Wat is de ware reden?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:02 schreef MikeGSM het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het TS vergaan is.
15 maanden een relatie gehad met een leuke meid uit Laos.
Alle stappen doorlopen tot aan het MVV.
2 keer naar Nederland laten komen, hier naar een inburgering school laten gaan.
Uitslag gezakt.
Uiteindelijk kom je achter de ware rede.
Ik hoop dat TS zich goed realiseert hoeveel tijd, moeite en geld er in gaat zitten iemand naar Nederland te halen.
Ik moet zeggen door schade en schande zijn mijn ogen toch verder open gegaan.
Wat was de ware reden?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:02 schreef MikeGSM het volgende:
Uitslag gezakt.
Ik hoop dat TS zich goed realiseert hoeveel tijd, moeite en geld er in gaat zitten iemand naar Nederland te halen.
Al denk ik wel een beetje een idee van de ware reden te hebben, onoverbrugbare verschillen in sociale achtergrond en leefgewoontes, willen we daar toch wel iets meer over horen. Al was het alleen maar om toekomstige gelukzoekers een goede spiegel voor te houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:02 schreef MikeGSM het volgende:
Uitslag gezakt.
Bedankt voor je openhartige antwoord. Dat moet bijzonder frustrerend geweest zijn. Het eerste begrijp ik donders goed, want dit koude kikkerlandje is toch heel wat anders. Het laatste is op z'n zachtst gezegd verachterlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 09:16 schreef MikeGSM het volgende:
Om toch maar antwoord te op de vraag van vele hier:
De ware rede:
Toch het niet gelukkig zijn, en het hebben van een ander persoon daar.
Ai. Thanks voor je antwoord, en sterkte. Wees blij dat je er nu achter komt, en niet nadat je getrouwd bent en er een paar kinderen mee hebt.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:49 schreef MikeGSM het volgende:
Helemaal 100% een einde is er nog niet.
Er zijn niet niet afgeronde zaken. Teven hebben wij een ceremonie gedaan voor het boeddhistische geloof. Iets wat toch ook een betekenis heeft.
Ik wil TS duidelijk maken dat het allemaal niet zomaar even iets is. En dat er echt meer bij komt kijken. Papierwerk, maar zeker ook finanieel. Een dan hebben we het niet over 2 a ¤3000. Dat moet hij zich goed realiseren. Het lijk allemaal zo leuk....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |