abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156523022
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat lijkt me nogal logisch. Misschien zijn jullie elkaar volgende week al zat. Misschien ontmoet je elkaar en is er helemaal geen klik. Je moet er nu echt niet meer van maken dan het is. Jullie vinden elkaar nu leuk, maar dat zegt nog niks over de toekomst. Laat het toch gewoon zijn wat het is.
Dat is precies wat ik dacht. Het beste is om voor een keer op mezelf te focussen voor de verandering en de komende 5 maanden flink aan mezelf te gaan werken. Dat is het plan nu.

En dan in Maart samen met een vriend die zich prima alleen kan redden naar Bangkok te vliegen.

Eventuele tips en zo zijn altijd welkom. ;)
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
  donderdag 1 oktober 2015 @ 15:36:23 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156523361
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:19 schreef nintjedeboz het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik dacht. Het beste is om voor een keer op mezelf te focussen voor de verandering en de komende 5 maanden flink aan mezelf te gaan werken. Dat is het plan nu.

En dan in Maart samen met een vriend die zich prima alleen kan redden naar Bangkok te vliegen.

Eventuele tips en zo zijn altijd welkom. ;)
Ik heb niet gelezen hoe je leven er verder uitziet. Heb je werk, doe je een opleiding, heb je een eigen plek waar je woont, wat zijn je toekomstplannen? Daar serieus mee bezig gaan, dus je leven goed op de rails hebben, lijkt me je belangrijkste doel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_156523408
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 14:55 schreef nintjedeboz het volgende:

[..]

Wat wou je tegen me zeggen waar ik misschien wel wat aan heb?
Als je alleen maar wacht op een antwoord dat je bevalt moet ik je teleurstellen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_156524885
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb niet gelezen hoe je leven er verder uitziet. Heb je werk, doe je een opleiding, heb je een eigen plek waar je woont, wat zijn je toekomstplannen? Daar serieus mee bezig gaan, dus je leven goed op de rails hebben, lijkt me je belangrijkste doel.
Ik heb een vaste baan. Een eigen appartement net groot genoeg om met 2 personen te leven. En een autotje. Er woont tegenover een stelletje met 2 kinderen in dezelfde woonruimte, dat lijkt me dak weer net te klein ervoor maar zover is het nog lang niet. Lol.

Niet echt nagedacht over de toekomst wat ik nou wil.. ik vind het eigenlijk wel prima zo. Ik ben wel bezig met een taalcursus Japans en wat meer in mijn hobby's verdiepen.
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
pi_156525378
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:38 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Als je alleen maar wacht op een antwoord dat je bevalt moet ik je teleurstellen.
Dat mag je helemaal zelf weten.

[ Bericht 26% gewijzigd door nintjedeboz op 01-10-2015 19:12:39 ]
pi_156530403
Ik denk dat het hier voorlopig even ophoud zo, ik kan geen updates meer geven tot aan Maart. Zo'n beetje alles is al gezegd, goed of slecht. Ik weet niet of ik dan daarna nog updates ga posten want ik heb verder op dit forum maar weinig te zoeken.

Bedankt voor de feedback mensen, goed en slecht. Ik zou nog wel kunnen blijven maar ik heb geen idee wat er dan nog moet worden besproken. Ze heeft nu overigens mijn naam op haar telefoonhoesje gezet, net zo gek/kinderachtig/whatever als ik dus.. lol.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 20:44:48 #257
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156531082
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 10:15 schreef nintjedeboz het volgende:

[..]

Dat ga ik ook doen zodra ik de kans krijg vlieg ik daarheen. Ik zit nog te bedenken wanneer en met wie. Het lijkt mij verstandiger om met een maat samen te reizen maar dan word het pas Maart. Ik zou al in januari/december in mijn eentje kunnen vliegen..
Ik zou lekker alleen gaan en dan in december. Dat is voor beiden te overzien. Er van uitgaande dat het klikt, is het naar die maat toe ook niet eerlijk want uiteindelijk loopt alles toch altijd anders dan gepland in dit soort situaties. Succes!
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_156574465
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 20:44 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ik zou lekker alleen gaan en dan in december. Dat is voor beiden te overzien. Er van uitgaande dat het klikt, is het naar die maat toe ook niet eerlijk want uiteindelijk loopt alles toch altijd anders dan gepland in dit soort situaties. Succes!
Ik denk dat ik dan januari/februari ga, 2 of 3 weken..

Ik zat er nog aan te denken om mezelf beter uit te leggen maar misschien moet ik dat nu gewoon laten. Ik heb op dit moment meer aan tips voor de vakantie en zo. Grappig is dat mijn moeder er net over begon en dat ze dus heel veel mensen kent die naar Thailand gaan, daar hun vriendin/vriend hebben etc..

[ Bericht 4% gewijzigd door nintjedeboz op 03-10-2015 17:47:33 ]
pi_156632873
Ik ga volgende week of deze week mijn ticket boeken voor januari/februari. Ik heb nog een aantal vragen en wat dingen om te bespreken.

Wat heb ik allemaal nodig om naar Thailand te kunnen gaan. En wat raadde jullie me aan om te gaan doen. Hoeveel geld zal ik meenemen voor 3 weken?

Ik ga denk bij haar logeren. Maar ik denk dat de eerste nacht hotel wel handig is en dat we vanuit daar wel verder zien hoe het loopt. Ik denk dat dat het beste is.
pi_156633115
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 00:34 schreef nintjedeboz het volgende:
Ik ga volgende week of deze week mijn ticket boeken voor januari/februari. Ik heb nog een aantal vragen en wat dingen om te bespreken.

Wat heb ik allemaal nodig om naar Thailand te kunnen gaan.
Dit kun je prima googlen man, beetje zelfstandigheid mag ook wel. Begin eens te checken hoe het zit met visa, reisverzekering en eventuele inentingen, het weer in die periode en lees je wat in over de omgeving, de gebruiken en algehele cultuur. Oefen wat Thaise woordjes en zinnetjes. Oh en check ook wat te doen indien noodgeval..

quote:
En wat raadde jullie me aan om te gaan doen.
Maak een shortlist van dingen die je leuk lijken en zoek uit hoe je er komt, wat het kost, veiligheid, etc. Maak een back up plan/longlist voor als het met die meid op niets uit loopt.
Ze heeft vast ook wel tips of ideeën om eventeel samen te doen, lijkt me..
En niet teveel verwachten en je vastpinnen op haar..

quote:
Hoeveel geld zal ik meenemen voor 3 weken?
Zie hierboven, dat geeft wat meer een idee.

quote:
Ik ga denk bij haar logeren. Maar ik denk dat de eerste nacht hotel wel handig is en dat we vanuit daar wel verder zien hoe het loopt. Ik denk dat dat het beste is.
Boek op z'n minst die eerste nacht ja. Er lijkt me wel een verschil tussen haar serieus nemen en serieus willen nemen. Geen idee hoe het contact met de buurt is, maar kan me voorstellen dat er best geluld kan gaan worden dat ze een witmans op bezoek heeft en dat het sowieso al pretty akward is om ineens tegenover je appmaatje te zitten enzo. Het staat ook een beetje haaks op jullie eerst elkaar willen leren kennen en dan kijken of het iets kan worden als je er na één nacht wil blijven logeren, lijkt me..

[ Bericht 4% gewijzigd door Scary_Mary op 06-10-2015 01:33:41 ]
pi_156634025
quote:

Wat heb ik allemaal nodig om naar Thailand te kunnen gaan. En wat raadde jullie me aan om te gaan doen. Hoeveel geld zal ik meenemen voor 3 weken?

Reken tussen de 30-50 euro per dag, afhankelijk of je ze doorbrengt met haar. Als het niet klikt zul je jezelf moeten redden en een hotel/hostel zoeken, deze zijn over het algemeen niet zo duur en kost je max 15 eur voor een leuk hostel in Bangkok. De rest is uitgeefgeld voor drank / eten / tripjes.

Ik zou de eerste 3 nachten voor de zekerheid een hotel boeken, gewoon om geen druk te leggen op de eerste ontmoeting. Controleer wel even of het hotel toestaat dat je een lokale gast meeneemt. 8-) Midden in de nacht daar staan en geweigerd worden omdat je je vriendinnetje meeneemt is geen succes.

Wat leuk is om te doen moet je zelf maar even uitvogelen, alleen in/rond Bangkok is er al genoeg te doen om twee weken bezig te zijn. Ik zou nu alvast een lonely planet doornemen en een lijstje opstellen wat je met haar zou willen doen en wat je plan is als het niet werkt. Twee weken in je eentje in Bangkok zitten is geen succes, kijk dus even naar plekken als Chiang Mai, zuidelijke eilanden, eventueel Cambodja etcetc.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:40:50 #262
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156651336
quote:

Wees nou verstandig en leg er geen druk op. Door voor de eerste week een hotel te boeken, wel in nabijheid van haar werk!!!, laat je zien dat geld geen probleem is. Dat is daar cultureel toch belangrijk hoe raar het ook klinkt. Daarnaast is het voor hasr ook een luxe om in een hotel te slapen, en voor jou om te gymen natuurlijk. Voor haar is het altijd een probleem vanwege de gossip om jou in haar kamer, want meer is het niet, te laten logeren terwijl zij aan het werk is. En bied haar een lang weekend trip naar b.v. Koh Samet aan. Daar scoor je punten mee! Bungaloowtje in de bush kost niet veel en motobike huren ook niet. Om de kosten te drukken zeg je dat je de local food wilt uitproberen zoals zij dat iedere dag eet. Geeft aan dat je belang toont in haar dagelijkse beslommeringen en scheelt je een hoop geld.

En wat betreft het hotel, indien niet zeker of je een gast mee mag nemen, zorg dat je haar volledige (officiele) naam hebt. Bij de checkin zeg je dat [vul maar in] later arriveert en verder heb je dan geen enkel probleem.
Pff, nog meer tips nodig?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_156651559
Thanks, nee ik wil er ook helemaal geen druk op leggen daarom zei ik ook tegen haar dat ik eerst in een hotel wil slapen. Maar daar trekt ze gelijk de conclusie uit dat ik alleen vrienden wil blijven of zo. Onzekerheden bij vrouwen.. -_-"

Ik zal hier voorlopig wel even mee bezig zijn, ik laat jullie wel weten wat de plannen worden en zo. ;)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:08:23 #264
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156652620
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:45 schreef nintjedeboz het volgende:
Thanks, nee ik wil er ook helemaal geen druk op leggen daarom zei ik ook tegen haar dat ik eerst in een hotel wil slapen. Maar daar trekt ze gelijk de conclusie uit dat ik alleen vrienden wil blijven of zo. Onzekerheden bij vrouwen.. -_-"

Ik zal hier voorlopig wel even mee bezig zijn, ik laat jullie wel weten wat de plannen worden en zo. ;)
Leg haar dan ff uit dat je er geen druk op wilt leggen en dat je met het boeken van een hotel haar alle vrijheid geeft, niet dus ;) om te komen en gaan wanneer zij dat wil. Verzin er nog wat omheen zoals minder woon werk verkeer voor haar, leuk eens ergens anders te overnachten, samen te kunnen ontbijten ,,'s avonds elkaar sneller kunnen zien en weet ik veel wat nog meer. Zijn ze gevoelig voor. Maar wel alles in haar belang stellen en je eigen belang volledig buiten beschouwing laten.
pi_156652783
Dat ga ik zeker doen. En dat was ook mijn plan. Mijn belang is niet van belang nu.

Qua gevoel zit het helemaal goed op een ding na en ik weet niet of ik daar wat aan kan doen. Dat is haar onzekerheid. Verder zit het allemaal goed voor mijn gevoel maar dit zorgt er wel voor dat we niet echt verder kunnen gaan. Ze is onzeker over haar Engels, maar er is niets mis mee. Ik kan het verstaan en ze heeft geen accent zoals sommige Aziaten dat wel hebben. En ze denkt nog steeds dat ik met die andere Thaise meid praat die ik op FB ook heb toegevoegd. En nog wat andere dingen..

Ik denk dat ik vooral veel geduld moet hebben met dit puntje. Ze is niet 1, 2, 3 over haar onzekerheid heen. Maar het is beter om er nu even over te praten dan later want iets opbouwen kost minder moeite dan iets herbouwen.

[ Bericht 43% gewijzigd door nintjedeboz op 06-10-2015 22:36:06 ]
pi_156725289
We hebben beide onze kaarten binnen gekregen deze week. Grappig dat we elkaar bijna dezelfde brief hebben geschreven zonder dat we het van elkaar wisten.

We hebben nu iets uitgebreidere gesprekken en ze begint nu wat minder zorgen te maken over haar Engels.

Maar goed. Even over het plan:

Ik vlieg samen met een vriend naar Thailand volgend jaar Feb/Maart. Op het vliegveld splitsen we op en gaat hij zijn eigen weg. En dan gaan we elkaar voor het eerst ontmoeten. Ik boek een hotel vlak bij haar werkplek voor 5 dagen en daarna zien we wel verder. Dit staat allemaal vast.

Ik ga met die vriend deze maand nog de tickets boeken en ik ga nog wat reisfolders doornemen en zo voor leuke dingen die ik wil doen. Tijdens het chatten met haar komen er ook af en toe dingen ter sprake die ik wil doen in Thailand en die ben ik nu aan het opschrijven.

Ik blijf 3 weken in Thailand en ik zal met die vriend sowieso meeten af en toe maar hij wilt z'n eigen ding ook doen zei die tegen me dus hij vind het niet erg om lekker alleen te backpacken. En zij gaat haar werktijden wijzigen wanneer ik naar Thailand kom.

Er staan nu een aantal dingen vast maar er zal nog een hoop bij komen/veranderen de komende maanden en ik ga er vanuit dat het in Thailand toch net even anders gaat verlopen dan dat ik nu inschat.. qua tijd indeling dan.

Ik zal nog wel even kijken voor dat weekendje weg. Lijkt me een goed plan.

Ik wou eerst alleen naar Thailand voor haar maar nu ik meer in het land ben gaan verdiepen lijkt het wel een groot avontuur te worden. Ik heb er wel zin in.

Ik weet niet of mensen hier zitten te wachten op updates. Denk meer dat mensen een helpende hand geven en niet persé geïnteresseerd zijn in de uitkomst, maar dat zijn mijn invullingen..
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 07:50:56 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156725728
Natuurlijk zijn updates interessant! Was het leuk maar is het niet meer dan vriendschap? Is de vonk overgesprongen en wordt het vervolgd?
The love you take is equal to the love you make.
pi_156738500
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 02:57 schreef nintjedeboz het volgende:
We hebben beide onze kaarten binnen gekregen deze week. Grappig dat we elkaar bijna dezelfde brief hebben geschreven zonder dat we het van elkaar wisten.

We hebben nu iets uitgebreidere gesprekken en ze begint nu wat minder zorgen te maken over haar Engels.

Maar goed. Even over het plan:

Ik vlieg samen met een vriend naar Thailand volgend jaar Feb/Maart. Op het vliegveld splitsen we op en gaat hij zijn eigen weg. En dan gaan we elkaar voor het eerst ontmoeten. Ik boek een hotel vlak bij haar werkplek voor 5 dagen en daarna zien we wel verder. Dit staat allemaal vast.

Ik ga met die vriend deze maand nog de tickets boeken en ik ga nog wat reisfolders doornemen en zo voor leuke dingen die ik wil doen. Tijdens het chatten met haar komen er ook af en toe dingen ter sprake die ik wil doen in Thailand en die ben ik nu aan het opschrijven.

Ik blijf 3 weken in Thailand en ik zal met die vriend sowieso meeten af en toe maar hij wilt z'n eigen ding ook doen zei die tegen me dus hij vind het niet erg om lekker alleen te backpacken. En zij gaat haar werktijden wijzigen wanneer ik naar Thailand kom.

Er staan nu een aantal dingen vast maar er zal nog een hoop bij komen/veranderen de komende maanden en ik ga er vanuit dat het in Thailand toch net even anders gaat verlopen dan dat ik nu inschat.. qua tijd indeling dan.

Ik zal nog wel even kijken voor dat weekendje weg. Lijkt me een goed plan.

Ik wou eerst alleen naar Thailand voor haar maar nu ik meer in het land ben gaan verdiepen lijkt het wel een groot avontuur te worden. Ik heb er wel zin in.

Ik weet niet of mensen hier zitten te wachten op updates. Denk meer dat mensen een helpende hand geven en niet persé geïnteresseerd zijn in de uitkomst, maar dat zijn mijn invullingen..
Ik zou een beetje gaan inlezen als ik jou was.

Welke bevolkingsgroep hoort ze bij? Welke talen worden er nog meer gesproken? Wat voor regio woont ze?Wat eten ze er? Zeker als jij bij je meisje op bezoek komt zullen ze geen gehaktbal met jus je gaan voorschotelen :')

En kijken of je noodzakelijke inentingen nodig hebt. Uiteraard kom je hier ook aan te weten in het Thailand topic op TRV (zal er vast zijn).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156977977
We gaan Vrijdag als het goed is de tickets boeken, mocht het nou net zo zijn dat ik een nieuw I.D. kaart heb gehaald een maandje terug. Zonde want nu moet ik dus weer opnieuw een paspoort aan gaan vragen, zucht..

Edit: Laat maar dat verhaal wat hier stond.

[ Bericht 48% gewijzigd door nintjedeboz op 20-10-2015 22:24:22 ]
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:15:37 #270
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_156979491
-doe normaal-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 20-10-2015 22:20:06 ]
Irene is bae <3
pi_157483643
Ik heb me ticket geboekt voor februari. Heb voorgesteld haar huur te betalen als ik daar ga logeren maar ik ga eerst in een hotel slapen. Dat vond ze onredelijk omdat ik al de prijs heb betaald voor de ticket. Ze wilt dus niet dat ik de huur ga betalen. Maar ik heb wel aangegeven dat ze niets hoeft te betalen voor mijn hotelkosten als ze daar komt blijven slapen. Ze wou zelfs de helft van de ticketkosten vergoeden. En ze zegt qua uitgaven alles wilt spliten, ze vind niet dat ik meer moet betalen voor een restaurant rekening omdat ik meer geld verdien dan zij.

Ik vind dat in ieder geval goed klinken allemaal. Laten we hopen dat alles wat ze nu zegt ook daadwerkelijk waar is.
pi_157484553
Ik vind het juist heel erg leuk om dit te volgen en te lezen waar je/jullie allemaal mee bezig zijn en hoe het gaat.
pi_160248449
He TS, ik ben benieuwd. Hoe staat het ermee? :)
pi_160249940
- wowwww had de topicdatum niet gezien -

[ Bericht 95% gewijzigd door vera166 op 27-02-2016 01:38:50 (gr gr) ]
  zaterdag 27 februari 2016 @ 08:02:41 #275
73244 MikeT80
ICT... I like it
pi_160252192
Ben ook benieuwd hoe het TS vergaan is.
15 maanden een relatie gehad met een leuke meid uit Laos.
Alle stappen doorlopen tot aan het MVV.
2 keer naar Nederland laten komen, hier naar een inburgering school laten gaan.
Uitslag gezakt.
Uiteindelijk kom je achter de ware rede.

Ik hoop dat TS zich goed realiseert hoeveel tijd, moeite en geld er in gaat zitten iemand naar Nederland te halen.
Ik moet zeggen door schade en schande zijn mijn ogen toch verder open gegaan.
Here I Am !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')