geloof. Iets wat toch ook een betekenis heeft.

Ik wil TS duidelijk maken dat het allemaal niet zomaar even iets is. En dat er echt meer bij komt kijken. Papierwerk, maar zeker ook finanieel. Een dan hebben we het niet over 2 a ¤3000. Dat moet hij zich goed realiseren. Het lijk allemaal zo leuk....
Ai. Thanks voor je antwoord, en sterkte. Wees blij dat je er nu achter komt, en niet nadat je getrouwd bent en er een paar kinderen mee hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')