Dat was nog niet duidelijk genoeg zeker, bedankt man dat je het nog een keer voor me duidelijk maakt want je vond me alleen nog maar een creep, een typische man die asians importeert voor geld en ik ben nog eens kinderachtig ook, was ik nog wat vergeten?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahahah damn, alsof ik daar voor bang was. Onzekerheid straalt er weer van af bij jou.
Nou om jou even te gerustellen: je bent ook niet mijn smaak
Waarom zou jou dat wat kunnen schelen?quote:
Hahahaha man man manquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:48 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Dat was nog niet duidelijk genoeg zeker, bedankt man dat je het nog een keer voor me duidelijk maakt want je vond me alleen nog maar een creep, een typische man die asians importeert voor geld en ik ben nog eens kinderachtig ook, was ik nog wat vergeten?
[..]
Waarom zou jou dat wat kunnen schelen?
Je kunt nogal slecht tegen afwijzing en kritiek merk ik, zelfs als het van iemand is die je goede tips heeft gegeven.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:48 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Dat was nog niet duidelijk genoeg zeker, bedankt man dat je het nog een keer voor me duidelijk maakt want je vond me alleen nog maar een creep, een typische man die asians importeert voor geld en ik ben nog eens kinderachtig ook, was ik nog wat vergeten?
Waarover moet ik het dan hebben, ik moet toch nog tot Maart wachten totdat ik haar kan ontmoeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hahahaha man man man
Als jij met zulke opmerkingen komt, verwacht je toch niet dat ik er niks van zeg? Wat ga je nu beetje zielig lopen doen. Ik heb ook genoeg tips gegeven, net zoals andere users, maar jij gaat ondertussen alleen leuk over webcam, kaartje sturen hebben.
Daarbij weet je nog minder over Azië dan rucola, misschien meer onderzoek doen voordat je roept: Aziatische cultuur is geweldig. En ik denk nu ook wel dat rucola gelijk heeft, je kan gewoon niemand in real life vinden, ongedacht Aziatisch of Nederlands.
Die mag dan in maart geopend worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:09 schreef Lienekien het volgende:
Wat een gezeur, zeg. Ik hoop dat een deel drie ons bespaard blijft.
Wat is de volgende stap dan?quote:Ga nu eens wat met die tips die je gekregen hebt doen, al krijg ik steeds meer het idee dat je de volgende stap helemaal niet durft of wil maken, bang voor teleurstelling of afwijzing.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die mag dan in maart geopend worden.
Dat ga ik ook doen zodra ik de kans krijg vlieg ik daarheen. Ik zit nog te bedenken wanneer en met wie. Het lijkt mij verstandiger om met een maat samen te reizen maar dan word het pas Maart. Ik zou al in januari/december in mijn eentje kunnen vliegen..quote:
gaat hij daarheen, heeft niks met Nederland hequote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:20 schreef Lienekien het volgende:
Is eigenlijk al aan de orde geweest hoe lastig het is om een buitenlandse partner naar hier te halen?
Ja, maar ts denkt het allemaal te kunnenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:20 schreef Lienekien het volgende:
Is eigenlijk al aan de orde geweest hoe lastig het is om een buitenlandse partner naar hier te halen?
Ik ga de uitdaging gewoon aan, ik ben niet zo dom om te denken dat het me gaat lukken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ts denkt het allemaal te kunnen
Het kan ook wel, als TS voldoende inkomen heeft, zij slaagt voor haar MVV en daarna binnen 2 jaar haar inburgering. Overigens moet je dan ook aan kunnen tonen dat er sprake is van een echte relatie, op dat punt zit TS nog lang niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ts denkt het allemaal te kunnen
Kun je niet beter wél geloven dat het je gaat lukken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:27 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Ik ga de uitdaging gewoon aan, ik ben niet zo dom om te denken dat het me gaat lukken.
WEJOW shots fired!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ahahah damn, alsof ik daar voor bang was. Onzekerheid straalt er weer van af bij jou.
Nou om jou even te gerustellen: je bent ook niet mijn smaak
Wat wou je tegen me zeggen waar ik misschien wel wat aan heb?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:24 schreef Ridocar het volgende:
Hier moet ik in gepost hebben...
Eerst wilde ik iets neerzetten dat voor TS misschien handig zou zijn, maar halverwege het topic heb ik het idee dat TS eerst maar eens aan zichzelf moet werken. Zelfs een wanhopige Vietnamees met geldgebrek en een verblijfsvergunningwens zal vast eerst een ander slachtoffer zoeken die haar mee wil nemen naar Nederland...
Waarom denken mannen die hier niets kunnen krijgen dat ze echte liefde toch van ver kunnen halen?
Ja natuurlijk ga ik er 100% voor. Ik heb mijn keuze al gemaakt. Maar ik wil haar eerst in persoon ontmoeten voordat ik overga naar het binnenhalen van een buitenlandse vriendin. Ze denkt er precies hetzelfde over.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je niet beter wél geloven dat het je gaat lukken?
Ik vind dat iedereen zijn eigen fouten mag maken. En die fout kan ook zijn dat je rationeel weet dat het een long shot is, maar er toch voor wilt gaan. Alleen mis ik bij jou nog een beetje de overtuiging.
Het was een cynische opmerking. (-"-) geintje af en toe moet kunnen toch.quote:
Dat lijkt me nogal logisch. Misschien zijn jullie elkaar volgende week al zat. Misschien ontmoet je elkaar en is er helemaal geen klik. Je moet er nu echt niet meer van maken dan het is. Jullie vinden elkaar nu leuk, maar dat zegt nog niks over de toekomst. Laat het toch gewoon zijn wat het is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:05 schreef nintjedeboz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ga ik er 100% voor. Ik heb mijn keuze al gemaakt. Maar ik wil haar eerst in persoon ontmoeten voordat ik overga naar het binnenhalen van een buitenlandse vriendin. Ze denkt er precies hetzelfde over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |